Thor Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Mert már volt fenn 4-1 is? :D A gyári kurta öntvényhez képest a C20XE már majdnem 4-1 :o
spzoli Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 A gyári kurta öntvényhez képest a C20XE már majdnem 4-1 :o Az xe leömlő 4-2-1 :D
Thor Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Az xe leömlő 4-2-1 :D Vágom azért is írtam, hogy majdnem :o Nah mind1, nagyon nem bántam meg a műtétet, csak ez a terhelés alatti "csőhang" idegesít néha...
redline Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Leömlő, nagytengely, 40-es weberek. Árakat nem mersz írni, ugye? :o Meg ennek a behangolása sem két perc és nem két forint :) Ha meg készen van szerencsétlen srác járhatna egy "épphogy van alapjárata" kocsival :D :)
Stefan Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Árakat nem mersz írni, ugye? :o Meg ennek a behangolása sem két perc és nem két forint :) Ha meg készen van szerencsétlen srác járhatna egy "épphogy van alapjárata" kocsival :D :) Egy igazi Corsásnak nem kell alapjárat, az is csak plusz súly :(
Novy Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Most komolyan. Ott a kép. Nehéz értelmezni ? Szerinted 4-2-1 ? nálam nem jött be a kép... és a legtöbb leömlő, amit láttam eddig az 421 :o ezért néztem nagyot, hogy úgy beszéltél adologról, mintha mindegyik sportleömlő 41lenne...
Demó Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Miért ne érne el vmit vele??Nekem is nem a széria tengelyek vannak benne.i500 gyári tuning...irmscher tengelyek,gyári chip,gondolom az injektorok se szériák...Jobban teljesít érezhetöen mint 1 széria motor... persze, mindent lehet optimálni, de minek költsön az ember 2-3x annyit egy 2,5-ös motorra, mint hogy alárakjon egy 3000-es alját és egyből 240LE lenne a motor. Pénzt spórol és még erősebb is lesz. :) Az igazi tuner jó távolra teszi a hengerek,leömlők találkozási pontját. :) Ez így van, ahogy Zoli is írta. Leömlő gyártásnál szívó motorhoz rengeteg faktor adja meg az átmérőt, és a csőhosszokat. Hány ccm/ henger, melyik fordulatszámon kell a motornak dolgoznia, mekkorák a szelepek, mekkora a szelepemelés, milyen a veztengely profil, stb... Jó szórakozást a számolgatáshoz! :D Mondjuk az irmscher tengelyek nem tudom mekkorák, lehet nem is cserélendők. Nekem sincsenek pontos infóim, de ha jól hallottam, akkor ugyanolyanok, mint az X30XE tengelyek... :o
cserbinszky Elküldve November6, 2010 Elküldve November6, 2010 persze, mindent lehet optimálni, de minek költsön az ember 2-3x annyit egy 2,5-ös motorra, mint hogy alárakjon egy 3000-es alját és egyből 240LE lenne a motor. Pénzt spórol és még erősebb is lesz. :D Nekem sincsenek pontos infóim, de ha jól hallottam, akkor ugyanolyanok, mint az X30XE tengelyek... :o A 3000-res gyárilag csak 211le,sima chipel kijön belőle a 240le???És a hengerfejek ugyanakkorák a 2 motoron?.2.5 fejnek nem kisebb az égéstere??
Demó Elküldve November6, 2010 Elküldve November6, 2010 A 3000-res gyárilag csak 211le,sima chipel kijön belőle a 240le???És a hengerfejek ugyanakkorák a 2 motoron?.2.5 fejnek nem kisebb az égéstere?? Igen, 240LE-vel már több is meg lett mérve. :o A 2,5-ös égésterei és csatornái kisebbek, de lehet a szelepek is, annyira még nem merültem bele a dologba. Viszont nem ajánlott 2,5.ös fejeket rakni 3,0 blokkra. :D
Novy Elküldve November7, 2010 Elküldve November7, 2010 Igen, 240LE-vel már több is meg lett mérve. :o A 2,5-ös égésterei és csatornái kisebbek, de lehet a szelepek is, annyira még nem merültem bele a dologba. Viszont nem ajánlott 2,5.ös fejeket rakni 3,0 blokkra. :D Előbb írtad, hogy a 3.0ás alját kell alárakni, a 2.5ös fej alá, akkor most csak a belét? főteng hajtókar dugattyúk? vagy miről beszélsz?
Demó Elküldve November7, 2010 Elküldve November7, 2010 Előbb írtad, hogy a 3.0ás alját kell alárakni, a 2.5ös fej alá, akkor most csak a belét? főteng hajtókar dugattyúk? vagy miről beszélsz? Veszel egy X30XE-t, lecsupálsz róla mindent, kivéve a fejeket, visszarakod a C25 alkatrészeit és ennyi. :D Nem tudom miért akar itt mindenki motorokat megbontani, ha sokkal egyszerűbben is meg lehet oldani. :o
Novy Elküldve November7, 2010 Elküldve November7, 2010 Veszel egy X30XE-t, lecsupálsz róla mindent, kivéve a fejeket, visszarakod a C25 alkatrészeit és ennyi. :) Nem tudom miért akar itt mindenki motorokat megbontani, ha sokkal egyszerűbben is meg lehet oldani. :o na így érthető, csak amit előzőleg írtál, közeli ismerettségben sincs ezzel :D
Novy Elküldve November7, 2010 Elküldve November7, 2010 Fiatalok, X jobb klikk..... nekem sehogy se jön be...
J0hnny Elküldve November7, 2010 Elküldve November7, 2010 Ez így van, ahogy Zoli is írta. Leömlő gyártásnál szívó motorhoz rengeteg faktor adja meg az átmérőt, és a csőhosszokat. Hány ccm/ henger, melyik fordulatszámon kell a motornak dolgoznia, mekkorák a szelepek, mekkora a szelepemelés, milyen a veztengely profil, stb... Jó szórakozást a számolgatáshoz! :o Ezt magyarázom a cégnél is,de nem értik meg! :D Pl egy V8-nál nem mindegy,hogy a leömlő hogyan is néz ki,pl kipufogáskor egymásba dolgoznak stb stb stb.
Alex75 Elküldve Február26, 2011 Elküldve Február26, 2011 Rakjál bele XE-t. Megvan 2 Vilmosból és még a hajtás is hosszabb életű lesz :D :D <_< Tudja valaki, h a c20xe vezérműtengely hány fokos? 256 körüli? Erről a mondatról mi a véleményetek: "C20LET-be már tuning tengelynek számít a szívó változat (c20xe) hosszabb és mélyebbre nyitó tengelye"... Mi történne, ha a c20xe tengelyei át lennének rakva egy x20xev-be? Az x20xev laposabb és kisebb nyitási szögű, mint a c20xe-é igaz?
Alex75 Elküldve Február26, 2011 Elküldve Február26, 2011 Tudja valaki, h a c20xe ill. x20xev esetleg x20xer tengelyek milyen paraméterekkel birnak? Gondolok a nyitvatartási szögre, a beemelés mértékére, ill az elékelés szögére...
Alex75 Elküldve Február26, 2011 Elküldve Február26, 2011 Tudja valaki, h a c20xe vezérműtengely hány fokos? 256 körüli? Erről a mondatról mi a véleményetek: "C20LET-be már tuning tengelynek számít a szívó változat (c20xe) hosszabb és mélyebbre nyitó tengelye"... Mi történne, ha a c20xe tengelyei át lennének rakva egy x20xev-be? Az x20xev laposabb és kisebb nyitási szögű, mint a c20xe-é igaz? Nem megoldható igaz? Valaki tudja esetleg?
Alex75 Elküldve Február26, 2011 Elküldve Február26, 2011 Nekem sincsenek pontos infóim, de ha jól hallottam, akkor ugyanolyanok, mint az X30XE tengelyek... <_< Gyártó katalógusa szerint a vectra i500 uazzal a tengelyekkel szerelt, mint a mezei x25xe. AJ93031100 ill AJ93042200 Az x30xe AJ93042300 ill. AJ93042400
Santos93 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Sziasztok! Van egy A Corsám.1.4-es rally-ra szeretném(mini/amatőr).Kisseb teljesítménynövelést szeretnék elérni,mik a lehetőségek?
Alex75 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Sziasztok! Van egy A Corsám.1.4-es rally-ra szeretném(mini/amatőr).Kisseb teljesítménynövelést szeretnék elérni,mik a lehetőségek? Anyagi lehetőségeidtől függ. <_<
Santos93 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Anyagi lehetőségeidtől függ. :D Mivel érdemes kezdeni?<_<
Atommanó Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Mivel érdemes kezdeni?<_< Tényleg nagyjából attól függ, hogy mik a lehetőségeid... 50e-100e-500e-1misi... illetve mik megengedettek abban a versenysorozatban ahol indulnál vele... rendszámos e vagy sem... sok tényező van ám... amiket ha megosztasz velünk könnyebben tudunk javasolni... :D
Alex75 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Tényleg nagyjából attól függ, hogy mik a lehetőségeid... 50e-100e-500e-1misi... illetve mik megengedettek abban a versenysorozatban ahol indulnál vele... rendszámos e vagy sem... sok tényező van ám... amiket ha megosztasz velünk könnyebben tudunk javasolni... <_< Nem tudod véletlenül, hogy a c20xe vezérműtengelyeinek mi a paraméterei?
Recommended Posts