TomTech Elküldve Február12, 2016 Megoszt Elküldve Február12, 2016 http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/477691-powercap-c20xe-worth.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Február18, 2016 Megoszt Elküldve Február18, 2016 Én is éppen ezen gondolkoztam hogy most csináltam egy Captivát és annak a blokkja milyen jó lenne xer fejjel, csak annak kicsit növelni kellene a sűrítési viszonyát mert 9,6. 136 le +220nm . abból simán kijönne 200 + le meg 220-230 nm. azzal el lehetne bohóckodni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február20, 2016 Megoszt Elküldve Február20, 2016 Milyen motorral szerelt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 z24se volt a motorkódja 2405 4 87.50 100.00 103 tisztára olyan mint egy x20xev 86 helyett 87,5 a furat, 86 helyett 100 a löket. Na az lenne az igazán durva. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 (edited) X20xev-hez hasonlít a blokk? Ha a z22se-hez, akkor felejtős... Módosítva Február21, 2016 : Alex75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Február23, 2016 Megoszt Elküldve Február23, 2016 http://baza.drom.ru/omsk/sell_spare_parts/dvigatel-chevrolet-2.4-z24sed-39644082.html nézd meg tisztára olyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Raconiggi Elküldve Március6, 2016 Megoszt Elküldve Március6, 2016 2014 es insignia 140 Le chip tuning jelképes osszegert elado.....kb 170 Le es 0.9 literes fogyasztascsokkenest produkal...kb 15 ezret ment...fatyoo@vipmail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április25, 2016 Megoszt Elküldve Április25, 2016 Huhh, nagyon pang a topic. :S Dual ramról mit tudtok nekem mondani? értem én, hogy változó szívóhossz, meg minden, de nem lenne jobb a motornak egy hengerenkénti pillangó, egy 6-3-2-1 leömlővel? A motor egy széria c30se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április27, 2016 Megoszt Elküldve Április27, 2016 (edited) On 2016. 04. 25. at 20:09, wookie írta: Huhh, nagyon pang a topic. :S Dual ramról mit tudtok nekem mondani? értem én, hogy változó szívóhossz, meg minden, de nem lenne jobb a motornak egy hengerenkénti pillangó, egy 6-3-2-1 leömlővel? A motor egy széria c30se. Attól függ, mire kell. Utcára, közlekedésre ideális a duál szívósor, mivel szélesebb fordulatszám tartományban ad maximum közeli nyomatékot. Nyilván, ha feljebb akarod tolni a nyomatékcsúcs fordulatszámát, és/vagy szeretnél +Nm-t, akkor vagy egyedi szívósor, vagy hengerenkénti pillangó, megfelelő hosszúságú tütével, méretezett leömlő, de akkor már a vezérműtengelyt is érdemes nagyobbra... viszont így már csak egy nyomatékcsúcsod lesz... Módosítva Április27, 2016 : Alex75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április27, 2016 Megoszt Elküldve Április27, 2016 Köszi, én is valami ilyenre jutottam fejben. A másik viszont, hogy egy standalone ecu vajon hozna e ki rejtett tartalékokat a motorból? Csak mert ahogy nézegettem, ennek még a butább befecskendezése van, párban kapcsolgatja ez is az injektorokat, nem pedig egyedileg mint az XE, pedig nálam az a csúcs. Az mindent tud amit kell, de nincs benne semmi felesleg. És pofátlanul keveset lehet vele etetni, ha odafigyel az ember. Míg pl az NE-m a régi ML4.1 motroniccal, ahol egyszerre megy a 4 injektor, akkor is zabál ha bármit csinálok vele. Na most egy precízebb befecskendezés nyilván a teljesítménynek is számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hatvanilaci Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 Sziasztok! Olyan vágyam lenne, hogy egy 2,2 DTI B Vectra-nak a turbónyomását szeretném megemeltetni. Kérdésem, hogy hol lehet, jobban mondva ki foglalkozik vele, és mennyire lehet megemeltetni a motor károsodása nélkül? Voltam egy helyen, hogy szeretnék bele intercoolert is csináltatni, erre azt a választ kaptam, hogy vegyek egy BMW-t. Hát kösz de nem. Ilyen dolgokat hol lehet csináltatni, esetleg van itt köztünk olyan, aki foglalkozik ezzel és szívesen segítene? Köszönöm a segítségetek! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2016 Megoszt Elküldve Október8, 2016 Ki az aki otthon van a motorvezérlőkben? Nézelődtem, és agyaltam, fejembe ugrott egy ötlet. Adott a c30se motor, 1.5-ös motroniccal, ez ugye párban kapcsolgatja az injektorokat, szóval nem egy olyan kifinomult rendszer, mondhatni. Aztán más miatt belebotlottam, hogy a c25xe-nek ugyanaz a 2.8-as motronicja van, mint a dis-es c20xenek, tehát már szekvenciális. A kérdés, hogy ezt rá lehet e akasztani valahogy a c30se-re, mivel 6 henger mindkettő, igaz az egyik sor, a másik meg v, de mivel a fél programtáblát úgyis át kell írni, nem hiszem hogy ez különösebb problémát okozna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2016 Megoszt Elküldve Október8, 2016 2 perce, wookie írta: Ki az aki otthon van a motorvezérlőkben? Nézelődtem, és agyaltam, fejembe ugrott egy ötlet. Adott a c30se motor, 1.5-ös motroniccal, ez ugye párban kapcsolgatja az injektorokat, szóval nem egy olyan kifinomult rendszer, mondhatni. Aztán más miatt belebotlottam, hogy a c25xe-nek ugyanaz a 2.8-as motronicja van, mint a dis-es c20xenek, tehát már szekvenciális. A kérdés, hogy ezt rá lehet e akasztani valahogy a c30se-re, mivel 6 henger mindkettő, igaz az egyik sor, a másik meg v, de mivel a fél programtáblát úgyis át kell írni, nem hiszem hogy ez különösebb problémát okozna. Nem értek hozzá, de mit vársz tőle? Mi lenne a változás, amitől jobb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2016 Megoszt Elküldve Október8, 2016 43 perce, zotya975 írta: Nem értek hozzá, de mit vársz tőle? Mi lenne a változás, amitől jobb? Több előnye is van. Az egyik, hogy már légmennyiségmérős légtömegmérő helyett, mert utóbbiban van mozgó alktrész, szeretnek is elkopni, utána meg javíthatatlan, és az egyik alappillére a motor működésének, pótolni meg rohadt drága. A másik, hogy mivel szekvenciális a befecskendezés, így sokkal precízebb égés érhető el vele, ami mind a teljesítménynek, mind a fogyasztásnak jót tesz. Plusz dis-es trafója van, amiben megintcsak nincs mozgó alkatrész, míg az SE-nek az egyedi, saját hallos gyújtáselosztója megintcsak rohadt ritka és drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2016 Megoszt Elküldve Október8, 2016 1 perc, wookie írta: Több előnye is van. Az egyik, hogy már légmennyiségmérős légtömegmérő helyett, mert utóbbiban van mozgó alktrész, szeretnek is elkopni, utána meg javíthatatlan, és az egyik alappillére a motor működésének, pótolni meg rohadt drága. A másik, hogy mivel szekvenciális a befecskendezés, így sokkal precízebb égés érhető el vele, ami mind a teljesítménynek, mind a fogyasztásnak jót tesz. Plusz dis-es trafója van, amiben megintcsak nincs mozgó alkatrész, míg az SE-nek az egyedi, saját hallos gyújtáselosztója megintcsak rohadt ritka és drága. Na és a gyujtáselosztó helyére fel lehet aplikálni a dis kockát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2016 Megoszt Elküldve Október8, 2016 4 perce, zotya975 írta: Na és a gyujtáselosztó helyére fel lehet aplikálni a dis kockát? A dis kockát fizikailag oda teszed ahova akarod, ez is benne a jó többek között. CSak a kábelek hossza szab határt. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Október13, 2016 Megoszt Elküldve Október13, 2016 Wookie. Megasquirt kell neki, én is azzal nyomom. Hibátlan a fogyasztás,ezerszer jobb mint a gyári, a többiről meg ne is beszéljünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október14, 2016 Megoszt Elküldve Október14, 2016 Az valami szabadon írható vezérlő lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Október16, 2016 Megoszt Elküldve Október16, 2016 On 2016. 10. 14. at 21:33, wookie írta: Az valami szabadon írható vezérlő lenne? Igen. Az elején tartottam tőle hogy lesz vele sz..s , de egyáltalán nem csalódtam benne napi használatban van az autó.kb7-8e km mentem eddig vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október16, 2016 Megoszt Elküldve Október16, 2016 Ha nem vagyok indiszkrét azt hogyé' mérik? Csak mert azért nem költeném el a vezérlőre egy motor árát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Október18, 2016 Megoszt Elküldve Október18, 2016 On 2016. 10. 16. at 17:55, wookie írta: Ha nem vagyok indiszkrét azt hogyé' mérik? Csak mert azért nem költeném el a vezérlőre egy motor árát. Egy jó!! V6 árába van kb mire minden rendbe van vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október18, 2016 Megoszt Elküldve Október18, 2016 Akkor marad a gyári. Ha már nagyon nincs más, majd akkor. 500 euróért vettem a motort... Azért majd még lehet teszünk egy próbát a 2.8-as motroniccal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Edvinnyo Elküldve November8, 2016 Megoszt Elküldve November8, 2016 Sziasztok! X20DTL motorkódú astrára milyen turbót és adagolót érdemes rá rakni, amivel jobban fog menni, illetve mit ajánlotok, mit változtassak rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve November11, 2016 Megoszt Elküldve November11, 2016 On 2016. 11. 08. at 12:26, Edvinnyo írta: Sziasztok! X20DTL motorkódú astrára milyen turbót és adagolót érdemes rá rakni, amivel jobban fog menni, illetve mit ajánlotok, mit változtassak rajta? Elég szűkek a hengerfejben a járatok (szivó-kipufogó)nem annyira teljesítményre van kihegyezve a motor inkább nyomatékra.Az már elég tuning ha le van véve a szívósor kitakarítva a járatokkal együtt és nem szorul az örvényszelep pillangója sem. A turbónyomást szolenoid szabályozza de sztem nem érdemes belepiszkálni mert ha nagyon felemeli a turbónyomást hamar szétszáll minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Edvinnyo Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 On 2016. 11. 11. at 18:05, wegapower írta: Elég szűkek a hengerfejben a járatok (szivó-kipufogó)nem annyira teljesítményre van kihegyezve a motor inkább nyomatékra.Az már elég tuning ha le van véve a szívósor kitakarítva a járatokkal együtt és nem szorul az örvényszelep pillangója sem. A turbónyomást szolenoid szabályozza de sztem nem érdemes belepiszkálni mert ha nagyon felemeli a turbónyomást hamar szétszáll minden. Köszönöm válaszod! Esetleg lenne hozzá valami kicsivel nagyobb turbó a gyárinál amit még biztonságosan elbír? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts