TomTech Elküldve December12, 2013 Elküldve December12, 2013 Migweben van jopar ilyen epites, ott erdemes keresgelni. Ott nem mindenki logatja be a nagyvasat, hanem a gyarit alakitja at. 1
hakapeszimaki Elküldve December12, 2013 Elküldve December12, 2013 Van jó pár motor,ami parasztba elbírja a feltöltést. c20ne,c16se, MB 102-103, bmw m20-30, suzuki g16b. Az x20xev nem bírja tudtommal,dugó,hajtókar csere nélkül. 1
redline Elküldve December12, 2013 Elküldve December12, 2013 A "magenta" színű csíkot én szerkesztettem oda. Kijött, hogy egy 270-272-es tengellyel ELVILEG nyerek kb 6Nm-t a max teljesítménynél. Amikor ilyeneket ír valaki akkor átlép a "szent őrült" kategóriába nálam :)
wookie Elküldve December12, 2013 Elküldve December12, 2013 Van jó pár motor,ami parasztba elbírja a feltöltést. c20ne,c16se, MB 102-103, bmw m20-30, suzuki g16b. Az x20xev nem bírja tudtommal,dugó,hajtókar csere nélkül. Hehe, c20get? :D De az ennyire azonos alkatrészekre épülne mint a c20ne? C16SE turbóval? Az úgy elég perverz. De ha az elbírja, akkor az összes 1.6-nak elkéne nem?
wegapower Elküldve December13, 2013 Elküldve December13, 2013 Hehe, c20get? :D De az ennyire azonos alkatrészekre épülne mint a c20ne? C16SE turbóval? Az úgy elég perverz. De ha az elbírja, akkor az összes 1.6-nak elkéne nem? elbírja az x16xel is én már csak tudom OPC corsa turbóval de a 6 soros olajhűtő enni vágott a turbónak . mire megvettem a 18 sorosat megégett a csapágya és füstölgött mint egy jó dízel. :) 215/45 R17 csak úgy pergett még 2. ba is
hakapeszimaki Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 kész lett a remap. csak 80-120 at néztem előtte utána ugyanazon a sík úton..stb. 5.7lett 6.3 volt. az 50es nyitott rendszer ugyanennyit javított,az mérve 6-7le-t jelentett. 0-100at 1/4-et nincs értelme mérni az iphone-nal, a csúszós utak miatt. alul rohadt dúsan járt felül majdnem szegényen 5000 felett kb 15 volt az afr. most kb. 5500ig 1:13 körül aztán 1:13.9 az afr. már maxra állítva a nyitási időket,tehát elfogy az injektor. de nagyobb nincs központi injektorban. meg ez is 3baros pumpával van hajtva 1bar helyett de mindegy is,mert ez a tengely 5500nál már kezdi ejteni a nyomatékot.
wegapower Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 kész lett a remap. csak 80-120 at néztem előtte utána ugyanazon a sík úton..stb. 5.7lett 6.3 volt. az 50es nyitott rendszer ugyanennyit javított,az mérve 6-7le-t jelentett. 0-100at 1/4-et nincs értelme mérni az iphone-nal, a csúszós utak miatt. alul rohadt dúsan járt felül majdnem szegényen 5000 felett kb 15 volt az afr. most kb. 5500ig 1:13 körül aztán 1:13.9 az afr. már maxra állítva a nyitási időket,tehát elfogy az injektor. de nagyobb nincs központi injektorban. meg ez is 3baros pumpával van hajtva 1bar helyett de mindegy is,mert ez a tengely 5500nál már kezdi ejteni a nyomatékot. ki csinálta a remapot és hol lehet elérni az embert? tel stb?
Gabry001 Elküldve December21, 2013 Elküldve December21, 2013 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni!!Van egy 2000-es 1.4-es tigrám,szeretnek egy komolyabb motort bele rakni!!Mondjuk Corsa c gsi!!De ez csak ötlet!!Ezert kérnem ha valaki konkrét segítséget vagy tippet tudna adni!! 1
TomTech Elküldve December21, 2013 Elküldve December21, 2013 C GSi motorja belemegy, nekem is olyan volt a B corsamban. Kell pár dolog azért hozzá.
hakapeszimaki Elküldve December22, 2013 Elküldve December22, 2013 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni!!Van egy 2000-es 1.4-es tigrám,szeretnek egy komolyabb motort bele rakni!!Mondjuk Corsa c gsi!!De ez csak ötlet!!Ezert kérnem ha valaki konkrét segítséget vagy tippet tudna adni!! Kb 266fokos Tengelyek+50es kipuffrendszer mondjuk c20xe leömlővel,ehhez hozzáírt eprom és ott vagy teljesítményben, mintha belógatnád a z18xe-t. Viszont motorszàm stimmel, eladásnál kiszedheted a cuccokat és a szörnyű motorra kötegelt Siemens Ecu-val sem kell szívnod.
TomTech Elküldve December22, 2013 Elküldve December22, 2013 A powerboxot elfelejtetted odairni a listához. :)
kennyJ Elküldve December28, 2013 Elküldve December28, 2013 Hello!! Olyan kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy van egy F Asrta GT-m C18XE 16 szelepes motorral, és szeretnék rá hengerenkénti leömlőt tenni, csak nem tudom melyiket vegyem meg, mert van belőle 4-2-1-es, 4-1-es, csak az egyik helyen 8 szelepeshez írja az egyiket, a másik helyen van 16 szelepeshez is, és még itt a harmadik variáció, hogy a B Vectráé esetleg, mert ha jól tudom ezt az Astra szériát a Vectra 125 Le-s motorjával szerelték annak idején. Válaszotokat, és segítségeteket előre is köszönöm :D
spzoli Elküldve December29, 2013 Elküldve December29, 2013 Hello!! Olyan kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy van egy F Asrta GT-m C18XE 16 szelepes motorral, és szeretnék rá hengerenkénti leömlőt tenni, csak nem tudom melyiket vegyem meg, mert van belőle 4-2-1-es, 4-1-es, csak az egyik helyen 8 szelepeshez írja az egyiket, a másik helyen van 16 szelepeshez is, és még itt a harmadik variáció, hogy a B Vectráé esetleg, mert ha jól tudom ezt az Astra szériát a Vectra 125 Le-s motorjával szerelték annak idején. Válaszotokat, és segítségeteket előre is köszönöm :DKépzavarban vagy. A bvectra 125lovas motorja teljesen más, az nem jó. A legjobban egy x20xer leömlővel járnál sztem.
Alex75 Elküldve December29, 2013 Elküldve December29, 2013 Képzavarban vagy. A bvectra 125lovas motorja teljesen más, az nem jó. A legjobban egy x20xer leömlővel járnál sztem. Nem száz százalék... Szerintem a c18xe karterpúpja oda esik, ahol az x20xer leömlő kanyarodik, viszont a c20xe leömlő jó lenne rá, csak a csatlakozó talpat kellene cserélni, az y pont úgy kerülné a kartert, ahogy szükséges. Nekem pont ezért nem volt megfelelő a c20xe leömlő. 1
kennyJ Elküldve December29, 2013 Elküldve December29, 2013 Nem száz százalék... Szerintem a c18xe karterpúpja oda esik, ahol az x20xer leömlő kanyarodik, viszont a c20xe leömlő jó lenne rá, csak a csatlakozó talpat kellene cserélni, az y pont úgy kerülné a kartert, ahogy szükséges. Nekem pont ezért nem volt megfelelő a c20xe leömlő. Sajnos ennyire még nem vagyok jártas ebbe a dologban, de az én autómban ilyen motor van És egy ilyen lemömlőt szeretnék hozzá, vagyis néztem hozzá : http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&termek=6412 meg van még egy másik amit néztem : http://dtmtuning.hu/product_info.php?products_id=6035 és az lenne a kérdés hogy ezek közül valamelyik jó választás lenne e, de inkább a 4-2-1-est szeretném, mert az olvastam hogy az az amelyik az alsó tartományokban is nyomatékosabbá teszik a motort. 1
Alex75 Elküldve December29, 2013 Elküldve December29, 2013 Sajnos ennyire még nem vagyok jártas ebbe a dologban, de az én autómban ilyen motor van És egy ilyen lemömlőt szeretnék hozzá, vagyis néztem hozzá : http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&termek=6412 meg van még egy másik amit néztem : http://dtmtuning.hu/product_info.php?products_id=6035 és az lenne a kérdés hogy ezek közül valamelyik jó választás lenne e, de inkább a 4-2-1-est szeretném, mert az olvastam hogy az az amelyik az alsó tartományokban is nyomatékosabbá teszik a motort. Egy c20xe leömlő töredékéből kijön, még az átalakítással együtt is... Az is 4-2-1. Az x20xer még jobb lenne a nagyobb átmérő miatt, de egyrészt nagyon ritka (én is csak nehezen jutottam hozzá, köszi Zoli!:)), másrészt valszeg útban lenne neki a karterteknő. 1
Jeas Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Hali! Tudnátok segíteni, hogyan tornázhatnám fel az 16SZR blokkomat? Olvastam, hogy már 100 fölötti lóerőt is sikerült kihozni belőle, csak nem lettem okosabb, hogy hogyan :blush: Blokkot cserélni nem szeretnék, mert csak jót hallok róla, meg tényleg teszi a dolgát, csak kicsikét erőtlennek érzem :)
spzoli Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Hali! Tudnátok segíteni, hogyan tornázhatnám fel az 16SZR blokkomat? Olvastam, hogy már 100 fölötti lóerőt is sikerült kihozni belőle, csak nem lettem okosabb, hogy hogyan :blush: Blokkot cserélni nem szeretnék, mert csak jót hallok róla, meg tényleg teszi a dolgát, csak kicsikét erőtlennek érzem :)Ez ilyen, törődj bele, vagy vegyél másik autót.
hakapeszimaki Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 N+57 alakalommal leírtam.....de mivel nemrég volt karácsony leírom ötvennyolcadjára. -c18nz injektorfej+3.8as benzinpumpa -kent nv062 tengely -c20xe leömlő,50-es kipufogórendszerrel,végén 1db középdobbal. -remap by Subi. 110LE. 1
wegapower Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 N+57 alakalommal leírtam.....de mivel nemrég volt karácsony leírom ötvennyolcadjára. -c18nz injektorfej+3.8as benzinpumpa -kent nv062 tengely -c20xe leömlő,50-es kipufogórendszerrel,végén 1db középdobbal. -remap by Subi. 110LE. Lassan ideje lenne betenni a gyik be . ;)
Jeas Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 N+57 alakalommal leírtam.....de mivel nemrég volt karácsony leírom ötvennyolcadjára. -c18nz injektorfej+3.8as benzinpumpa -kent nv062 tengely -c20xe leömlő,50-es kipufogórendszerrel,végén 1db középdobbal. -remap by Subi. 110LE. Csak szétszórva találtam meg, hogy miket raktál bele a kocsidba, de köszi szépen, hogy összefoglaltad! :)
TomTech Elküldve Január2, 2014 Elküldve Január2, 2014 Lemérethetnéd újra, érdekelne a nyomatékgörbéd.
Alex75 Elküldve Január3, 2014 Elküldve Január3, 2014 Nem tud vki kallódó c20xe kék injektorokról? Érdekelne...
Recommended Posts