J0hnny Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Bizony. Elvileg minden a helyén,ötödik post óta csak a görbéket tologatják különböző szitukban.Kipufogó,leömlő is Bell könyv szerint lett számolgatva,HF-ek is portolva lettek,nem ócska cuccokkal lett összerakva,aztán 280 gyári paciból maradt 240.A max nyomaték is kevesebb és 5500-tól esik. Japó szívómotornál nehéz okosabb lenni ezek szerint. Tipikus példája, hogy ami a könyvekben van, csak támpontnak jó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Április24, 2013 Megoszt Elküldve Április24, 2013 Beállt a topik? Előző héten szerdán pályán megelőztem egy kamiont vissza hármasban. Szerintem feltünt egy Új Octavia RS-esnek, mivel versenyzősre fogta a dolgokat (megelőzött-bevárt-megelőzött-...). Megvártam, hogy üres legyen a pálya, és versenyeztünk egyet.130-200 között mintha összeragasztották volna az autókat. 200 után meg otthagyott. Itt már (200 felett) érezhető volt, hogy kevés az 1800ccm szívó bármit is csinálok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Április24, 2013 Megoszt Elküldve Április24, 2013 Visszafelé videóztam is: http://www.youtube.com/watch?v=XUMLm3KDPHc Bekerült az E85 kit, szerintem (érzésre) hozott még kb 5 pacit. Ez az idény utolsó videója részemről, mivel megy fel ma a 17-es bazi nehéz felni. Azzal már nem fogok így gyorsulgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április24, 2013 Megoszt Elküldve Április24, 2013 Beállt a topik? Előző héten szerdán pályán megelőztem egy kamiont vissza hármasban. Szerintem feltünt egy Új Octavia RS-esnek, mivel versenyzősre fogta a dolgokat (megelőzött-bevárt-megelőzött-...). Megvártam, hogy üres legyen a pálya, és versenyeztünk egyet.130-200 között mintha összeragasztották volna az autókat. 200 után meg otthagyott. Itt már (200 felett) érezhető volt, hogy kevés az 1800ccm szívó bármit is csinálok. Azért ez így is elég nagy eredmény... :) Szépen halad a video szerint... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április24, 2013 Megoszt Elküldve Április24, 2013 Beállt a topik? Előző héten szerdán pályán megelőztem egy kamiont vissza hármasban. Szerintem feltünt egy Új Octavia RS-esnek, mivel versenyzősre fogta a dolgokat (megelőzött-bevárt-megelőzött-...). Megvártam, hogy üres legyen a pálya, és versenyeztünk egyet.130-200 között mintha összeragasztották volna az autókat. 200 után meg otthagyott. Itt már (200 felett) érezhető volt, hogy kevés az 1800ccm szívó bármit is csinálok. Ugyanez a korzámmal c180 kompresszor ellen,csak 50-170ig. :goofy: Haverom w202 2.5 TD 150lovasa mellett viszont elmegy akkora sebességkülönbséggel,mint mikor a kamionok egymást előz(ték) a pályán. Országúton próbáltuk,ott meg nem jött ki,hogy a 150lovas megy kétszáz felett a korza meg csak 190. Próbáltam még 1.8 8V kettesgolf gti 107le ellen is 110ről-190ig teljesen összeragasztották a két autót,tök egál. 190nél volt a vége annak is. No,de mennyi harmadikban a 80-120nálad kb? Ígérted.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
baroo Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Sziasztok! Van egy Z20LEL astrám amit át szertnik alakitani vagy Z20LER-re vagy ami jóbban tetszene a Z20LEH-re A LEL a leggyengébb 2 literes és szerintem csak motorelektronikában tér a LER-től. Viszont a LEH-nél nem hiszem hogy csak ennyi lenne a különbség! Tehát elektronikán kívül miket kéne cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok! Van egy Z20LEL astrám amit át szertnik alakitani vagy Z20LER-re vagy ami jóbban tetszene a Z20LEH-re A LEL a leggyengébb 2 literes és szerintem csak motorelektronikában tér a LER-től. Viszont a LEH-nél nem hiszem hogy csak ennyi lenne a különbség! Tehát elektronikán kívül miket kéne cserélni? Turbo az biztos, cooler, injektorok talán... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok! Van egy Z20LEL astrám amit át szertnik alakitani vagy Z20LER-re vagy ami jóbban tetszene a Z20LEH-re A LEL a leggyengébb 2 literes és szerintem csak motorelektronikában tér a LER-től. Viszont a LEH-nél nem hiszem hogy csak ennyi lenne a különbség! Tehát elektronikán kívül miket kéne cserélni? Ha jól emlékszem, akkor a LEH-nek dugattyú csapszeget hűtő "spricnis" olajozási rendszere van, ezért fel tudják chippelni 270-280LE környékére. Amíg a LEL-LER-nek simán chippel 230-240LE a vége általában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Május2, 2013 Megoszt Elküldve Május2, 2013 Holnap hajnal 2-kor kell kocsikáznom, és ha úgy alakul, akkor gyorsulok egyet (0-100 , 80-120). Érdekel, hogy mi jelent a 225-ös gumi. Érzésre nehezebben lódul meg az autó, cserébe azonnal betepad és váltásnák nem "ránt". Mint ha könnyebben átvenné a nyomatékot váltás esetén a kuplung felengedésének pillanatában. Lendkerék nehezítés ;) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május3, 2013 Megoszt Elküldve Május3, 2013 http://totalcar.hu/egester/2013/05/02/a_350_ezer_forintos_lexus_legendaja_es_nemi_hangyasz/ 40.perctől szó esik mitől lett -40lovas tuning.A lényeg többek között,hogy szelep-összenyitás közben nem tudja a kipufogógáz,hogyan kellene viselkednie,ezért a forró és nagyobb nyomású tér helyett a hűvös kisebb nyomású teret választja,tehát az ITB-khez áramlik vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Május5, 2013 Megoszt Elküldve Május5, 2013 17"-os ATS DTM szuper erős magnézium (de cserébe brutál nehéz) felnivel mentem egy 0-140-et, és egy 70-130-at. 0-140: http://www.youtube.com/watch?v=BDZCA0edAgE Ahogy éreztem, nagyon gyorsan betapad a 225 széles pirelli gumi, cserébe kicsit lomhább az autó a téli lemezfelnihez képest. A 70-130-nál 3-ban már érezhetőbb a "lomhulás" sajnos. Ezt a videót majd holnap töltöm fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 ma gondolkodtam rajta hogy érdemes lenne e olyan váltót összerakni hogy 4,19 es diffi áttétel és a sima f15cr belső javulna a gyorsulás vagy a kapcsolások ideje és száma miatt még rosszabb lenne.mert igy F15cr 3,55 tel 3 ba 144 4.19 -cel 120. vagy teljesítménymérés után egyedi váltót legózni. Mondjuk gyári kerekekből nem sok lehetőség van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Kisvaltot kevesbe lehet legozni. Nekem elosszor 3.94 cr volt, aztan 4.19 hossz 5.el, utana kicsit 4.53, most pedig 3.55. Amig nem pillangosoros volt hanem gyari szivocsonkos jo volt a 3.55, de most majd nyaron visszateszem a 4.19et mert ehhez a motorhoz az illik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Kisvaltot kevesbe lehet legozni. Nekem elosszor 3.94 cr volt, aztan 4.19 hossz 5.el, utana kicsit 4.53, most pedig 3.55. Amig nem pillangosoros volt hanem gyari szivocsonkos jo volt a 3.55, de most majd nyaron visszateszem a 4.19et mert ehhez a motorhoz az illik. egy 4,19 cr van 0,70 es 5.-el? ezen a kombón én is gondolkoztam mert 1-4 rövid 5 meg jó ha csak utazik az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Ha valakinek van egy olyan 4,19, hosszú 5.el eladó ne tartsa magában! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Nekem van egy F17CR 4.19es váltóm,ha esetleg valakinek ez is megfelel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Az f17 is teljesen jo, csak az kell rakni f15 hazba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Nekem van egy F17CR 4.19es váltóm,ha esetleg valakinek ez is megfelel :) Miért cserélted le? rövid volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Miért cserélted le? rövid volt? Ismerős bontott egy WR-t,így nem volt kérdés a csere,sokkal jobban passzol a Zafirához :) Persze nem olyan dinamikus,mint a röviddel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 http://kepfeltoltes.hu/130410/20130410781_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ebből jött ki. Korrigált 97.4le és 145.6Nm. Előző méréshez képest nem pont úgy sikerült kalibrálni a fordulatszámot (óra szerint tudják csak itt),mert előzőleg 5750nél volt a teljesítménycsúcs. Tehát P=M*omega formulában kisebb volt az omega a valósnál,onnan is látszik,hogy 6000-es tiltás X-tengely szerint 5800-nál van,tehát pontos fordultszám kalibrációval elérné a 100lovat szvsz. Egy c16se kellett volna viszonyítási alapnak,de szerintem ezen a padon gyári 16se nem szerepelne jobban. Ennyi volt a célom,hogy központi injektorral tudja a c16se teljesítményét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Feljebb kell irni a fordulatot 500al. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Feljebb kell irni a fordulatot 500al. Ha 5800nál esik a teljesítménycsúcs vagyis eljő az üveghang,akkor minek? A te motorodnál is ilyen fordulaton volt a maxpower (5750rpm) a megosztott mérésed szerint ezzel a tengellyel. Ennyit tud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 http://kepfeltoltes.hu/130410/20130410781_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ebből jött ki. Korrigált 97.4le és 145.6Nm. Előző méréshez képest nem pont úgy sikerült kalibrálni a fordulatszámot (óra szerint tudják csak itt),mert előzőleg 5750nél volt a teljesítménycsúcs. Tehát P=M*omega formulában kisebb volt az omega a valósnál,onnan is látszik,hogy 6000-es tiltás X-tengely szerint 5800-nál van,tehát pontos fordultszám kalibrációval elérné a 100lovat szvsz. Egy c16se kellett volna viszonyítási alapnak,de szerintem ezen a padon gyári 16se nem szerepelne jobban. Ennyi volt a célom,hogy központi injektorral tudja a c16se teljesítményét. Nem is rossz az 1,2-től. ;) :icon1: 6000-nél tilt? :huh: Mennyi pénz a mérés? Lehet Blitzen le kellene méretnem nekem is, bár sokat nem szánnék rá, attól nem lesz jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Nem is rossz az 1,2-től. ;) :icon1: 6000-nél tilt? :huh: Mennyi pénz a mérés? Lehet Blitzen le kellene méretnem nekem is, bár sokat nem szánnék rá, attól nem lesz jobb. Bizony,6000-nél tilt,gyári x16sz vezérlő van benne. 5 matyikirályért mérnek ha én is ott vagyok,amúgy 7500. Pontosságát tekintve némileg pesszimista fékpad szerintem,mert ahogy korábban is mondtam 5éves 535d sem tudta a gyári értékeket rajta,az meg csúnya lenne. Legpontosabban dynoproject pad,vagy omszki melletti bosch szerviz tud mérni,de ott 17-18e egy mérés. Inkább racechronoval szélcsendben sík úton mérj néhány 1/4-ed mérföldet,abból annyira pontosan mint a szegedi pad én is megfogom mondani hány lovas az autód. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Megtaláltam a c16se görbéit. 2500-4500 között az én motorom stabil 5le-vel erősebb,5000-nél mindkettő 93le-t teljesít,5500 felett az 16se 2.5le-vel erősebb.Ha tényleg lejjebb került a teljesítménycsúcs a jobb leömlőtől 200fordulattal :huh: (szerintem nem). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts