Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2014. 06. 08. at 17:47, spzoli írta:

Én egyáltalán nem bántam meg az autócserét. :)

akkor a lomok az autómból eladók! Mit vegyek helyette?Olyan ami megy, pályanapot is szereti, nem nehéz , jó a futóműve . ÖÖÖ más kívánságom nincs is. A fogyasztás nem érdekel.

Elküldve
  On 2014. 06. 08. at 19:05, wegapower írta:

akkor a lomok az autómból eladók! Mit vegyek helyette?Olyan ami megy, pályanapot is szereti, nem nehéz , jó a futóműve . ÖÖÖ más kívánságom nincs is. A fogyasztás nem érdekel.

nsx :D

Elküldve
  On 2014. 06. 08. at 15:02, wegapower írta:

Neked hogy alakul a progizás? Jól muzsikál? Mert ez a gyári vezérlő korlátoz sokmindenben.

Alakul, bár a gyújtáshoz hülye vagyok, ezért szerintem 1,5x ilyen jól mehetne, majd ha megépült az 1.6os bele és összeraktuk, kikérem egy profi segítségét az előgyújtás beállításában. :)

Elküldve
  On 2014. 06. 08. at 19:48, Zsoltee írta:

Alakul, bár a gyújtáshoz hülye vagyok, ezért szerintem 1,5x ilyen jól mehetne, majd ha megépült az 1.6os bele és összeraktuk, kikérem egy profi segítségét az előgyújtás beállításában. :)

Tudom hogy kell házi gyújtásvizsgálót készíteni . Érdekel? :evilgrin:

Elküldve
  On 2014. 06. 09. at 6:07, TomTech írta:

Vegyél és majd tőled kérjük kölcsön. :)

Nagyon gondolkozok rajta, én is boldogulnék ,na meg hát a bérletidíjból fogok meggazdagodni. :devlish: Tunerpro kellene hozzá meg annak a táblázatkezelője *.xdf fájlok mert azzal a flag -eket is lehet variálni. Felesleges jeladók egr ... kijelölöd és mintha ott se lenne.

Elküldve
  On 2014. 06. 09. at 5:38, wegapower írta:

Tudom hogy kell házi gyújtásvizsgálót készíteni . Érdekel? :evilgrin:

Igazából egy olyan kellene, mint az AFR műszerem, amivel még egy olyan suttyó is mint Én, be tudná állítani mindig az optimálisra a gyújtást. De sajnos olyan nem létezik. :D

Elküldve
  On 2014. 06. 09. at 7:55, Zsoltee írta:

Igazából egy olyan kellene, mint az AFR műszerem, amivel még egy olyan suttyó is mint Én, be tudná állítani mindig az optimálisra a gyújtást. De sajnos olyan nem létezik. :D

De VAN! Kell egy kopogásérzékelő bosch a legjobb, rá egy csatlakozó, vezeték ,3,5 jack be a laptopba a kimeneten meg fülhallgató és olyan szépen hallod a "percegést(kapar az egér)"amikor becsörög csak nem egyedül kell programozni meg nem ordító kipuffal. Ha kész a benzines tábla akkor írni még a gyújtáson is és visszaellenőrízni az afr-t, ha kell még benzin lehet korigálni. Mig piggy volt benne 1 nap +500km vezetés volt mire minden kész lett."Keveset" evett és baromi jól ment.

Elküldve
  On 2014. 06. 09. at 8:14, wegapower írta:

De VAN! Kell egy kopogásérzékelő bosch a legjobb, rá egy csatlakozó, vezeték ,3,5 jack be a laptopba a kimeneten meg fülhallgató és olyan szépen hallod a "percegést(kapar az egér)"amikor becsörög csak nem egyedül kell programozni meg nem ordító kipuffal. Ha kész a benzines tábla akkor írni még a gyújtáson is és visszaellenőrízni az afr-t, ha kell még benzin lehet korigálni. Mig piggy volt benne 1 nap +500km vezetés volt mire minden kész lett."Keveset" evett és baromi jól ment.

Nem rossz megoldás, köszi a tippet. :)

Elküldve
  On 2014. 06. 09. at 9:05, TomTech írta:

Nem kopogáshatáron megy a legjobban...

nem a határraprogizás a lényeg hanem a felesleges előgyújtást visszavenni,és nem benzinnel oltani a tüzet. ;)

Elküldve
  On 2014. 06. 08. at 19:05, wegapower írta:

akkor a lomok az autómból eladók! Mit vegyek helyette?Olyan ami megy, pályanapot is szereti, nem nehéz , jó a futóműve . ÖÖÖ más kívánságom nincs is. A fogyasztás nem érdekel.

corolla ts. 1.8 193le@8200. annyiért adják amennyiért az 1.4d-t.

vagy ugyanez lapítva(celica) de az majd egy milkával drágább, mer lapos.

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 06. 09. at 21:09, hakapeszimaki írta:

corolla ts. 1.8 193le@8200. annyiért adják amennyiért az 1.4d-t.

vagy ugyanez lapítva(celica) de az majd egy milkával drágább, mer lapos.

nagyon jó kis gép de még 1.5 től indul annyit nem akarok most autóba fektetni ,a corsát lecseréltem,így az enyém még kicsit pihen.

Elküldve
  On 2014. 06. 11. at 12:42, pumpingiron91 írta:

Lehet tok evidens de megkerdem :) c20ne szivosor ramenne x18xe hengerfejre? vagy talpat mindenkepp cserelni kell?

Inkább a miért a kérdéses....

Elküldve
  On 2014. 06. 11. at 13:01, spzoli írta:

Inkább a miért a kérdéses....

Ahogy néztem a C20NE szívósora rövidebb mint a gyári X18XE. Nem akarok most venni dbilas vagy hasonló szívósort, ezért valami olcsóbb megoldás után nézek.. Bár most jut eszembe hogy az injektorok nembiztos hogy egyeznének..

Elküldve
  On 2014. 06. 11. at 13:41, pumpingiron91 írta:

Ahogy néztem a C20NE szívósora rövidebb mint a gyári X18XE. Nem akarok most venni dbilas vagy hasonló szívósort, ezért valami olcsóbb megoldás után nézek.. Bár most jut eszembe hogy az injektorok nembiztos hogy egyeznének..

Nem akarsz inkább egy komplett x20xer-t belerakni?

Elküldve
  On 2014. 06. 11. at 14:46, spzoli írta:

Nem akarsz inkább egy komplett x20xer-t belerakni?

az a baj hogy kulfoldon lakom/dolgozom es itt egy nagyobbra cseres papirozos kozel 1000euro... hameg csak ugy kicserelem es neadj isten lebukom akkor az se keves birsag plusz egyeb butasagok.... ugy hogy ezert erdeklodom itt x18xe tuningban :) amugy megvan mar a c20xe injektorok hiddal nyomasszabalyzoval, c18xe vez.tengelyek, 4-2-1es kipuff es mar csak a szivocsovon gondolkozom mit lehetne.... valami olyat akarok ami nem dbilas 500€-t. majd nemsokara megyek haza es megcsinaltatom a hengerfejsikolast es legvegen a programozast :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.