Demó Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 Énis a közeljövőben szeretném megvalósítani a hengerenkénti pillangót. az itb beszerzés kicsit költségesnek tűnik nekem,ezért nagyon gondolkozok a wéber karbikon. a kérdésem az lenne hogy ezekhez a légtömegmérőt hogy kell kiiktatni? A karbikhoz? Karbihoz az első lépés, hogy kidobod a teljes motorelektronikát a kocsiból, és ráépítesz egy régi mechanikus gyújtást, valami karbisról. Vagy egy írható elektronika csak a gyújtásnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SütiGsi Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 A karbikhoz? Karbihoz az első lépés, hogy kidobod a teljes motorelektronikát a kocsiból, és ráépítesz egy régi mechanikus gyújtást, valami karbisról. Vagy egy írható elektronika csak a gyújtásnak. Értem köszi köszi. És mondjuk szimplán a hengerenkénti pillangóhoz mik a lépések hogy megvalósítható legyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Tavaly óta (teljesítményemelés) már harmadszor kellett klímacsövet cserélnem, mert a leömlők szétégették őket. Sajnos nagyon ostoba mód van gyárilag kialakítva, az átalakítása a kevés hely miatt sajnos nem kivitelezhető. Gondoltam a leömlőket bandázsolni, így kisebb hőterhelést kapnának a klímacsövek. A kérdésem: ebben az esetben elvileg forróbb gáz kerül a lambdaszondára. Tönkre teheti így? V jobb lenne, ha ez esetben hátrébb lenne bekötve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Sok motoron rögtön a csonkban van a lambdaszonda, ha azt bírja, akkor nálad se lesz gond :) Pl. C20LET, ott rögtön a turbó után van és szerintem nem ritka, hogy 850-900 fokig melegszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Értem köszi köszi. És mondjuk szimplán a hengerenkénti pillangóhoz mik a lépések hogy megvalósítható legyen? Milyen motorra szeretnél hengerenkénti pillangót? Saját készítésű vagy vásárolt van tervben? Egyébként főleg sok pénz kell hozzá szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SütiGsi Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Milyen motorra szeretnél hengerenkénti pillangót? Saját készítésű vagy vásárolt van tervben? Egyébként főleg sok pénz kell hozzá szerintem. C18Xel Ugyan ez a motor és valami iylesmi az elképzelés :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Nah! Végre találtam valakit aki átalakítja nekem a gyári szívósort amit vettem. Levágja a talp részt, felbővíti a furatokat 38mm-esre, esztergál és présel bele egy olyan csonkot, amire aztán gumitömlővel rá tudom majd fogatni a pillangósort és ledugózza a pillangósor injektor bemeneteit. Ja és a 4. hengerbe csinál egy csonkot, amiről majd megy a fék szervó. Tudna valaki a szívócsőhossz számításokban segíteni nekem? Általában angol oldalakon vannak ilyen kalkulátorok és sajnos a műszaki angolom elég hiányos, úgy ahogy a németem is, szóval nem értem őket. Egy gyűjtő doboz számítást is jó lenne csinálni, viszont arról semmi infót nem találtam. Alapjárati motorra akkor mi lesz a megoldás? ugye a pillangósoron van alapjárati levegő állító csavar, amivel be tudom lőni hogy mennyire legyenek a pillangók nyitva alapjáraton, de a gyári alapjárati motor pedig szenvedni fog és esetleg hibát dobálni, mert szeretne működni. Ezt ki lehet valahogy iktatni, átprogramozni, ledugózni stb? :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Nah! Végre találtam valakit aki átalakítja nekem a gyári szívósort amit vettem. Levágja a talp részt, felbővíti a furatokat 38mm-esre, esztergál és présel bele egy olyan csonkot, amire aztán gumitömlővel rá tudom majd fogatni a pillangósort és ledugózza a pillangósor injektor bemeneteit. Ja és a 4. hengerbe csinál egy csonkot, amiről majd megy a fék szervó. Tudna valaki a szívócsőhossz számításokban segíteni nekem? Általában angol oldalakon vannak ilyen kalkulátorok és sajnos a műszaki angolom elég hiányos, úgy ahogy a németem is, szóval nem értem őket. Egy gyűjtő doboz számítást is jó lenne csinálni, viszont arról semmi infót nem találtam. Alapjárati motorra akkor mi lesz a megoldás? ugye a pillangósoron van alapjárati levegő állító csavar, amivel be tudom lőni hogy mennyire legyenek a pillangók nyitva alapjáraton, de a gyári alapjárati motor pedig szenvedni fog és esetleg hibát dobálni, mert szeretne működni. Ezt ki lehet valahogy iktatni, átprogramozni, ledugózni stb? :goofy: Számolgatásban tudok segíteni, keress meg valami privát csatornán és ott megbeszéljük ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Bekerült az Si tengely,sokkal erősebb lett 3500 felett. 80-120 óra szerint 7.1ről lement 6.7mp-re. Az alapjárat kicsit durvább lett,de így tetszik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tony69 Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Sziasztok! Turbónyomásjelzőt akarok beszerelni csak azt nem tudom h milyen kijelzőt és kábeleket szerezzek be és azokat hová kössem. Tudtok segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 a cletnek a leömlő után simán előfordul 1000 fok is, az tkp bele is fér, meg néha 1100, de utána megy a fejvakarás, hogy hova lettek a dugók..... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Sziasztok! Turbónyomásjelzőt akarok beszerelni csak azt nem tudom h milyen kijelzőt és kábeleket szerezzek be és azokat hová kössem. Tudtok segíteni? turbós kocsikban a MAP szenzort az interkuler után szokták rakni, ami elég jó indikációs helye a valóságos nyomásviszonyoknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Csak olyan pillangósort nézzél amiben torkonként 1 pillangó van, mert a 2.-at a computer nyitogatta, nem a bowden. A c14se és c16se injektorai megegyeznek, mind 150ccm/min-es. Van z18xe injektorom, azok 175-ösek ha érdekel, ingyen odaadom. C14SE-hez nincs fölösleges véletlenül? :rolleyes: Az egyik nagyon zörög nálam. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 C14SE-hez nincs fölösleges véletlenül? :rolleyes: Az egyik nagyon zörög nálam. :huh: Van ahhoz is. Gyere érte. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Van ahhoz is. Gyere érte. :) Köszönöm csábító ajánlat, és szavadon is foglak ha aktuális lesz az 1,4SE@1,6SE ECU-átprogramozással együtt. ;) :icon1: Ha megvan még. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 A c14se c16se ecu epromja csereszabatos, mindegyik megy a másik computerben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Srácok! Van vkinek német ebay regisztrációja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Nekem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 a cletnek a leömlő után simán előfordul 1000 fok is, az tkp bele is fér, meg néha 1100, de utána megy a fejvakarás, hogy hova lettek a dugók..... :D :D 1050 foknál még én is felemelem kicsit a jobb lábam... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 XE-hez találtam itt komplett kitet. :) Az öreg egyébként még neki sem fogott a cuccomnak, mert "nem ér rá". Nem tudom ilyen ember akkor miért vállal munkát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 A c14se c16se ecu epromja csereszabatos, mindegyik megy a másik computerben. Beszéltünk róla itt valamikor tavaly, hogy Neked van még valahol egy C16SE eprom. Arra utaltam, hogy megvan-e még és ha aktuális lesz, akkor megkereslek. ;) Előbb-utóbb találok egy C16SE vagy X16SZR motort és kezdődhet a móka. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Június23, 2012 Megoszt Elküldve Június23, 2012 XE-hez találtam itt komplett kitet. :) Az öreg egyébként még neki sem fogott a cuccomnak, mert "nem ér rá". Nem tudom ilyen ember akkor miért vállal munkát. Sajnos a cégnél ahol dolgozom nincs lehetőség a fusira :cry: , pedig vannak nagyon komoly CNC gépeink :pinch: Ha meglennének a méretek (és megfelelő nyersanyag) egy ehhez hasonló rendszernek a kiforgácsolása programírással is max 3-4 órát venne igénybe. Ha csak a talp + tölcsér kellene, akkor az maximum 2 óra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június24, 2012 Megoszt Elküldve Június24, 2012 Köszönöm szépen az injektorokat Tom, remélem jövő héten kész a talp és a szívósor és elkezdhetem összelegózni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Szépen lassan készülnek a dolgok, haladgat a projekt. Talp a hétvégén lesz kész, de onnantól begyorsul kicsit a dolog :) A tolattyú kérdést megoldottam, beragasztottam full nyitott állapotban a házába. Ha vákuummal működött volna, akkor nem kellett volna így trükköznöm, viszont túlnyomás kell ahhoz hogy mozogjon ( amit mondjuk egy szívócsőben nem tudom hogy honnan szednek az R6on ). Már csak a TPS szenzor felfogatását kellene valahogy megoldanom. Kérdés majd az, hogy a motor tengelye és az Opel tengelye köszönő viszonyban van-e egymással. ( Nem sok reményt fűzök hozzá ). :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Nem vákuum szívja fel azokat a tolattyúkat? Ami meg ugye van a motorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts