Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Akkor szúrd rá a c24ne-re :D :D

kipróbálnám,de nekem nem csak 2-3 percre kellene.

szerinted hogyan nézne ki a motor mondjuk 1000 km autópálya után ahol 160-170-es átlagok vannak? :D :D

Elküldve
a lendkerék könyitésröl mi a vélemény?

vesztek gondolom a nyomatékból. :D

Sztem keresd meg Demót, biztos vagyok benne, hogy lesznek használható 5letei a C24NE tuningjával kapcsolatban. :D

Elküldve
a lendkerék könyitésröl mi a vélemény?

vesztek gondolom a nyomatékból. :D

Látom nem adod fel... :D

Szerintem lassan éld bele magad, hogy gázzal nincs lehetőség lóerők kiszedésére még olcsón abból a motorból...

benzinnel még csak-csak lehetne kis ráköltéssel pár pacit varázsolni... de gázzal felejtsd el :D

Elküldve
kipróbálnám,de nekem nem csak 2-3 percre kellene.

szerinted hogyan nézne ki a motor mondjuk 1000 km autópálya után ahol 160-170-es átlagok vannak? :D :D

Evidens, hogy városi játékra való :D :D

Miért nem cserélsz motort ?

Jókis 3.0 24 v :D

Elküldve
a lendkerék könyitésröl mi a vélemény?

vesztek gondolom a nyomatékból. :D

Kb. pont egy évvel ezelőtt vitáztunk erről Gabival, azt hiszem az F astra tuningban. Érdemes visszakeresni elég sokminden le lett írva a témával kapcsolatban.

Szerintem nem veszik nyomaték. :D

Elküldve
Evidens, hogy városi játékra való :D :D

Miért nem cserélsz motort ?

Jókis 3.0 24 v :D

két okból:

1:nem mindegy a fogyi amikor 45 literes a tartály(gáz) és nem megy a vas brenyával.

2:nincs difim ami bírná(már a 2.4-es is kinyírt 3-at),a speert eladtam már(atommanó a boldog tulaj).

Elküldve
Látom nem adod fel... :D

Szerintem lassan éld bele magad, hogy gázzal nincs lehetőség lóerők kiszedésére még olcsón abból a motorból...

benzinnel még csak-csak lehetne kis ráköltéssel pár pacit varázsolni... de gázzal felejtsd el :D

a gáz sem rosszabb üzemanyag mint a brenya.van amiben jobb is.nekem mindig jobban mentek az autóim gázzal.

pedig nem a benzin hátrányára lett beálítva.

nem adom fel,próbálkozni nem kerül semmibe.

gázzal most is akasztom a 200-as órát.ami nem rossz sztem.

Elküldve
két okból:

1:nem mindegy a fogyi amikor 45 literes a tartály(gáz) és nem megy a vas brenyával.

2:nincs difim ami bírná(már a 2.4-es is kinyírt 3-at),a speert eladtam már(atommanó a boldog tulaj).

Jelentős teljesítménynövekedés és semmi + nyál ?

Nem utópia ez ? :D

Elküldve
kösz.küldtem neki pü-t.

Na, akkor itt valaszolok is. :D

Nem egy rossz motor az a C24NE, de kispénzért nem sokmindent lehet vele kezdeni, mint ahogy tulajdonképpen egy motorral sem.

Itt nem is annyira a gázon van a hangsúly, hanem azon, hogy komolyabban bele kell nyúlni abba a motorba, hogy valamit elérj.

Igazán személyes tapasztalatom nincs ilyen motorral, amit láttam az meg mind sportcélra volt felépítve, ami 200LE-t és annál többet jelent. Nem ritka a 250 ló körüli példány se, de egy ilyen motor árából vehet az ember pár A Omegát, a fogyasztást meg hagyjuk, mert az meg kit érdekel, ha már épített egy ilyent.

Igazán a hengerfejjel lehetne mit kezdeni, de az se olcsó móka. Nagy szelepek, nagyobb csatornák, másik vezérmütengely, kicsit nagyobb sűrítés...

Ha ilyesmivel növeled a teljesítményt, akkor viszont arra fel kell készülnöd, hogy alacsonyabb fordulaton gyengébb lesz, csak magasabbon érezhető különbség, illetve elképzelhető kisebb nyomatékcsökkenés is.

Elküldve
Na, akkor itt valaszolok is. :D

Nem egy rossz motor az a C24NE, de kispénzért nem sokmindent lehet vele kezdeni, mint ahogy tulajdonképpen egy motorral sem.

Itt nem is annyira a gázon van a hangsúly, hanem azon, hogy komolyabban bele kell nyúlni abba a motorba, hogy valamit elérj.

Igazán személyes tapasztalatom nincs ilyen motorral, amit láttam az meg mind sportcélra volt felépítve, ami 200LE-t és annál többet jelent. Nem ritka a 250 ló körüli példány se, de egy ilyen motor árából vehet az ember pár A Omegát, a fogyasztást meg hagyjuk, mert az meg kit érdekel, ha már épített egy ilyent.

Igazán a hengerfejjel lehetne mit kezdeni, de az se olcsó móka. Nagy szelepek, nagyobb csatornák, másik vezérmütengely, kicsit nagyobb sűrítés...

Ha ilyesmivel növeled a teljesítményt, akkor viszont arra fel kell készülnöd, hogy alacsonyabb fordulaton gyengébb lesz, csak magasabbon érezhető különbség, illetve elképzelhető kisebb nyomatékcsökkenés is.

köszönöm a kimerítő választ.mit kostálna egy hf átalakítás kb?

annakidején volt egy 20E mocim amin egy síkolt hf volt és az érezhetően jobb volt mint a széria.

Elküldve
annakidején volt egy 20E mocim amin egy síkolt hf volt és az érezhetően jobb volt mint a széria.

Tudom, hülyén hangzik, de a széria is sík... :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.