Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Teljesítmény Tuning


Amusing

Recommended Posts

Tegnap éjszaka kicseréltem a diagnosztizáló lambdaszondát kollégám segedelmével. Tudtam tesztelni, és nagyon elégedett vagyok:). Portolás után lágyabban kellemesen és egyenletesen húzott az autó (még fütőegység hibás szondávak). Most gyönyörűen megindul még a 2500-3000-es tartományban is. Rögtön gondolkodás nélkül nagyon vad módon reagál a padlózásra. Szerintem (portolás miatt) elértem a megcélzott 180 pacit (168-170LE-ből). Biztos hülyének néztek, hogy városon belül (és kívül is;) ) csak 1-est 2-est kapcsoltam ;). Áá. Brutális. Szerintem meg is lesz a 7,5-7,8-as 0-100.Jövő héten biztos méretem.

Abba is hagyom az ömlengést, mert csak nagyon pozitív dolgokat tudnék írni.

Ez úton szeretném megköszönni a rengeteg tanácsot és segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Ez a bajom nekem is...neten 3 hengereshez nem nagyon van info.

Innen lehet kb méreteket levenni:

http://www.dbilas-shop.com/Products/Flowtec-manifold/Opel-Vauxhall/Agila/Flowtec-manifold-for-Opel-Vauxhall-Agila-A-Corsa-B-1-0-12V-40kW-X10XE::61.html

http://www.modificars.fi/tuotteet/opel-10-12v-43kw/Flowtec-imusarja-Corsa-C

De csatlakozva wookie-hoz, szerintem is talán egyszerűbb 4 hengerben gondolkodni.

Link to comment
Megosztás:

Nem bírtam magammal, és teszteltem a "megindulást" és váltást magas fordulaton.

Érzésre 8-10%-ot mondanék a portolás utáni teljesítmény növekedésre (legbelül sokkal kevesebbre számítottam). Nagyon jó. Utoljára a CHIP-nél volt ilyen pörgetni-pörgetni-nyomni akarom érzés. Azért félek, hogy lassan ehhez a teljesítményhez is hozzá szokok.

http://www.youtube.com/watch?v=VEqBQgrEMw8

Link to comment
Megosztás:

De csatlakozva wookie-hoz, szerintem is talán egyszerűbb 4 hengerben gondolkodni.

Ez van, ebből kell gazdálkodni. :)

Sajnos egy dízel mociból kell gázmocit faragni és hát a szívódízel szívósora nem éppen a szívó benzineséhez hasonlít...és akkor még finoman fogalmaztam. :)

Link to comment
Megosztás:

Ez van, ebből kell gazdálkodni. :)

Sajnos egy dízel mociból kell gázmocit faragni és hát a szívódízel szívósora nem éppen a szívó benzineséhez hasonlít...és akkor még finoman fogalmaztam. :)

CSak nem smart? mert abból van 3 hengeres benzines is. 90%ban uyganaz mint a dízel.

Link to comment
Megosztás:

Innen rendeltem és ennyi volt. Dellorto-ra való. De jobb ötletem nem volt. Gyártatni drága, főleg ha még egyéni méret is kell, nincs ember aki megcsinálja normális áron és minőségben. Ha gyártatni szeretnék 500dbot tuti találnék céget, de 4dbért mindenhol körbenevettek. 40es a vége, szóval a 38as szívótorokra nagy, de ha lesz közdarab, rá lesz fogatva, akkor összecsiszolom a kettőt frankón, úgy hogy patent átmenet legyen. Ez most nem 7centis, hanem csak 5 :)
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.