Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

tengely+szívósor+chip+leömlő

ezzel már meglenne az óhajtott teljesítménynövekedés, kicsit még több is <_<

egyébként lehet hogy a szívósor+chiptől is már meglesz a +15 ló, és egy jobb

karakterisztika, de a tengely+chiptől biztosan nem.

Elküldve
Olcsó, igényes tuningcuccok! :)

Gondolom :) <_<

Kéne nekem egy szaki!

Aki tud nekem tuning szívósort csinálni.

Hátha van ilyen.

Elküldve
Gondolom :) <_<

Kéne nekem egy szaki!

Aki tud nekem tuning szívósort csinálni.

Hátha van ilyen.

Ilyet szerintem nem fogsz találni.Ha találsz is olyat aki megcsinálja jobb nem lesz a gyáritól ebben biztos vagyok.

Gondolj bele ki az a marha aki kifizetne 1200€-ot egy dbilas szívósorért amikor csinálni is lehet?

  • 3 weeks later...
Elküldve

Hali mindenkinek. Én angliában élek és épp a minap lettem egy 94-es 1.5 td corsa boldog tulajdonosa. Most cserélgetek rajta mindent (ültetés, pufogó..)de sajna nemsok fogalmam van róla , hogy mi merre van mert egy V6-os benzines vectrám van mellette. Szeretnék kicsit a turbónyomáson emelni és az adagolón is állítani! Ezekben tudna nekem valaki segíteni, hogy mit merre találok és hogyan tudom megcsinálni? Nem vagyok kezdő a szerelésben csak amatőr. Csak az írányt kell megmondani és hogy mit csináljak!!!! Coolert könnyű rátenni és segít e valamit?? Előre is köszönöm mindenki segítségét!!!!!!!!!!!!!!

Elküldve
Hali mindenkinek. Én angliában élek és épp a minap lettem egy 94-es 1.5 td corsa boldog tulajdonosa. Most cserélgetek rajta mindent (ültetés, pufogó..)de sajna nemsok fogalmam van róla , hogy mi merre van mert egy V6-os benzines vectrám van mellette. Szeretnék kicsit a turbónyomáson emelni és az adagolón is állítani! Ezekben tudna nekem valaki segíteni, hogy mit merre találok és hogyan tudom megcsinálni? Nem vagyok kezdő a szerelésben csak amatőr. Csak az írányt kell megmondani és hogy mit csináljak!!!! Coolert könnyű rátenni és segít e valamit?? Előre is köszönöm mindenki segítségét!!!!!!!!!!!!!!

Ha a cooler-nál az intercoolerra gondolsz akkor segít, persze nem önmagában. Hidegebb, ezáltal sűrűbb lesz a levegő, vagyis ugyanannyi térfogatú, de hűtött levegőhöz több üzemanyagot lehet juttatni.

Elküldve
Ha a cooler-nál az intercoolerra gondolsz akkor segít, persze nem önmagában. Hidegebb, ezáltal sűrűbb lesz a levegő, vagyis ugyanannyi térfogatú, de hűtött levegőhöz több üzemanyagot lehet juttatni.

háááát igen ez az!! a több üzemeanyaghoz pedig állítanom kell az adagolón!!! de azon hol melyik csavarral kell és melyik irányba????

  • 5 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Van egy Opel Omegám 2.0 16V 137LE automata váltós!

És akarnák bele sportlégszűrőt venni, és érdeklődni szeretnék, hogy segítene e valamit rajta?:lol: Mert már hallottam sok mindent de gondolom csak megkérdezlek benneteket is!

Köszönöm szépen előre is!

Elküldve
Sziasztok!

Van egy Opel Omegám 2.0 16V 137LE automata váltós!

És akarnák bele sportlégszűrőt venni, és érdeklődni szeretnék, hogy segítene e valamit rajta?:lol: Mert már hallottam sok mindent de gondolom csak megkérdezlek benneteket is!

Köszönöm szépen előre is!

Ha mielőbbi felújításon gondolkodsz, akkor okvetlenül :lol:

Elküldve
Ha mielőbbi felújításon gondolkodsz, akkor okvetlenül :lol:

értem és akkor miben segítene neki a sportlégszűrő?:lol: nem felújításon gondolkodok csak egy kis tuningon:)

Elküldve

Szerintem arra gondolt,hogy ha berakod a sportlégszűrőt akkor előbb-utóbb motorfelújításod is lesz!

Ezek szerint nem ajánlja neked.

Lehet jobb lenne a sportbetétszűrő pl.

Elküldve
Szerintem arra gondolt,hogy ha berakod a sportlégszűrőt akkor előbb-utóbb motorfelújításod is lesz!

Ezek szerint nem ajánlja neked.

Lehet jobb lenne a sportbetétszűrő pl.

Én még azt sem. Mert végül is mitől "sport"? Több levegőt enged át, ezzel együtt több szemetet is. Ami meg "használ" a motornak. :lol:

Ám rajta múlik, hogy sokáig, vagy hangosabban akarja használni az autóját., mert ennyitől még nem lesz gyorsabb.

Elküldve
Én még azt sem. Mert végül is mitől "sport"? Több levegőt enged át, ezzel együtt több szemetet is. Ami meg "használ" a motornak. :lol:

Ám rajta múlik, hogy sokáig, vagy hangosabban akarja használni az autóját., mert ennyitől még nem lesz gyorsabb.

2 próba:

-direktszűrővel ami maximum elérhető, azt úgy lehet szimulálni, hogy kivenni a lészűrőházat, az ellenállás kiiktatása olyan mintha egy ideális direktszűrő lenne benn

-sport betétszűrő max ugyanezen elv alapján...ki kell venni a szűrőt, de a ház marad

Ha ezeket kipróbálja, megy 1 kört így, akkor megérzi, hogy dobna-e a teljesítményen. Természetesen nem, de érdemes kipróbálni, hogy maga győződjön meg róla.

Elküldve
2 próba:

-direktszűrővel ami maximum elérhető, azt úgy lehet szimulálni, hogy kivenni a lészűrőházat, az ellenállás kiiktatása olyan mintha egy ideális direktszűrő lenne benn

-sport betétszűrő max ugyanezen elv alapján...ki kell venni a szűrőt, de a ház marad

Ha ezeket kipróbálja, megy 1 kört így, akkor megérzi, hogy dobna-e a teljesítményen. Természetesen nem, de érdemes kipróbálni, hogy maga győződjön meg róla.

De csak füldugóval, mert a nagyobb mormogós hang pszihikai alapon azt tudatja vele tudat alatt, hogy jobban ment :lol:

((mellesleg én sem tudtam hogy semmit nem segít))

Elküldve
De csak füldugóval, mert a nagyobb mormogós hang pszihikai alapon azt tudatja vele tudat alatt, hogy jobban ment :lol:

((mellesleg én sem tudtam hogy semmit nem segít))

Főleg a rosszul elhelyezett ront. Van egy évfolyamtársam, neki egy c16nz-je. Egy óriási, kb 2-2,5 literes motorhoz való direktszűrőt erősített egyszerűen rá az injektorházra.

1. ez a megoldás hülyeség, mert a motor mellől a meleg levegőt szívja el, ront a teljesítményen, hiszen a meleg levegő oxigénben ritkább, plusz pont fordítva működik mint a gyári. A gyári hidegindításnál szív meleget a kipuff mellől, bemelegedve hideget a hűtőmaszktól. Ez a direktszűrővel vagy nem teljesül, vagy pont fordítva, ami még rosszabb.

2. a srác nemrég leszedte a hengerfejet és elmondása szerint minden tele volt olajsárral. Egyértelmű, hogy az olcsó, gagyi direktszűrő mindent beengedett, rengeteg koszt és szemetet, amik elég erősen tudják károsítani a motort, eltömítenek csöveket, járatokat....stb, gondolom ezt nem kell ecsetelnem.

A betétszűrő annyival jobb megoldás, hogy mivel a gyári helyére kerül, jól kezeli a hideg-meleg levegő problémáját.

Elküldve
Főleg a rosszul elhelyezett ront. Van egy évfolyamtársam, neki egy c16nz-je. Egy óriási, kb 2-2,5 literes motorhoz való direktszűrőt erősített egyszerűen rá az injektorházra.

1. ez a megoldás hülyeség, mert a motor mellől a meleg levegőt szívja el, ront a teljesítményen, hiszen a meleg levegő oxigénben ritkább, plusz pont fordítva működik mint a gyári. A gyári hidegindításnál szív meleget a kipuff mellől, bemelegedve hideget a hűtőmaszktól. Ez a direktszűrővel vagy nem teljesül, vagy pont fordítva, ami még rosszabb.

2. a srác nemrég leszedte a hengerfejet és elmondása szerint minden tele volt olajsárral. Egyértelmű, hogy az olcsó, gagyi direktszűrő mindent beengedett, rengeteg koszt és szemetet, amik elég erősen tudják károsítani a motort, eltömítenek csöveket, járatokat....stb, gondolom ezt nem kell ecsetelnem.

A betétszűrő annyival jobb megoldás, hogy mivel a gyári helyére kerül, jól kezeli a hideg-meleg levegő problémáját.

De az is átengedi a szemetet, ha nem is annyira mint a direkt szűrő.

Emellett, ha tényleg ilyesmin töri a fejét vki, arra is gondoljon, hogy a töbletlevegőnek vhol távoznia is kéne. Ergo nagyobb átmérőjű kipufogó rendszer is kéne alá. :lol:

Elküldve
De az is átengedi a szemetet, ha nem is annyira mint a direkt szűrő.

Emellett, ha tényleg ilyesmin töri a fejét vki, arra is gondoljon, hogy a töbletlevegőnek vhol távoznia is kéne. Ergo nagyobb átmérőjű kipufogó rendszer is kéne alá. :lol:

Éppen ezért írtam úgy, hogy csak annyival jobb a direktnél, hogy kezeli a meleg-hideg problémát, a többiben ugyanolyan rossz.

Mellesleg injektorosnál ecu programozás nélkül semmi nem ér semmit. Feltesz egy jobb kipuffrendszert, leömlőt...stb

Ahhoz hogy ezek érdemben hassanak a teljesítményre, a chipet a megváltozott körülményekhez kell írni.

Elküldve
Éppen ezért írtam úgy, hogy csak annyival jobb a direktnél, hogy kezeli a meleg-hideg problémát, a többiben ugyanolyan rossz.

Mellesleg injektorosnál ecu programozás nélkül semmi nem ér semmit. Feltesz egy jobb kipuffrendszert, leömlőt...stb

Ahhoz hogy ezek érdemben hassanak a teljesítményre, a chipet a megváltozott körülményekhez kell írni.

Nem neked címeztem, csak a tiedre válaszolva írtam. Ebben pedig megint csak igazad van.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.