hakapeszimaki Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Hali! Beneveztem a korzát egy remapra, Schubert Úr fogja csinálni. 100-as benzinhez igazíttatom az előgyuszit meg a hozzávaló anyagot is pontosan kapja meg és a tiltást is felvitetem 6500ra. Annyi az aggodalmam,hogy az 16szr dugók 1mm-rel mélyebb zsebelésűek,tehát ennyivel vékonyabb dugótetővel rendelkeznek,mint egy c16se. Remélem azért még szívó kb. 110ló dobogását el fogják tudni viselni. Tomi neked mennyi lett lecsiszolva a dugótetőből? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Hali! Beneveztem a korzát egy remapra, Schubert Úr fogja csinálni. 100-as benzinhez igazíttatom az előgyuszit meg a hozzávaló anyagot is pontosan kapja meg és a tiltást is felvitetem 6500ra. Annyi az aggodalmam,hogy az 16szr dugók 1mm-rel mélyebb zsebelésűek,tehát ennyivel vékonyabb dugótetővel rendelkeznek,mint egy c16se. Remélem azért még szívó kb. 110ló dobogását el fogják tudni viselni. Tomi neked mennyi lett lecsiszolva a dugótetőből? Mikor jossz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Mikor jossz? Pénteken adtam postára a vezérlőt,írhatóvá teszi,durván felprogizza,aztán megyek finomhangolni szélessávúval. Szal egyelőre passz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Pénteken adtam postára a vezérlőt,írhatóvá teszi,durván felprogizza,aztán megyek finomhangolni szélessávúval. Szal egyelőre passz. Ez most a gyári vezérlő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Hali! Beneveztem a korzát egy remapra, Schubert Úr fogja csinálni. 100-as benzinhez igazíttatom az előgyuszit meg a hozzávaló anyagot is pontosan kapja meg és a tiltást is felvitetem 6500ra. Annyi az aggodalmam,hogy az 16szr dugók 1mm-rel mélyebb zsebelésűek,tehát ennyivel vékonyabb dugótetővel rendelkeznek,mint egy c16se. Remélem azért még szívó kb. 110ló dobogását el fogják tudni viselni. Tomi neked mennyi lett lecsiszolva a dugótetőből? ki az a shubert úr? és hol dolgozik? na meg mennyiért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Ez most a gyári vezérlő? A gyári x12sz,alapnak az is megfelel. Az immo nélküli x16sz amivel most is tud 106lovat azt nem bántom inkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Hali! Beneveztem a korzát egy remapra, Schubert Úr fogja csinálni. 100-as benzinhez igazíttatom az előgyuszit meg a hozzávaló anyagot is pontosan kapja meg és a tiltást is felvitetem 6500ra. Annyi az aggodalmam,hogy az 16szr dugók 1mm-rel mélyebb zsebelésűek,tehát ennyivel vékonyabb dugótetővel rendelkeznek,mint egy c16se. Remélem azért még szívó kb. 110ló dobogását el fogják tudni viselni. Tomi neked mennyi lett lecsiszolva a dugótetőből? El. ;) Pénteken adtam postára a vezérlőt,írhatóvá teszi,durván felprogizza,aztán megyek finomhangolni szélessávúval. Szal egyelőre passz. Az írhatóvá teszi azt jelenti, hogy kiforrasztja a BLUE foglalatot és tesz bele egy IC foglalatot? :rolleyes: A lábkiosztás stimmel. :icon1: Biztos jobb lesz progizás után. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Van itt kép is, a bal oldali a C16SE foglalattal cserélhető eprommal, a jobb oldali az X16SZ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Az en dugomon van kozepen egy kiemelkedes(domb), onnan 0.5mm jott le, korulotte pedig 1mm. A legvekonyabb helyen 3.75mm a vastagsaga. Ennyire nem hiszem hogy vekony lenne a dugod. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Pénteken adtam postára a vezérlőt,írhatóvá teszi,durván felprogizza,aztán megyek finomhangolni szélessávúval. Szal egyelőre passz. A finomhangolást szélessávúval mindenképpen meg kell tenni, nehogy túl nagy legyen az előgyújtás, és becsörögjön. Lesz mérés mit hozott? :icon1: A szentendrei úti OMV-t ezek után meg felejtsd el, mert ott a 100-as nem 100-as. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 El. ;) Az írhatóvá teszi azt jelenti, hogy kiforrasztja a BLUE foglalatot és tesz bele egy IC foglalatot? :rolleyes: A lábkiosztás stimmel. :icon1: Biztos jobb lesz progizás után. :icon1: Annyit írt,hogy "kitokozza", így már tudom hogyan kell azt elképzelni.Kösz. Remélem rosszabb nem lesz :D @reddish: összesen két-három kútra járok,eddig azokon nem vettem észre,hogy nem százast adnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Hehe, felénk nem is lehet kapni 100-ast. Legközelebb Bcsabán van a luknál 98-as. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November24, 2013 Megoszt Elküldve November24, 2013 Hehe, felénk nem is lehet kapni 100-ast. Legközelebb Bcsabán van a luknál 98-as. A csabai úti shellnél is megszűnt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve November25, 2013 Megoszt Elküldve November25, 2013 Újra itt. Napok óta ismét számolgatok. Rá kellett jönnöm, hogy nem sokat érnék egy Űber nagy tengellyel. A Nyomatékmaximumom így is 6000 környékén volt 266-os tengellyel, a teljesítménymaximum meg 7500-nál. Úgy tudnék teljesítményt nyerni (sajnos már csak kis mértékben), ha a grafikonon látható "lekókadás" ami 7200-as fordulatnál kezdődik, azt 7400-hoz tolom el. Csak itt az a probléma, ha sokkal nagyobb tengelyt rakok bele, akkor a nyomatékmax-ot is feltolja rendesen. Külföldi fórumon írták, hogy sporttengelyeknél 12-15fok kb 5-700 fordulattal emeli a nyomatékmaximum pontját. Ez egy 278-288-as tengelynél azt jelentené, hogy a nyomaték 6600-6800-nál, a teljesítménycsúcs meg 8000 fölött (a kókadás meg 7800 környékén) jelentkezne. Mivel a hybrid ECU programozása nehéz és sz*r az astra h-nál, és mivel a szerkezet már biztos nem bírná a 8000-es fordulatot, ezért kompromisszumok után kutattam. Ha a nagyobb összenyitással nyerek 200-300 fordulatot a "kókadásnál", és egy kicsit nagyobb benyitással (9.8mm helyett 10 fölött) meg nyerek magas fordulaton 2-3Nm-t, akkor már elég jó vagyok. A "magenta" színű csíkot én szerkesztettem oda. Kijött, hogy egy 270-272-es tengellyel ELVILEG nyerek kb 6Nm-t a max teljesítménynél. Szerintem tényleg itt a maximum, amit utcára ki lehet hozni a 1.8-as Z18XE motorból gyári szerkezettel (dugók, rugók, szelepek). Megjött. Dbilas 272 fokos tengely 10.0-ás benyitással. 30%-al a bolti ár alatt megtudtam szerezni ma. Tudom, hogy nem fog drasztikusan változni az autó a 266 fokos tengelyhez képest, de tengely nélkül meg "agyhalott" az autóm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November26, 2013 Megoszt Elküldve November26, 2013 A tengelyek fokolasaval lehetne tologatni a nyomatekot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve November26, 2013 Megoszt Elküldve November26, 2013 Lenne egy kérdésem: Mennyi lehet az időzítése a gyári 1.4-1.8 16v kis blokkos tengelyeknek? Eddig megtudtam, hogy 241 fokosak 8,45mm emeléssel. Fokok kellenének, pl. nyitás-zárás. SOS lenne... Havernak kellene megnézni, mivel valami miatt erőtlen az autója, és lehet az előző tulaj hf-et javított (leszedetett belőle = arrébb van a vezérlés). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve December2, 2013 Megoszt Elküldve December2, 2013 Megtörtént a 272-es tengely beszerelése. Első beállításként a gyári időzítésekre lőttem be. Darabos alapjárat, zötyögő kaszni (vagy kasztni?), totál rally feeling, kis gázfröccsel befulladó elindulás, és kb 2000-6000 között dolgozó tengely (60fokos összenyitás). 6500-nál úgy elfogyott "mint a huzat". A körülményes kezelés miatt a régi 266fokos tengely incontrol féle belövést vettem alapul, szívó oldal 15fokkal eltolva, kipufogó oldal kb 11 fokkal (34fokos összenyitás): szuper alapjárat, könnyű elindulás, csak a tengely érzésre kb 4000-8000 között akar(-na) dolgozni. Alsó tartományban kissé vérszegény, kb 1600ccm-es autó dinamikáját hozza, cserébe 5500-7500 között nagyon megy. Az igazság pont a kettő között van szerintem. Szóval holnap 6 és 5fokot vissza állítok. Először szídtam magam, hogy elég durva pénzért vettem fokolókereket, de most áldom a pillanatot. Ennél a tengelynél jelentős eltéréseket hozhat akár 2-3% is. Ja a videó lemaradt a gyári beállításról (107/105fok): http://www.youtube.com/watch?v=dPp0xa_I2pA Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve December2, 2013 Megoszt Elküldve December2, 2013 Megtörtént a 272-es tengely beszerelése. Első beállításként a gyári időzítésekre lőttem be. Darabos alapjárat, zötyögő kaszni (vagy kasztni?), totál rally feeling, kis gázfröccsel befulladó elindulás, és kb 2000-6000 között dolgozó tengely (60fokos összenyitás). 6500-nál úgy elfogyott "mint a huzat". A körülményes kezelés miatt a régi 266fokos tengely incontrol féle belövést vettem alapul, szívó oldal 15fokkal eltolva, kipufogó oldal kb 11 fokkal (34fokos összenyitás): szuper alapjárat, könnyű elindulás, csak a tengely érzésre kb 4000-8000 között akar(-na) dolgozni. Alsó tartományban kissé vérszegény, kb 1600ccm-es autó dinamikáját hozza, cserébe 5500-7500 között nagyon megy. Az igazság pont a kettő között van szerintem. Szóval holnap 6 és 5fokot vissza állítok. Először szídtam magam, hogy elég durva pénzért vettem fokolókereket, de most áldom a pillanatot. Ennél a tengelynél jelentős eltéréseket hozhat akár 2-3% is. Akkor most mind a két tengely meg lett siettetve az fhp hoz képest? tehát a gyári 2mm fhp emelés lett vagy 4mm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve December4, 2013 Megoszt Elküldve December4, 2013 Akkor most mind a két tengely meg lett siettetve az fhp hoz képest? tehát a gyári 2mm fhp emelés lett vagy 4mm? Most nekem is képzavarom lett :icon11: . Én ebből a képből indultam ki Itt elvileg, ha a fokolás szögét növelem, akkor csökken a szelepek összenyitása. Na 2 órát megint "elcsesztem" fokolgatásra ;), kb 7-8 beállítást próbáltam ki . Ennél a tengelynél kb 0.5-0.7fok !!! is számított. Rakok fel majd videókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December4, 2013 Megoszt Elküldve December4, 2013 Sziasztok! C20NEből mit lehet kihozni nem túl nagy ráköltéssel? Nem akarom újraépíteni a motort, inkább csak, finomhangolnám. Szóval ár érték arányban mit éri meg elkövetni vele? Gondolom normális leömlő, (c20xe nem játszik, mert hosszában lesz a motor) esetleg kis szívóoldali bővítés, (bár a légtömegmérő miatt nem tudom mennyire lehet belemenni) esetleg egy picit hegyesebb tengely? Hallottam olyat hogy a gyári ecu magasabb fordulaton elveszi a kaját, és hogy ez ki lehet belőle ütni, akkor kicsit nő a teljesítménye. Erről mit tudunk? Meg akkor már itt is megkérdezném hogy c20ne létezett dis-es gyújtással? És ha nem akkor meg lehet csinálni? Csak mert a gyújtáselosztó 90% hogy nem fog elférni a gyári helyén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve December5, 2013 Megoszt Elküldve December5, 2013 B omegaban x20se neven volt ugyanez a motor dis gyujtassal es meg jopar dologgal szinten hosszaban. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve December5, 2013 Megoszt Elküldve December5, 2013 Most nekem is képzavarom lett :icon11: . Én ebből a képből indultam ki Itt elvileg, ha a fokolás szögét növelem, akkor csökken a szelepek összenyitása. Na 2 órát megint "elcsesztem" fokolgatásra ;), kb 7-8 beállítást próbáltam ki . Ennél a tengelynél kb 0.5-0.7fok !!! is számított. Rakok fel majd videókat. Fényképed nincs a kerekek állásáról? A videóra kíváncsi vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December5, 2013 Megoszt Elküldve December5, 2013 B omegaban x20se neven volt ugyanez a motor dis gyujtassal es meg jopar dologgal szinten hosszaban. Hali! Köszi, meglestem. Sajnos azon meg már van egr, az meg akkor annak hiánya miatt dumálna. Szóval marad a sima. Csak nem tudom elfog-e férni a tűzfaltól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mohi99 Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Hali olyan kérdésem lenne hogy van egy b omegám 2.0 16v x20xev szeretném turbósítani vagy kompressor de ezekhez pontosan mi kell? És menyiből jönne ki? Előre is köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Hali olyan kérdésem lenne hogy van egy b omegám 2.0 16v x20xev szeretném turbósítani vagy kompressor de ezekhez pontosan mi kell? És menyiből jönne ki? Előre is köszi :) Ha tartósat akarsz, akkor a blokktömbön kívül kb minden. Amiből egy szívó motort turbósítasz, annyiból már lehet venni egy olcsóbb omegát. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts