kalmim Elküldve December23, 2016 Megoszt Elküldve December23, 2016 Hahó Cserélnem kell a z16xe motorom. És olyan ötletem támadt hogy ugyis ráérek mielöt bekerülne a másik motor azt átnézem, meg kicserélgetek rajta mindent amit kell. Ha már kint a motor nincs e valami amit érdemes megcsinálni még rajta "tuning" céljábol.Gondolok olyanra hogy hengerfej polirozás, esetleg másik tipusu motorbol származo alkatrész beépitése.Pár 10ezer forintott szánék rá ha egy kis erő még öszekaparhato lenne. ( mer igy c vectràban elég vérszegény) De sokat pluszba nem akkarok belefecolni mert akkor inkább autot cserélnék. Elöre is köszi ha van valakinek ötlete. Üdv. :Imi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kalmim Elküldve December23, 2016 Megoszt Elküldve December23, 2016 Egy másik kérdés. Az x18xe1 motor menyire tuningolható? Vagy ott is érdemeseb 2.0 vagy tán 2.2 motorosra cserélni és anak nekiálni? Ezeknél nagyobb nincs kupéba de turbosat meg nem szeretnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve December28, 2016 Megoszt Elküldve December28, 2016 On 2016. 12. 23. at 21:15, kalmim írta: Egy másik kérdés. Az x18xe1 motor menyire tuningolható? Vagy ott is érdemeseb 2.0 vagy tán 2.2 motorosra cserélni és anak nekiálni? Ezeknél nagyobb nincs kupéba de turbosat meg nem szeretnék. Nekem egy Z18XE Astra H-ból (95%-ban megegyezik az X18XE1 motorral) sok pluszt sikerült kihámoznom. Igaz, elég költséges volt a művelet. Astra H 0-100 Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Január13, 2017 Megoszt Elküldve Január13, 2017 Sziasztok! Ezer éve nem jártam itt! Egy elég perverz dologban vagyok épp benne. Versenyautó épül a kis A Corsámból, elég brutálisan legyártottunk sok mindent eddig. Készül a motor is, itt vannak kérdések bőven. 1149 cm3-is motor készül egy c12nz-ből, 13S-es hengerfejjel, hengerenkénti pillangóval. A vezérműtengely legyártása előtt állunk éppen és azon van a tanakodás, hogy egy komolyabb tengelyhez a gyári hidrotőkék maradhatnak-e vagy ki kell váltani őket és állíthatóra átalakítani a hengerfejet. Valakinek van ilyen téren tapasztalata szívesen venném a segítségét! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 1.2-es kategóriára készülsz? Ha nem akkor inkább az 1.3 dugóit is használd, nagyobb furat, nagyobb erő. 11,7-es emelést még elviselte a gyári rugó hosszú távon nekem c16se-nél, de 5-6 km komoly meghajtásnál már minden bajuk volt a hidrotőkéknek. Én inkább a mechanikust javasolom ha komolyabb teljesítményt szeretnél. Gyárit át lehet alakítani, 1x beállítod és nincs gondod többet. Nekem van 2 köszörült tengelyem, amik nagyot emelnek, illetve egy Kent cams AST18 amit nem használok ha érdekel, utóbbinál már nem megy hidrotőkével, és másik rugó is kell hozzá. Méretileg a c20xe rugója megfelelő, de meg kell mérni, hogy milyen erős, én sosem használtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 Igen 850-1150 cm3-is kategóriába készül. Perverz a projekt, mert lecsökkentettük a 72 mm-es furatot 70,6-ra, így 1149 cm3 lesz. A forgattyús mechanizmus könnyítve szépen, acél lendkerék, szinter kuplung. 13S-es hengerfej. Szuromival egyeztetek, illetve az injektor részével bajlódok még, de 300 fok feletti tengellyel szeretnék operálni, rugó nem gond, beszereztem erre a célra való rugókat és ultrakönnyű szeleptányérokat. A hidrotőkék kiváltására van bevált módszer? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 Perselyeztétek a blokkot, hogy kisebb legyen a furat? Én inkább a 62,9-es löketű főtengely tettem volna be és a 13S dugóját, vagy annak akár 2 túlmérettel nagyobb 76mm-es változatát. Nagyobb furat barátságosabb, és akkor fel lehet tenni a c14se hengerfejét, ott mégicsak 38/31mm a szelepek mérete, nem 33/29, sokkal jobban lehet etetni, nem beszélve arról, hogy a rövid löket miatt simán el lehet forgatni 9000-ig minden baj nélkül. Itt találsz képeket az olcsó mechanikus tőke verzióról: http://www.pngclub.com/forum/showthread.php?211686-20SEH-20NE-18SE-2-0-litre-and-1-8-litre-8v-performance-parts Lehet elég kemény és simán nem fúrod bele a menetet, akkor vagy tömbözni vagy marni kell bele. A 190mm-es kuplung 130 lótól kezd el csúszni, addig bírja a kiképzést. Nekem most 200-as van erősített szerkezettel, sima utcai sachs tárcsával, eddig még nem volt vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 Ostoba kérdés, de miben van 62,9-es löketű főtengely? Amúgy igen hüvelyezve lett a blokk, mivel fogalmam sem volt, hogy létezik ilyen főtengely. Szerintem nekünk beszélnünk kellene személyesen, úgy látom te kisblokkban eléggé képben vagy. Más! Vettem egy Gsi astrát, ha esetleg valakinél van elfekvőben valami rövid váltó hozzá, jelezze, ettől az F20-astól kivagyok, hosszú mint a vonatfütty. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 12ST a motorkód. Nem túl gyakori, de azért lehet találni. Én a helyedben avval mennék neki, és hanyagolnám a mostanit. Írj privátba egy telszámot és felhívlak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október14, 2017 Megoszt Elküldve Október14, 2017 Üdv.! Van itt valaki akinek klímás (r134a) c20xe vecije, vagy calija van? Az érdekelne hogy az olajhűtő pontosan milyen viszonyban is van a szárítószűrővel, mert jelenlegi felállásban a kettő üti egymást. Ill. arról valakinek van valami infója hogy a dis-es xe-ken valóban nem volt olajhűtő gyárilag? És ha igen akkor miért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve November12, 2017 Megoszt Elküldve November12, 2017 Szerintem semmilyen viszonyban nincs. Külön klímahűtése van a klímásnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 On 2017. 11. 12. at 14:43, reddish írta: Szerintem semmilyen viszonyban nincs. Külön klímahűtése van a klímásnak. Közben kiderült hogy a dis-es nem kapott olajhűtőt. Amúgy valakinek nincs fölös használható állapotú Dis-es dugattyúja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts