Tomoty Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 igen nálam lényegesebb egyszerűbb a dolog ... nekem 325le/550Nm a cél ,ezt phase1 elérhető . és ebbe semmi mechanikus belenyúlás nincs . ami nálam mechanikus átalakítás tervben van az a töltő rendszerhez tartozó csövek cseréje rozsdamentesre , és a kipuf rendszer cseréje a flexitől hátra felé kb60-70 es rendszerre gondoltam ez kb a gyári méret is ,attól eltérni sokkal nem akarok . Ilyenkor elkap az ideg: 550Nm...Egyeseknek semmi nem elég :omg: Lassan csak sikerül még pár embert megfertőzni ezzel a tuning őrülettel. Rendezgettem a videóimat és láttam, hogy több mérést is felvettem miközben programoztuk az autómat :D . Elbohóckodtam velük: http://www.youtube.com/watch?v=eUXyzrBfaow&feature=youtu.be Link to comment Megosztás: More sharing options...
kornel1129 Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Azt érzem, hogy 3-5000-ig szépen húz de úgy 5500-6800ig már nem húz annyira az X20XEV ennek mi oka lehet szerintetek? Ha OP-COM-mal csinálok az értékekről felvételt akkor abból rá lehet jönni, hogy a levegő a kevés vagy a benzin vagy mi lehet vele? Valaki tud ebben segíteni? Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Ilyenkor elkap az ideg: 550Nm...Egyeseknek semmi nem elég :omg: bagoly mondja verébnek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Mindent meg lehet szokni... nekem most 520 Nm... nem mondom, hogy kevés, de lázba már nem hoz... pár éve még amikor 300 Le-vel mászkáltam, remegve szálltam ki... ma már semmit nem jelent... érdekes... kiégtem... kell a 600 ló... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Azt érzem, hogy 3-5000-ig szépen húz de úgy 5500-6800ig már nem húz annyira az X20XEV ennek mi oka lehet szerintetek? Ha OP-COM-mal csinálok az értékekről felvételt akkor abból rá lehet jönni, hogy a levegő a kevés vagy a benzin vagy mi lehet vele? Valaki tud ebben segíteni? Előre is köszönöm. Mondjuk, mert ennyit tud a motorod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Mindent meg lehet szokni... nekem most 520 Nm... nem mondom, hogy kevés, de lázba már nem hoz... pár éve még amikor 300 Le-vel mászkáltam, remegve szálltam ki... ma már semmit nem jelent... érdekes... kiégtem... kell a 600 ló... :D összedobjuk amink van :) elég szép kombó lenne :D valami olyasmit ,mint az A corsa-ba a két c20let :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kornel1129 Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Mondjuk, mert ennyit tud a motorod. Köszönöm az építő jellegű hozzászólást, de nem erre lettem volna kíváncsi. Ezt magamtól is tudom. A kérdés nem is ez volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Vekiben meg tervben van már egy ideje az 550 Le 650 Nm projekt... csak mindig rájövök, hogy értelmetlen, és minek... így sose kezdek bele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Ma voltam a Prop-techben, szemrevételezték a pillangósort, be lehet állítani így ezekkel a meghosszabbított fülekkel, szóval nincs gond. Várom az aluhegesztőt, hogy végezzen a dolgával, addig keresek egy normális esztergályost, aki szép tütéket gyárt nekem. Légszűrőre még mindig nincs semmi 5letem. Lehetséges hogy készítek egy jobb airboxot, de nem lesz egyszerű a formája miatt. De talán jobban járnék ha aluból megcsináltatnám. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Ma voltam a Prop-techben, szemrevételezték a pillangósort, be lehet állítani így ezekkel a meghosszabbított fülekkel, szóval nincs gond. Várom az aluhegesztőt, hogy végezzen a dolgával, addig keresek egy normális esztergályost, aki szép tütéket gyárt nekem. Légszűrőre még mindig nincs semmi 5letem. Lehetséges hogy készítek egy jobb airboxot, de nem lesz egyszerű a formája miatt. De talán jobban járnék ha aluból megcsináltatnám. :) Xela-t kellene megkérdezni mert ő csinált sok airboxot meg tötét üvegszálból hogy csinálna e meg mennyiért mert akkor 2 garn hátha olcsóbb nemde? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Xela-t kellene megkérdezni mert ő csinált sok airboxot meg tötét üvegszálból hogy csinálna e meg mennyiért mert akkor 2 garn hátha olcsóbb nemde? Hol tudom őt elérni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Köszönöm az építő jellegű hozzászólást, de nem erre lettem volna kíváncsi. Ezt magamtól is tudom. A kérdés nem is ez volt. Erre reagáltam: "Azt érzem, hogy 3-5000-ig szépen húz de úgy 5500-6800ig már nem húz annyira az X20XEV ennek mi oka lehet szerintetek?" Tényleg nem értem mit akarsz. 3200-nál van a nyomatékcsúcs, 5600-nál a teljesítménycsúcs. Még jó, hogy nem fog húzni erősebben 5500-6800 között. Ezért írtam, hogy ez a motor ennyit tud, azaz nincs semmi gond a keverékaránnyal. Ha azt akarod, hogy erősebb legyen felül is, a vezérlő elektronikán kell változtatnod(chiptuning). Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Hol tudom őt elérni? :) http://www.xela-tuning.hu/ személyesen nem ismerem de a munkáit már láttam milyen minőségben dolgozik árakat is mond sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kornel1129 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Erre reagáltam: "Azt érzem, hogy 3-5000-ig szépen húz de úgy 5500-6800ig már nem húz annyira az X20XEV ennek mi oka lehet szerintetek?" Tényleg nem értem mit akarsz. 3200-nál van a nyomatékcsúcs, 5600-nál a teljesítménycsúcs. Még jó, hogy nem fog húzni erősebben 5500-6800 között. Ezért írtam, hogy ez a motor ennyit tud, azaz nincs semmi gond a keverékaránnyal. Ha azt akarod, hogy erősebb legyen felül is, a vezérlő elektronikán kell változtatnod(chiptuning). Bocsánat, kicsit félreértettelek. Akkor kénytelen leszek elvinni valahova... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 http://www.xela-tuning.hu/ személyesen nem ismerem de a munkáit már láttam milyen minőségben dolgozik árakat is mond sztem. Nekem messze van. Sokba kerülne küldözgetni egymásnak a cuccot ha nem stimmel valami. :) De azért köszi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Bocsánat, kicsit félreértettelek. Akkor kénytelen leszek elvinni valahova... Nem kell elvinned sehová. A gyári motorra elég venni egy előre megírt epromot. Viszonylag olcsón lehet kapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Srácok . kezdenem építeni a kípuf rendszert .. gyári mintára építem ,csak rozsdamentesből . gyárilag 65ös gerinc van rajta . én 70es-t raknák alá . elbírja a 70est vagy tegyek 76os-t ,vagy maradjak a 65nél ??? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Srácok . kezdenem építeni a kípuf rendszert .. gyári mintára építem ,csak rozsdamentesből . gyárilag 65ös gerinc van rajta . én 70es-t raknák alá . elbírja a 70est vagy tegyek 76os-t ,vagy maradjak a 65nél ??? köszi opc d corsára 3" raknak 1600ccm hez akkor a 2800 hoz sem lesz sok sztem. Végigcső hátuldob vagy 2 dobos rendszert akarsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 opc d corsára 3" raknak 1600ccm hez akkor a 2800 hoz sem lesz sok sztem. Végigcső hátuldob vagy 2 dobos rendszert akarsz? 3"=88.9 :) az nem kevés gyári mintára akarom azaz van a felxi az marad utána van egy utókatalizátor ,az is marad. onnantól a végéig akarom cserélni a hátsó dob és az utó katalizátor között asszem nincs már dob ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 3"=88.9 :) az nem kevés gyári mintára akarom azaz van a felxi az marad utána van egy utókatalizátor ,az is marad. onnantól a végéig akarom cserélni a hátsó dob és az utó katalizátor között asszem nincs már dob ... Valamit elszámoltál (nem kötekedni szeretnék) 3"=25,4*3=76,2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kornel1129 Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Nem kell elvinned sehová. A gyári motorra elég venni egy előre megírt epromot. Viszonylag olcsón lehet kapni. Még nem néztem, hogy nekem kivehető-e vagy ki kell forrasztani. Forrasztani semmi képpen nem szeretném. Valakinek valami infó Simtech 56-ról? '99-es X20XEV-es Vectra Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Valamit elszámoltál (nem kötekedni szeretnék) 3"=25,4*3=76,2 valóban :) a 88.9 csak 3.5" le is tagadom a szakmámat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 valóban :) a 88.9 csak 3.5" le is tagadom a szakmámat :D 76-os jó lesz... nagyobbat ne tegyél szerintem... hátsó dobbal sokat lehet variálni... hogy nagyon leegyszerűsítsem... ha átmenő, akkor pörgősebb lesz, hangosabb... ha nem átmenőre csinálod, akkor nyomaték picit több szokott lenni, illetve szépen fogja a hangot is... nem fog üvölteni... Gondolom ezért kerestél tegnap... (sorry, csak őrület volt...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 76-os jó lesz... nagyobbat ne tegyél szerintem... hátsó dobbal sokat lehet variálni... hogy nagyon leegyszerűsítsem... ha átmenő, akkor pörgősebb lesz, hangosabb... ha nem átmenőre csinálod, akkor nyomaték picit több szokott lenni, illetve szépen fogja a hangot is... nem fog üvölteni... Gondolom ezért kerestél tegnap... (sorry, csak őrület volt...) Igen ezért :) De így is jó. Meg vannak már az anyag ár is , cirka 20... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 kezdő lépések :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts