spzoli Elküldve Május27, 2015 Megoszt Elküldve Május27, 2015 Nem tudom mi az xe és az xer közti különbség, szerinted menet teljesítményekben van változás ha felraknék rá egy ilyen kipuffot? Illetve különösebb mókolás nélkül felrakható? Árba mennyire lenne?? Van c20xe 421 leömlő, és van x20xer 421 leömlő. Utóbbi felmegy mókolás nélkül, csak nem túl sűrű. Alex75 bejegyzéseit tanulmányozd, ő faragta eléggé az xevjét, többekközt ilyen leömlővel is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május27, 2015 Megoszt Elküldve Május27, 2015 Nem tudom mi az xe és az xer közti különbség, szerinted menet teljesítményekben van változás ha felraknék rá egy ilyen kipuffot? Illetve különösebb mókolás nélkül felrakható? Árba mennyire lenne?? Valamennyit jelent, de nagy különbségre ne számíts, főleg szoftveres hangolás nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szilent Elküldve Május28, 2015 Megoszt Elküldve Május28, 2015 Valamennyit jelent, de nagy különbségre ne számíts, főleg szoftveres hangolás nélkül. Elméletileg küldtem egy levelet, ránézel majd? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szilent Elküldve Május28, 2015 Megoszt Elküldve Május28, 2015 Van c20xe 421 leömlő, és van x20xer 421 leömlő. Utóbbi felmegy mókolás nélkül, csak nem túl sűrű. Alex75 bejegyzéseit tanulmányozd, ő faragta eléggé az xevjét, többekközt ilyen leömlővel is. Árba mennyi lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május29, 2015 Megoszt Elküldve Május29, 2015 Árba mennyi lenne? Inkább az a kérdés, találsz-e eladót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabesz357 Elküldve Május29, 2015 Megoszt Elküldve Május29, 2015 X14NZ-C14SE átépítés. Szeretném kikérni a véleményeteket! Olvastam mindenfelé okosságokat, és elméletileg a minimális eltérésekből adódóan, kisebb lesz a kompresszió annál mint amit egy gyári C14SE motor tud normális állapotában. A kérdés: Mivel úgy is megy gépműhelybe a hf, érdemes leszedetni belőle 0,4-0,5 mm-t hogy elvileg normális (C14SE) kompresszió legyen, vagy nem érdemes ezzel játszani? Mert túlzásba se szeretnék esni, nem akarom az első km-eken szétnyomatni a hf-em. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május29, 2015 Megoszt Elküldve Május29, 2015 X14NZ-C14SE átépítés. Szeretném kikérni a véleményeteket! Olvastam mindenfelé okosságokat, és elméletileg a minimális eltérésekből adódóan, kisebb lesz a kompresszió annál mint amit egy gyári C14SE motor tud normális állapotában. A kérdés: Mivel úgy is megy gépműhelybe a hf, érdemes leszedetni belőle 0,4-0,5 mm-t hogy elvileg normális (C14SE) kompresszió legyen, vagy nem érdemes ezzel játszani? Mert túlzásba se szeretnék esni, nem akarom az első km-eken szétnyomatni a hf-em. Nekem 11-es kompresszió volt dbilas 276-os tengellyel. Nem tudom az pontosan hány mm-nek felel meg, de gyanítom több mint 0,5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabesz357 Elküldve Május30, 2015 Megoszt Elküldve Május30, 2015 A te tapasztalataidat is olvastam, és azt vettem alapul. Annak idejen neked 0.5 lett leszedve, és szét is nyomódott a gyertya környékén ha jól emlékszem. Bár valoszinű ott alapbol a hengerfej el volt már gyengülve. Meg azert kérdezősködök egy kicsit, hogy mennyit volna célszerű leszedni. Azért köszi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május30, 2015 Megoszt Elküldve Május30, 2015 A te tapasztalataidat is olvastam, és azt vettem alapul. Annak idejen neked 0.5 lett leszedve, és szét is nyomódott a gyertya környékén ha jól emlékszem. Bár valoszinű ott alapbol a hengerfej el volt már gyengülve. Meg azert kérdezősködök egy kicsit, hogy mennyit volna célszerű leszedni. Azért köszi. :) Valami összekeversz. Nekem nem ment szét soha hengerfejem. És a 0.5 sem rémlik. Hol láttad a posztot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabesz357 Elküldve Május30, 2015 Megoszt Elküldve Május30, 2015 Valami összekeversz. Nekem nem ment szét soha hengerfejem. És a 0.5 sem rémlik. Hol láttad a posztot? Pedig megmernék esküdni hogy itt olvastam, es a te neved remlett. Sorry, ezt beneztem ezek szerint! ???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki1 Elküldve Június3, 2015 Megoszt Elküldve Június3, 2015 (edited) sziasztok! valakinek van tapasztalata vagy esetleg olvastatok e külföldi forumokon rola? c20xe motorhoz akarok venni irható computert és hengerenkénti pillangót. a kérdés az lenne hogy 45ös 48 as vagy 51es legyen a pillangó. egyenlőre a motor majdnem szeria ,blokkból leszedve, asszem 276os havassy tengely, padon meg van írva . pad szerint 182 paci. tervbe van a kovacsolt dugo, hkar meg catcams nagy tengelyek meg hozzá minden megcsinálva a motoron. de azt szeretnem hogy a mostani konfiggal is müködjön a pillangósor. Módosítva Június3, 2015 : miki1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június3, 2015 Megoszt Elküldve Június3, 2015 Mekkora teljesítményt szeretnél? 45-ös elég sokáig elég lehet, de 48-nál nagyobbat semmiképp sem tennék fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Június3, 2015 Megoszt Elküldve Június3, 2015 sziasztok! valakinek van tapasztalata vagy esetleg olvastatok e külföldi forumokon rola? c20xe motorhoz akarok venni irható computert és hengerenkénti pillangót. a kérdés az lenne hogy 45ös 48 as vagy 51es legyen a pillangó. egyenlőre a motor majdnem szeria ,blokkból leszedve, asszem 276os havassy tengely, padon meg van írva . pad szerint 182 paci. tervbe van a kovacsolt dugo, hkar meg catcams nagy tengelyek meg hozzá minden megcsinálva a motoron. de azt szeretnem hogy a mostani konfiggal is müködjön a pillangósor. Írható motorvezérlő nem olcsó, és a hozzáírt programot (azaz a konfigurálást) sem olcsón csinálják. A gyári motorvezérlő buherálásától persze nagyságrendekkel jobb. A 45-s hengerenkénti pillangó is sok, ha széria állapotú a motor. Utána számoltál, hol mekkorák a keresztmetszetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki1 Elküldve Június3, 2015 Megoszt Elküldve Június3, 2015 Mekkora teljesítményt szeretnél? 45-ös elég sokáig elég lehet, de 48-nál nagyobbat semmiképp sem tennék fel. ha megveszek hozza mindent akkor 250 körülit Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki1 Elküldve Június3, 2015 Megoszt Elküldve Június3, 2015 Írható motorvezérlő nem olcsó, és a hozzáírt programot (azaz a konfigurálást) sem olcsón csinálják. A gyári motorvezérlő buherálásától persze nagyságrendekkel jobb. A 45-s hengerenkénti pillangó is sok, ha széria állapotú a motor. Utána számoltál, hol mekkorák a keresztmetszetek? azer nem teljesen széria árakkal tisztába vagyok nem ez lesz az első versenyautó motorom, igazábol a cel a 250 paci. a régi autóm 1.6os volt azon 45ös pillango volt es nem volt sok neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június4, 2015 Megoszt Elküldve Június4, 2015 azer nem teljesen széria árakkal tisztába vagyok nem ez lesz az első versenyautó motorom, igazábol a cel a 250 paci. a régi autóm 1.6os volt azon 45ös pillango volt es nem volt sok neki Én microsquirt en gondolkozok de még nem határoztam el magam, de csak az lesz a vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Június4, 2015 Megoszt Elküldve Június4, 2015 azer nem teljesen széria árakkal tisztába vagyok nem ez lesz az első versenyautó motorom, igazábol a cel a 250 paci. a régi autóm 1.6os volt azon 45ös pillango volt es nem volt sok neki Lehet félreértelmezhető volt a "sok" szó, inkább feleslegeset kellett volna írnom. Mivel a többi rész sokkal szűkebb keresztmetszetű, hiába a 45-s vagy annál nagyobb pillangók, nem tudod kihasználni a nagyobb átmérő nyújtotta levegő többletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június5, 2015 Megoszt Elküldve Június5, 2015 X14NZ-C14SE átépítés. Szeretném kikérni a véleményeteket! Olvastam mindenfelé okosságokat, és elméletileg a minimális eltérésekből adódóan, kisebb lesz a kompresszió annál mint amit egy gyári C14SE motor tud normális állapotában. A kérdés: Mivel úgy is megy gépműhelybe a hf, érdemes leszedetni belőle 0,4-0,5 mm-t hogy elvileg normális (C14SE) kompresszió legyen, vagy nem érdemes ezzel játszani? Mert túlzásba se szeretnék esni, nem akarom az első km-eken szétnyomatni a hf-em. 0,5 mm-t kell levenni a hengerfejből, akkor lesz kb. ugyanaz a sűrítési arány, ha a hengerfej egyforma. Mivel mindkét hengerfej Nálad lesz meg tudod köbölni és kiszámolni. Dugattyú méreteket itt találsz pl.: http://download.ms-motor-service.com/ximages/PDF_kataloge/ko_opel_web.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június5, 2015 Megoszt Elküldve Június5, 2015 azer nem teljesen széria árakkal tisztába vagyok nem ez lesz az első versenyautó motorom, igazábol a cel a 250 paci. a régi autóm 1.6os volt azon 45ös pillango volt es nem volt sok neki A 45-ös 245 loeroig biztosan eleg. 2 literesen. Programozhato ecut inkabb avval beszeld le aki programozni fogja a kocsit. Plane ha forgalmaz is valamit, talan meg olcsobban is kijossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július7, 2015 Megoszt Elküldve Július7, 2015 Említették nekem többen hogy az xe-hez érdemes erősebb hfej csavarokat beszerezni, szóbajöttek az arp csavarok is. Nézegettem neten, de vhogy egy teljes motorgenerál mellett, ahol lehet h dugókat is cserélnem kell, vhogy nem szeretnék kiadni 40 rugót 10 csavarra. Szóval felmerült bennem a kérdés, hogy mezei 12.9-es csavarok nem lennének megfelelőek? NMyilván a kellő méretben. Egyáltalán mit tud egy bolti/gyári csavar? Illetve lehet/kell/érdemes-e tőcsavarosra áttenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Július8, 2015 Megoszt Elküldve Július8, 2015 Teljesen felesleges kiadas, eleg a gyari hengerfej csavar, 12.9 sem kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július8, 2015 Megoszt Elküldve Július8, 2015 És a boltban kaphatókból melyiktől nem kell fázni? Eddig általában reinzet vettem, de az egyik sem ilyen erős motor volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Július10, 2015 Megoszt Elküldve Július10, 2015 Teljesen felesleges kiadas, eleg a gyari hengerfej csavar, 12.9 sem kell. A gyári motorhoz tényleg felesleges, de ha komolyabb tuningra adja a fejét (pl. vezérműtengelyek cseréje), akkor már kevés lesz a gyári csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Július10, 2015 Megoszt Elküldve Július10, 2015 (edited) A gyári motorhoz tényleg felesleges, de ha komolyabb tuningra adja a fejét (pl. vezérműtengelyek cseréje), akkor már kevés lesz a gyári csavar.Egy enyhe atmoszferikus motortuningnál (+10-20%)sztem bőven elég egy gyári, v. egy jó minőségű csavar. Akkor van értelme, ha többször le akarja venni a HF-t, mivel egy arp többször is lehúzható, nem szakad el. Az enyém kb. +15% volt, reinzzel lett összerakva, kb. 100.000 km-t raktam bele, teljesen rendben volt. Módosítva Július10, 2015 : Alex75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július10, 2015 Megoszt Elküldve Július10, 2015 A terv teljes felújítás után egy Subi féle chip meg egy powercap, ill egy 55-ös rendszer, és kész. Utcai autót nem hegyezünk a végletekig. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts