reddish Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Ez volt még az első verzió. Gondolom másik padon mérve. 7LE növekedés viszont egy 270° tengellyel igen kevés. Kérdés csak át lett rakva úgy, ahogy a másikból ki lett véve, vagy pontosan beállították. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 7LE növekedés viszont egy 270° tengellyel igen kevés. Kérdés csak át lett rakva úgy, ahogy a másikból ki lett véve, vagy pontosan beállították. Nálam 9LE-t hozott a 266°-os tengely az 1.8-as motornak (még CHIP nélkül). Szerintem reális az a 7LE. Más: Hétvégén keresztül mentem Gödöllőn a saját közlekedési tempómban 63km/h-val. Mivel az óra biztos csal 3km/h-t (szóval 59-60km/h-val "csapattam"), meg a rend őrei úgy is a +15km/h-ra ugranak - eddig ezt tudtam. Rendőr Bácsi kiterelt a forgalomból és közölte, hogy 63-al süvítettem, ezért kicsit megbírságol. Létezik, hogy nem csal az órám 1km/h sem??? Most már mondhatom, hogy "hatóságilag bemért" óra van az autómban :pinch: :doze: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 7LE növekedés viszont egy 270° tengellyel igen kevés. Kérdés csak át lett rakva úgy, ahogy a másikból ki lett véve, vagy pontosan beállították. Ugyanazon a padon mérték azt a 85lovat még anno. Inkább akkor mért jól. Beállítani pont 0-ra kell a Kent szerint. Tomtech tekergette,csúcsban nem változott csak alul mászkált kis nyomaték. A 114NM nem az én motoromhoz tartozik,hanem ahhoz az x14xe-hez amit hoztam referenciának,ennyit mértek 125Nm gyári érték helyett meg 85lovat 90LE helyett abban az esetben. Az pl. 120ekm-t futott. Tehát annyi derült ki,hogy egy igen jó állapotú x14x-nél 7lóval és 26Nm-el erősebb.Meg a nyomaték leadása sem egyforma. Az enyém alulról sokkal nagyobbat tol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 A 85 és 92 LE között volt még egy SE veztengelyes verzió is. A SE veztengelyhez képest mennyire más a Kent veztengelyes? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Nos a szinkron beállítás megvan és jó is lett. VIszont az alapjárati lépések száma 79 és hiába nyitok a pillangón, nem megy lejjebb, csak a motorfordulat feljebb. Ez vajon mitől lehet? Igaz, hogy a TPS potit ahol nyitom a pillangókat, úgy kellene utána állítani, hogy mindig 0,52V legyen? :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Ez volt még az első verzió. Gondolom másik padon mérve. Stimmel,ennyi a módosítás. c16se tengellyel is pont ennyit mértek volna csúcsteljesítményben én úgy érzem és azzal is mentem párezer km-t.Az is valami 268-270fokos alapból. A különbség a kent nv062 és a c16se gyári tengely között alsó fordulatszám-tartományban van, a kent tengely ott nagyobbat tud tolni. A mérésről jut még eszembe,hogy először negyedikben mérte,ott csak 89le lett,aztán leforgatta ötödikben is és úgy mért 92-őt. :D Ez a pad is érdekesen mér,mert keréken leadott teljesítménynek sok,főtengelynek meg szerintem kevés.Egy fiatal 1.6 102lovastól. 3:40től érdekes. Etanollal és hunflex átalakítóval mértek 94lovat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Ugyanazon a padon mérték azt a 85lovat még anno. Inkább akkor mért jól. Beállítani pont 0-ra kell a Kent szerint. Tomtech tekergette,csúcsban nem változott csak alul mászkált kis nyomaték. A 114NM nem az én motoromhoz tartozik,hanem ahhoz az x14xe-hez amit hoztam referenciának,ennyit mértek 125Nm gyári érték helyett meg 85lovat 90LE helyett abban az esetben. Az pl. 120ekm-t futott. Tehát annyi derült ki,hogy egy igen jó állapotú x14x-nél 7lóval és 26Nm-el erősebb.Meg a nyomaték leadása sem egyforma. Az enyém alulról sokkal nagyobbat tol. Ha egyszer jól mért, nem hiszem, hogy a második mérésnél elrontották. A tengely beállításában nem tudok tanácsot adni, mert nekem egy erre (is) specializálódott srác csinálta műszeresen. A teljesítménycsúcs 750 ford. magasabbra tolódása rendben van. Ami viszont feltünt, hogy nagyon sokat esett a nyomaték, a teljesítménycsúcsnál. 141Nm-ről 114 Nm-re (és itt nem a másik méréssel keverem, hanem a teljesítménycsúcs -92le- és a hozzátartozó fordulatszámból -5750/- kiszámított nyomatékról beszélek). Egy jól beállított tengelynek 4-7% nyomatékesést kellene produkálnia a teljesítménycsúcsnál, nem pedig 19%-ot, amit a tiednél van (ez hasonló a gyári tengelyed nyomatékeséséhez teljesítménycsúcsnál). Szóval valami nem stimmel, mert egy 270° tengelynek 10-12 le pluszt kellene hoznia. Mivel nem ismerem az autód csak tippelek. 1. Nincs pontosan (tizedmiliméterekről van szó!) beállítva a tengely. 2. Esetleg az injektorok kicsik már ehhez a teljesítményhez (de ez csak akkor igaz, ha az injektorok összteljesítménye nem több, mint 92le). u. i.: Egy 270° tengelynek (vagy a fölötti) nem szabadna alul nyomatékosabbnak hatnia, mivel pont arra van tervezve, hogy felül tartsa meg a nyomatékot. Szerk.: 3.Esetleg még a nagyobb tengely miatti végnyomás esés miatt is lehet a vártnál kevesebb teljesítménynövekedés, de hogy ez mennyire befolyásolja, azt nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Ha egyszer jól mért, nem hiszem, hogy a második mérésnél elrontották. A tengely beállításában nem tudok tanácsot adni, mert nekem egy erre (is) specializálódott srác csinálta műszeresen. A teljesítménycsúcs 750 ford. magasabbra tolódása rendben van. Ami viszont feltünt, hogy nagyon sokat esett a nyomaték, a teljesítménycsúcsnál. 141Nm-ről 114 Nm-re (és itt nem a másik méréssel keverem, hanem a teljesítménycsúcs -92le- és a hozzátartozó fordulatszámból -5750/- kiszámított nyomatékról beszélek). Egy jól beállított tengelynek 4-7% nyomatékesést kellene produkálnia a teljesítménycsúcsnál, nem pedig 19%-ot, amit a tiednél van (ez hasonló a gyári tengelyed nyomatékeséséhez teljesítménycsúcsnál). Szóval valami nem stimmel, mert egy 270° tengelynek 10-12 le pluszt kellene hoznia. Mivel nem ismerem az autód csak tippelek. 1. Nincs pontosan (tizedmiliméterekről van szó!) beállítva a tengely. 2. Esetleg az injektorok kicsik már ehhez a teljesítményhez (de ez csak akkor igaz, ha az injektorok összteljesítménye nem több, mint 92le). u. i.: Egy 270° tengelynek (vagy a fölötti) nem szabadna alul nyomatékosabbnak hatnia, mivel pont arra van tervezve, hogy felül tartsa meg a nyomatékot. Szerk.: 3.Esetleg még a nagyobb tengely miatti végnyomás esés miatt is lehet a vártnál kevesebb teljesítménynövekedés, de hogy ez mennyire befolyásolja, azt nem tudom. Időközben volt már karbantartva a pad. De igazad van, grafikon szerint tényleg 115Nm nél van a teljesítménycsúcs. Az a 4-7% nyomatékesés elgondolkodtatott,megnéztem az x14xe-n is 16%-ot esik a nyomaték teljesítmény csúcsban,pedig a 16V-nél jobbak az áramlásviszonyok.Tomtech-nél is 16% nyomatékesést produkált ez a tengely. Ő már állítgatta padon és csak alul volt hatása, a Kent szerint is 0-ra kell összerakni. Felül természetesen jobban megy,csak alul nincs nyomatékszegénység. power brand:1500-6000. Itt 1db injektor van 550cm3-es nagyobb nyomással hajtva. A 100lovas 1.6se-n 4X150cm3 van. Haveromnál van minden SE cucc 1.6se HF,szívósor,ecu. Ha rápakolnám és megkapná a kent tengelyemet akkor lehet tudna ezen a padon 95lovat is? :goofy: Szelepek ugyanakkorák,szelep csatornája néhány mm-rel nagyobb,mint a központison,meg a szívósor is más természetesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Nem köbölted meg az si hf-et? Kérdezted az Astra F topicban és nekem jól jönne. :rolleyes: De igen,ugyan annyi mint egy sima astra, a műhelybe hagytam a papírt de megkeresem és ideírom. Megtaláltad már, vagy elveszett? :icon1: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Időközben volt már karbantartva a pad. De igazad van, grafikon szerint tényleg 115Nm nél van a teljesítménycsúcs. Az a 4-7% nyomatékesés elgondolkodtatott,megnéztem az x14xe-n is 16%-ot esik a nyomaték teljesítmény csúcsban,pedig a 16V-nél jobbak az áramlásviszonyok.Tomtech-nél is 16% nyomatékesést produkált ez a tengely. Ő már állítgatta padon és csak alul volt hatása, a Kent szerint is 0-ra kell összerakni. Felül természetesen jobban megy,csak alul nincs nyomatékszegénység. power brand:1500-6000. Itt 1db injektor van 550cm3-es nagyobb nyomással hajtva. A 100lovas 1.6se-n 4X150cm3 van. Haveromnál van minden SE cucc 1.6se HF,szívósor,ecu. Ha rápakolnám és megkapná a kent tengelyemet akkor lehet tudna ezen a padon 95lovat is? :goofy: Szelepek ugyanakkorák,szelep csatornája néhány mm-rel nagyobb,mint a központison,meg a szívósor is más természetesen. Akkor az injektor nem hiszem hogy befolyásolná a mostani teljesítményt. Az, hogy mennyit tud az injektor, úgy tudod kiszámolni, hogy az injektor ccm-ét elosztod 5-el, így megkapod az injektor LE-ben számított max. teljesítményét(ez egy bonyolult számítás, de az 5-el való osztással 1-2le eltéréses pontosságút ad). Az 550ccm tudhat max. 110le-t, ezért itt még nem befolyásolja a teljesítményt. A tuningolásnál fontos az injektorok nagyságának megválasztása. Ezért is fontos meghatározni előre mennyi LE-t is akarunk kihozni az autóból. A legideálisabb ha az injektorok 80%-an adják le a teljesítményhez szükséges üzemanyagot. 90% fölötti teljesítmény már káros az injektornak. Nálad is, ha 100LE fölé akarsz menni cserélned kell nagyobbra. Akkor mégis a tengely beállításra tippelek. Amint írtam fontos a pontos beállítás, mert különben nem tudod kihozni belőle a benne rejlő teljesítményt. Példa rá az enyém. Úgy vettem, hogy benne volt egy tuningolt autóban. Rögzítetten vettem át, hogy egy az egyben beállítás nélkül is jó legyen, de éreztem nem az igazi. Amikor végül is elvittem (a sráchoz, aki pontosan beállította) kiderült 1,4mm-rel volt arrébb a pontostól a szívóoldali tengely, amitől teljesítményének a töredékét tudta. Mennyire ingadozó az alapjáratod? Sokat elmondhat a beállításról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Március8, 2013 Megoszt Elküldve Március8, 2013 Nos a szinkron beállítás megvan és jó is lett. VIszont az alapjárati lépések száma 79 és hiába nyitok a pillangón, nem megy lejjebb, csak a motorfordulat feljebb. Ez vajon mitől lehet? Igaz, hogy a TPS potit ahol nyitom a pillangókat, úgy kellene utána állítani, hogy mindig 0,52V legyen? :goofy: igen mert ha nyitod a pillangót elmegy a fesz. és korrigálni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március8, 2013 Megoszt Elküldve Március8, 2013 Akkor az injektor nem hiszem hogy befolyásolná a mostani teljesítményt. Az, hogy mennyit tud az injektor, úgy tudod kiszámolni, hogy az injektor ccm-ét elosztod 5-el, így megkapod az injektor LE-ben számított max. teljesítményét(ez egy bonyolult számítás, de az 5-el való osztással 1-2le eltéréses pontosságút ad). Az 550ccm tudhat max. 110le-t, ezért itt még nem befolyásolja a teljesítményt. A tuningolásnál fontos az injektorok nagyságának megválasztása. Ezért is fontos meghatározni előre mennyi LE-t is akarunk kihozni az autóból. A legideálisabb ha az injektorok 80%-an adják le a teljesítményhez szükséges üzemanyagot. 90% fölötti teljesítmény már káros az injektornak. Nálad is, ha 100LE fölé akarsz menni cserélned kell nagyobbra. Akkor mégis a tengely beállításra tippelek. Amint írtam fontos a pontos beállítás, mert különben nem tudod kihozni belőle a benne rejlő teljesítményt. Példa rá az enyém. Úgy vettem, hogy benne volt egy tuningolt autóban. Rögzítetten vettem át, hogy egy az egyben beállítás nélkül is jó legyen, de éreztem nem az igazi. Amikor végül is elvittem (a sráchoz, aki pontosan beállította) kiderült 1,4mm-rel volt arrébb a pontostól a szívóoldali tengely, amitől teljesítményének a töredékét tudta. Mennyire ingadozó az alapjáratod? Sokat elmondhat a beállításról. Szerintem jó az alapjárat,nem ingadozik. 550cm3-nél többet is tud,1bar-os szivattyú helyett 3.8-assal van hajtva. Nézelődtem pados mérések után, két c20ne-t találtam az egyik 103lovat a másik 107lovat tud padon. Ez 10-15tel több az enyémnél és 400cm3vel nagyobbak,nem rossz ez a padon mért 92le. z14xep-et is láttam 84le-vel, chippelés után 92le-vel. Ezek pesszimistább fékpadok ezek szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március8, 2013 Megoszt Elküldve Március8, 2013 Létezik, hogy nem csal az órám 1km/h sem??? Most már mondhatom, hogy "hatóságilag bemért" óra van az autómban :pinch: :doze: Ha nem teljesen gyári kerék van az autón akkor simán. A régi kerékkel nekem sem csalt. Két gps-el is mértem, több tempónál és mindig annyit mutatott amennyit az óra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Nálam 9LE-t hozott a 266°-os tengely az 1.8-as motornak (még CHIP nélkül). Szerintem reális az a 7LE. Azt mondod,hogy neked 170le felett van jelenleg. Akkor chip meg leömlő és szívósor hozott +40lovat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sos89 Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 69ca43b5386146767219e561d80b8086 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Hali Én azt egy Mantzel Powerboxnak nézem. Gyakorlatilag egy tuning szívósor, amivel talán egy kicsit jobban megy a kocsid mint a gyári. Bár kérdés hogy van-e rá írva program. :) Üdv, Zsoltee Link to comment Megosztás: More sharing options...
sos89 Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Hát ez a baj h nem tudok róla semmit :unsure: mert akitől vettem az is már így vette!szerelő srác aszt mondta szépen össze van rakva 1,7 d isuzu válto van rajta meg ilyen kis apróságok!:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
sos89 Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Esetleg tucc valakit ajánlani aki foglalkozik ilyenekkel?Mert szeretném majd átnézetni! Üdv András Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Esetleg tucc valakit ajánlani aki foglalkozik ilyenekkel?Mert szeretném majd átnézetni! Üdv András Keresd Zoloj-t innen a fórumról, "chipet" is tud neked írni. Ha több lovat szeretnél szerezz egy 20seh vezérműtengelyt vagy a legjobb lenne egy 18E tengely,az asszem 290fokos. Jól megírt program meg valamelyik komolyabb tengely és simán 130le-t tudhat egy c20ne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Tudomásom szerint a Mantzel nem gyártott C20NE-hez powerboxot, csak az 1.4 16V és 1.6 16V-hez. Másrészt ha jobban megnézitek, ez egy gyári szívósor, amire raktak egy matricát. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Tudomásom szerint a Mantzel nem gyártott C20NE-hez powerboxot, csak az 1.4 16V és 1.6 16V-hez. Másrészt ha jobban megnézitek, ez egy gyári szívósor, amire raktak egy matricát. :) Gyanús volt,hogy elég gyári kinézete van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Akkor a google átvert, találtam pár posztot amiben emlegették. Mondjuk külföldiül voltak, lehet csak félreértelmeztem az irományt. Szorri. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Azért az a matrica is nélkülözi az igényességet.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március16, 2013 Megoszt Elküldve Március16, 2013 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sos89 Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Jó reggelt mindenkinek!Hát ez gáz aszt hittem h tuning box mert találtam ehhez hasonlókat ! :unsure: köszi mindenkinek legalább most már tudom h gyári :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts