Colin Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 olyanról tudok, aki c14se-t csinált.......itt van e (Tápiószecső) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsombika Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Sziasztok! Következő kérdéssel fordulok hozzátok. Remélem tudtok segíteni, vagy tudtok valakit, aki tud :rolleyes: Tehát csináltam egy motort. x30xe az alja(blokk, dugók, hajtókar), 2.5ös hengerfej van rajta(de 3000es vezérműtengelyek), és 3000es kompi. Beindítottam, jár, de olyan, mintha nem lenne helyén a vezérlés, rángat alapjáraton, kicsit durrog, stb. Elvileg minden henger jár. Elvileg... A nagyobb sűrítés miatt kapta a kisebbik hengerfejeket. Csinált már valaki ilyet? Létezik, hogy nem tudja levezérelni a kompi a más sűrítéssel????(átnéztem, elvileg a vezérműtengelyek a helyükön, a vezérlés jól be van lőve) Előre is köszi a segítségeteket, fontos lenne! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Sziasztok! Következő kérdéssel fordulok hozzátok. Remélem tudtok segíteni, vagy tudtok valakit, aki tud :rolleyes: Tehát csináltam egy motort. x30xe az alja(blokk, dugók, hajtókar), 2.5ös hengerfej van rajta(de 3000es vezérműtengelyek), és 3000es kompi. Beindítottam, jár, de olyan, mintha nem lenne helyén a vezérlés, rángat alapjáraton, kicsit durrog, stb. Elvileg minden henger jár. Elvileg... A nagyobb sűrítés miatt kapta a kisebbik hengerfejeket. Csinált már valaki ilyet? Létezik, hogy nem tudja levezérelni a kompi a más sűrítéssel????(átnéztem, elvileg a vezérműtengelyek a helyükön, a vezérlés jól be van lőve) Előre is köszi a segítségeteket, fontos lenne! ;) Kevés lesz anyál neki! Keresd meg Demót,vagy Mor16V-t! Ők csináltak már ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Sziasztok! Következő kérdéssel fordulok hozzátok. Remélem tudtok segíteni, vagy tudtok valakit, aki tud :D Tehát csináltam egy motort. x30xe az alja(blokk, dugók, hajtókar), 2.5ös hengerfej van rajta(de 3000es vezérműtengelyek), és 3000es kompi. Beindítottam, jár, de olyan, mintha nem lenne helyén a vezérlés, rángat alapjáraton, kicsit durrog, stb. Elvileg minden henger jár. Elvileg... A nagyobb sűrítés miatt kapta a kisebbik hengerfejeket. Csinált már valaki ilyet? Létezik, hogy nem tudja levezérelni a kompi a más sűrítéssel????(átnéztem, elvileg a vezérműtengelyek a helyükön, a vezérlés jól be van lőve) Előre is köszi a segítségeteket, fontos lenne! :D Hali! Kiszámoltad, hogy milyen magas lett a kompressziód a 25-ös fejekkel? :rolleyes: Csak mert az X30XE-nek már alapból is elég magas, 10,8:1 sűrítési viszonya van. Azon felül gondolom a 25-ös fejekben kisebbek a szelepek és a csatornák is, de ezt még soha nem mértem, inkább 3,0-s motorok fordulnak meg itt. Arról nem is beszélve, hogy ha nem dolgoztad ki a szívócsatornákat, akkor a hengerfejek és az azokat összekötő injektorsor fogadólap között van most egy pár mm-es vállad, ami biztos nagyon jó hatással van a levegő áramlására. Nem tudom ki adta ezt az "okos" tippet, hogy 2,5-ös fejeket dobj rá, de meg merem kockáztatni azt a kijelentést, hogy nem túl sokat ért a motorokhoz. ;) Ha teljesítményt akarsz növelni és nem csak tönkretenni a motorodat, akkor szerintem nyugodtan rakd vissza a 3,0-s fejeket, rakj bele 4 rendes vezérműtengelyt és irass rá egy programot valami igazi szakival. Az igaz, hogy lényegesen drágább lesz, de működni is fog. De ha már lent vannak a fejek, akkor egy kis bővítést elbírnának a csatornák, mert nem túl nagyok még a 3,0-é sem. :D Azért mérj egy kompressziónyomást a hengerekben, érdekelne, hogy hány bart tud ez így. De tuti a kopogásérzékelő behülyíti az ECU-t, mert a túl magas sűrítés miatt és nem tudja már hová elvenni a gyújtást, mert becsörög. A motorépítés kicsit összetettebb attól, mint hogy csak feldobok olyan hengerfejet, amikkel nagyobb lesz a kompresszió és reménykedek abban, hogy mindenféle átalakítás nélkül működni is fog. :D Vezérlést célszerszámmal raktad össze? Csak mert anélkül NEM LEHET pontosan beállítani a vezérlést!!! Milyen autóról van szó, Omega, vagy már valami átépített? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsombika Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Hali! Kiszámoltad, hogy milyen magas lett a kompressziód a 25-ös fejekkel? :D Csak mert az X30XE-nek már alapból is elég magas, 10,8:1 sűrítési viszonya van. Azon felül gondolom a 25-ös fejekben kisebbek a szelepek és a csatornák is, de ezt még soha nem mértem, inkább 3,0-s motorok fordulnak meg itt. Arról nem is beszélve, hogy ha nem dolgoztad ki a szívócsatornákat, akkor a hengerfejek és az azokat összekötő injektorsor fogadólap között van most egy pár mm-es vállad, ami biztos nagyon jó hatással van a levegő áramlására. Nem tudom ki adta ezt az "okos" tippet, hogy 2,5-ös fejeket dobj rá, de meg merem kockáztatni azt a kijelentést, hogy nem túl sokat ért a motorokhoz. :D Ha teljesítményt akarsz növelni és nem csak tönkretenni a motorodat, akkor szerintem nyugodtan rakd vissza a 3,0-s fejeket, rakj bele 4 rendes vezérműtengelyt és irass rá egy programot valami igazi szakival. Az igaz, hogy lényegesen drágább lesz, de működni is fog. De ha már lent vannak a fejek, akkor egy kis bővítést elbírnának a csatornák, mert nem túl nagyok még a 3,0-é sem. :D Azért mérj egy kompressziónyomást a hengerekben, érdekelne, hogy hány bart tud ez így. De tuti a kopogásérzékelő behülyíti az ECU-t, mert a túl magas sűrítés miatt és nem tudja már hová elvenni a gyújtást, mert becsörög. A motorépítés kicsit összetettebb attól, mint hogy csak feldobok olyan hengerfejet, amikkel nagyobb lesz a kompresszió és reménykedek abban, hogy mindenféle átalakítás nélkül működni is fog. :D Vezérlést célszerszámmal raktad össze? Csak mert anélkül NEM LEHET pontosan beállítani a vezérlést!!! Milyen autóról van szó, Omega, vagy már valami átépített? :rolleyes: Szia! A helyzet az, hogy kaptunk egy megbízhatónak mondott forrást, aki csinált ilyet. És hogy ez egy működő koncepció. (nem vagyok opelben ilyen mélységekben jártas, más márkába vagyok benne...ezért is vagyok bajban..) Az információ szerint 11,5(11,8) körüli kompresszió várható ezekkel a fejekkel, és az infó szerint megegyezik a két hengerfej az égésteret, és a vezérműtengelyeket kivéve. Az elsődleges cél egyébként nem a teljesítménynövelés, hanem hogy etanolra jobban lehessen optimalizálni(nagyobb hatásfokon működjön, de a benzit is elbírja) Ez volt a kiindulás. Több infó nem volt, én meg ennyi alapján belevágtam(bután ;) ) Most pedig itt tartok, amit írtam, természetesen benzinnel. Én is erre gondoltam, hogy elveszi a gyújtást, mert annyira szarul jár, hogy borzalom. Ennyire nem lenne szabad ráznia ha keveset kap levegőt, vagy ha nem jó az áramlás... Azért gondoltam, hogy hátha csinált már valaki ilyet, ha már állítólag bevált módszer(.....), és nem e én hagytam ki valamit. Egyébként B Omega. Egyébként teljesen igazad van, nem a remények vezéreltek :D Arra gondoltam, hogy ki kéne próbálni etanollal, azzal nem csörögne be, nem venné el. ÉS lehet kisimulna kicsit... Ha nem is lenne az igazi. Vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 van aki ennek bedől???? http://teszvesz.hu/item1061932450_magnum_t...nto_spiral.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 van aki ennek bedől???? http://teszvesz.hu/item1061932450_magnum_t...nto_spiral.html Gondolom hosszú keserves évek fejlesztő munkájának a gyümölcse. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 van aki ennek bedől???? http://teszvesz.hu/item1061932450_magnum_t...nto_spiral.html Ránézésre minimum 50%-os fogyasztáscsökkenés :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Ránézésre minimum 50%-os fogyasztáscsökkenés :rolleyes: Van ám magyarázat: Az eszköz egy önállóan rezgő spirálként van megtervezve, mely saját rezgésével segíti a motor fordulatszámtól függő lengésszámmal beáramló levegő rezgését, rezonanciát keltve a szívócsőben. A rezonancia, mint fizikai jelenség lehet kedvező és kedvezőtlen, ha az eszköz saját frekvenciája bizonyos tűréssel a spiráléval egybe esik, jótékony frekvenciát, felgyorsított levegő molekulákat és ezáltal nagyobb nyomást, következésképp növelt teljesítményt nyerünk kisebb üzemanyag fogyasztás mellett. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Á... nem értesz hozzá :D :rolleyes: Gyakorlatilag feltankol 200 km alatt... csak utána le kell venni, mert kifolyik a drága lé a tankból ;) :D Ránézésre minimum 50%-os fogyasztáscsökkenés :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 van aki ennek bedől???? http://teszvesz.hu/item1061932450_magnum_t...nto_spiral.html Tisztára mint valami tésztaszaggató-készlet! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Oda kell figyelni az ilyenekre, nehogy a Teszkóba is árulni kezdjék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 egy kérdés merült fel vennem csak, máskülönben már megvettem volna: hova kell beszerelni? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 egy kérdés merült fel vennem csak, máskülönben már megvettem volna: hova kell beszerelni? ;) hová-hová.....hát a ladadudabowden mellé. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 van aki ennek bedől???? http://teszvesz.hu/item1061932450_magnum_t...nto_spiral.html aki bedől ennek az megérdemli :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 sziasztok! nem tudom, hogy hova illene legjobban így előre is elnézést kérek ha rossz helyre írok! Neten keresgélve rábukkantam több helyen is hho generátorokra mint fogyasztáscsökkentő és teljesítmény növelő berendezésekre. Valaki esetleg tud ezekről valamit? Tapasztalata van valakinek esetleg vele? Aki már hallott róluk tud pozitív vagy negatív tapasztalatról stb? Magyar nyelven igazán nincs róluk semmi ezért érdeklődöm. (nem beszélek idegen nyelv) üdv.: Sumi Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 sziasztok! nem tudom, hogy hova illene legjobban így előre is elnézést kérek ha rossz helyre írok! Neten keresgélve rábukkantam több helyen is hho generátorokra mint fogyasztáscsökkentő és teljesítmény növelő berendezésekre. Valaki esetleg tud ezekről valamit? Tapasztalata van valakinek esetleg vele? Aki már hallott róluk tud pozitív vagy negatív tapasztalatról stb? Magyar nyelven igazán nincs róluk semmi ezért érdeklődöm. (nem beszélek idegen nyelv) üdv.: Sumi Érdekes,én találtam róla ezt-azt! :D google watergas Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 meg itt a fórumon is van rá vonatkozólag pár infó Link to comment Megosztás: More sharing options...
norby23 Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 sziasztok..nekem egy c25xe motoros astra gsi van..érdeklödnék milyen apró tuninglehetöségek rejlenek benne?olvastam olyat x30xe motor vezérm.tengelyeire kell cserélni a mostanit??esetleg szivósor polir+sportszürö+chip???köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 A leghatásosabb, ha kicseréled a blokkot és az injektorokat X30XE-ére, mielőtt nekiállnál tengelyeket cserélgetni és nem érnél el vele semmi változást. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 sziasztok! nem tudom, hogy hova illene legjobban így előre is elnézést kérek ha rossz helyre írok! Neten keresgélve rábukkantam több helyen is hho generátorokra mint fogyasztáscsökkentő és teljesítmény növelő berendezésekre. Valaki esetleg tud ezekről valamit? Tapasztalata van valakinek esetleg vele? Aki már hallott róluk tud pozitív vagy negatív tapasztalatról stb? Magyar nyelven igazán nincs róluk semmi ezért érdeklődöm. (nem beszélek idegen nyelv) üdv.: Sumi Hali. Én egy dolgot tanultam meg. Ahhoz hogy teljesítmény növelés történjen, több üzemanyag kell. Ott a "watergas" link, ott van minden ami reklám szöveg, csak épp a teljesítmény mérés maradt ki :) Meg egy másik apróság, ők 85 % hatásfokot ígérnek.....tudtommal még csak 65 % körül járnak a legfullosabb diesel mocik, de azok is nasa technologia és ár :S Másik dolog, HHO, milyen szép érdekes kifejezés lehet angolul......=H2O ami ugye a víz Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Hali. Én egy dolgot tanultam meg. Ahhoz hogy teljesítmény növelés történjen, több üzemanyag kell. Ott a "watergas" link, ott van minden ami reklám szöveg, csak épp a teljesítmény mérés maradt ki :D Meg egy másik apróság, ők 85 % hatásfokot ígérnek.....tudtommal még csak 65 % körül járnak a legfullosabb diesel mocik, de azok is nasa technologia és ár :S Másik dolog, HHO, milyen szép érdekes kifejezés lehet angolul......=H2O ami ugye a víz És az a legszebb az egészben, hogy valakinek itt a fórumon működik itt a dolog. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 És az a legszebb az egészben, hogy valakinek itt a fórumon működik itt a dolog. :) Wász ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Wász ? Epk-nak van beszerelve egy ilyen vízgenerátor, évek óta foglalkozik vele, leírta részletesen mit hogyan miért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Köszönöm a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts