Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2008 Elküldve Március9, 2008 Go baby Go! gomb a váltó tetejére mint a Tolvajtempóban? Hmmmmm..... :D
nagy istván Elküldve Március9, 2008 Elküldve Március9, 2008 Go baby Go! gomb a váltó tetejére mint a Tolvajtempóban? Hmmmmm..... :D az is jó...... csak mennyen mint a marha. :D :D :D
nagy istván Elküldve Március9, 2008 Elküldve Március9, 2008 esetleg csinálok egy saját BETMOBILT. a bőregérnek is bejött. :D :D
mélykék76 Elküldve Március9, 2008 Elküldve Március9, 2008 gyerekek nem kell tujbó meg minden. most látyam a tv-be a tutit:kobra 11. NITRÓ........NITRÓ........és megint csak NITRÓ!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Akkor szúrd rá a c24ne-re :D :D
nagy istván Elküldve Március9, 2008 Elküldve Március9, 2008 Akkor szúrd rá a c24ne-re :D :D kipróbálnám,de nekem nem csak 2-3 percre kellene. szerinted hogyan nézne ki a motor mondjuk 1000 km autópálya után ahol 160-170-es átlagok vannak? :D :D
nagy istván Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 a lendkerék könyitésröl mi a vélemény? vesztek gondolom a nyomatékból. :D
warwolf Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 a lendkerék könyitésröl mi a vélemény? vesztek gondolom a nyomatékból. :D Sztem keresd meg Demót, biztos vagyok benne, hogy lesznek használható 5letei a C24NE tuningjával kapcsolatban. :D
opel16v Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 a lendkerék könyitésröl mi a vélemény? vesztek gondolom a nyomatékból. :D Látom nem adod fel... :D Szerintem lassan éld bele magad, hogy gázzal nincs lehetőség lóerők kiszedésére még olcsón abból a motorból... benzinnel még csak-csak lehetne kis ráköltéssel pár pacit varázsolni... de gázzal felejtsd el :D
mélykék76 Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 kipróbálnám,de nekem nem csak 2-3 percre kellene. szerinted hogyan nézne ki a motor mondjuk 1000 km autópálya után ahol 160-170-es átlagok vannak? :D :D Evidens, hogy városi játékra való :D :D Miért nem cserélsz motort ? Jókis 3.0 24 v :D
opel16v Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Miért nem cserélsz motort ? Jókis 3.0 24 v :D Pííísta! Olvass kicsit vissza... :D
mélykék76 Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Pííísta! Olvass kicsit vissza... :D Mondd el, idézd be lusta vagyok :D
opel16v Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Mondd el, idézd be lusta vagyok :D Nem kell olyan sokat, nyugodtan győzd le a lustaságod! :D
mélykék76 Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Nem kell olyan sokat, nyugodtan győzd le a lustaságod! :D Akkor várok. De addig is : kompresszor ? :D :D
Tápiószecső Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 a lendkerék könyitésröl mi a vélemény? vesztek gondolom a nyomatékból. :D Kb. pont egy évvel ezelőtt vitáztunk erről Gabival, azt hiszem az F astra tuningban. Érdemes visszakeresni elég sokminden le lett írva a témával kapcsolatban. Szerintem nem veszik nyomaték. :D
nagy istván Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Evidens, hogy városi játékra való :D :D Miért nem cserélsz motort ? Jókis 3.0 24 v :D két okból: 1:nem mindegy a fogyi amikor 45 literes a tartály(gáz) és nem megy a vas brenyával. 2:nincs difim ami bírná(már a 2.4-es is kinyírt 3-at),a speert eladtam már(atommanó a boldog tulaj).
nagy istván Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Sztem keresd meg Demót, biztos vagyok benne, hogy lesznek használható 5letei a C24NE tuningjával kapcsolatban. :D őt hogyan érem el??? :D
mélykék76 Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 őt hogyan érem el??? :D Ihun ni : http://www.opelforum.hu/index.php?showuser=2198
nagy istván Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Látom nem adod fel... :D Szerintem lassan éld bele magad, hogy gázzal nincs lehetőség lóerők kiszedésére még olcsón abból a motorból... benzinnel még csak-csak lehetne kis ráköltéssel pár pacit varázsolni... de gázzal felejtsd el :D a gáz sem rosszabb üzemanyag mint a brenya.van amiben jobb is.nekem mindig jobban mentek az autóim gázzal. pedig nem a benzin hátrányára lett beálítva. nem adom fel,próbálkozni nem kerül semmibe. gázzal most is akasztom a 200-as órát.ami nem rossz sztem.
mélykék76 Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 két okból: 1:nem mindegy a fogyi amikor 45 literes a tartály(gáz) és nem megy a vas brenyával. 2:nincs difim ami bírná(már a 2.4-es is kinyírt 3-at),a speert eladtam már(atommanó a boldog tulaj). Jelentős teljesítménynövekedés és semmi + nyál ? Nem utópia ez ? :D
nagy istván Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Ihun ni : http://www.opelforum.hu/index.php?showuser=2198 kösz.küldtem neki pü-t.
Demó Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 kösz.küldtem neki pü-t. Na, akkor itt valaszolok is. :D Nem egy rossz motor az a C24NE, de kispénzért nem sokmindent lehet vele kezdeni, mint ahogy tulajdonképpen egy motorral sem. Itt nem is annyira a gázon van a hangsúly, hanem azon, hogy komolyabban bele kell nyúlni abba a motorba, hogy valamit elérj. Igazán személyes tapasztalatom nincs ilyen motorral, amit láttam az meg mind sportcélra volt felépítve, ami 200LE-t és annál többet jelent. Nem ritka a 250 ló körüli példány se, de egy ilyen motor árából vehet az ember pár A Omegát, a fogyasztást meg hagyjuk, mert az meg kit érdekel, ha már épített egy ilyent. Igazán a hengerfejjel lehetne mit kezdeni, de az se olcsó móka. Nagy szelepek, nagyobb csatornák, másik vezérmütengely, kicsit nagyobb sűrítés... Ha ilyesmivel növeled a teljesítményt, akkor viszont arra fel kell készülnöd, hogy alacsonyabb fordulaton gyengébb lesz, csak magasabbon érezhető különbség, illetve elképzelhető kisebb nyomatékcsökkenés is.
nagy istván Elküldve Március14, 2008 Elküldve Március14, 2008 Na, akkor itt valaszolok is. :D Nem egy rossz motor az a C24NE, de kispénzért nem sokmindent lehet vele kezdeni, mint ahogy tulajdonképpen egy motorral sem. Itt nem is annyira a gázon van a hangsúly, hanem azon, hogy komolyabban bele kell nyúlni abba a motorba, hogy valamit elérj. Igazán személyes tapasztalatom nincs ilyen motorral, amit láttam az meg mind sportcélra volt felépítve, ami 200LE-t és annál többet jelent. Nem ritka a 250 ló körüli példány se, de egy ilyen motor árából vehet az ember pár A Omegát, a fogyasztást meg hagyjuk, mert az meg kit érdekel, ha már épített egy ilyent. Igazán a hengerfejjel lehetne mit kezdeni, de az se olcsó móka. Nagy szelepek, nagyobb csatornák, másik vezérmütengely, kicsit nagyobb sűrítés... Ha ilyesmivel növeled a teljesítményt, akkor viszont arra fel kell készülnöd, hogy alacsonyabb fordulaton gyengébb lesz, csak magasabbon érezhető különbség, illetve elképzelhető kisebb nyomatékcsökkenés is. köszönöm a kimerítő választ.mit kostálna egy hf átalakítás kb? annakidején volt egy 20E mocim amin egy síkolt hf volt és az érezhetően jobb volt mint a széria.
Tom Elküldve Március14, 2008 Elküldve Március14, 2008 annakidején volt egy 20E mocim amin egy síkolt hf volt és az érezhetően jobb volt mint a széria. Tudom, hülyén hangzik, de a széria is sík... :D
Atommanó Elküldve Március14, 2008 Elküldve Március14, 2008 Sött...a hülye is sík... ...sík hülye... :D
Tom Elküldve Március14, 2008 Elküldve Március14, 2008 Sött...a hülye is sík... ...sík hülye... :D Te meg inkább a benyatankodat heggeszd... :D
Recommended Posts