Demó Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Elég rendes felső holtponti szelepemeléssel vannak megáldva azok a tengelyek. :D Ahhoz képes az én 1 mm körüli beállításaim elég karcsúak a LET-en :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Gyerekek, nagyon sokat számít az a 7cm-s tölcsér a szívótorkon. Nem hittem volna hogy ekkorát. Holnap még zoloj ráprogramoz kicsit a gépre és szerintem jó lesz. :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Na, ez jól hangzik! :) Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz, amikor teljesen össze lesz lőve a technika. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Helga Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Gyerekek, nagyon sokat számít az a 7cm-s tölcsér a szívótorkon. Nem hittem volna hogy ekkorát. Holnap még zoloj ráprogramoz kicsit a gépre és szerintem jó lesz. :evilgrin: király csak összejött :D :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Gyerekek, nagyon sokat számít az a 7cm-s tölcsér a szívótorkon. Nem hittem volna hogy ekkorát. Holnap még zoloj ráprogramoz kicsit a gépre és szerintem jó lesz. :evilgrin: Na végre. Kiváncsi vagyok a végeredményre. Majd rakjál fel videót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Zsolti ebbe érdemes belenézni: http://autospeed.com...49/article.html Gyakorlatilag ahogy írják is, 25%-os gázállás felett már kb. 100kPa van végig. Még ha egy közös tartályba vezeted a vákuum csöveket és azt kötöd a MAP szenzorra, akkor sem lehet túl jól beállítani, mert az is csak a nyomás ingadozást csökkenti. Nissan gyári ITB setup-ok így működnek, de szerintem ott is alapvetően TPS-RPM azaz alpha-N alapú a rendszer. BMW gyári rendszereken nagy tartály van és előttük a légtömegmérő. Remélem működni fog a mi megoldásunk is... Gyerekek, nagyon sokat számít az a 7cm-s tölcsér a szívótorkon. Nem hittem volna hogy ekkorát. Holnap még zoloj ráprogramoz kicsit a gépre és szerintem jó lesz. :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Ja és iszonyatosan jó a kis 1.4es...még mindig nem tértünk magunkhoz..... Gyerekek, nagyon sokat számít az a 7cm-s tölcsér a szívótorkon. Nem hittem volna hogy ekkorát. Holnap még zoloj ráprogramoz kicsit a gépre és szerintem jó lesz. :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Először is, köszi a programozást zoloj. Nagyon jól lehet most vele autózni, dobogókő felé megjárattam pöppet. :evilgrin: Hazafelé megláttam a srácot aki az elektronikát csinálhatná, megkérdeztem, meg tudja oldani, azt mondta hogy 256 lépésben neki a legegyszerűbb, de megoldható. Utána kell nézni a MAP szenzor értékeknek, majd valahogy kitalálom hol és elvileg jövő héten meg lesz oldva. :) Még Én sem tértem ám magamhoz a lányos, tescoba járós GSi után. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Zsolti ebbe érdemes belenézni: http://autospeed.com...49/article.html Érdekes olvasmány és tanulságos is. Viszont van valami írva a nyomásszabályzóról is, hogy az sem teljesen működik jól ezzel a setuppal. Lehetséges hogy abból is kéne olyan, ami nem vákuummal állítja elő a megfelelő üzemanyag nyomást. Vagy azzal nem volt semmi gond szerinted? :goofy: Szerk.: Injektorból is ki mit ajánl. Nagyobb kell a gyári 1.4nél, de csak teljesítményben, méretben pont ekkorának kell lennie, se nem rövidebb, se nem szélesebb. :goofy: Szerk No2.: spzoli tudja használni a fórum keresőt, Tápi régebben utána nézett ennek: itt. C20NE fekete szimpatikusnak tűnik, kérdés a méretei. :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Érdekes olvasmány és tanulságos is. Viszont van valami írva a nyomásszabályzóról is, hogy az sem teljesen működik jól ezzel a setuppal. Lehetséges hogy abból is kéne olyan, ami nem vákuummal állítja elő; a megfelelő; üzemanyag nyomást. Vagy azzal nem volt semmi gond szerinted? :goofy: Szerk.: Injektorból is ki mit ajánl. Nagyobb kell a gyári 1.4nél, de csak teljesítményben, méretben pont ekkorának kell lennie, se nem rövidebb, se nem szélesebb. :goofy: Szerk No2.: spzoli tudja használni a fórum keresőt, Tápi régebben utána nézett ennek: itt. C20NE fekete szimpatikusnak tűnik, kérdés a méretei. :goofy: :icon13: Innen már nincs megállás. 8 injektort bele. Persze ehhez kell majd írható ECU is. :D Amúgy mesélhetnél kicsit többet. (Neked is segít majd pár év múlva emlékezni.) Érezhetően erősebb? Karakterisztika változott? Lesz mérés? Nyomatékgörgét akarok. :D Meg képeket, videót. Hogy lehet egy ilyen videót csak link-kel berakni? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 :icon13: Innen már nincs megállás. 8 injektort bele. Persze ehhez kell majd írható ECU is. :D Amúgy mesélhetnél kicsit többet. (Neked is segít majd pár év múlva emlékezni.) Érezhetően erősebb? Karakterisztika változott? Lesz mérés? Nyomatékgörgét akarok. :D Meg képeket, videót. Hogy lehet egy ilyen videót csak link-kel berakni? :blink: Először egy benzinkúthálózat részvényeibe szállok be, majd csak utána teszem bele a 8 injektort. :D Láttam egy ilyen 8 injektoros C20XE Kadettot FRT-n, bár nem így a vakvilágba lőtt a második sor injektor, hanem rendesen volt kiképzett helye. Szerintem az valami készen kapható megoldás lehetett, mert profi megmunkálás volt mindenhol. Nem vonz annyira a 8 injektor ( még :D ), egyelőre azt kellene kiaknázni, ami van. :) Erősebbnek erősebb, de addig nem tudok nyilatkozni amíg maradéktalanul nem működik minden egyes funkció, most éppen a MAP szenzor szopat, ahogy olvashatod feljebb. Mérés lesz, ha teljesen elkészül, addig felesleges bármit is mérni. Menni megy, nem rosszabbul mint előtte, ez már eddig siker. :D Kép meg videó lesz, csak türelem. :) ( az adásvételin rajta a címem, ha gondolod egyszer ugorj el megnézni :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Érdekes olvasmány és tanulságos is. Viszont van valami írva a nyomásszabályzóról is, hogy az sem teljesen működik jól ezzel a setuppal. Lehetséges hogy abból is kéne olyan, ami nem vákuummal állítja elő a megfelelő üzemanyag nyomást. Vagy azzal nem volt semmi gond szerinted? :goofy: Szerk.: Injektorból is ki mit ajánl. Nagyobb kell a gyári 1.4nél, de csak teljesítményben, méretben pont ekkorának kell lennie, se nem rövidebb, se nem szélesebb. :goofy: Szerk No2.: spzoli tudja használni a fórum keresőt, Tápi régebben utána nézett ennek: itt. C20NE fekete szimpatikusnak tűnik, kérdés a méretei. :goofy: A nyomásszabályzóval is az a gond, hogy a szívócsőben uralkodó vákuum (ami nálad ritka) tartja az állandó nyomást a benzinhíd és a befecskendezési tér között. Na most ez a nyomásingadozás szintén a beállítás pontosságát rontja, mert adott gázállás és ahhoz tartozó nyomás érték nem feltétlenül ismétlődik meg még egyszer, vagy nem ugyanúgy - tehát hatással van a keverékre, nehéz beállítani. Emiatt javasolják a fix vákuum nélküli nyomásbeállítást, és ahhoz programozást. Valószínűleg tényleg így kell majd csinálni, jó ötletnek tűnik. (szerencsére alapjárathoz és részterhelés különböző befecskendezési térképek vannak) Nem tudom, h pl a C20NE injektorok beférnek-e oda, pedig az lett is volna itthon...Szerintem méretben eltérnek, de nem biztos. TPS jelleggörbe, (lineáris potméter) zárt állapot 0.35v nyitott állapot ~5v. Tehát 0.35v-hoz kell majd hozzá rendelni a zárt pillangónál mérhető kb. 40-50kPa-s 2.2-2.5V-os értékeket és onnan lineárisan kiosztani a maradék gázpedál állásokhoz tartozó nyomás értékeket. 1bar-os map szenzor jelleggörbe, kb ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Nos, akkor kereshetek nyomásszabályzót is, amit a gyári helyére tudok tenni. Ez sem lesz piskóta, úgy érzem. :D Az injektorok ha kicsit rövidebbek az szerintem nem baj, csak szélesebbek ne legyenek, mert azok nem férnek el. Haverék Tigrájában meg vizslatjuk majd az injektorokat és ha jók lesznek akkor szerzek egy garnitúrát. Köszi a görbét, jövő héten mutatom a srácnak és készítjük a cuccot. Viszont alapjáraton biztos hogy 40-50nek kéne lennie? Nem inkább 10-20 között? Nem láttam a táblákat pontosan, de ha jól emlékszem most 60on volt alapjáraton és az már erőteljesen a középső fordulatszám tartomány táblázata volt. :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Nos, akkor kereshetek nyomásszabályzót is, amit a gyári helyére tudok tenni. Ez sem lesz piskóta, úgy érzem. :D Az injektorok ha kicsit rövidebbek az szerintem nem baj, csak szélesebbek ne legyenek, mert azok nem férnek el. Haverék Tigrájában meg vizslatjuk majd az injektorokat és ha jók lesznek akkor szerzek egy garnitúrát. Köszi a görbét, jövő héten mutatom a srácnak és készítjük a cuccot. Viszont alapjáraton biztos hogy 40-50nek kéne lennie? Nem inkább 10-20 között? Nem láttam a táblákat pontosan, de ha jól emlékszem most 60on volt alapjáraton és az már erőteljesen a középső fordulatszám tartomány táblázata volt. :goofy: Jó a kérdés, átlag szívómotoron 30-40kPa szokott lenni szerintem, némelyiknél 50kPa is esetleg. ITB-s motor egy picit más, nyitottabb, tehát nincs akkora vákuum. Nálad az alapjárat miatt a pillangók egy picikét nyitva vannak, tehát emiatt is reális a magasabb érték. Tavalyi M20B20 megasquirt projektemen 30 de inkább 40kPa volt a depresszió alapjáraton. A 10-20 kPa-s értéket a motorod akkor érte el, amikor viszonylag magas fordulatról elvetted a gázt hirtelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Ki kellene találni ezt. Lehet meg kellene kérni egy cartársat, ugyan ilyen motorral, hogy mérje meg alapjáraton a feszültséget. Vagy? :goofy: Szerk.: Viszont akkor a gázelvételnél keletkező nagyon alacsony értékeket hogy fogjuk szimulálni, ezzel a kütyüvel? :blink: Mert ha elindulunk a potméter alapjárati állapotától, a legmagasabb fordulatig, azzal lehet szimulálni a gyorsítást, de pl a motorféket így nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Ki kellene találni ezt. Lehet meg kellene kérni egy cartársat, ugyan ilyen motorral, hogy mérje meg alapjáraton a feszültséget. Vagy? :goofy: Szerk.: Viszont akkor a gázelvételnél keletkező nagyon alacsony értékeket hogy fogjuk szimulálni, ezzel a kütyüvel? :blink: Mert ha elindulunk a potméter alapjárati állapotától, a legmagasabb fordulatig, azzal lehet szimulálni a gyorsítást, de pl a motorféket így nem. Megfogtál... Kapja majd motorféknél is a 40kPa-s értékeket, egyébként gyújtásnál ott alig van eltérés (1-2fok) 40kPa és 0kPa között. Befecskendezés nem gond, mert zárt pillangónál nem kap üzemanyagot a motor, amíg el nem éri az alapjárati tartományt. Egyébként nem akarlak semmire rábeszélni, ha van jobb ötlet - vagy sok pénz másik vezérlőre. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Megfogtál... Kapja majd motorféknél is az alapjárati értékeket, egyébként gyújtásnál ott alig van eltérés (1-2fok) 40kPa és 0kPa között. Befecskendezés nem gond, mert zárt pillangónál nem kap üzemanyagot a motor, amíg el nem éri az alapjárati tartományt. Egyébként nem akarlak semmire rábeszélni, ha van jobb ötlet - vagy sok pénz másik vezérlőre. :icon1: Nincs jobb 5let és nem beszélsz rá semmire, nem kötekedésből írtam, vagy azért mert ez az 5let nem felel meg Nekem. Én ennyit sem tudnék összerakni, csupán érdekelt. De ha azt mondod hogy az nem fontos, akkor Én hiszek Neked és meg lesz csinálva, Te jobban vágod ezt mint Én. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Nincs jobb 5let és nem beszélsz rá semmire, nem kötekedésből írtam, vagy azért mert ez az 5let nem felel meg Nekem. Én ennyit sem tudnék összerakni, csupán érdekelt. De ha azt mondod hogy az nem fontos, akkor Én hiszek Neked és meg lesz csinálva, Te jobban vágod ezt mint Én. :) Ok semmi gond, igazából most ezt az egyetlen megoldást látom a problémára, de ha valaki mond jobbat annak csak örülök. Szerintem érdemes kipróbálni, én biztosan azt tenném, mert filléres dolog, pláne egy standalone ecu-hoz képest. Nem vettem kötekedésnek, jó kérdés volt ez is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Először egy benzinkúthálózat részvényeibe szállok be, majd csak utána teszem bele a 8 injektort. :D Láttam egy ilyen 8 injektoros C20XE Kadettot FRT-n, bár nem így a vakvilágba lőtt a második sor injektor, hanem rendesen volt kiképzett helye. Szerintem az valami készen kapható megoldás lehetett, mert profi megmunkálás volt mindenhol. Nem vonz annyira a 8 injektor ( még :D ), egyelőre azt kellene kiaknázni, ami van. :) Erősebbnek erősebb, de addig nem tudok nyilatkozni amíg maradéktalanul nem működik minden egyes funkció, most éppen a MAP szenzor szopat, ahogy olvashatod feljebb. Mérés lesz, ha teljesen elkészül, addig felesleges bármit is mérni. Menni megy, nem rosszabbul mint előtte, ez már eddig siker. :D Kép meg videó lesz, csak türelem. :) ( az adásvételin rajta a címem, ha gondolod egyszer ugorj el megnézni :D ) Jójó, csak türelmetlen vagyok. :) A 8 azért jó, mert hagyhatod elöl a kicsiket. Alulra a kicsivel jobb a porlasztás, azzal tökéletesebb az égés így nagyobb a nyomaték és kisebb a fogyasztás. Nem kell részvényt sem venned. :D Nagy fordulatra meg amúgy is akkor jó a porlasztás, ha távol van a szeleptől a befekcskendezés. Tehát egy sor injektorral alulra és felülre is nem lehet jól optimalizálni. Persze ez csak elmélet, de az alapján amit annak idején olvastam róla nem hülyeség. A legnagyobb hátrány, hogy tényleg egy olyan elekrtonika kell ami ezt le tudja kezelni az meg nem olcsó és egy csomó más problémát vet fel (viszont további előnyöket is hozhat). ( Egyszer szívesen útbaejteném, de csak úgy nekivágni elég sok idő, ami most végképp nincs (ha még emlékszel mit láttál a ringen...), meg hát üzemanyagban sem kevés, a Dunától nyugatra pedig gyakorlatilag azóta nem jártam. De ami késik nem múlik, viszont akkor mennem kell egy kört vele. :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Jójó, csak türelmetlen vagyok. :) A 8 azért jó, mert hagyhatod elöl a kicsiket. Alulra a kicsivel jobb a porlasztás, azzal tökéletesebb az égés így nagyobb a nyomaték és kisebb a fogyasztás. Nem kell részvényt sem venned. :D Nagy fordulatra meg amúgy is akkor jó a porlasztás, ha távol van a szeleptől a befekcskendezés. Tehát egy sor injektorral alulra és felülre is nem lehet jól optimalizálni. Persze ez csak elmélet, de az alapján amit annak idején olvastam róla nem hülyeség. A legnagyobb hátrány, hogy tényleg egy olyan elekrtonika kell ami ezt le tudja kezelni az meg nem olcsó és egy csomó más problémát vet fel (viszont további előnyöket is hozhat). ( Egyszer szívesen útbaejteném, de csak úgy nekivágni elég sok idő, ami most végképp nincs (ha még emlékszel mit láttál a ringen...), meg hát üzemanyagban sem kevés, a Dunától nyugatra pedig gyakorlatilag azóta nem jártam. De ami késik nem múlik, viszont akkor mennem kell egy kört vele. :D ) Olvasgattam már én is ebben a dupla sor pillangó dologban, de nem szeretném egy havi teljes fizetésem egy 20x20cm-s dobozkára költeni. Meg hát ugye nekem ez a minden napi közlekedős autóm is, tehát kompromisszumokat kell találnom a teljesítményre szétfaragás és a használhatóság közt. Valamilyen szinten már ez is túl van azon a határon, de ezen inkább nem gondolkozok el, mert ilyenkor mindig eszembe jut az a bizonyos "miért is kellett nekem ez" kezdetű mondat, amit tegnap zoloj-al megbeszéltünk hogy nem jó hozzáállás. :D ( Emlékszem még persze, remélem minden rendben van és simán zajlott le minden. :) Ha egyszer tényleg eljösz, akkor szinte biztosra veheted hogy mehetsz majd egy kört a kocsival. ;) :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Ok semmi gond, igazából most ezt az egyetlen megoldást látom a problémára, de ha valaki mond jobbat annak csak örülök. Szerintem érdemes kipróbálni, én biztosan azt tenném, mert filléres dolog, pláne egy standalone ecu-hoz képest. Nem vettem kötekedésnek, jó kérdés volt ez is. Bezony filléres, haver most épített egy hiperszuper távcsövet, ami két tengelyen mozog és koordináták alapján beáll arra az égitestre amit éppen nézni szeretnél, stb stb. Ezt Ő programozta egy ugyan ilyen szerkezettel, csak ahhoz több tárhely kellett, vagy 8x akkora és az került valami 800Ftba, azt mondta. :D Ha lesz kéznél Szegeden egy multiméter ( meg kéne lelnem a sajátom ), meg egy C14SE szerintem neki fogok esni méricskélni, remélem valamelyik gazdi majd engedni fogja hogy kicsit túrjak a motorterében. :D Szerk.: Megtaláltam, de megnyekkent szegény. :unsure: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Olvasgattam már én is ebben a dupla sor pillangó dologban, de nem szeretném egy havi teljes fizetésem egy 20x20cm-s dobozkára költeni. Meg hát ugye nekem ez a minden napi közlekedős autóm is, tehát kompromisszumokat kell találnom a teljesítményre szétfaragás és a használhatóság közt. Valamilyen szinten már ez is túl van azon a határon, de ezen inkább nem gondolkozok el, mert ilyenkor mindig eszembe jut az a bizonyos "miért is kellett nekem ez" kezdetű mondat, amit tegnap zoloj-al megbeszéltünk hogy nem jó hozzáállás. :D ( Emlékszem még persze, remélem minden rendben van és simán zajlott le minden. :) Ha egyszer tényleg eljösz, akkor szinte biztosra veheted hogy mehetsz majd egy kört a kocsival. ;) :D ) Fizetésben számolni nem elég mazochista. Az autó értékének arányában számolás az igazi. :D De amíg nem veszel egy munkábajárós autót hogy kíméld a fehéret, addig nincs nagy gond. :) ( Igen. Ok. ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus2, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2012 Bezony filléres, haver most épített egy hiperszuper távcsövet, ami két tengelyen mozog és koordináták alapján beáll arra az égitestre amit éppen nézni szeretnél, stb stb. Ezt Ő programozta egy ugyan ilyen szerkezettel, csak ahhoz több tárhely kellett, vagy 8x akkora és az került valami 800Ftba, azt mondta. :D Ha lesz kéznél Szegeden egy multiméter ( meg kéne lelnem a sajátom ), meg egy C14SE szerintem neki fogok esni méricskélni, remélem valamelyik gazdi majd engedni fogja hogy kicsit túrjak a motorterében. :D Szerk.: Megtaláltam, de megnyekkent szegény. :unsure: :D Vigyek multimétert? A C14SE adott. ;) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 Bezony filléres, haver most épített egy hiperszuper távcsövet, ami két tengelyen mozog és koordináták alapján beáll arra az égitestre amit éppen nézni szeretnél, stb stb. Ezt Ő programozta egy ugyan ilyen szerkezettel, csak ahhoz több tárhely kellett, vagy 8x akkora és az került valami 800Ftba, azt mondta. :D Közben megtaláltam, hogy gyári honda computerek, hogy tudnak ITB-t kezelni Hondata segítségével: http://www.hondata.c...pparameters.htm Gyakorlatilag ugyanúgy a TPS jelet feleltetik meg MAP jelnek és így lesz alpha-n rendszerű a működés. Tehát zárt pillangó 100mbar és nyitott pillangó légköri nyomás. Lehet, hogy akkor a tiéden is célszerű így csinálni 10kPa-ra állítani az alsó határt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Először is köszi Tiu hogy méregethettem a kocsidon. Nagy segítség volt ( bár amivel lógok, nem tudtam megadni, nem találkoztunk már utána :S ). Tiu kocsiján megmértem a TPS feszt, alapjáraton 0,60V fullra kinyitva a pillangó 4,90, majdnem 5V. Viszont a MAP szenzort vagy nem jól mértem, vagy dőlt az elmélet. 0,30V-ot mutatott már üzemmeleg alapjáraton, aztán kicsit emelve a fordulatot, felment 1,0-1,1Vra, onnan viszont nem ment feljebb, hiába túráztatta Tiu. Nem is akartam hogy kínozza igazából. Vagy csak terhelésen jön elő a nagyobb fesz a szenzorból? Holnap beszélek haverral és megpróbálom elkészíttetni vele az elektronikát. zoloj ha ezt így most bekötöm, kellene észlelnem valami változást? Vagy addig ne kössem be amíg nem megyek hozzád. Nem tudom hogy az alsóbb táblákban miket módosítottuk, ha egyáltalán írogattunk ott valamit. :goofy: Szerk.: Nézegettem nyomásszabályzókat, az üzemanyag rendszerhez, de minden ilyen tuning alkatrész amit kapni, az vákuummal működik, ugyan úgy mint a gyári. pl ez Ezek működnek vákuum nélkül is? Annó amikor Demótól vettem egy nyomásszabályzót, arra emlékszem hogy vákuum nélkül kellett beállítani a kívánt nyomást rajta és mikor lehúztam a vákuumot mindig többet mutatott. Szerintem nekem egy olyan kéne amin nincs vákuumnak helye, vagy csak egyszerűen nem kötöm be? :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts