Alex75 Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 (edited) Nekem egy sima programozásnál sajnos, mélyebb a probléma, 1. az előgyújtásomat vissza veszi a kopogás érzékelő.5-8-10fokkal is. Gyári c18xe tengely van most benne és ezzel nem!a kompreszióm(végnyomásiértékem) 14,5volt a fokolt tengellyel, a gyárival picit több de 15 alatt van.100as benzinnel járok, szóval nem detonálhatbe, de ezt kiszűrés képen 60-40etanol/100as benzin keverékkel is kipróbáltam. 2. a gyári schrick adatokra állítottam be a tengelyt fhp-n szelep összenyitás 1,7-1,8mm-t kell benyitnia. az alapjáratom olyan volt amilyennek egy ekkora tengellyel lennie kell. 3. nagypapásan országút/autópálya 70-80-90es tempó rekord "jó" fogyasztásom 8,2l város 16++++ gyertyák azt a képet mutatták hogy nem sok a keverék, AFR-em szintén jó értéket mutatott pontosabban kicsit dús volt 12,2-12,4körül padlón szóval azzal sem volt akkora gond hogy amiatt legyen 4500-6000közt mindössze 2le emelkedés. az alapjárati fogyasztásom BC szerint 1,6-1,8l/h (800as alapjárat) Az ünnepek alatt cseréltem motortartóbakokat eddig is újak voltak de most meg lettek erősítve, és akkor be telt a pohár meg elégeltem hogy azért rezonál is a kocsi mégsem finom gyári az alapjárat(nem érdekelne ezsem és a fogyasztás sem ha úgy menne.) sok eszik, nem megy.1000-1500as fordulaton rángat mint a bakkecske. tengely csere c18xe tengelyt kapott alapjárati fogyasztásom hopp mélyrepülés 0,9-1,1l/h... és az átlag fogyasztásom is erős mélyrepülésbe kezdet most kb 10et de inkább alatta eszik városban, ebben az elmúlt hideg időben -5 -10 fokban és sokszor megáll leállít stb. pontos adatot nem tudok de sokkal kevesebbet eszik.és dinamikusabb. ezen felbuzdulva padra is tettük a kocsit.az eredmény a következő.: 149,5le/5500rpm 217,5nm/4015rpm, de már 2500on 210felett van a nyomatékom. alapjárat 14,3-15 2000 11,7 2500 12,3 3000 12,8 3500 12,7 4000 12,9 4500 11,9 5000 11,7 5500 12 6000 12,2 teljesen gyári program!! reményeim szerint be állítjuk az afr-t kicsit adunk neki hogy feljebb is legyen benne élet,játszunk az előgyújtással picit, olyan 6000-6400közé szeretném a teljesítmény csúcsot felvinni remélem a 160le meg lesz?!? arra hogy a tengellyel vagy a beállítással van-volt gond még mindig nem derült fény, ez még a jövő kérdése. Nekem ezzel a tengellyel 6300-nál volt a teljesítménycsúcs... Módosítva Január17, 2015 : Alex75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 (edited) Miért alakítottad vissza? Eladásra kerül? Még 1/2 éve azt terveztem, azért is akartam kinyomozni a remegés okát. Nem akartam úgy eladni, hogy valami hiba van az autóval. Főleg, hogy nagyon vigyáztam az autóra (10000km-enként olajcsere, 50-60ekm-enként vezérlés, stb.), és mégis volt valami enyhe vibráció. De jött ez a dolog. Most összes szimering +olaj +vezérlés ki van cserélve (megint). Nem utolsó sorba meg a 160eKm-es autóba került egy 82ekm-es blokk mindenével. Egy fél év alatt eltapsoltam az autóra egy átlagos G Astra árát. Most hatalmas hülyeség lenne eladni. Még várok kb 1 évet, aztán majd meglátom. De ha találok valami nagy szerelmet, akkor talán elpasszolom. Módosítva Január17, 2015 : Tomoty Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 Nekem ezzel a tengellyel 6300-nál volt a teljesítménycsúcs... Tudom! ezért is kértem Gábort hogy valami fotón láthassam a te mérésed, nyílván az más szívó téren picit, kiváncsi voltam 5500és 6300közt mennyi volt még a tiedében. és még a tiedében is volt afr szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január20, 2015 Megoszt Elküldve Január20, 2015 Én is nagyon szerettem. Találtam egy kb 1 éves videót: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2WdRhLi_mn0 Elvileg már be van szerelve a TUNINGMENTES 1.8-as blokk. Szimeringek vezérlés és olaj cserélve. Azért biztos "vakarászom" majd magamat egy-egy gyorsításkor unalmamban. szépen nyomta a gép, grat hozzá! a 7700 rpm-et hidroval csinálta? erősített rugókat kapott hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 szépen nyomta a gép, grat hozzá! a 7700 rpm-et hidroval csinálta? erősített rugókat kapott hozzá? Köszönöm. Minden gyári, rugó és hidro is. Semmi gond nem volt vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Semmi gond nem volt vele. Csak valami elkezdett remegni... :P Bocs. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Csak valami elkezdett remegni... :P Bocs. :) A lényeg, hogy a szeleprugónak és a hidrotőkének rengeteg köze van a váltóhoz. Ez kb olyan mint ha azt mondanánk, hogy: Azért törne el a lábujjad, mert nincs sapka a fejeden. Bocs. Én se hagyhattam ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 azert kerdeztem, mert nekem ugy remlik, hogy ilyesmi fordulatszamokhoz mar solid lifterekre szokas cserelni, es persze izmosabb rugokra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január24, 2015 Megoszt Elküldve Január24, 2015 A fix tőke veztengely profil függő. 7750-ig általában kibírja a hidrotőke a megfelelő tengellyel. Ilyen pici tengelyeknél még általában nem javasolják, csak fölötte a rugókat. Ahol már fix tőke van oda dupla rugót is javasolnak. Nekem eddig bejött a fix tőke dupla rugó. Nem kezd el tyüttyögni ha kap 15 km 5500 fölötti folyamatos fordulatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január24, 2015 Megoszt Elküldve Január24, 2015 15km-t 5500 fordulat felett gyári cuccokkal is bírni kell. Sőt talán még jobban, mint a húzott motorok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január24, 2015 Megoszt Elküldve Január24, 2015 Ez nem azt jelenti hogy 5500 folyamatos, hanem az alá soha nem esik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve Január24, 2015 Megoszt Elküldve Január24, 2015 Nekem is elbírta,a 276os tengelyt a gyári tőke és rugó. Balaton-budapest 4500alatt nem jöttem de inkább 5500-6000.nem lett hangosabb, meg semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január24, 2015 Megoszt Elküldve Január24, 2015 z18xe-vel, gyári vezművel (corsa c gsi) 6000 rpm-en (200 km/h) lehetett folyamatosan közlekedni, ezt elég sokszor meg is tettem Bp. - Győr - Bp. viszonylatban szegénykével. a 7700 rpm is valóban úgy rémlik, mint egy határérték, de ha jól emlékszem, a probléma a hidrotőkével az volt, hogy belebeg a túl magas fordulaton, az pedig, mivel tranziens gerjesztési jelenség, már valamivel alacsonyabb fordulaton is jelentkezhet, a határ közelében nem jó mókázni, a video pedig azt mutatta, hogy a moci ott a 7500+ rpm környékén nem tizedmásodperceket bugizott. sztem az én turbós motoromnak a leolvadásában is közrejátszhatott, hogy a 264 fokos tengelyekhez meg a 7700 rpm-hez a hidrozás már elég cinkes mulatság volt. de persze nem tudom, csak a brutális elszegényedés, ami egyértelműen látszott elhalást követően. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január24, 2015 Megoszt Elküldve Január24, 2015 Nekem már pukkant el hidrotőkém, pedig csak 7200 a tiltás. Jól el is tört a szelephimba, hála istennek ennyivel megúsztam a mutatványt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 Ez nem azt jelenti hogy 5500 folyamatos, hanem az alá soha nem esik... Ha még egyszer jobban elolvasod, akkor rájössz, én sem azt írtam, hogy 5500 folyamatos, hanem efelett.. Én inkább arra céloztam, hogy gyári modifikációval kevésbé tud túlmelegedni a motor, mint egy feltuningolttal. Erről jut eszembe. A LET blokk összeházasítható egy XE hf-el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 ehhez sajnos hülye vagyok, de engem is érdekel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 C20Let és c20xe-ről beszélünk? Csak mert ott tökugyanaz a hfej amennyire tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 az biztos, hogy a z20let és a c20let nem azonos, de mintha azokat is volt már aki összehekkelte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 C20Let és c20xe-ről beszélünk? Csak mert ott tökugyanaz a hfej amennyire tudom. Igazából engem a blokk érdekelne, azt mennyire lehetne összehozni egy szívó hf-fel, mivel abban van egy plusz olajjárat, ami hűti a dugattyúkat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 (edited) Igazából engem a blokk érdekelne, azt mennyire lehetne összehozni egy szívó hf-fel, mivel abban van egy plusz olajjárat, ami hűti a dugattyúkat. Én csak azt tudom amit hallottam, szóval nem 100% de elvileg a turbóhoz kapcsolódó olajjáratokat leszámítva tök ugyanaz. MOD: Német fórumokat áttúrva is ezt írják. Minden ugyanaz, kivéve a dugók, hajtókarok, veztengelyek, illetve az említett olajjáratok. Módosítva Január25, 2015 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 a plusz olajjáratot alul szokták megoldani a let-ekben olaj spricnikkel. nekem is volt olyan, elég nehéz mulatság, könnyen félrefúrják. én azon agyalok inkább, hogy xer motort turbósítani. abban gyári az erősített olajozás, csak a hajtókar ratyi, minden más elég jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 mi erősített az olajozásban az XER-nél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 oké, nem sok, de van külön olajhűtője. (a let-hez képest) Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 Én csak azt tudom amit hallottam, szóval nem 100% de elvileg a turbóhoz kapcsolódó olajjáratokat leszámítva tök ugyanaz. MOD: Német fórumokat áttúrva is ezt írják. Minden ugyanaz, kivéve a dugók, hajtókarok, veztengelyek, illetve az említett olajjáratok. Azt tudtam, hogy dugók nem azonosak (már csak az alacsonyabb kompresszió miatt is), az úgyis vagy XE-ből menne, vagy kovácsolt dugó. Akkor elvileg elég lenne egy üres blokk is. voszi: A LET-ben gyárilag benne van az olajspricnik, amik a dugattyúkat hűtik, az utólagos fúrásokban nem nagyon bízok. Kicsit olyan, mint a gyári v.tengelyek, átköszörülése. Vagy bejön, vagy nem. Ezért is gondolkodok rajta, mert lehet elértem azt a hőterhelési határt, amit még kibír a motor. A turbós megoldás meg még a szívónál is nagyobb hőterhelést is bírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Január25, 2015 Megoszt Elküldve Január25, 2015 Azt tudtam, hogy dugók nem azonosak (már csak az alacsonyabb kompresszió miatt is), az úgyis vagy XE-ből menne, vagy kovácsolt dugó. Akkor elvileg elég lenne egy üres blokk is. voszi: A LET-ben gyárilag benne van az olajspricnik, amik a dugattyúkat hűtik, az utólagos fúrásokban nem nagyon bízok. Kicsit olyan, mint a gyári v.tengelyek, átköszörülése. Vagy bejön, vagy nem. Ezért is gondolkodok rajta, mert lehet elértem azt a hőterhelési határt, amit még kibír a motor. A turbós megoldás meg még a szívónál is nagyobb hőterhelést is bírja. LEH-ben van olajspricni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts