szeki Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Sziasztok c16 se tuningról tud valaki valamit mondani?
J0hnny Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Sziasztok c16 se tuningról tud valaki valamit mondani? Abból már sokkal többet kicsipénzért nem lehet kihozni... :o
TomTech Elküldve November3, 2010 Elküldve November3, 2010 Sziasztok c16 se tuningról tud valaki valamit mondani? Leömlő, nagytengely, 40-es weberek.
cserbinszky Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 A leghatásosabb, ha kicseréled a blokkot és az injektorokat X30XE-ére, mielőtt nekiállnál tengelyeket cserélgetni és nem érnél el vele semmi változást. :o Miért ne érne el vmit vele??Nekem is nem a széria tengelyek vannak benne.i500 gyári tuning...irmscher tengelyek,gyári chip,gondolom az injektorok se szériák...Jobban teljesít érezhetöen mint 1 széria motor...
mélykék76 Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Miért ne érne el vmit vele??Nekem is nem a széria tengelyek vannak benne.i500 gyári tuning...irmscher tengelyek,gyári chip,gondolom az injektorok se szériák...Jobban teljesít érezhetöen mint 1 széria motor... Persze, hisz 20 lóerővel (ugye ?) erősebb mint a gyári :o De "komolyabb" beavatkozás nélkül ott a vége, ha jól tudom.
megadave Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Leömlő, nagytengely, 40-es weberek. Engem is érdekelne, csak nem tudom mire gondolsz. A leömlőt talán értem. Sportleömlő 4-2-1, gondolom én... A többit megmagyaráznátok nekem? :o Nagytengely = vezérműtengely? talán 40-es weber = szelep, vagy injektor, vagy mi? :D
Zachi Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Engem is érdekelne, csak nem tudom mire gondolsz. A leömlőt talán értem. Sportleömlő 4-2-1, gondolom én... A többit megmagyaráznátok nekem? :o Nagytengely = vezérműtengely? talán 40-es weber = szelep, vagy injektor, vagy mi? :D Akkor inkább jobb, ha neki sem állsz! Te sem tuner, hanem tulaj fajta vagy. :)
mélykék76 Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Engem is érdekelne, csak nem tudom mire gondolsz. A leömlőt talán értem. Sportleömlő 4-2-1, gondolom én... A többit megmagyaráznátok nekem? :o Nagytengely = vezérműtengely? talán 40-es weber = szelep, vagy injektor, vagy mi? :D Ez nem motor motor :) Hengerenkénti leömlő >>>> Nagy tengely >>>> módosított vez.tengely Weber >>>> http://automotortuning.hu/mechanikai-alkat...porlasztok.html
mélykék76 Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Akkor inkább jobb, ha neki sem állsz! Te sem tuner, hanem tulaj fajta vagy. :o Kiváncsi és kérdez, ennyi :D
megadave Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Kiváncsi és kérdez, ennyi :o Így van. Köszi a válaszokat.
Novy Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Ez nem motor motor :o Hengerenkénti leömlő >>>> Nagy tengely >>>> módosított vez.tengely Weber >>>> http://automotortuning.hu/mechanikai-alkat...porlasztok.html nem motor motor? 2kerekű motor? sztem autokon van pont 4-2-1leömlő vagy hogy értelmezed ezt ? Eddig mindenki így mondta, 4-2-1 leömlő. És a mocikon van hengerenknti leömlő nem? :D
Udi Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Létezik 4-1 leömlő is azt szokták gyakran "hengerenkénti leömlőnek" mondani. :o
J0hnny Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Létezik 4-1 leömlő is azt szokták gyakran "hengerenkénti leömlőnek" mondani. :o Az igazi tuner jó távolra teszi a hengerek,leömlők találkozási pontját. :D
Novy Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Létezik 4-1 leömlő is azt szokták gyakran "hengerenkénti leömlőnek" mondani. :o ahha Az igazi tuner jó távolra teszi a hengerek,leömlők találkozási pontját. :D De annak a távolságnak is van egy optimális értéke nem? Tehát attol nem lessz jobb, ha a hátsó dobig visszük a 4 csövet nem?
J0hnny Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 De annak a távolságnak is van egy optimális értéke nem? Tehát attol nem lessz jobb, ha a hátsó dobig visszük a 4 csövet nem? Optimális...nekem ami beugrott,hogy 4 hengernél is előfordulhat,hogy egymásba dolgoznak.
mélykék76 Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 nem motor motor? 2kerekű motor? sztem autokon van pont 4-2-1leömlő vagy hogy értelmezed ezt ? Eddig mindenki így mondta, 4-2-1 leömlő. És a mocikon van hengerenknti leömlő nem? :o Most komolyan. Ott a kép. Nehéz értelmezni ? Szerinted 4-2-1 ?
cserbinszky Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Persze, hisz 20 lóerővel (ugye ?) erősebb mint a gyári :o De "komolyabb" beavatkozás nélkül ott a vége, ha jól tudom. Láttam már belőle 220 lovasat is...az még +30le...ugy már nem rossz...saab 9-5be van x30xe turbóval...gyárilag...
mélykék76 Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Láttam már belőle 220 lovasat is...az még +30le...ugy már nem rossz...saab 9-5be van x30xe turbóval...gyárilag... Komolyabb bevatkozás nélkül azt írtam :o Programozva, nyitott rendszerrel, x30xe tengelyekkel valami olyasmi lehet, amit írtál elvileg.
mélykék76 Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Komolyabb bevatkozás nélkül azt írtam :o Programozva, nyitott rendszerrel, x30xe tengelyekkel valami olyasmi lehet, amit írtál elvileg. Mondjuk az irmscher tengelyek nem tudom mekkorák, lehet nem is cserélendők.
andris_C14NZ Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Optimális...nekem ami beugrott,hogy 4 hengernél is előfordulhat,hogy egymásba dolgoznak. ha nem üvegig forgatós versenymotor, akkor inkább 4-2-1. a hosszal kapcsolatos kérdésekben barátod a gugli :o
mélykék76 Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 ha nem üvegig forgatós versenymotor, akkor inkább 4-2-1. a hosszal kapcsolatos kérdésekben barátod a gugli :o azéé ne feledjük a téma címét :D :) :) :(
spzoli Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Tegnap erről volt szó előadáson. :o Bizonyos optimális fordulatra hangolják a leömlőket. A primer szakasz hozza ebben a lényeges. A 4-1 leömlők magasabb fordulaton több lóerőt, de kevesebb nyomatékot hoznak. A 4-2-1 leömlők inkább nyomatékosabbá teszik a kocsit, de lóerőt nem nagyon hoznak. 421nél az együtt dolgozó hengereket hozzák össze a szekunder szakaszba. Fontos, hogy az átmérő ne legyen kisebb, mert ugye ez fojtaná a technikát. Asszem. :D
Stefan Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Tegnap erről volt szó előadáson. :o Bizonyos optimális fordulatra hangolják a leömlőket. A primer szakasz hozza ebben a lényeges. A 4-1 leömlők magasabb fordulaton több lóerőt, de kevesebb nyomatékot hoznak. A 4-2-1 leömlők inkább nyomatékosabbá teszik a kocsit, de lóerőt nem nagyon hoznak. 421nél az együtt dolgozó hengereket hozzák össze a szekunder szakaszba. Fontos, hogy az átmérő ne legyen kisebb, mert ugye ez fojtaná a technikát. Asszem. :D Ezért jó, ha az egész rendszer egy naaagy primer szakasz :)
Thor Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Tegnap erről volt szó előadáson. :o Bizonyos optimális fordulatra hangolják a leömlőket. A primer szakasz hozza ebben a lényeges. A 4-1 leömlők magasabb fordulaton több lóerőt, de kevesebb nyomatékot hoznak. A 4-2-1 leömlők inkább nyomatékosabbá teszik a kocsit, de lóerőt nem nagyon hoznak. 421nél az együtt dolgozó hengereket hozzák össze a szekunder szakaszba. Fontos, hogy az átmérő ne legyen kisebb, mert ugye ez fojtaná a technikát. Asszem. :) Hmmm, akkor nekem mázlim van :D Nekem nyomatékosabb lett lent és erősebb fent az X20XEV a C20XE leömlő és az új rendszer után :)
spzoli Elküldve November5, 2010 Elküldve November5, 2010 Hmmm, akkor nekem mázlim van :o Nekem nyomatékosabb lett lent és erősebb fent az X20XEV a C20XE leömlő és az új rendszer után :D Mert már volt fenn 4-1 is? :)
Recommended Posts