reddish Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Nekem is az van. A DIS-es gyújtás elvileg stabilabb, mint a rotoros, már ültem is 2-3 ilyenben, de gyengébbnek tűntek a rotorosnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pumpingiron91 Elküldve Május21, 2014 Megoszt Elküldve Május21, 2014 Sziasztok! Nagyon kemény projekten gondolkodm, röviden leírom, hátha van tipp ötlet. A motor egy X18XE teljesen széri. Mercedes (vmi kis motorét) kompresszort tennék rá intercoolerrel, mivel annak a töltőnyomása kb 0,4-0,5 bar. Hengerfej tömítést csrélném túlméretesre így kisebb lenne a kompresszió valamivel. Dugattyú főtengely stb, maradna a régi. ECU-t természetesen átírnám. Véleményetek szerint ezt a kis töltőnyomást a motor mechanikusan elbírná? nem menne a kompresszor adottságai miatt kb 0,5 bar fölé. és hogy miért nem rakok másik motort? mert ez az enyém lenne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Május21, 2014 Megoszt Elküldve Május21, 2014 A dugó legvékonyabb pontján is több mint 10mm, így abból is le lehet esztergálni ha nem akarsz szendvics tömítést alkalmazni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pumpingiron91 Elküldve Május21, 2014 Megoszt Elküldve Május21, 2014 A dugó legvékonyabb pontján is több mint 10mm, így abból is le lehet esztergálni ha nem akarsz szendvics tömítést alkalmazni. Igen ez igaz de joval nagyobb terheles lesz a dugattyun mint gyarilag es ezzel meggyengitenem a rendszert. Ezert gondoltam valamivel kisebb kompressziora es nagyobb toltesre. De lehet ugy allitanam be hogy csak 2ezer felett adjon tobbletet a kompresszor. Elvileg az attetelen lehet modositani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Május22, 2014 Megoszt Elküldve Május22, 2014 Nekem 3.75 mm a legvékonyabb helyen a dugóm, és nincs gondja a 11.5-es sűrítési aránnyal. Ha marad 7-8mm még az is bődületesen erős. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pumpingiron91 Elküldve Május22, 2014 Megoszt Elküldve Május22, 2014 Nekem 3.75 mm a legvékonyabb helyen a dugóm, és nincs gondja a 11.5-es sűrítési aránnyal. Ha marad 7-8mm még az is bődületesen erős. Es a tobbi egysegrol mi a velemenyed? hajtokar, csapagyak.... amiatt kerdem mert nem sok helyen lattam hogy turbositottak vagy kompresszoroztak volna opel motort foleg ezt az ecotecet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Május28, 2014 Megoszt Elküldve Május28, 2014 (edited) Es a tobbi egysegrol mi a velemenyed? hajtokar, csapagyak.... amiatt kerdem mert nem sok helyen lattam hogy turbositottak vagy kompresszoroztak volna opel motort foleg ezt az ecotecet Szerintem 140-160LE-ig biztos nem lesz gondja. Nekem kb 170 (vagy fölötte) LE-t bír a szívó 1.8-as Astra motor. Valaki már próbálkozott kompresszorozáson Vectra A 2.0 8 szelepes motorral, de ő az írta, hogy van vele "szívás" rendesen. Pl volt dugattyú olvadás http://kepfeltoltes.hu/view/111106/20111103_015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg. Módosítva Május28, 2014 : Tomoty Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május28, 2014 Megoszt Elküldve Május28, 2014 (edited) én esetleg egy c200k motormanagementtel próbálkoznék, hátha egy írt eprommal használható lesz a te motorodban is. saját x18xe ecu-val nem is próbálkoznék az tuti felejtős. persze könnyen lehet,hogy a gyári w202 ecu-jával is egy rakás hulladék lesz rengeteg munkaórával. sőt,mivel az M111 egy eléggé nagy furatú,rövid löketű motor, így én inkább arra fogadnék,hogy nem fogják szeretni egymást. az írható ecu-val rendesen összerakva meg egy jó w203 kompressor áránál fogsz járni és akkor lesz egy stabil 160lovat tudó motorod. még akár egy írt epromos c20xe-nél is jobb lesz. ja és tudom,hogy senkit nem érdekel,de a kompressoros merga motorok rohadt sokat esznek még úgy is,hogy a kompresszor kuplungja részterhelésen leold. ilyen 11liter alá akkor megy ha kerülgetnek 90nél az 1.0-ás swiftek. egy szó mint száz: felejsd el szvsz. Módosítva Május28, 2014 : hakapeszimaki Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Május28, 2014 Megoszt Elküldve Május28, 2014 Es a tobbi egysegrol mi a velemenyed? hajtokar, csapagyak.... amiatt kerdem mert nem sok helyen lattam hogy turbositottak vagy kompresszoroztak volna opel motort foleg ezt az ecotecet Nem kell a dugót vékonyítani. A hajtókar, csapágyak is bírhatják. A turbósításnál vagy a kompresszorozásnál a legnagyobb gondot a feltöltés miatti plusz hő okozza. A szívó hűtőrendszere kevés lesz hozzá. Ahogy tomoty is írta, a több hőtől megolvadhatnak a dugattyúk. A gyári ecut is érdemes egy Vemsre cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brebus9615 Elküldve Május28, 2014 Megoszt Elküldve Május28, 2014 Sziasztok! Motortuning terén mi az ami szóba jöhet, ésszerű áron? (Chiptuning, és direktszűrő kivételével) Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Május28, 2014 Megoszt Elküldve Május28, 2014 Gondolom az ésszerű ár, kevés összeget takar. Mivel nem tudni, milyen motor van az autódban, és a chiptuningot is kilőtted, marad a szűk keret miatt a 2 Miatyánk elmormolása, és a felsőtesttel való hintáztatás gyorsuláskor. Ezek azért jók, mert nem típusspecifikusak. :goofy: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Sziasztok! Motortuning terén mi az ami szóba jöhet, ésszerű áron? (Chiptuning, és direktszűrő kivételével) Milyen motor? Mi számít neked ésszerű árnak? Egyáltalán mit szeretnél elérni? A motorban történő komolyabb módosítások több 100ehuf-nál kezdődnek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Milyen motor? Mi számít neked ésszerű árnak? Egyáltalán mit szeretnél elérni? A motorban történő komolyabb módosítások több 100ehuf-nál kezdődnek. Most látom, hogy z22se-t vettél? :) hogy szuperál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Most látom, hogy z22se-t vettél? :) hogy szuperál? Alapvetően egész jó. Amúgy meg nem. :) Alul többet vártam tőle, ráadásul 2500-4000-ig érzek egy lyukat a nyomatékgörbén. Erre több helyen is panaszkodnak tehát nem egyedi. 4000 felett megindul szépen, de hát nem versenyautó ez. :D Úgyhogy lesz még vele teendő bőven. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 90-es dugó és 100-as főtengely kell bele. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brebus9615 Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Milyen motor? Mi számít neked ésszerű árnak? Egyáltalán mit szeretnél elérni? A motorban történő komolyabb módosítások több 100ehuf-nál kezdődnek. 1.8-as (125le). Én olyan 50000ft-ra gondoltam. És, ha lehet, olyan +10-15le-t szeretnék kihozni. Elvileg chippel ezt el is lehet érni, csak azután 98-ast kéne tankolni, ami meg ugye nem olcsó mulatság :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 1.8-as (125le). Én olyan 50000ft-ra gondoltam. És, ha lehet, olyan +10-15le-t szeretnék kihozni. Elvileg chippel ezt el is lehet érni, csak azután 98-ast kéne tankolni, ami meg ugye nem olcsó mulatság :) Nem lehet. :( Esetleg egy chip, de én nem nagyon preferálom az egyéb módosítás nélküli egyenchipeket. Ez a pénz túl kevés. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Nem lehet. :( Esetleg egy chip, de én nem nagyon preferálom az egyéb módosítás nélküli egyenchipeket. Ez a pénz túl kevés. Pláne ha a drágább benzin is problémát jelent. A másik kérdés, hogy +10LE-ből éreznél e valamit.... Viszont ha elcseréled velem a coupet a gsi-re egy az egyben akkor megkapod a +15LE-t, elmegy 95-ös benzinnel is és megmarad a 50K is :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
brebus9615 Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Pláne ha a drágább benzin is problémát jelent. A másik kérdés, hogy +10LE-ből éreznél e valamit.... Viszont ha elcseréled velem a coupet a gsi-re egy az egyben akkor megkapod a +15LE-t, elmegy 95-ös benzinnel is és megmarad a 50K is :D Hát, sajnálom :/ Ááá, már túlságosan a szívemhez nőtt :)) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 90-es dugó és 100-as főtengely kell bele. :) Az micsoda favágó módszer lenne. :) Ráadásul a problémámat meg sem oldaná. Ha ide nem elég 2200 köbcenti, akkor 2500-2600 sem lenne az. Talán csak valamivel enyhébben érződne. Én a vezetési élményre és a hatékonyságra megyek. Az abszolút teljesítmény csak másodlagos. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 1.8-as (125le). Én olyan 50000ft-ra gondoltam. És, ha lehet, olyan +10-15le-t szeretnék kihozni. Elvileg chippel ezt el is lehet érni, csak azután 98-ast kéne tankolni, ami meg ugye nem olcsó mulatság :) Egyébként gyanítom, hogy te nem is 10-15 lóerőre vágysz, hanem egy kicsit nagyobb dinamikára. Előbbire akkor vágyik az ember, ha pár tizedet akar faragni a negyedmérföldes idején, vagy ha a havernak van egy picit erősebb autója, akit éppen csak nem tud megfogni két lámpa közt. Azt hogy dinamikusabbnak érződjön az autó nem feltételnül a motor teljesíményének növelésével lehet csak elérni. És nem is feltétlen kerülnek sokba, viszont nincs egy általános recept, minden a körülményektől függ. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pumpingiron91 Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Szerintem 140-160LE-ig biztos nem lesz gondja. Nekem kb 170 (vagy fölötte) LE-t bír a szívó 1.8-as Astra motor. Valaki már próbálkozott kompresszorozáson Vectra A 2.0 8 szelepes motorral, de ő az írta, hogy van vele "szívás" rendesen. Pl volt dugattyú olvadás http://kepfeltoltes.hu/view/111106/20111103_015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg. Elég csúnya kép :P. B tervként azon gondolkodm hogy hagyni szívóra csak hengerfejet, szívósort bővíteni vez.tengelyeket hegyesíteni és valami halkabb 4-2-1es rendszert alátenni. aztán programozni. sehogysem olcsó... esetleg ismersz olyat aki tud epromot írni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május31, 2014 Megoszt Elküldve Május31, 2014 (edited) Elég csúnya kép :P. B tervként azon gondolkodm hogy hagyni szívóra csak hengerfejet, szívósort bővíteni vez.tengelyeket hegyesíteni és valami halkabb 4-2-1es rendszert alátenni. aztán programozni. sehogysem olcsó... esetleg ismersz olyat aki tud epromot írni? Ha mindent összeadsz, rájössz, hogy jobban jársz egy let befaragásával... ;) Én személy szerint nem állnék neki megint szívót farigcsálni. Módosítva Május31, 2014 : Alex75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pumpingiron91 Elküldve Május31, 2014 Megoszt Elküldve Május31, 2014 En is gondolkodtam rajta de sajna nemetben elek es itt egy ilyesfajta atiras (csak papirmunka) kb 1000euro plusz a motor meg a minden. Abbol a penzbol meg mar veszek 3db 420as e mercit Link to comment Megosztás: More sharing options...
brebus9615 Elküldve Május31, 2014 Megoszt Elküldve Május31, 2014 Köszi a válaszokat! Én most azon gondolkozom, hogy a légszűrőházból kiszedem (kitöröm) a szűkítéseket, lehet az eredményezhet valamit :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts