Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A leghatásosabb, ha kicseréled a blokkot és az injektorokat X30XE-ére, mielőtt nekiállnál tengelyeket cserélgetni és nem érnél el vele semmi változást. :o

Miért ne érne el vmit vele??Nekem is nem a széria tengelyek vannak benne.i500 gyári tuning...irmscher tengelyek,gyári chip,gondolom az injektorok se szériák...Jobban teljesít érezhetöen mint 1 széria motor...

Elküldve
Miért ne érne el vmit vele??Nekem is nem a széria tengelyek vannak benne.i500 gyári tuning...irmscher tengelyek,gyári chip,gondolom az injektorok se szériák...Jobban teljesít érezhetöen mint 1 széria motor...

Persze, hisz 20 lóerővel (ugye ?) erősebb mint a gyári :o

De "komolyabb" beavatkozás nélkül ott a vége, ha jól tudom.

Elküldve
Leömlő, nagytengely, 40-es weberek.

Engem is érdekelne, csak nem tudom mire gondolsz.

A leömlőt talán értem. Sportleömlő 4-2-1, gondolom én...

A többit megmagyaráznátok nekem? :o

Nagytengely = vezérműtengely? talán

40-es weber = szelep, vagy injektor, vagy mi? :D

Elküldve
Engem is érdekelne, csak nem tudom mire gondolsz.

A leömlőt talán értem. Sportleömlő 4-2-1, gondolom én...

A többit megmagyaráznátok nekem? :o

Nagytengely = vezérműtengely? talán

40-es weber = szelep, vagy injektor, vagy mi? :D

Akkor inkább jobb, ha neki sem állsz! Te sem tuner, hanem tulaj fajta vagy. :)

Elküldve
Engem is érdekelne, csak nem tudom mire gondolsz.

A leömlőt talán értem. Sportleömlő 4-2-1, gondolom én...

A többit megmagyaráznátok nekem? :o

Nagytengely = vezérműtengely? talán

40-es weber = szelep, vagy injektor, vagy mi? :D

Ez nem motor motor :)

Hengerenkénti leömlő >>>>

LexmI_down.jpg

Nagy tengely >>>> módosított vez.tengely

Weber >>>> http://automotortuning.hu/mechanikai-alkat...porlasztok.html

Elküldve
Létezik 4-1 leömlő is azt szokták gyakran "hengerenkénti leömlőnek" mondani. :o

Az igazi tuner jó távolra teszi a hengerek,leömlők találkozási pontját. :D

Elküldve
Létezik 4-1 leömlő is azt szokták gyakran "hengerenkénti leömlőnek" mondani. :o

ahha

Az igazi tuner jó távolra teszi a hengerek,leömlők találkozási pontját. :D

De annak a távolságnak is van egy optimális értéke nem? Tehát attol nem lessz jobb, ha a hátsó dobig visszük a 4 csövet nem?

Elküldve
De annak a távolságnak is van egy optimális értéke nem? Tehát attol nem lessz jobb, ha a hátsó dobig visszük a 4 csövet nem?

Optimális...nekem ami beugrott,hogy 4 hengernél is előfordulhat,hogy egymásba dolgoznak.

Elküldve
nem motor motor? 2kerekű motor?

sztem autokon van pont 4-2-1leömlő vagy hogy értelmezed ezt ?

Eddig mindenki így mondta, 4-2-1 leömlő.

És a mocikon van hengerenknti leömlő nem? :o

Most komolyan.

Ott a kép.

Nehéz értelmezni ?

Szerinted 4-2-1 ?

Elküldve
Persze, hisz 20 lóerővel (ugye ?) erősebb mint a gyári :o

De "komolyabb" beavatkozás nélkül ott a vége, ha jól tudom.

Láttam már belőle 220 lovasat is...az még +30le...ugy már nem rossz...saab 9-5be van x30xe turbóval...gyárilag...

Elküldve
Láttam már belőle 220 lovasat is...az még +30le...ugy már nem rossz...saab 9-5be van x30xe turbóval...gyárilag...

Komolyabb bevatkozás nélkül azt írtam :o

Programozva, nyitott rendszerrel, x30xe tengelyekkel valami olyasmi lehet, amit írtál elvileg.

Elküldve
Komolyabb bevatkozás nélkül azt írtam :o

Programozva, nyitott rendszerrel, x30xe tengelyekkel valami olyasmi lehet, amit írtál elvileg.

Mondjuk az irmscher tengelyek nem tudom mekkorák, lehet nem is cserélendők.

Elküldve
Optimális...nekem ami beugrott,hogy 4 hengernél is előfordulhat,hogy egymásba dolgoznak.

ha nem üvegig forgatós versenymotor, akkor inkább 4-2-1. a hosszal kapcsolatos kérdésekben barátod a gugli :o

Elküldve

Tegnap erről volt szó előadáson. :o Bizonyos optimális fordulatra hangolják a leömlőket. A primer szakasz hozza ebben a lényeges. A 4-1 leömlők magasabb fordulaton több lóerőt, de kevesebb nyomatékot hoznak. A 4-2-1 leömlők inkább nyomatékosabbá teszik a kocsit, de lóerőt nem nagyon hoznak. 421nél az együtt dolgozó hengereket hozzák össze a szekunder szakaszba. Fontos, hogy az átmérő ne legyen kisebb, mert ugye ez fojtaná a technikát. Asszem. :D

Elküldve
Tegnap erről volt szó előadáson. :o Bizonyos optimális fordulatra hangolják a leömlőket. A primer szakasz hozza ebben a lényeges. A 4-1 leömlők magasabb fordulaton több lóerőt, de kevesebb nyomatékot hoznak. A 4-2-1 leömlők inkább nyomatékosabbá teszik a kocsit, de lóerőt nem nagyon hoznak. 421nél az együtt dolgozó hengereket hozzák össze a szekunder szakaszba. Fontos, hogy az átmérő ne legyen kisebb, mert ugye ez fojtaná a technikát. Asszem. :D

Ezért jó, ha az egész rendszer egy naaagy primer szakasz :)

InterceptorSide.jpg

Elküldve
Tegnap erről volt szó előadáson. :o Bizonyos optimális fordulatra hangolják a leömlőket. A primer szakasz hozza ebben a lényeges. A 4-1 leömlők magasabb fordulaton több lóerőt, de kevesebb nyomatékot hoznak. A 4-2-1 leömlők inkább nyomatékosabbá teszik a kocsit, de lóerőt nem nagyon hoznak. 421nél az együtt dolgozó hengereket hozzák össze a szekunder szakaszba. Fontos, hogy az átmérő ne legyen kisebb, mert ugye ez fojtaná a technikát. Asszem. :)

Hmmm, akkor nekem mázlim van :D

Nekem nyomatékosabb lett lent és erősebb fent az X20XEV a C20XE leömlő és az új rendszer után :)

Elküldve
Hmmm, akkor nekem mázlim van :o

Nekem nyomatékosabb lett lent és erősebb fent az X20XEV a C20XE leömlő és az új rendszer után :D

Mert már volt fenn 4-1 is? :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.