Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
De ezek nem a gyári adatai, hanem már valami phase2 tengelyektől indul phase 5-ig...

Ez igy igaz... <_< ill ph1-től x20xev-nél. Egy szolid teljesitménynövelésen gondolkodom.

Elküldve
Ez igy igaz... :D ill ph1-től x20xev-nél. Egy szolid teljesitménynövelésen gondolkodom.

Hát akkor ezt mondd... és nem túrom szét fél napon keresztül az összes fórumot, hogy mekkora a gyári... <_<

Önmagában egy tengelytől azért nem lesz ám erősebb az autód... ellenben másabb lesz a karakterisztikája...

Elküldve
Módosított tengelyre gondolsz, igaz, nem a gyárira?

De, X20XEV-be a gyári C18XE tengely jó. Ami mégnagyobb, az az X20XER-é, de azt nem fogsz találni.

Elküldve
Hát akkor ezt mondd... és nem túrom szét fél napon keresztül az összes fórumot, hogy mekkora a gyári... :D

Önmagában egy tengelytől azért nem lesz ám erősebb az autód... ellenben másabb lesz a karakterisztikája...

Bővített szívóoldal, szolid tengely (ph1), c20xe leömlő, szoftveres igazítás... Ezen gondolkodom. <_< De még nem döntöttem el, ér-e az a pár LE ennyi pénzt. Így sem rossz, csak... De ez nektek nem kell részleteznem, gondolom. :D

Elküldve
De, X20XEV-be a gyári C18XE tengely jó. Ami mégnagyobb, az az X20XER-é, de azt nem fogsz találni.

A gyári c18xe ua, mint az x20xev tengelyek, nem igaz? Nekem valamivel nagyobb kellene. X20xer-ből szinte semmit sem találni, nem csak tengelyt... <_<

Elküldve
Nem ugyanaz. :D

Köszönöm! A gm ill. oe kódot meg tudod adni? Nagyon nehéz kiigazodni a neten. Esetleg gm90512899 oe5636011 a szívó és gm90512904 oe5636012 a kipufogó?

A gm90543994 gm90544009 tengelyekről tudsz valamit? (y/z22xe)

Elküldve

Külföldi fórumok. Semmi más infóm nincs, és igazából feleslegesnek is tartom, úgyse fog újat rendelni senki, hanem bontottat fog venni, oda meg bőven elég egy tolómérő a beazonosításhoz. :D

Sőt, ha a kezedben fogsz egy tengelyt, elvileg azon se fogsz GM-számot találni, hanem csak egy R-es számot, ami Rohlingot jelent. Ez általában az egy motorcsaládba tartozó motoroknál megegyezik, mert ugyanabból a félkész tengelyből köszörülik ki a különböző tengelyeket.

Nem kell túlmisztifikálni az egészet, olyan mértékben úgyse akarsz belenyúlni a motorba, hogy érdemes legyen. Rakjál bele két C18XE tengelyt és örülj, mert olcsóbban, nagyobbat úgyse tudsz venni. :lol:

Elküldve
Külföldi fórumok. Semmi más infóm nincs, és igazából feleslegesnek is tartom, úgyse fog újat rendelni senki, hanem bontottat fog venni, oda meg bőven elég egy tolómérő a beazonosításhoz. :D

Sőt, ha a kezedben fogsz egy tengelyt, elvileg azon se fogsz GM-számot találni, hanem csak egy R-es számot, ami Rohlingot jelent. Ez általában az egy motorcsaládba tartozó motoroknál megegyezik, mert ugyanabból a félkész tengelyből köszörülik ki a különböző tengelyeket.

Nem kell túlmisztifikálni az egészet, olyan mértékben úgyse akarsz belenyúlni a motorba, hogy érdemes legyen. Rakjál bele két C18XE tengelyt és örülj, mert olcsóbban, nagyobbat úgyse tudsz venni. :lol:

Egy vezérműtengely csere, egy c20xe leömlő, ill a szívócsőben fellelhető szűkítők eltávolítása mennyit számítana? Esetleg egy optimalizálás után?

Elküldve
Egy vezérműtengely csere, egy c20xe leömlő, ill a szívócsőben fellelhető szűkítők eltávolítása mennyit számítana? Esetleg egy optimalizálás után?

Programozás nélkül talán 140-145LE, Rendesen felprogizva szerintem 160, esetleg 170LE is lehet.

Elküldve
Egy vezérműtengely csere, egy c20xe leömlő, ill a szívócsőben fellelhető szűkítők eltávolítása mennyit számítana? Esetleg egy optimalizálás után?

sacc per kb 15 pacákot...de ha valamit nagyon eltaláltok 20-at...

Elküldve
Programozás nélkül talán 140-145LE, Rendesen felprogizva szerintem 160, esetleg 170LE is lehet.

Ezt a 170-et azért már csak nagyon pörgős moci esetén tudnám elképzelni... azt meg ugye tudjuk, hogy mi történik a gyári motyókkal nagy fordulaton... :D De mondjuk egy jól eltalált 160-ban kiegyezhetünk... :lol:

Elküldve
Ezt a 170-et azért már csak nagyon pörgős moci esetén tudnám elképzelni... azt meg ugye tudjuk, hogy mi történik a gyári motyókkal nagy fordulaton... :D De mondjuk egy jól eltalált 160-ban kiegyezhetünk... :lol:

Egy XE kisebb tengelyekkel, rendesen felprogizva is tudhat annyit. Azért egy 10,2mm-es szelepemelés már nem rossz.

Az X20XEV egy eléggé lebutított motor, szerintem vannak benne lehetőségek.

Amúgy ugyanúgy 86x86-os az X20XEV, mint a C20XE, ugyanúgy lehet forgatni.

Elküldve
Programozás nélkül talán 140-145LE, Rendesen felprogizva szerintem 160, esetleg 170LE is lehet.

155 körül már boldog lennék... :D A programozáshoz kit mernétek ajánlani?

Elküldve
Egy XE kisebb tengelyekkel, rendesen felprogizva is tudhat annyit. Azért egy 10,2mm-es szelepemelés már nem rossz.

Az X20XEV egy eléggé lebutított motor, szerintem vannak benne lehetőségek.

Mihez lenne még érdemes, használhatóság szempontjából ésszerűen hozzányúlni? Szívósor bővítés?

Elküldve
155 körül már boldog lennék... :D A programozáshoz kit mernétek ajánlani?

Inkább az a kérdés, hogy aki ért hozzá, hozzá akar-e nyúlni egy Simtec 70-hez :lol:

Ugyanúgy Simtec 70 van az XER-en is, meg lehetne próbálni annak a gyári, vagy egy Phase 1-2 programával.

Elküldve
Mihez lenne még érdemes, használhatóság szempontjából ésszerűen hozzányúlni? Szívósor bővítés?

Hengerfejbővítés, polír, a szívósorhoz is hozzá lehetne nyúlni, de az eleve nem egy nagy durranás. Segíteni azért az is segíthet.

Elküldve
Inkább az a kérdés, hogy aki ért hozzá, hozzá akar-e nyúlni egy Simtec 70-hez :D

Ugyanúgy Simtec 70 van az XER-en is, meg lehetne próbálni annak a gyári, vagy egy Phase 1-2 programával.

Egy x20xer-es szoftverfrissítésre gondolsz? Vagy ennél bonyolultabb?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.