Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

igen nálam lényegesebb egyszerűbb a dolog ...

nekem 325le/550Nm a cél ,ezt phase1 elérhető . és ebbe semmi mechanikus belenyúlás nincs .

ami nálam mechanikus átalakítás tervben van az a töltő rendszerhez tartozó csövek cseréje rozsdamentesre ,

és a kipuf rendszer cseréje a flexitől hátra felé kb60-70 es rendszerre gondoltam ez kb a gyári méret is ,attól eltérni sokkal nem akarok .

Ilyenkor elkap az ideg: 550Nm...Egyeseknek semmi nem elég :omg: Lassan csak sikerül még pár embert megfertőzni ezzel a tuning őrülettel.

Rendezgettem a videóimat és láttam, hogy több mérést is felvettem miközben programoztuk az autómat :D . Elbohóckodtam velük:

http://www.youtube.com/watch?v=eUXyzrBfaow&feature=youtu.be

Elküldve

Azt érzem, hogy 3-5000-ig szépen húz de úgy 5500-6800ig már nem húz annyira az X20XEV ennek mi oka lehet szerintetek?

Ha OP-COM-mal csinálok az értékekről felvételt akkor abból rá lehet jönni, hogy a levegő a kevés vagy a benzin vagy mi lehet vele?

Valaki tud ebben segíteni?

Előre is köszönöm.

Elküldve

Mindent meg lehet szokni... nekem most 520 Nm... nem mondom, hogy kevés, de lázba már nem hoz... pár éve még amikor 300 Le-vel mászkáltam, remegve szálltam ki... ma már semmit nem jelent... érdekes... kiégtem... kell a 600 ló... :D

Elküldve

Azt érzem, hogy 3-5000-ig szépen húz de úgy 5500-6800ig már nem húz annyira az X20XEV ennek mi oka lehet szerintetek?

Ha OP-COM-mal csinálok az értékekről felvételt akkor abból rá lehet jönni, hogy a levegő a kevés vagy a benzin vagy mi lehet vele?

Valaki tud ebben segíteni?

Előre is köszönöm.

Mondjuk, mert ennyit tud a motorod.

Elküldve

Mindent meg lehet szokni... nekem most 520 Nm... nem mondom, hogy kevés, de lázba már nem hoz... pár éve még amikor 300 Le-vel mászkáltam, remegve szálltam ki... ma már semmit nem jelent... érdekes... kiégtem... kell a 600 ló... :D

összedobjuk amink van :)

elég szép kombó lenne :D

valami olyasmit ,mint az A corsa-ba a két c20let :)

Elküldve

Mondjuk, mert ennyit tud a motorod.

Köszönöm az építő jellegű hozzászólást, de nem erre lettem volna kíváncsi.

Ezt magamtól is tudom.

A kérdés nem is ez volt.

Elküldve

Ma voltam a Prop-techben, szemrevételezték a pillangósort, be lehet állítani így ezekkel a meghosszabbított fülekkel, szóval nincs gond. Várom az aluhegesztőt, hogy végezzen a dolgával, addig keresek egy normális esztergályost, aki szép tütéket gyárt nekem.

Légszűrőre még mindig nincs semmi 5letem. Lehetséges hogy készítek egy jobb airboxot, de nem lesz egyszerű a formája miatt. De talán jobban járnék ha aluból megcsináltatnám. :)

Elküldve

Ma voltam a Prop-techben, szemrevételezték a pillangósort, be lehet állítani így ezekkel a meghosszabbított fülekkel, szóval nincs gond. Várom az aluhegesztőt, hogy végezzen a dolgával, addig keresek egy normális esztergályost, aki szép tütéket gyárt nekem.

Légszűrőre még mindig nincs semmi 5letem. Lehetséges hogy készítek egy jobb airboxot, de nem lesz egyszerű a formája miatt. De talán jobban járnék ha aluból megcsináltatnám. :)

Xela-t kellene megkérdezni mert ő csinált sok airboxot meg tötét üvegszálból hogy csinálna e meg mennyiért mert akkor 2 garn hátha olcsóbb nemde?

Elküldve

Xela-t kellene megkérdezni mert ő csinált sok airboxot meg tötét üvegszálból hogy csinálna e meg mennyiért mert akkor 2 garn hátha olcsóbb nemde?

Hol tudom őt elérni? :)

Elküldve

Köszönöm az építő jellegű hozzászólást, de nem erre lettem volna kíváncsi.

Ezt magamtól is tudom.

A kérdés nem is ez volt.

Erre reagáltam: "Azt érzem, hogy 3-5000-ig szépen húz de úgy 5500-6800ig már nem húz annyira az X20XEV ennek mi oka lehet szerintetek?"

Tényleg nem értem mit akarsz. 3200-nál van a nyomatékcsúcs, 5600-nál a teljesítménycsúcs. Még jó, hogy nem fog húzni erősebben 5500-6800 között. Ezért írtam, hogy ez a motor ennyit tud, azaz nincs semmi gond a keverékaránnyal. Ha azt akarod, hogy erősebb legyen felül is, a vezérlő elektronikán kell változtatnod(chiptuning).

Elküldve

Erre reagáltam: "Azt érzem, hogy 3-5000-ig szépen húz de úgy 5500-6800ig már nem húz annyira az X20XEV ennek mi oka lehet szerintetek?"

Tényleg nem értem mit akarsz. 3200-nál van a nyomatékcsúcs, 5600-nál a teljesítménycsúcs. Még jó, hogy nem fog húzni erősebben 5500-6800 között. Ezért írtam, hogy ez a motor ennyit tud, azaz nincs semmi gond a keverékaránnyal. Ha azt akarod, hogy erősebb legyen felül is, a vezérlő elektronikán kell változtatnod(chiptuning).

Bocsánat, kicsit félreértettelek.

Akkor kénytelen leszek elvinni valahova...

Elküldve

Bocsánat, kicsit félreértettelek.

Akkor kénytelen leszek elvinni valahova...

Nem kell elvinned sehová. A gyári motorra elég venni egy előre megírt epromot. Viszonylag olcsón lehet kapni.

Elküldve

Srácok .

kezdenem építeni a kípuf rendszert .. gyári mintára építem ,csak rozsdamentesből .

gyárilag 65ös gerinc van rajta .

én 70es-t raknák alá .

elbírja a 70est vagy tegyek 76os-t ,vagy maradjak a 65nél ???

köszi

Elküldve

Srácok .

kezdenem építeni a kípuf rendszert .. gyári mintára építem ,csak rozsdamentesből .

gyárilag 65ös gerinc van rajta .

én 70es-t raknák alá .

elbírja a 70est vagy tegyek 76os-t ,vagy maradjak a 65nél ???

köszi

opc d corsára 3" raknak 1600ccm hez akkor a 2800 hoz sem lesz sok sztem. Végigcső hátuldob vagy 2 dobos rendszert akarsz?
Elküldve

opc d corsára 3" raknak 1600ccm hez akkor a 2800 hoz sem lesz sok sztem. Végigcső hátuldob vagy 2 dobos rendszert akarsz?

3"=88.9 :) az nem kevés

gyári mintára akarom

azaz van a felxi az marad utána van egy utókatalizátor ,az is marad.

onnantól a végéig akarom cserélni

a hátsó dob és az utó katalizátor között asszem nincs már dob ...

Elküldve

3"=88.9 :) az nem kevés

gyári mintára akarom

azaz van a felxi az marad utána van egy utókatalizátor ,az is marad.

onnantól a végéig akarom cserélni

a hátsó dob és az utó katalizátor között asszem nincs már dob ...

Valamit elszámoltál (nem kötekedni szeretnék) 3"=25,4*3=76,2

Elküldve

Nem kell elvinned sehová. A gyári motorra elég venni egy előre megírt epromot. Viszonylag olcsón lehet kapni.

Még nem néztem, hogy nekem kivehető-e vagy ki kell forrasztani.

Forrasztani semmi képpen nem szeretném.

Valakinek valami infó Simtech 56-ról?

'99-es X20XEV-es Vectra

Köszönöm.

Elküldve

valóban :)

a 88.9 csak 3.5"

le is tagadom a szakmámat :D

76-os jó lesz... nagyobbat ne tegyél szerintem...

hátsó dobbal sokat lehet variálni... hogy nagyon leegyszerűsítsem... ha átmenő, akkor pörgősebb lesz, hangosabb... ha nem átmenőre csinálod, akkor nyomaték picit több szokott lenni, illetve szépen fogja a hangot is... nem fog üvölteni...

Gondolom ezért kerestél tegnap... (sorry, csak őrület volt...)

Elküldve

76-os jó lesz... nagyobbat ne tegyél szerintem...

hátsó dobbal sokat lehet variálni... hogy nagyon leegyszerűsítsem... ha átmenő, akkor pörgősebb lesz, hangosabb... ha nem átmenőre csinálod, akkor nyomaték picit több szokott lenni, illetve szépen fogja a hangot is... nem fog üvölteni...

Gondolom ezért kerestél tegnap... (sorry, csak őrület volt...)

Igen ezért :)

De így is jó.

Meg vannak már az anyag ár is , cirka 20...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.