Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Teljesítmény Tuning


Amusing

Recommended Posts

Ha már itt tartunk a Te autódról meg egy képet néznénk már meg, hogy egyáltalán létezik-e. ;)

Tessék.

http://kepfeltoltes.hu/view/130615/1220_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Itt meg a tavalyi Opel-napon balról a második.

http://kepfeltoltes.hu/view/130615/IMG_5633_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha már itt tartunk, a TE autódról linkelj már be egy mérést miszerint már 110le felett van, mert megnéznénk, hogy egyáltalán létezik-e ez a teljesítmény, vagy csak a vágyálmaidat irogatod ide. ;)

Link to comment
Megosztás:

Persze ,ezt most rajzoltad ,és nincs mellette a mai napló lefenyképezve. Na meg nincs mellette az autód sem. Ez fake és fun... :evilgrin: :P

Komolyra fordítva a szót mi volt tegnap a baja? :icon13:

Arról ne is beszéljünk hogy Tápiószecső nem vitte el az anyja kocsiját, a szomszédjának a kocsiját, meg a haverjának a kocsiját referenciának, tehát nem tudjuk hogy a pad, az mennyit csal. Lehet hogy 50LE-t is akár! :D :P

A generátor ékszíjtárcsájához hozzáért a kábelköteg és a MAP szenzor jelvezetéke néha le testelt, nem kapott üzemanyagot. Csak ennyi baja volt :)

Link to comment
Megosztás:

18.3??? az nagyon kevés. Tuti megvoltak ott a lovak?

16.2őt hol mentél? vagy racechrono szerint? Amúgy ja,de inkább 125 is van az.

http://www.dragracing.hu/et-calculator Racechrono időkkel itt számolva nekem pontosan azok a teljesítmény értékek jöttek ki,mint amit padon mértek.

Meg az önsúlyhoz -ha pontosan még nem mérted meg-,nyogodtan adj +50kgot a forgalmiban szereplőhöz képest. Persze csak ha nem hízlaltad.

Link to comment
Megosztás:

18.3??? az nagyon kevés. Tuti megvoltak ott a lovak?

16.2őt hol mentél? vagy racechrono szerint? Amúgy ja,de inkább 125 is van az.

http://www.dragracing.hu/et-calculator Racechrono időkkel itt számolva nekem pontosan azok a teljesítmény értékek jöttek ki,mint amit padon mértek.

Meg az önsúlyhoz -ha pontosan még nem mérted meg-,nyogodtan adj +50kgot a forgalmiban szereplőhöz képest. Persze csak ha nem hízlaltad.

Ez 400-on van?
Link to comment
Megosztás:

Bizony. Hogy szedted ki a táblát a telefonról?

Hány le-re jön ki? (természetesen ez abszolút,korrekció nélküli motorerő,ezzel a levegővel amit szívott adott futam alatt)

c16se tengely és gyári leömlővel pont ennyit futott a korza egyébként tized mp pontosan.November környékén be is írtam. 2.6 60láb, 11.3 1/8 11.6 0-100,de a 1/4-ed gyengébb volt 17.8mp.

71.6kw-tal 2.3 60láb,10.9 @100km/h 1/8, 1/4 17.19

Azóta nem néztem 1/4 mérföldet.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nem akarok senkit megbántani, de a telefonos mérőrendszerek azért nem a legkorrektebbek. Mi az újságnál G-Tech műszert használunk, s kíváncsiságból próbálva a telefon tényleg nem pontos. A saját autómat nincs szívem tisztességesen lemérni, mert nem akarom annyira vagdosni a fokozatokat, de egy visszafogottabb 0-100 mérése során 14,4 szekundum jött ki. A gyárija 14,0, ami teljesen reális, hiszen keskenyebb abroncsokkal és keményebb váltásokkal a 4 tized bőven ledolgozható.

Csodák nyilván nincsenek, az autók azt tudják, amit a gyáriak megadnak. Ha meg piszkálva van, akkor érdemes igényesen mérni.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nem akarok senkit megbántani, de a telefonos mérőrendszerek azért nem a legkorrektebbek. Mi az újságnál G-Tech műszert használunk, s kíváncsiságból próbálva a telefon tényleg nem pontos. A saját autómat nincs szívem tisztességesen lemérni, mert nem akarom annyira vagdosni a fokozatokat, de egy visszafogottabb 0-100 mérése során 14,4 szekundum jött ki. A gyárija 14,0, ami teljesen reális, hiszen keskenyebb abroncsokkal és keményebb váltásokkal a 4 tized bőven ledolgozható.

Csodák nyilván nincsenek, az autók azt tudják, amit a gyáriak megadnak. Ha meg piszkálva van, akkor érdemes igényesen mérni.

Km-óra stopperolásnál mindenképpen pontosabb. De gondolom nem lefelé téved,hanem a gps lassúsága miatt kicsit többet mérhet mint a szuper pontos gyorsulásmérő.

Link to comment
Megosztás:

A gyorsulásmérőben is van gps modul, de a többéves tapasztalataink szerint, illetve mivel nap mint nap mérünk vele, ismerjük a pontosságát. A km-óra stopperolást nem tartom komoly dolognak.

A nagyobb pillangóval tud egyébként ennyit az autó, előtte sajnos nem mértem. Mindenesetre érzésre inkább rugalmasságban jobb a c18nz cuccaival.

Km-óra stopperolásnál mindenképpen pontosabb. De gondolom nem lefelé téved,hanem a gps lassúsága miatt kicsit többet mérhet mint a szuper pontos gyorsulásmérő.

Link to comment
Megosztás:

A gyorsulásmérőben is van gps modul, de a többéves tapasztalataink szerint, illetve mivel nap mint nap mérünk vele, ismerjük a pontosságát. A km-óra stopperolást nem tartom komoly dolognak.

A nagyobb pillangóval tud egyébként ennyit az autó, előtte sajnos nem mértem. Mindenesetre érzésre inkább rugalmasságban jobb a c18nz cuccaival.

Igen tudom,hogy gps alapú,csak 5 Hz frissítési gyakorisággal működik míg a telefonokban általában sokkal lassúbb gps modulok vannak. Merre téved a telefon a gyorsulásmérőhöz képest?

Persze,hogy rugalmasságban érzed,a tengely miatt úgyis 5200nál elfogy a motor.

Ha visszaraknád az 1.6 injektorfejet azzal 15mp feletti értékeket mérnél szerintem. Én igaz csak telefonnal mértem,de 12.4-nél jobb 0-100at nem tudott a gyári x14xe korza (gyorsan váltva,tökéletesen indulva),ami padon 87LE volt,holott gyárilag 11mp van megadva.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nem akarok senkit megbántani, de a telefonos mérőrendszerek azért nem a legkorrektebbek. Mi az újságnál G-Tech műszert használunk, s kíváncsiságból próbálva a telefon tényleg nem pontos. A saját autómat nincs szívem tisztességesen lemérni, mert nem akarom annyira vagdosni a fokozatokat, de egy visszafogottabb 0-100 mérése során 14,4 szekundum jött ki. A gyárija 14,0, ami teljesen reális, hiszen keskenyebb abroncsokkal és keményebb váltásokkal a 4 tized bőven ledolgozható.

Csodák nyilván nincsenek, az autók azt tudják, amit a gyáriak megadnak. Ha meg piszkálva van, akkor érdemes igényesen mérni.

A telefonos mérés úgy van, ahogy az NKH-s vizsgát írtad, költséghatékony. ;) Nem kell 5 tizedes pontosság, mert minek. :icon1:

Egyébként azt látni, hogy melyik tartományban mi változott, jobb pl. az 50-120-ig mérés 3-ban. A negyed mérfölddel vagy a 0-100-zal mindig csak a gond van, mert van benne váltás, kipörög a kerék, szóval sok szerepe van a user-nek.

Link to comment
Megosztás:

Mi a tesztautóknál a 0-100 mellett kétféle rugalmasságot mérünk:

-60-100 negyedik sebességi fokozatban

-80-120 ötödik sebességi fokozatban

Nyilván ezek a legbeszédesebb értékek, hiszen a mindennapi közlekedésben leginkább ezek jelennek meg. Lehet, hogy majd ezeket is megméregetem.

Persze, ahogy írod a váltás miatt a 0-100 és a negyed mérföld tud torzulni, de azért gyakorlással abba is bele lehet jönni.

A telefonos mérés úgy van, ahogy az NKH-s vizsgát írtad, költséghatékony. ;) Nem kell 5 tizedes pontosság, mert minek. :icon1:

Egyébként azt látni, hogy melyik tartományban mi változott, jobb pl. az 50-120-ig mérés 3-ban. A negyed mérfölddel vagy a 0-100-zal mindig csak a gond van, mert van benne váltás, kipörög a kerék, szóval sok szerepe van a user-nek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.