TomTech Elküldve Február7, 2013 Megoszt Elküldve Február7, 2013 Olyan eros lett mintha 1.3as lenne? :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február7, 2013 Megoszt Elküldve Február7, 2013 Ez full komoly. Most tettem az asszony A corsájára egy si hf et mert meguntam a központi kínlódását . a szélesebb tengelyprofil miatt elindulásnál tényleg kicsit nyomatékhiányos de utánna úgy megindul hogy még én is meglepődtem. Ha szárad az idő csinálok egy vidit . 12nz-re raktál 14se HF-et? Szívósorral ecu-val együtt gondolom. Szóval nem olyan rossz az a gyári leömlő. Legjobb esetben kapnék pár lovat,de mindent összeszámolva 30rugómba állna meg nagyjából. Annyiért meg Gaálékkal esztergáltatok valami komolyabb tengelyt,ami 6500-ig tart meg a tiltást is fölé teszem,azzal biztosan többet nyernék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február7, 2013 Megoszt Elküldve Február7, 2013 Ami felul is megy az alul kevesbe. Csodak nincsenek sajna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Február7, 2013 Megoszt Elküldve Február7, 2013 Ami felul is megy az alul kevesbe. Csodak nincsenek sajna. egy másik vezérlő 8000 lett volna,na meg szelepszárszimeringet nem ártott volna kicserélni, ez meg volt otthon, ha már lúd legyen kövér :omg: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február7, 2013 Megoszt Elküldve Február7, 2013 Ez full komoly. Most tettem az asszony A corsájára egy si hf et mert meguntam a központi kínlódását . a szélesebb tengelyprofil miatt elindulásnál tényleg kicsit nyomatékhiányos de utánna úgy megindul hogy még én is meglepődtem. Ha szárad az idő csinálok egy vidit . Nem köbölted meg az si hf-et? Kérdezted az Astra F topicban és nekem jól jönne. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bboy danger Elküldve Február7, 2013 Megoszt Elküldve Február7, 2013 Sziasztok! Valaki esetleg tudja-e hogy az X18XE típusú motorba mi a gyártó által előírt motorolaj viszkozitás és minőség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Február8, 2013 Megoszt Elküldve Február8, 2013 Nem köbölted meg az si hf-et? Kérdezted az Astra F topicban és nekem jól jönne. :rolleyes: De igen,ugyan annyi mint egy sima astra, a műhelybe hagytam a papírt de megkeresem és ideírom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február8, 2013 Megoszt Elküldve Február8, 2013 Szűz c16se hengerfej sűrítési térfogata 30ccm. Az 1.4 szemre kisebb, azt nem mértem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február8, 2013 Megoszt Elküldve Február8, 2013 Persze hogy kisebb az 1.4, hiszen kisebb a furat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február8, 2013 Megoszt Elküldve Február8, 2013 Sporolas elven lehet alkotni 2 egyforma hengerfejet eltero kobcentikhez. Ha mar ugyis mas a dugo merete avval be lehet allitani a suritesi viszonyt. Regebben kevesbe gondoltak ilyesmire de most mar nagyon sok ilyen elvet hasznalnak az autotervezesnel a koltsegek alacsonyan tartasa erdekeben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február8, 2013 Megoszt Elküldve Február8, 2013 Ez így van ahogy mondod, de egy nagyobb furatú motor hengerfejét nem lehet használni egy kisebben.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február8, 2013 Megoszt Elküldve Február8, 2013 Miért ne lehetne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február8, 2013 Megoszt Elküldve Február8, 2013 De igen,ugyan annyi mint egy sima astra, a műhelybe hagytam a papírt de megkeresem és ideírom. Szűz c16se hengerfej sűrítési térfogata 30ccm. Az 1.4 szemre kisebb, azt nem mértem. Lassan összejönnek a számok, köszi. :icon1: :icon13: Ezen az oldalon (pdf) vannak dugattyú méretek, a 13-18-ig az 1,4 és 1,6. Vktr-tól megkaptam a hiányzó gyári adatokat, a C16SE dugattyútető könnyítés Ø59 / 1,6 mm mély, az X16SZR pedig Ø62 / 2,7 mm :blink: , itt van dugattyútetőben 4ccm különbség. Ha a hf.tömítés 2mm, akkor ki is jön C16SE-nél a 30ccm. A C14NZ a pdf-ben Ø63 / 3,4 mm a C14SE Ø63 / 2,6 mm. A 9,4:1 és 9,8:1 sűrítési aránnyal számolva, tényleg pár tized eltéréssel egyforma a hf-ek köbtartalma. Ha jó az elmélet, akkor 21ccm körül kellene lenniük és ha annyi, akkor 1,4-nél csak a 0,4 sűrítési arány veszteség van az NZ->SE átalakításnál. Itt nem terveztek egyforma hf-et még véletlenül sem, az NZ vs SE vagy az 1,4 vs 1,6 viszonylatban sem. Sőt az 1,4 és 1,6 szelepek hossza is eltér, de ezt itt sokan jobban tudják nálam. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Február8, 2013 Megoszt Elküldve Február8, 2013 Üdv Urak! Szerintetek 1.6 központi injektoros c16se tengelyes motoromat ha megkínálom egy c20xe leömlővel akkor jobb lesz-e mint a mostani legegyszerűbb központi injektoros-c14se rövid leömlő? 6000ig szeretnék több nyomatékot. Szívósori rezonátorrendszert teljesen kiiktattam,így racechrono szerint találtam 0.2mp-et harmadikban 80-120között. Ilyen helyett https://encrypted-tb...H_zFcMaZKWGTxMg Ilyet tettem fel,légszűrőház rezodob aljának,légszűrőfedél peremezett cső eltüntetésével. https://encrypted-tb...Wtbw11g9wzGFKeg Nekem van c20xe leömlőm a garázsban, meg tudom mérni az átmérőjét.. Mérd le mekkora átmérőjű a leömlők a tieden, hogy mennyivel kisebbek a c20xe-től. Van-e értelme egyáltalán a cserének. A gázelvezetés szempontjából a c20xe 4-2-1-es felépítése ideális. Jobb, mint a 4-1-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február9, 2013 Megoszt Elküldve Február9, 2013 Erről mi a véleményetek? http://www.ebay.de/itm/58mm-RS-Drosselklappe-C20NE-C16SE-SEH-Tuning-Corsa-Calibra-Astra-Kadett-GSI-20NE-/251224019224?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D5467412351173193886%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D251224019224%26 Azt írja, hogy a gyárilag kissé alulméretezett átmérőt megnöveli, 54-ről 58-ra. Így nagyobb lesz az áteresztőképessége és ezzel a gázreakció. Bár a leírásban csak c20ne-ről van szó, de a cím szerint c16se is megoldható. Érdemes ilyennel foglalkozni? Megéri a pénzt? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február9, 2013 Megoszt Elküldve Február9, 2013 Nekem van c16se-hez 54es "holdacska" nelkuli pillangom. Szerian nem tudom hogy mukodik, mert epitett motoron volt. Gyere el feltesszuk es kiprobalod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február9, 2013 Megoszt Elküldve Február9, 2013 Köszi, de még csak most szedem össze az se alkatrészeket. :) Ha tavasszal összeraktuk a motort, lehet, hogy érdemes lenne megpróbálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február9, 2013 Megoszt Elküldve Február9, 2013 Nekem van c20xe leömlőm a garázsban, meg tudom mérni az átmérőjét.. Mérd le mekkora átmérőjű a leömlők a tieden, hogy mennyivel kisebbek a c20xe-től. Van-e értelme egyáltalán a cserének. A gázelvezetés szempontjából a c20xe 4-2-1-es felépítése ideális. Jobb, mint a 4-1-es. Kösz a lehetőséget! Hétfőn megyek haverhoz,ott le tudok mérni egyet pontosan. De egyelőre várom postán a szerzeményemet, tomtech ex utcai tengelyét kent nv062 (272, 21/69, 69/21). Aztán meglátom milyen lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február9, 2013 Megoszt Elküldve Február9, 2013 Önmagában egy nagyobb fojtószelep nem sok mindent fog hozni, ha egyébként minden más széria marad. Én nem ilyenre költenék (fogok), hanem akkor már ITB-re. Na azzal tényleg jobb lesz a gázreakció. (meg sokminden más is) AMúgy meg a címen kívül végig kétezres motorról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február9, 2013 Megoszt Elküldve Február9, 2013 Egyelőre ötleteket gyűjtök a továbblépéshez. Első körben legyen meg az alapmotor, a többit majd utána... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Hétvégén vezettem kb 2000km-t, és volt egy kis időm tesztelni. Portolás után 98-as gagyi benzinnel a 100-200-as időm javult nem túl nagy kb 1,5 másodpercet (21.6-ról 20.1-re, ugyan azon az úton és ugyan azzal a fenivel mérve). A 0-100-am még nem tudtam nézni, mivel hideg van és mindig elforog a kerekem. Nem tudom, hogy ez lóerőben mit jelenthet, de látványosan 170-200km/h között adja ki az 1.5 másodpercet. Reményeim szerint 100-as prémium benzinnel (21.6-os időt is azzal mentem) bemegyek 19-19,5 közé. Egy kicsit csökkent a gázreakcióm, vadabban reagál az autó padlózáskor (főleg 2-esben és 3-asban érzem). Remélem nem csak beképzelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Megmértem vagy 10* az időbeli eltérést. Itt a 170-200 8.8 másodperc (ez a régi): http://www.youtube.com/watch?v=O5a5KWpD_fo Az új 170-200-as mérés meg 7.5 másodperc: http://www.youtube.com/watch?v=IyDxWwMX24A Még mielőtt valaki belekötne, az új videón a tepsi galaxy S3 mobilt be kellett támasztani a kormányhoz, mert máskülönben nem láttam volna el felette. Ezért a videón szereplő 199Km/h az én szemszögemből pont 200km/h volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 Èn csak annyit füznék hozzá, hogy ha pontos értékeket akarsz, akkor használj gps-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 Èn csak annyit füznék hozzá, hogy ha pontos értékeket akarsz, akkor használj gps-t. S3-ra racechrono app. mondjuk. Teljesen ingyenes. Nincs kamerával vezetés közben szenvedés. Valamint rájössz,hogy azt az időt,amit eddig 0-100nak hittél,az 1-1.5mp-re van a valóságtól.Pl. Ez váltómértettel 5km/h csaló óránál 9.4mp-nek látszódik,valójában racechronoval 10.3. Persze értem én,hogy kamerán is látszódik,hogy relatív jobb,mint az előző,de a gyorulásmérős appok pontosak,kényelmesek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Bepattintottam a sport-betétszűrőt, hátha hoz valamit a nagyobb injektor + portolt hf-hez. Telepítettem a racechronót , meg vagy 5 másik programot, és méregettem. Valami lehet az S3 telefonommal , mert egyik se talált normális GPS jelet ( be volt kapcsolva). Szóval még marad nekem a stopper+videó páros. Ha ki tudok hámozni videót valamelyik progiból az felrakom. Mentem még 2 gyorsulást mérőprogik nélkül is, szerintem ezek lesznek jók. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts