hakapeszimaki Elküldve Május6, 2014 Elküldve Május6, 2014 Kényesebb motor a LET, mint az XE. Legalábbis azokkal, akikkel én beszéltem (LET motoros Opelt hajtottak, hajtanak), ez a véleményük. Meg drágább is sokkal. Saab turbóról beszéltem,nem is LET-ről. Subi szerint, idézem: fényévekre van egy b204 a LET-től. De nem is lenne idegen egy A-vekiben a b204,mert tudtommal az első 9-3 széria az gyakorlatilag egy A-veki.
spzoli Elküldve Május6, 2014 Elküldve Május6, 2014 Saab turbóról beszéltem,nem is LET-ről. Subi szerint, idézem: fényévekre van egy b204 a LET-től. De nem is lenne idegen egy A-vekiben a b204,mert tudtommal az első 9-3 széria az gyakorlatilag egy A-veki. Utolsó 900 az inkább.
reddish Elküldve Május6, 2014 Elküldve Május6, 2014 A feeling is mas legalabb annyival. Biztos, de mivel a pénz mennyisége is szerepet játszik, a szívó jobb választásnak tűnik. Az első keréknél meg én inkább szívót helyezném előnybe 200le felett. Saab turbóról beszéltem,nem is LET-ről. Subi szerint, idézem: fényévekre van egy b204 a LET-től. De nem is lenne idegen egy A-vekiben a b204,mert tudtommal az első 9-3 széria az gyakorlatilag egy A-veki. A Saab-ok is tudnak betegágyak lenni. Lehet a motorját tartósabbra építették, de ahhoz meg nehezebb alkatrészt találni. Ahogy a Saab-ot ismerem, az Opel váltók sem passzolnának hozzá. Átépíteni Opelba nem érné meg. Mivel típusidegen motor, nehezebb lepapírozni is. Akkor már érdemesebb egy Saab-ot venni.
spzoli Elküldve Május6, 2014 Elküldve Május6, 2014 Belerakni nem nagy feladat csak csavarozas. Valtok is felmennek... Olajfelszivo cso eltomodese miatt szoktak csapagyassa valni.
wegapower Elküldve Május6, 2014 Elküldve Május6, 2014 Na hol van egy olcsó B204 már dobom is bele.. De ha alkatrész kell hozzá gondolom aranyba kell fizetni. Jó lenne valami kis változás mert ezt a setupot már megint meguntam.
wegapower Elküldve Május6, 2014 Elküldve Május6, 2014 Biztos, de mivel a pénz mennyisége is szerepet játszik, a szívó jobb választásnak tűnik. Az első keréknél meg én inkább szívót helyezném előnybe 200le felett. A hülye angolok a szívómotorokba csak úgy dobálják az 1000 fontosokat hogy tartós legyen, attól egy turbós sokkal gazdaságosabb. A szívónak is van feelingje 6000 felett de egy turbós azért odab..sz.
reddish Elküldve Május6, 2014 Elküldve Május6, 2014 Belerakni nem nagy feladat csak csavarozas. Valtok is felmennek... Olajfelszivo cso eltomodese miatt szoktak csapagyassa valni. Az pont elég, hogy kuka legyen a motor. wegapower: Ha a turbóst is komolyabban felhúzod, ott is sok pénzekbe kerül,hogy tartós legyen. A különbség, hogy könnyebben kihozod a turbósból a teljesítményt, mint egy szívóból.
spzoli Elküldve Május6, 2014 Elküldve Május6, 2014 Nyilvan, de aki ilyet tervez az ezt tudja es belekalkulalja.
hakapeszimaki Elküldve Május7, 2014 Elküldve Május7, 2014 Na hol van egy olcsó B204 már dobom is bele.. De ha alkatrész kell hozzá gondolom aranyba kell fizetni. Jó lenne valami kis változás mert ezt a setupot már megint meguntam. Most itthon én sem találtam,pedig szokott annyi lenni mint a szemét. :D Biztosan Opelokba került az összes. Más nem, rosszkormányosak vannak Angóliában kb. 300 fonttól.
spzoli Elküldve Május7, 2014 Elküldve Május7, 2014 Anno nekem is azert lett xe mert elvittek az osszes b204et. :D persze azota mar xe sincs.
wookie Elküldve Május7, 2014 Elküldve Május7, 2014 Anno nekem is azert lett xe mert elvittek az osszes b204et. :D persze azota mar xe sincs. Milyen jó kis hullámot indítottam el... :D Akkor asszem ennek megint donorautó vásárlás lesz a vége....
wegapower Elküldve Május7, 2014 Elküldve Május7, 2014 Anno nekem is azert lett xe mert elvittek az osszes b204et. :D persze azota mar xe sincs. Na akkor itt az idő induljunk kifele egy kis lomért... csoportos kedvezmény hátha van.. :) hazáig le lesz tesztelve ha nemjó itthon eladjuk alkatrésznek :devlish: A trionic-tól kicsit félek na de nem mi leszünk az úttörők más már ki...ta rajta magát.
spzoli Elküldve Május7, 2014 Elküldve Május7, 2014 Na akkor itt az idő induljunk kifele egy kis lomért... csoportos kedvezmény hátha van.. :) hazáig le lesz tesztelve ha nemjó itthon eladjuk alkatrésznek :devlish: A trionic-tól kicsit félek na de nem mi leszünk az úttörők más már ki...ta rajta magát. Nekem mar nem aktualis. :) kell ra sima opel.valto es nincs para.
reddish Elküldve Május7, 2014 Elküldve Május7, 2014 Anno nekem is azert lett xe mert elvittek az osszes b204et. :D persze azota mar xe sincs. Tavaly még árultak jó párat (cosworth hengerfejeset is), amikor alkatrész ügyben a r.bazáron keresgéltem pár dolgot. Én vettem magamnak egy papíros tartalék motort sallangokkal együtt pár éve. Nem szándékoztam venni, de olyan alacsony volt az ára, hogy nem hagyhattam ott. Főleg úgy (mint később kiderült) nemrég volt felújítva. :icon1:
spzoli Elküldve Május7, 2014 Elküldve Május7, 2014 Tavaly még árultak jó párat (cosworth hengerfejeset is), amikor alkatrész ügyben a r.bazáron keresgéltem pár dolgot. Én vettem magamnak egy papíros tartalék motort sallangokkal együtt pár éve. Nem szándékoztam venni, de olyan alacsony volt az ára, hogy nem hagyhattam ott. Főleg úgy (mint később kiderült) nemrég volt felújítva. :icon1:Marmint azert nincs xe, mert mar eladtam. :) dises cossi volt
redline Elküldve Május8, 2014 Elküldve Május8, 2014 A legköltségkímélőbb egy chip belerakása és hozzá egy powercup. A kettő kijön 30e-ből és kapsz kb. 15-20le-t. Érdemes beletenni chipet, mert nekem 1 ezerrel hamarabb épült fel a nyomaték (felül is erősebb lett), és sokkal használhatóbb lett városban emiatt. A tiédet ki csinálta? Mert ennyit még szánnék rá, powercap már megvan.
reddish Elküldve Május8, 2014 Elküldve Május8, 2014 Ez egy EDS motorsport phase 2 chipje. Ez még előre megírt, mert a gyári konfigurációhoz felesleges egyedit íratni. Nekem már a polcon pihen, mert a sporttengelyek (és egyebek) miatt egyedit kellett íratnom. Ja, és Subitól vettem. 1
miki1 Elküldve Május9, 2014 Elküldve Május9, 2014 sziasztok! nincs valakinek veletlenul eledo c20xe vezermutengely kereke gyari? akarok csinalni belole fokolhatót koszi
redline Elküldve Május10, 2014 Elküldve Május10, 2014 Ez egy EDS motorsport phase 2 chipje. Ez még előre megírt, mert a gyári konfigurációhoz felesleges egyedit íratni. Nekem már a polcon pihen, mert a sporttengelyek (és egyebek) miatt egyedit kellett íratnom. Ja, és Subitól vettem. DIS-es és nem DIS-es között van ebből a szempontból különbség?
Zsoltee Elküldve Május10, 2014 Elküldve Május10, 2014 Naná hogy van, egyik Motronic 2.5 másik Motronic 2.8. A chipeik nem csereszabatosak.
brebus9615 Elküldve Május10, 2014 Elküldve Május10, 2014 Sziasztok! 4 cm-t szeretnék ültetni (Astra G Coupe). Ki milyen ültetőrugót ajánl? :)
reddish Elküldve Május11, 2014 Elküldve Május11, 2014 DIS-es és nem DIS-es között van ebből a szempontból különbség? Ahogy Zsoltee is leírta nem csereszabatosak. Neked rotoros vagy Dises XE-d van?
reddish Elküldve Május11, 2014 Elküldve Május11, 2014 sziasztok! nincs valakinek veletlenul eledo c20xe vezermutengely kereke gyari? akarok csinalni belole fokolhatót koszi Nem hinném, hogy találsz valakit, aki leveszi a kerekeket, és külön eladja azokat, ha még jók a tengelyek.
redline Elküldve Május12, 2014 Elküldve Május12, 2014 Ahogy Zsoltee is leírta nem csereszabatosak. Neked rotoros vagy Dises XE-d van? Régi rotoros.
Recommended Posts