Mester91 Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 Szia! Először is találd ki, hogy kb hány LE a cél... ezek után mondjuk egy 280-300 Le-s verzió esetén amiket cserélni kell: AC, Injektorok, nagycooler, coolercsövek, benzinnyomásszabályzó, kipu, érdemes kuplungot cserélni bár nem feltétlenül szükséges..., és a végén egy programozás... Most hirtelen ennyi... :lol: FÉKEK! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 FÉKEK! Minek, attól nem megy jobban a kocsi! :lol: Pénzkidobás, meg plussz súly is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 Minek, attól nem megy jobban a kocsi! :( Pénzkidobás, meg plussz súly is! :lol: Jut eszembe! Az anyagi háttér mindent meghatároz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 Minek, attól nem megy jobban a kocsi! :( Pénzkidobás, meg plussz súly is! :lol: Jó valahol igazad van....egyszer csak meg állsz valahogy....vagy Frédi módba, vagy fa módba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jeno90 Elküldve Február25, 2010 Megoszt Elküldve Február25, 2010 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Akkor a közel 300Le nem is olyan nagy összegből elérhető, a másik injektorok meg a chip tuning a húzósabb ezekből. Akkor az alap motor ezt a plusz 100Le még bírja. És így mennyire javul kb a 100as sprint? Hogy lássam mit is ér az a 280-300 ló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 FÉKEK! Minek, attól nem megy jobban a kocsi! :lol: Pénzkidobás, meg plussz súly is! :lol: Tekintve hogy calibra turboja van,így mókolás nélkül elég nehéz lenne nagyobb féket rárakni.....Ennél nagyobb nem igazán van :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Tekintve hogy calibra turboja van,így mókolás nélkül elég nehéz lenne nagyobb féket rárakni.....Ennél nagyobb nem igazán van :lol: pedig kellene, mert az a fék egy tumorharold már a 204 pacihoz is. egy csomó c20let megy 300 pacival, nem kell paráznod! a 0-100 valamicskét javulni fog, mondjuk lesz belőle szerencsés esetben egy 5,6...5,7 mp. a kihajtásodnak hátra viszont mondj egy érzékeny pápát, sokáig nem lesz már veled, ha még műxik. a többi várható bajokat majd jól megaszondják neked a clet kurafik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Akkor a közel 300Le nem is olyan nagy összegből elérhető, a másik injektorok meg a chip tuning a húzósabb ezekből. Akkor az alap motor ezt a plusz 100Le még bírja. És így mennyire javul kb a 100as sprint? Hogy lássam mit is ér az a 280-300 ló. Azért ez sem egy 100e-es dolog. Úgy nagyságrendileg pont nem a csipsz és a spricnik a legdrágábbak, hanem mondjuk a Cooler, ami csövezéssel, bilincsekkel, szilikoncsövekkel igencsak 100e körül mozog. Injektoraim vannak még, nyomásszabályzóm is, ezektől további fejlesztések miatt szabadulnék meg, illetve van még több egyéb alkatrészem is egy C20LET motor fejlesztéséhez. Ha érdekel, írj privát üzenetet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 Nekem egyetlen egyszer volt kevés a fék... a Hungárián az Árpád hídtól a Lurdy-ig... de akkor minden lámpától lámpáig mentünk...és volt benne németországi rész is 200 felett a rohadt SRT8-al... :lol: Amúgy sose fogyott el, sem a vekin sem a kékfeketén...Persze egy pályaversenyen biztos kevés lenne...de az utcán nekem sosem volt gondom vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jeno90 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Köszönöm, de most még csak elméletben tuningolok. :lol: Én olyan 200e-re számolgattam a dolgokat, persze úgy, hogy mondjuk cooler csöveket tudnék csináltatni, meg nem feltétlenül gondolkodtam zsír új dolgokba ( pl. te is írtad hogy vannak eladó dolgaid :) ) Egyébként injektorokból, meg coolerből mekkorát érdemes venni? A coolernél a mérete számít, vagy mást is kell nézni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Köszönöm, de most még csak elméletben tuningolok. :lol: Én olyan 200e-re számolgattam a dolgokat, persze úgy, hogy mondjuk cooler csöveket tudnék csináltatni, meg nem feltétlenül gondolkodtam zsír új dolgokba ( pl. te is írtad hogy vannak eladó dolgaid :) ) Egyébként injektorokból, meg coolerből mekkorát érdemes venni? A coolernél a mérete számít, vagy mást is kell nézni? Adott a mérete, és hogy mekkora a belépés/kilépési oldal... ezekből akkorát illik választani amekkora a coolercsövezés is lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Adott a mérete, és hogy mekkora a belépés/kilépési oldal... ezekből akkorát illik választani amekkora a coolercsövezés is lesz... nem ártana, ha olyan helyre tudnád tenni, ahol a levegő is éri :) meg nyomásesést jó volna tudni :lol: ebből az aftermarket cuccok általában jobbak az OEMeknél. (amúgy személyes dolog, de nem szeretem a tyúning kék csöveket... az IFA/traktor boltos vízcsövek sokkal olcsóbbak, méretre jók, van könyök is...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dancsine Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Nekem egyetlen egyszer volt kevés a fék... a Hungárián az Árpád hídtól a Lurdy-ig... de akkor minden lámpától lámpáig mentünk...