csontii Elküldve Június27, 2013 Megoszt Elküldve Június27, 2013 Sziasztok! Régóta nézegetem rendszerint angol oldalakon, hogy astrákba, corsákba szórják a különböző turbos saab motorokat. GM termék lévén könnyű lehet a beépítése, kevés módosítással pl egy A zafirába?? Konkrétan egy b204I motort néztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június28, 2013 Megoszt Elküldve Június28, 2013 Ilyenre gondolsz? No,mostani állapot. De 4.próbára sikerült,vagy olyat vakar,hogy 4.5lesz a 60láb vagy befullad és azért lesz gyenge. Ezeknek a számoknak örülök már azért. 16.5 az egy jó c20ne kadett idő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június28, 2013 Megoszt Elküldve Június28, 2013 Jó lett. :icon13: Ezért mondtam én is, hogy nem próbálgatom, vagy kipörög, vagy nem jó a rajt. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június29, 2013 Megoszt Elküldve Június29, 2013 No,mostani állapot. De 4.próbára sikerült,vagy olyat vakar,hogy 4.5lesz a 60láb vagy befullad és azért lesz gyenge. Ezeknek a számoknak örülök már azért. 16.5 az egy jó c20ne kadett idő. A 80-120 3. v. 4? Vagy 2-3 egy váltással? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június29, 2013 Megoszt Elküldve Június29, 2013 Ez folyamatos gyorsulás 0-ról. Ha megfutom az 1000-et vagy az 1mile-t illetve a 100-200at közben( mondjuk ezzel a korzával ez lehetetlen jelenleg,mert 190 a vége),akkor azt is kiírja részeredményként. Tehát jelen esetben a 80-120 1 váltással. 92lóval volt 11.6 0-100 17.8 1/4,97.5lóval 10.9 és 17.19,most 102-103LE környéke lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Július29, 2013 Megoszt Elküldve Július29, 2013 Sikerült nekem is mérni GPS programmal gyorsulást. Car Performance program. Kerestem egy egyenes és nem lejtős szakaszt pályán, egyik nap oda, pár nappal késöbb vissza felé mértem. 1/2 tank benzin, 17"-os dög nehéz ATS felni 225/45-17" pirelli gumikkal. Első mérésnél finom indulás 3000-es fordulatról, 7350-7400 környékén beváltottam a 3-asba: Következő mérésnél indítás 4500-as fordulatszámról, majd megvártam, hogy a kettes éppen "rántson" egyet tiltásnál (7500) majd úgy raktam 3-ba: Nem vagyok nagy szakértő ezért csak remélem, hogy jó ez a 15.0s 1/4 mérföld idő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július29, 2013 Megoszt Elküldve Július29, 2013 15mp nagyon jó. Eg9 gyári 1.6VTI-k ideje. Megnézhetnéd mennyit téved a kalkulátor: http://www.dragracing.hu/et-calculator Még arra érdemes ilyen gps alapú programoknál figyelni,hogy mindig lásson legalább 7műholdat. Racechrononál meg lehet nézni a mérés idején hány műholdat látott másodpercről-másodpercre. Ha 7-nél kevesebb is befigyel,akkor pontatlan a mérés. Érdemes hosszú ideig futtatni a programot,hogy biztosan lásson megfelelő mennyiségű műholdat. Vagy külső gps vevőt használni. Amúgy iphone pocetdyno app a legpontosabb,egy szinten van a profi gyorsulásmérőkkel. A 225/45 17es pirellik tapadása nagyon jó úgy néz ki,mert ugyanazt a 2mp 60lábat tudják,3000-ről mint 4500-ról. Nálam a 185/60-aknál ha 3200ról dobom a kuplungot 2900-3000helyett,akkor szétvakart 3.5mp lesz a 2.2 helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Üdv Urak! Van valami tippetek arra, h egy Z14XE Astrát mivel lehetne kicsit megfickósítani? Egy ismerős Civicjében jót tett az irridium gyertya + K&N sport betétszűrő. Kicsit több dinamikára lenne szükségem, meg, h ne feltétlen kelljen mindig visszaváltogatni... Van valami bevált tipp/ötlet/módszer? Gyári házba tett kicsit másmilyen szűrő nem több placebónál szvsz. Egy hőtől jól elszigetelt,hideg levegőt szívó direktszűrő tud 1-2 plusz lovat ekkora motornál,talán. Ha tényleg akarsz több lovat,akkor sport vezérműtengelyek (tomoty-nak talán még eladó asszem 266-os shrick-ek) jól beállítva és egy chippelés. Ezekkel 110le környéke elképzelhető. És talán kijön 100 rugóból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Tényleg nem beszólni, meg bunkózni akarok, de sosem értettem ezt a nagy autóba veszünk kis motort, aztán meg nekiállunk faragni dolgot. Most vagy menni akar az ember, vagy keveset fogyasztani, a kettő együtt igen ritkán sikerül. Arról nem is beszélve hogy magyarországon nagyon divat minél kisebb motorral autót venni, az mindegy, hogy a kaszni méretéhez képest kettővel nagyobb kéne, mert nem bírja el, és ugyanúgy zabálni fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Tényleg nem beszólni, meg bunkózni akarok, de sosem értettem ezt a nagy autóba veszünk kis motort, aztán meg nekiállunk faragni dolgot. Most vagy menni akar az ember, vagy keveset fogyasztani, a kettő együtt igen ritkán sikerül. Arról nem is beszélve hogy magyarországon nagyon divat minél kisebb motorral autót venni, az mindegy, hogy a kaszni méretéhez képest kettővel nagyobb kéne, mert nem bírja el, és ugyanúgy zabálni fog. Én csak a saját nevemben tudok válaszolni: Autót megvettem, elég is volt egy ideig. Majd el kezdtem pályázni, jöttek a pályaracsingos levillogtatós crdcitdcifrdcdi 2-2.5-ös dízelek, ozt lenyomtak ;) . Most már jó a közérzetem pályán is. Kocsit nem kellett cserélni, téli lemez felnivel 7,6s a 0-100 1800ccm szívóbenzintől, 170LE 8-8,2-es vegyes fogyasztással. Ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 De megoli. Ha kiveszed belole garantaltan nem lesz baja a motornak.:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Elnézést. Sportvezérműtengelyre gondoltam. Ezt a szűrőt pl a hajamra kenhetem? http://incontrol.hu/product/2544 Hátő,ennyiért lehet kapni használtan tengelyeket. :D Nagyon egyszerűen kiderítheted milyen lesz kis ellenállású szűrővel ha megpróbálod szűrő nélkül. Annál minden többet fojt. Leszeded a légszűrőházról a csövet így nagyjából olyan lesz mintha direkt szűrő lenne rajta. Vagy ha kiszeded a papírszűrőt a házból,persze érdemes az alatta összegyúlt port kitörölni,így az állítólag kisebb ellenállású panel szűrő hatását szimulálhatod.. Majd mész egy kört,és megtudod mire számíthatsz szűrőcsereberétől.Semmi baja nem lesz egy körtől szűrő nélkül,persze ne földúton veresd. De egyébként direktszűrő topikban van részletes teszt belinkelve teljesítménymérésekkel (tiédnél 2X nagyobb motoron 3-4lovat jelent,tehát úgy 1-2plusz lóval számolhatsz,azt meg még a pad is alig veszi észre,nemhogy a user.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 @hakapeszimaki: a vezérműtengely nem öli meg a mocit? Vagy nem teszi tönkre hamarabb? Nincs bajom a kis motorral, eszik, amennyit eszik, nem akarok 3.0 V6-ot, csak egy kis erőtöbbletet. Milyen direktszűrőt ajánlanál erre a motorra? Tomoty: a vezérműtengelyek megvannak? Elvileg még a kocsiban figyel a 266-os tengely ( cs-ről is van egy érdeklődő). Csak várok egy rally-s srác levelére, hogy mit kell átalakítanom a motoromba egy 280-288 fokos tengelyhez. Ha túl sok meló lenne vele, akkor lehet hagyom a rally tengelyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Ááá, vágom! Annyira nekem nem is sürgős :D Neked előtte nem dbilas volt? Innen melyik passzol az enyémhez? http://www.automotortuning.hu/mechanikai-alkatreszek/vezermutengelyek/155-dbilas-opel--vauxhall-vezermtengelyek.html S légszűrőből melyiket ajánlanátok? (gondolom a száraz jobb) Ennél a pontnál felsoroltak: "Opel / Vauxhall DOHC 1,4 - 1,8 16V Corsa / Tigra / Astra / Vectra hydro (Ecotec)" Itt a 262 és 266 fokos tengelyeket tudnám ajánlani feltéve, ha van olyan chiptuningos aki legalább 7000-7200-ig ki tudja tolni a fordulatszám tiltást (nélküle sajnos sz*rt sem ér a tengely). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Én mondjuk dircsiszürcsit nem tennék fel, inkább egy jó betétszűrőt. Az egyetlen dircsiszürcsi amit feltennék, az a CDA, de annak meg horror az ára sajnos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Ááá, vágom! Annyira nekem nem is sürgős :D Neked előtte nem dbilas volt? Innen melyik passzol az enyémhez? http://www.automotortuning.hu/mechanikai-alkatreszek/vezermutengelyek/155-dbilas-opel--vauxhall-vezermtengelyek.html S légszűrőből melyiket ajánlanátok? (gondolom a száraz jobb) Annyi még, hogy azért egy értelmesebb tuning (pl chip+tengely) megnöveli a terhelését a motornak, ezért az a hiba ami egy gyári motornál pl 170-200ekm-nél jelentkezik, az a tuning motornál sokkal hamarabb ( nálam 110-120ekm-nél jött elő sok ilyen probléma). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Annyi még, hogy azért egy értelmesebb tuning (pl chip+tengely) megnöveli a terhelését a motornak, ezért az a hiba ami egy gyári motornál pl 170-200ekm-nél jelentkezik, az a tuning motornál sokkal hamarabb ( nálam 110-120ekm-nél jött elő sok ilyen probléma). Nem törvényszerű... Ha átlagban normálisan van használva, nem gondolom, h ennyivel kevesebbet bírna. Az enyémbe már közel 70000km-t beletettem az átalakítás óta, nem veszek észre rajta semmi különöset. Igaz, nem is nagyon gyilkolom. Ha gyakran kergeted bele a 7000-be, az persze más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 ZolikaDB, ha tengelyt nem raksz bele, egy sportlégszűrőtől ne várj csodát. Amit hakapeszimaki említett az az 1-2lóerő, az nagyon a teteje, 90%ban még annyi sem lesz. Szóval ha erősebb autót akarsz, olyat ami nyomatékos is, vásárolj köbcentit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 zolikaDB ha több lóerőt akarsz olcsón,akkor forgasd ki 6000fölé. :D 14xe 4000nél tud vagy 70lovat. Ha alúl tolósat akarsz,akkor szívó motor tuniggal nagyon rossz helyen jársz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Szerintem nem kell nekem a tengely. Ha 5000 rpm felett van hatása, akkor nincs értelme, hiszen pályán sem forgatom 4000 rpm fölé a motort... Megveszed az én tengelyemet az 3500 tól megindul rendesen, én meg megveszen tomoty-tól ő meg vesz újat . 3 hónap múlva meg megint megveszem a tomotyét mert neki az is kevés lesz. :devlish: Mindenki boldog lesz és mindenki lépett egy lépcsőt. :D :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki1 Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Sziasztok! Új vagyok itt a forumon. lenne egy kérdésem, most épitek egy c20xe motort ami ladába rakok bele. bejáratás után szeretnék bele tengelyt, nem tudja véletlenül valaki közuletek hogy a catcams tengelyek közül melyik a legnagyobb ami belemegy atalakitás nélkül? persze chipelve lesz a moci és arp csavarok is vannak a h.karoknal, ahogy olvasgattam 7500környékéig el lehet forgatni igy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Alex75: Tomoty szétszedte a motort, és látott dolgokat. Tényleg? És áruld már el, szerinted mit látott? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Tényleg? És áruld már el, szerinted mit látott? :devlish: Látványos a dugattyú palástja volt, egy erősen kifényesedett perem jött létre rajta. Átgondolva talán a megnövekedett levegő+benzin mennyiség (sporttengely) miatt kialakult nagyobb robbanások hatására erősebben "kalimpált" a dugattyú. Ez kb 100ekm tuningolt használat alatt alakult ki. Így vészesen hangzik, de ha évi 10-12ekm futással számolunk, akkor ez 10!!! év. Még a kuplung kopott el a vártnál hamarabb. Volt még pár hiba, de ezek betudhatóak opel betegségnek. Szóval nem semmi ez a 7500-as fordulat + a 40-43% teljesítmény növekedés ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Más, de szerintem fontos infó: Ahogy régebben írtam megyeget(-ett) az autó, de komolyat 5000-es fordulat felett lép. Ezért pár hete teszteltem a 0-100-at, és a C20XE injektorokkal 8.7-9 másodpercet mértem. Magamat nyugtatgatva betudtam a k*rva nehéz ats kerekeknek, de próba képpen vissza raktam a GYÁRI Z18XE befecskendezőket. Ezzel tud 7.9-8.2 másodpercet! A legjobb idő a linkelt 7.96 volt. Most az egész tartományban sokkal egyenletesebben húz az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus3, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2013 Más, de szerintem fontos infó: Ahogy régebben írtam megyeget(-ett) az autó, de komolyat 5000-es fordulat felett lép. Ezért pár hete teszteltem a 0-100-at, és a C20XE injektorokkal 8.7-9 másodpercet mértem. Magamat nyugtatgatva betudtam a k*rva nehéz ats kerekeknek, de próba képpen vissza raktam a GYÁRI Z18XE befecskendezőket. Ezzel tud 7.9-8.2 másodpercet! A legjobb idő a linkelt 7.96 volt. Most az egész tartományban sokkal egyenletesebben húz az autó. A gyári injektorod hány lyukas? c20xe-ből az egylyukas krém volt benne, igaz? Gsi injektorokkal néztél padlógázos AFR-t? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts