Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Teljesítmény Tuning


Amusing

Recommended Posts

Esztergalok neked huvelyeket az injektorokhoz, utana mar csak ki kell furni a helyet es felhegeszteni, meg 2 kis ful a benzinhid csavarjainak.

Ha azt mondanám hogy kell, mikorra tudnád megcsinálni őket? :) A jövő hét folyamán már készen szeretném tudni a szívósort :)

Link to comment
Megosztás:

Szombaton meg tudom csinalni, hamarabb nem megy mert nem vagyok otthon. Akar bele is tudjuk gyogyitani.

A csonknak kellene valami merevites mert igy le fog torni a rezgestol es a forgatonyomatektol.

Ha a hegesztés is megoldható, akkor csináld meg nekem pls :) Anyagom van a füleknek :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Némi tyúningot akarok a tavasszal megcsinálni a gépen. Ehhez keresek 16se dugókat. Akinek van ilyen és meg is válna tőlük, ne tartsa magában.

Ja és még valami: az szr leömlője jó az se hf-re? Mert a kipuff rendszer tuningját (komplett cserét) későbbre halasztanám.

Thx.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Némi tyúningot akarok a tavasszal megcsinálni a gépen. Ehhez keresek 16se dugókat. Akinek van ilyen és meg is válna tőlük, ne tartsa magában.

Ja és még valami: az szr leömlője jó az se hf-re? Mert a kipuff rendszer tuningját (komplett cserét) későbbre halasztanám.

Thx.

Tudom,h okoskodás,meg semmiközömhozzá meg ilyenek,de ha jól értem motorszám köré akarsz te is motort csinálni.

200ekm-t futott dugók a te valamennyit futott hengerfaladdal nem lesz tuti párosítás. Új gyűrűkkel sem.

Meg csak anyagköltségben egy ilyen művelet lesz vagy 120rugó és a 75ből lesz 100le. és magában foglalja a kockázatot,hogy kidobott pénz lesz az egész. Persze lehet nagyon igényesen is csinálni,mindent a megadott hézagokra lőni,de az az előbb említett összeg duplája inkább.

Astrához sima ügy a nagyblokk,én a helyedben néznék egy kintről hozott donorból valami nem sok km-es nagyblokkot úgy cakk-pakk. Lényegesen az sem lesz drágább,de legalább jó lesz,póver is lesz. Rajtad kívül úgysem érdekel senkit milyen motor van az elejében,ezen se izgasd magad.

(Bocs az offért.)

Link to comment
Megosztás:

Tudom,h okoskodás,meg semmiközömhozzá meg ilyenek,de ha jól értem motorszám köré akarsz te is motort csinálni.

200ekm-t futott dugók a te valamennyit futott hengerfaladdal nem lesz tuti párosítás. Új gyűrűkkel sem.

Meg csak anyagköltségben egy ilyen művelet lesz vagy 120rugó és a 75ből lesz 100le. és magában foglalja a kockázatot,hogy kidobott pénz lesz az egész. Persze lehet nagyon igényesen is csinálni,mindent a megadott hézagokra lőni,de az az előbb említett összeg duplája inkább.

Astrához sima ügy a nagyblokk,én a helyedben néznék egy kintről hozott donorból valami nem sok km-es nagyblokkot úgy cakk-pakk. Lényegesen az sem lesz drágább,de legalább jó lesz,póver is lesz. Rajtad kívül úgysem érdekel senkit milyen motor van az elejében,ezen se izgasd magad.

(Bocs az offért.)

Nem off ez. Köszi a választ.

A nagyblokk témát már kilőttem, az egyelőre nem lesz. Egyrészt fogalmam sincs, hogy a diavia klímát hogy lehet összerakni vele (a klímáról meg nem mondok le!). Másrészt túl sok mindent kéne kicserélni, gyakorlatilag a komplett elejét, a fél kocsit. Ez pedig biztosan több, mindenféle átalakításnál. Magyarán túl hosszú a lista.

Szóval az már más kérdés, hogy a dugócserét hogy lehet kivitelezni. Ez is érdekelne, milyen tapasztalatok vannak erről. Már találtam egy céget aki potom 160e plusz áfa -tól (!) már megcsinálná a dugókat. Igaz, hogy azok egyedi és zsír új, akár versenyre való darabok lennének. Na ez tényleg nem ér annyit!

De a bontott gyári dugók nem lehetnek aranyárban. Amúgy az én blokkom 220ezret futott, és bár tudom, hogy a kopást 1000 más dolog is meghatározza. Nem hinném, hogy én leszek az első a világon, aki dugót cserélne egy motorban.

Biztos vagyok benne, hogy emberi összegből megcsinálható. Sajnos nem egészen értem, hogy új gyűrűkkel ez miért ne menne. (nem vagyok szerelő, csak lelkes amatőr)

Az meg a másik, hogy annál csak jobb lehet, mint ami most benne van...

Link to comment
Megosztás:

És azt hogy kell? Nem egészen világos. Mit kellene cserélni?

Megadave! Még most menekülj amíg megteheted ;) !!!

Megfertőznek ezzel a baromi veszélyes és gyögyíthatatlan tuning vírussal, és véged!

Először egy kis reszelgetés, kicsit nagyobb dugó, 4.1 leömlő. Aztán itb, utána turbó.

Legvégül meg azon kapod magad, hogy szegény astra orrában 2db 20XE pöfög összehegesztett főtengellyel +két traktor csigával lélegeztetve ;)

Link to comment
Megosztás:

De a bontott gyári dugók nem lehetnek aranyárban. Amúgy az én blokkom 220ezret futott, és bár tudom, hogy a kopást 1000 más dolog is meghatározza. Nem hinném, hogy én leszek az első a világon, aki dugót cserélne egy motorban.

Biztos vagyok benne, hogy emberi összegből megcsinálható. Sajnos nem egészen értem, hogy új gyűrűkkel ez miért ne menne. (nem vagyok szerelő, csak lelkes amatőr)

Az meg a másik, hogy annál csak jobb lehet, mint ami most benne van...

Én is csináltam már olyat,hogy dugókat cseréltem,szám szerint kettőt egy x16sz blokkban.Bontottakra. Azokat,amelyek nagyon billegtek a többihez képest. Meg másik HF-et is raktam rá,mert a sajátját elb*szták a gépműhelyben,ami természetesen csak felrakva derült ki. Új gyűrű és csapágygarnitúrát is kapott. Olajat nem evett csak olyan hangja volt -különösen hidegen-,mint egy jó isuzu dízelnek. Mondjuk nem igazán mértünk semmit,csak úgy szemmértékkel jobb lesz,mint a mostani elven raktuk össze.

Jótól igen messze volt.Ellenben annyiba került ez a szarakodás,mint a mostani g-astrából való 100ekm-t sem futott x16szr.

Ha nem akarsz nagyblokkot,akkor én z16se-t nézegetnék,keveset futott kinti donorból.Van bőven.

c16se tengelyét teszed bele(z16se-ben sz-szr tengely van) meg c16se vezérlőjével és bowdenes pillangóházat teszel rá akkor lesz egy nagyon jó 100lovas bontatlan motorod. Én ilyen irányba nézelődnék,mert ha már motor akkor legyen azért fiatalabb benne,az úgy okosság,20éves szétkopott cuccok egymással párosítgatása,sárral kenegetése nem okosság,szerintem.

De olyan út is van,hogy veszel egy x16szr-t,jót,keveset futottat,meg c16se tengely és c18nz pillangója és befecskendezője és egy 3.8as benzinpumpa a semmit érő 0.75 helyett. Nem lesz 100le,csak 95. Viszont egyszerű.

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom fizetésnap volt

Szépen lassan gyűlnek a cuccok. Már igazából csak a talpra várok, de elvileg szombaton Tom-al azt is készre alkotjuk, aztán még elviszem síkoltatni és összeszerelés. :) Utána szinkron beállítás, aztán programozás zolojnál és irány a gyorsulás Lacháza :)

Link to comment
Megosztás:

Szépen lassan gyűlnek a cuccok. Már igazából csak a talpra várok, de elvileg szombaton Tom-al azt is készre alkotjuk, aztán még elviszem síkoltatni és összeszerelés. :) Utána szinkron beállítás, aztán programozás zolojnál és irány a gyorsulás Lacháza :)

mikor lesz lacháza? Tőlünk nemmessze Máriapócson meg pályanap lesz március 3. án oda akarok elmenni kenetni kicsit. Azt a tüte szűrő kombót lehet én is megveszem majd.
Link to comment
Megosztás:

mikor lesz lacháza? Tőlünk nemmessze Máriapócson meg pályanap lesz március 3. án oda akarok elmenni kenetni kicsit. Azt a tüte szűrő kombót lehet én is megveszem majd.

OFF: Március 23. :) Ha legközelebb lesz TC pályanap, Én oda szeretnék menni még egyszer. Az jó volt, élveztem :)

/ON: Nem volt drága és abszolút használható cucc. Már csak a rögzítését kell valahogy megoldanom. Kellene 4db 80mm átmérőjű 1cm vastag, 44mm-es belsőfuratú karika, valamiből. Amihez hozzá tudnám csavarozni. :)

Link to comment
Megosztás:

Megadave! Még most menekülj amíg megteheted ;) !!!

Megfertőznek ezzel a baromi veszélyes és gyögyíthatatlan tuning vírussal, és véged!

Először egy kis reszelgetés, kicsit nagyobb dugó, 4.1 leömlő. Aztán itb, utána turbó.

Legvégül meg azon kapod magad, hogy szegény astra orrában 2db 20XE pöfög összehegesztett főtengellyel +két traktor csigával lélegeztetve ;)

Kösz! :lol:

Egyelőre még nem tudom mi lesz. Át akarom gondolni, mielőtt kiszórok egy valag pénz a semmire...

Átalakítás biztos lesz. Felújíttatom a hf-et, új tőkéket meg himbákat kap, meg mindenhol új tömítést.

Leömlő marad, lehet, hogy a dugók is, aztán meglátjuk mi lesz belőle. :icon9:

Link to comment
Megosztás:

Van muanyagom amibol meglehet csinalni.

OFF: Március 23. :) Ha legközelebb lesz TC pályanap, Én oda szeretnék menni még egyszer. Az jó volt, élveztem :)

/ON: Nem volt drága és abszolút használható cucc. Már csak a rögzítését kell valahogy megoldanom. Kellene 4db 80mm átmérőjű 1cm vastag, 44mm-es belsőfuratú karika, valamiből. Amihez hozzá tudnám csavarozni. :)

Link to comment
Megosztás:

Isten vagy, akkor szombaton megoldható lenne az is? :) Nah, akkor már nem maradt sok kérdés, csak annyi hogy vajon milyen lesz, ha összerakom ismét? :D

Csak jó lehet. Ha nem fog falslevegőt szívni sehol akkor könnyű lesz beállítani.Kell egy vastag szívószál le kell vágni egy 2mm szélescsíkot belőle ez lesz a hézagmérő, ahol az alapjárati csavar van azzal a pillangóval kezd a beállítást. állítsd be úgy az első pillangót hogy húzósan menjen alá a hézagmérő ha az kész utánna a szinkronizáló csavarokkal állítsd be a 2-t majd a 3-ast és vágül a négyest is .Utánna ellenőrízd vissza párszor kinyit bezár,és újra egyenként ellenőrízd le és korigáld természetesen ha a 3.at állítod a 4.et megint kell. Ha kész tekerd vissza az alapjárati csavart teljesen majd állítsd úgy be hogy éppen egy kicsit nyisson a pillangókon.ha felkerült a helyére a tps kék vezetékén gyújtásnál 0,50-0,55v kell mérni ez az alap.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.