és volt benne németországi rész is 200 felett a rohadt SRT8-al... :lol: Amúgy sose fogyott el, sem a vekin sem a kékfeketén...Persze egy pályaversenyen biztos kevés lenne...de az utcán nekem sosem volt gondom vele... rohadt !?? mivolt a baj az srt8-al ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 rohadt !?? mivolt a baj az srt8-al ? http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/grand...utomata-3576694 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/grand...utomata-3576694 minden más játék :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 minden más játék :lol: vicces történet volt :) ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 vicces történet volt :lol: :) ;) hallottam h az SRT-ben nagyon idegesek lehettek mert még Dvd-t is néztek közben ;) :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 hallottam h az SRT-ben nagyon idegesek lehettek mert még Dvd-t is néztek közben :lol: :) ;) Az hagyján... de amíg mi azon imádkoztunk, hogy le ne dobja a coolercsövet valahol a kékfekete, a csaj még a körmét is reszelgette a bőrfotelben... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Az hagyján... de amíg mi azon imádkoztunk, hogy le ne dobja a coolercsövet valahol a kékfekete, a csaj még a körmét is reszelgette a bőrfotelben... :lol: Jó terv volt, hogy ha majd én nem verem el összkerékkel állóból, akkor te adsz neki felül a kisebb súly miatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dudikov Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Sziasztok! Találtam egy ilyen "okosságot": http://www.akciosbolt.hu/pictures/ecotek.pdf ... ecotec cb-26p a neve, és érdekelne, hogy kinek milyen véleménye van róla? Szerintem ez nem egy csodaszer, meg nem is ér annyit mint ami az ára, mert igazából ez egy t elosztóra ráépített visszacsapószeleppel(membránnal) ellátott réz levegőszűrő ami ugye a szívótorokban lévő vákum segítségével plusz levegőt szív be. Amit pedig az adatlapján írnak, hogy oszcilláló levegőt enged be az is a vákum miatt van gondolom, de írjatok ha nem így van. Elektronika ugye nincs benne mert ez egy sima mechanikus szerkezet és ugye ezek alapján ezt is meg lehet otthon barkácsolni mint az olajleválasztót is és így nem kerülne 20-30ezerbe csak 5-6 ezerbe szerintem. Írjatok várom a véleményeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Sziasztok! Találtam egy ilyen "okosságot": http://www.akciosbolt.hu/pictures/ecotek.pdf ... ecotec cb-26p a neve, és érdekelne, hogy kinek milyen véleménye van róla? Szerintem ez nem egy csodaszer, meg nem is ér annyit mint ami az ára, mert igazából ez egy t elosztóra ráépített visszacsapószeleppel(membránnal) ellátott réz levegőszűrő ami ugye a szívótorokban lévő vákum segítségével plusz levegőt szív be. Amit pedig az adatlapján írnak, hogy oszcilláló levegőt enged be az is a vákum miatt van gondolom, de írjatok ha nem így van. Elektronika ugye nincs benne mert ez egy sima mechanikus szerkezet és ugye ezek alapján ezt is meg lehet otthon barkácsolni mint az olajleválasztót is és így nem kerülne 20-30ezerbe csak 5-6 ezerbe szerintem. Írjatok várom a véleményeket. Szerintem kamu. Egyszerű leteszetelni, ugye azt írja hogy plussz levegőt szív be a moci, akkor leveszem az injektorfedelet, nem akadályozom a szabad beáramlást a harmonikacsővel, meg a légszűrővel, jobban megy a motor? Kevesebbet eszik? Nem, és nem. Ennyi. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Piczi Elküldve Április5, 2010 Megoszt Elküldve Április5, 2010 Sziasztok! Olvastam már régebben, csak most nem találom hogy C14NZ-ből lehet csinálni 16SE-t. A felső részével tisztában vagyok. Az alsó rész érdekelne, hogy miket kell cserélni. Nagyobb-e a furata? Kell-e dugó, más főtengely, lendkerék, kuplung? Ha fúrni kell a hengereket akkor az mennyire lesz tartós a gyári furathoz képest? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április5, 2010 Megoszt Elküldve Április5, 2010 Sziasztok! Olvastam már régebben, csak most nem találom hogy C14NZ-ből lehet csinálni 16SE-t. A felső részével tisztában vagyok. Az alsó rész érdekelne, hogy miket kell cserélni. Nagyobb-e a furata? Kell-e dugó, más főtengely, lendkerék, kuplung? Ha fúrni kell a hengereket akkor az mennyire lesz tartós a gyári furathoz képest? Köszönöm! Hát logikusan nagyobb a furata mert ugye egyik kábé 1400Cm2 a másik meg majdnem 1600Cm2. Ebből következik, hogy a dugó is nagyobb a többit nem tudom, de gyanítom azok sem passzolnak. Egyszerűbb belőle C14SE-t csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Sziasztok! Olvastam már régebben, csak most nem találom hogy C14NZ-ből lehet csinálni 16SE-t. A felső részével tisztában vagyok. Az alsó rész érdekelne, hogy miket kell cserélni. Nagyobb-e a furata? Kell-e dugó, más főtengely, lendkerék, kuplung? Ha fúrni kell a hengereket akkor az mennyire lesz tartós a gyári furathoz képest? Köszönöm! Hát logikusan nagyobb a furata mert ugye egyik kábé 1400Cm2 a másik meg majdnem 1600Cm2. Ebből következik, hogy a dugó is nagyobb a többit nem tudom, de gyanítom azok sem passzolnak. Egyszerűbb belőle C14SE-t csinálni. Fúrás, főteng, dugók, miegymás. Sokba lesz az. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Piczi Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Valakiről tudtok aki csinált már ilyet esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts