gagavectra Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Üdv!Van egy c14se astrám nekem gyanús,hogy rosszak az injektoraim ha nem is mind de 2 minimum,a gyertyáimból 2 nek szép őz barna színe van 2nek pedig eléggé fehéres színe én szegény keverékre gondoltam annál a 2 hengernél,hibakód nincs,de egy picit mintha rángatna részterhelésen.Ultrahangos tisztításon már átesett mind a 4,de nem javult a helyzet,a gyújtás rendben van új kábelek,trafó,fedél.Kérdésem az lenne,hogy c16se injektort lehetne tenni a gyári helyére?többet nyomnak azok mint a c14se-é.Azért gondoltam c16se injektorokra mert talán könnyebben találok olyanokat.Valakinek esetleg eladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Mindkét injektor 150cm3/min,egyformák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 nem érdemes eggyel nagyobbat rakni bele egy kis többletet nem lehet kihozni vele?nincs katalizátorom elég jól megy a szekér,lehet elférne még egy kis anyag vagy nem tudná kezelni az ecu a nagyobb injektort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 nem érdemes eggyel nagyobbat rakni bele egy kis többletet nem lehet kihozni vele?nincs katalizátorom elég jól megy a szekér,lehet elférne még egy kis anyag vagy nem tudná kezelni az ecu a nagyobb injektort? C20ne injektorokkal próbálkoznék a helyedben azok 170cm3-esek. De a leggyengébb láncszem a c14se-n az a semmirevaló leömlő,ami a központi injektorosokon is van. C20xe leömlőt érdemes ráalakítani,nálam az +9Nm-t és kb. 7lovat hozott fékpados mérések szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Xe leömlő egy kisblokkra???!!! :blink: :o Azt hogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Xe leömlő egy kisblokkra???!!! :blink: :o Azt hogy? Egy ügyeskezű lakatossal alakíttatni kell rajta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Nem kell oda ugyeskezu lakatos, en is oda tudtam kontarkodni:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Nem kell oda ugyeskezu lakatos, en is oda tudtam kontarkodni:-) Ne szerénykedj... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 nem érdemes eggyel nagyobbat rakni bele egy kis többletet nem lehet kihozni vele?nincs katalizátorom elég jól megy a szekér,lehet elférne még egy kis anyag vagy nem tudná kezelni az ecu a nagyobb injektort? Csak akkor érdemes nagyobb ccm injektort belerakni, ha annyival több lóerőt akarsz kihozni a motorból, amennyi benzint már nem bír szállítani a gyári. Több lóerőt önmagában nem hoz. Az ECU meg szinte biztos, hogy nem bírja beállítani tökéletesre a keveréket. Ott már a motorvezérlő chipet is át kell iratni hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 A C16SE veztengely mennyit emel szívó és kipufogó oldalon? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Csak akkor érdemes nagyobb ccm injektort belerakni, ha annyival több lóerőt akarsz kihozni a motorból, amennyi benzint már nem bír szállítani a gyári. Több lóerőt önmagában nem hoz. Az ECU meg szinte biztos, hogy nem bírja beállítani tökéletesre a keveréket. Ott már a motorvezérlő chipet is át kell iratni hozzá. Szerintem ha teljes terhelésen több anyagot szállít,hogy meglegyen a max 0.8lambda (alatta már ront) akkor jobb is lehet,feltéve ha a gyárival nem megy nyélgázon 0.8-0.85 körül alapból.Ki kell próbálni. Ugyanaz lehet a hatás,mintha átírod a vezérlőt,hogy több anyagot adjon. A gyári központi injektor például nagyon kevés anyagot szállít alapból,ott egyel nagyobb használata jót tesz,konkrétan 71lovas x16sz-ből c18nz injektor+pillangó+3baros pumpa, 82lovas lett padon mérve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 A C16SE veztengely mennyit emel szívó és kipufogó oldalon? 6-6mm. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Nekem 110LEig gyári injektorok voltak a kocsiban. :) ( C14SE ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Szerintem ha teljes terhelésen több anyagot szállít,hogy meglegyen a max 0.8lambda (alatta már ront) akkor jobb is lehet,feltéve ha a gyárival nem megy nyélgázon 0.8-0.85 körül alapból.Ki kell próbálni. Ugyanaz lehet a hatás,mintha átírod a vezérlőt,hogy több anyagot adjon. A gyári központi injektor például nagyon kevés anyagot szállít alapból,ott egyel nagyobb használata jót tesz,konkrétan 71lovas x16sz-ből c18nz injektor+pillangó+3baros pumpa, 82lovas lett padon mérve. Lehet, ha szegényebb keverékre van állítva gyárilag, hozhat néhány lóerőt, de szerintem elenyésző lehet a teljesítménynövekedésben. Nálad is valószínűleg a nagyobb pillangó hozott több erőt. Mivel több levegőt kapott, az ECU próbált korrigálni. Fordítva szerintem nem megy, Azaz több benzinhez nem tud több levegőt adni csak úgy szívónál. Ha 2,5 bar helyett 3barosra cseréled a pumpát, az is sokat emel az injektor szállítási kapacitásán, Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Lehet, ha szegényebb keverékre van állítva gyárilag, hozhat néhány lóerőt, de szerintem elenyésző lehet a teljesítménynövekedésben. Nálad is valószínűleg a nagyobb pillangó hozott több erőt. Mivel több levegőt kapott, az ECU próbált korrigálni. Fordítva szerintem nem megy, Azaz több benzinhez nem tud több levegőt adni csak úgy szívónál. Ha 2,5 bar helyett 3barosra cseréled a pumpát, az is sokat emel az injektor szállítási kapacitásán, Én úgy tudtam a c14se é 3bar os gyárilag,vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 6-6mm. 5.67 kipuff 6.12mm szívó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 6-6mm. 5.67 kipuff 6.12mm szívó. Köszi, eszerint ugyanaz mint a C14SE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Köszi, eszerint ugyanaz mint a C14SE. Szerintem a c16se nagyobb szelepösszenyitással dolgozik. Nekem c16se tengellyel sokkal darabosabb volt az alapjáratom,mint haveromnak aki c14se tengelyt tudott szerezni az x14sz-be. Neki semmit nem változott az alapjárat. Gondolom ha egyformák lennének a tengelyek akkor az alapjárat is egyforma lett volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Szerintem ha teljes terhelésen több anyagot szállít,hogy meglegyen a max 0.8lambda (alatta már ront) akkor jobb is lehet,feltéve ha a gyárival nem megy nyélgázon 0.8-0.85 körül alapból.Ki kell próbálni. Ugyanaz lehet a hatás,mintha átírod a vezérlőt,hogy több anyagot adjon. A gyári központi injektor például nagyon kevés anyagot szállít alapból,ott egyel nagyobb használata jót tesz,konkrétan 71lovas x16sz-ből c18nz injektor+pillangó+3baros pumpa, 82lovas lett padon mérve. A nagyobb injektor nem jelent feltétlenül fogyasztásnövekedest ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 A nagyobb injektor nem jelent feltétlenül fogyasztásnövekedest ugye? Ha van lambda visszacsatolás akkor nem,mivel részterhelésen úgyis aszerint állítja az ecu az injektor nyitási időket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Ezt már tudja a c14se ecuja?Azt hittem butább még ennél,hogy tudja szabályozni nagyobb injektornál is a mennyiséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Ezt már tudja a c14se ecuja?Azt hittem butább még ennél,hogy tudja szabályozni nagyobb injektornál is a mennyiséget Van egy szint, amely fölött már nem képes a változásoknak utána menni... Ha jól emlékszem, ez olyan 15-20% körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Én úgy tudtam a c14se é 3bar os gyárilag,vagy nem? Nem tudom, hogy annál a motor típusnál 3 baros van-e. gyárilag. Azt az Atrásoknál kérdezd meg. Ezt igazából h.makinak írtam, mivel ha 3 baros pumpát tett bele, valószínűleg 2.5-e volt előtte. Annyi, ha a tied is 2,5b és cserélni akarod 3 barosra, nézd meg a benzinnyomás szabályzót is, mert ha az is 2,5 baros, azt is cserélni kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Az összes hengerenkéntis opel (a korabeliek) 3 barossal megy, a központisok meg 0.75-össel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Nem hinném. Az én motorom (c20xe-91') is 2,5 barral üzemelt eredetileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts