Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Tegnap éjszaka kicseréltem a diagnosztizáló lambdaszondát kollégám segedelmével. Tudtam tesztelni, és nagyon elégedett vagyok:). Portolás után lágyabban kellemesen és egyenletesen húzott az autó (még fütőegység hibás szondávak). Most gyönyörűen megindul még a 2500-3000-es tartományban is. Rögtön gondolkodás nélkül nagyon vad módon reagál a padlózásra. Szerintem (portolás miatt) elértem a megcélzott 180 pacit (168-170LE-ből). Biztos hülyének néztek, hogy városon belül (és kívül is;) ) csak 1-est 2-est kapcsoltam ;). Áá. Brutális. Szerintem meg is lesz a 7,5-7,8-as 0-100.Jövő héten biztos méretem.

Abba is hagyom az ömlengést, mert csak nagyon pozitív dolgokat tudnék írni.

Ez úton szeretném megköszönni a rengeteg tanácsot és segítséget.

Elküldve
  On 2013. 01. 10. at 16:32, Atommanó írta:

Nem mérnöki szinten, de dolgozó lány bonyolult dolog jól kiszámolni... légáramlás, örvénylés, ellenállás, mennyiség... :unsure:

Ez a bajom nekem is...neten 3 hengereshez nem nagyon van info.

Elküldve
  On 2013. 01. 10. at 20:55, J0hnny írta:

Ez a bajom nekem is...neten 3 hengereshez nem nagyon van info.

Innen lehet kb méreteket levenni:

http://www.dbilas-shop.com/Products/Flowtec-manifold/Opel-Vauxhall/Agila/Flowtec-manifold-for-Opel-Vauxhall-Agila-A-Corsa-B-1-0-12V-40kW-X10XE::61.html

http://www.modificars.fi/tuotteet/opel-10-12v-43kw/Flowtec-imusarja-Corsa-C

De csatlakozva wookie-hoz, szerintem is talán egyszerűbb 4 hengerben gondolkodni.

Elküldve

Nem bírtam magammal, és teszteltem a "megindulást" és váltást magas fordulaton.

Érzésre 8-10%-ot mondanék a portolás utáni teljesítmény növekedésre (legbelül sokkal kevesebbre számítottam). Nagyon jó. Utoljára a CHIP-nél volt ilyen pörgetni-pörgetni-nyomni akarom érzés. Azért félek, hogy lassan ehhez a teljesítményhez is hozzá szokok.

http://www.youtube.com/watch?v=VEqBQgrEMw8

Elküldve
  On 2013. 01. 10. at 22:52, Tomoty írta:

De csatlakozva wookie-hoz, szerintem is talán egyszerűbb 4 hengerben gondolkodni.

Ez van, ebből kell gazdálkodni. :)

Sajnos egy dízel mociból kell gázmocit faragni és hát a szívódízel szívósora nem éppen a szívó benzineséhez hasonlít...és akkor még finoman fogalmaztam. :)

Elküldve
  On 2013. 01. 11. at 8:16, J0hnny írta:

Ez van, ebből kell gazdálkodni. :)

Sajnos egy dízel mociból kell gázmocit faragni és hát a szívódízel szívósora nem éppen a szívó benzineséhez hasonlít...és akkor még finoman fogalmaztam. :)

CSak nem smart? mert abból van 3 hengeres benzines is. 90%ban uyganaz mint a dízel.

Elküldve
Innen rendeltem és ennyi volt. Dellorto-ra való. De jobb ötletem nem volt. Gyártatni drága, főleg ha még egyéni méret is kell, nincs ember aki megcsinálja normális áron és minőségben. Ha gyártatni szeretnék 500dbot tuti találnék céget, de 4dbért mindenhol körbenevettek. 40es a vége, szóval a 38as szívótorokra nagy, de ha lesz közdarab, rá lesz fogatva, akkor összecsiszolom a kettőt frankón, úgy hogy patent átmenet legyen. Ez most nem 7centis, hanem csak 5 :)
Elküldve
  On 2013. 01. 08. at 21:25, kornel1129 írta:

Még nem néztem, hogy nekem kivehető-e vagy ki kell forrasztani.

Forrasztani semmi képpen nem szeretném.

Valakinek valami infó Simtech 56-ról?

'99-es X20XEV-es Vectra

Köszönöm.

Forrasztós.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.