Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Teljesítmény Tuning


Amusing

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

sziasztok!

bocsi, nem akarok beleugatni a diskurzusba, de pár észrevételem lenne:

- a gyertya alapján tényleg eléggé szegénykeverékesnek tűnik a program.

- milyen dugóból martál le? a dugóra a zsebeket mennyire tapasztalt szakik csinálják? mi lesz a dugószoknya felületkezelésével, azt a megmunkálás után kijavítják?

igazából azt szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e valakit pest környékén profit, aki hozzá tud nyúlni a xer motorhoz értő módon?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

bocsi, nem akarok beleugatni a diskurzusba, de pár észrevételem lenne:

- a gyertya alapján tényleg eléggé szegénykeverékesnek tűnik a program.

- milyen dugóból martál le? a dugóra a zsebeket mennyire tapasztalt szakik csinálják? mi lesz a dugószoknya felületkezelésével, azt a megmunkálás után kijavítják?

igazából azt szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e valakit pest környékén profit, aki hozzá tud nyúlni a xer motorhoz értő módon?

Az nem is volt vitatéma, hogy szegény-e a keverék, mert a nagyobb tengely miatt mindenképpen az. A gyertya színe is ezt erősítette csak meg. A kérdés khena részéről az volt, a szegény keveréktől lehet-e az, hogy 5,5e fordulatnál már nincs ereje a motornak.

A dugattyútető egy alumínium tömbnek néz ki, és semmilyen felületkezelést nem láttam rajta, amit utólag újra kellene javítani.

Link to comment
Megosztás:

kéne egy lambdát mérni, vagy egy egt-t betenni, abból látszana, hogy mennyire szegény. de a teljesítmény mindenképp csökken miatta.

c20xe dugattyút nem ismerem, az újabbaknak van felületkezelése.

Az nem is volt vitatéma, hogy szegény-e a keverék, mert a nagyobb tengely miatt mindenképpen az. A gyertya színe is ezt erősítette csak meg. A kérdés khena részéről az volt, a szegény keveréktől lehet-e az, hogy 5,5e fordulatnál már nincs ereje a motornak.

A dugattyútető egy alumínium tömbnek néz ki, és semmilyen felületkezelést nem láttam rajta, amit utólag újra kellene javítani.

Link to comment
Megosztás:

Na hát úgy néz ki hogy xe tulaj lettem. :) A kérdésem az lenne, ha tudja valaku, hogy kisblokkos kaszniba építésnél mit kell cseréljek? C20ne bakjaim vannak, gólyalábak, féltengely, stb. Azt tudom hogy a kaszni eleje más, de az nem oszt nem szoroz. A bölcsőben lehet különbség?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem nagyon találtam neki való topicot, igy ide írom be a kérdésemet!

Szóval fék upgrade-ről lenne szó! Opel Signum 285mm-es tárcsákkal rendelkező fékeket cserélném C Vectra OPC 345mm-es fékekre! Valaki jártas ilyesmiben? A fékszett meg van már, ha különösebb faragás nélkül felmegy, illetve biztonságos marad akkor megtartom ,ha nem eladó lesz!

Valakinek esetleg infója róla?

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

bocsi, nem akarok beleugatni a diskurzusba, de pár észrevételem lenne:

- a gyertya alapján tényleg eléggé szegénykeverékesnek tűnik a program.

- milyen dugóból martál le? a dugóra a zsebeket mennyire tapasztalt szakik csinálják? mi lesz a dugószoknya felületkezelésével, azt a megmunkálás után kijavítják?

igazából azt szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e valakit pest környékén profit, aki hozzá tud nyúlni a xer motorhoz értő módon?

hali, bocsi hogy csak most reagálok erre,c20xe dugattyúkat csináltattam. pal dugattyúnál csinálták, és valóban semmi felületkezelés nincs a c20xe dugattyúkon.

igazából szerintem elégprofi volt a szaki kb 55éves nem az iszákos piás jó az úgy fajta végig néztem, nem hiszem hogy van akinek van értelmes marógépe netudná meg csinálni. befogta x20xev dugattyút a zsebet megmérte mekkora az átmérő akkora marót tett be és hozzá álította a dugattyút a marófejhez szögben és magasságban. majd dugattyú csere. és mehetett a marás kis kijelzőn mutatta menyit martunk be. 1,3mm körül mentünk lejebb a gyári x20xev-nél. ilyen lett a dugattyú.DSC_5345_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC_5343_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Olyan kérdésem lenne hogy:

A hengerfejet, hogy a legegyszerűbb portolni és polírozni?

Az egyiket elkezdtem bár még nem sokra jutottam.

A polírozáshoz van polír anyagom amit alu felnire használnak. A nagyolást mivel célszerű végezni?

Válaszokat előre is köszönöm. :D

Link to comment
Megosztás:

Olyan kérdésem lenne hogy:

A hengerfejet, hogy a legegyszerűbb portolni és polírozni?

Az egyiket elkezdtem bár még nem sokra jutottam.

A polírozáshoz van polír anyagom amit alu felnire használnak. A nagyolást mivel célszerű végezni?

Válaszokat előre is köszönöm. :D

Attól függ menyit akarsz portolni rajta, nem szabad túlzásba esni inkább a kiálló részeket szedd le, turbómaróval a legjobb és legegyszerűbb. kipu oldal lehet polírozott szívónak nem kell!

Link to comment
Megosztás:

HELP :D

Meg volt az első mérés a kocsimon. 4600nál elfogy, végi mint a botnak 6000ig mindössze 2,5le-t emelkedik.

ma meg volt hozzá az AFR mérés is, nagy reményekkel indultunk neki na majd 4600tól padlógázon 14-15körült mérünk, hát nem.... padlógázon végig 1-2000es fordulattól 12.4-13,1 nyilván lehetne jobb is de ez végig kitart. részterhelésen gyönyörű 14,7-15 minden sebesség tartományban. tartja ezt, alapjáraton is. ha lepadlózom le esik kb 10re de kb 1-2 másodpercre. utána szépen 12,4-13,1 valakinek valami ötlet mitől fogyhat el fent?

Amiket kizártunk a tengelyek beállítása mert akkor össze vissza adatot mértünk volna, meg 4600ig sem lett volna teljesítmény növekedésünk,addig pedig szépen megvan kb 13-15% növekedés a gyárihoz képest.

Még egy pár szó a konfigról.:

x20xev 276os tengely 10,7es szelep emelés. hengerfejből kivan véve a másodlagos levegő púpjai. gyári X20XER leömlő, abból is szépen kiszedve a púpok. gyári légszűrőház de sport betéttel (K&N). kipufogó.: gyári középső dob, nem után gyártott gyári GM c20xeről 45mmes belső átmérővel, ez a dob rajta volt a c20xe-men amit mértünk és 156.2... hátsó dob ASSO márkájú c20xe-hez szintén 45mmes cső átmérővel. katalizátor nincs. leömlő is 45mmes a leömlő és a dobok közti csőnek kicsit nagyobb az átmérője, én külső átmérőt mondtam aki meg lehajtotta belső átmérőnek számolta 48-50 de a lényeg hogy ott is megvan a keresztmetszet. ma visszább vettünk az előgyújtásból egy kicsit hátha bedetonál fent és a kopogás érzékelő elveszi a gyújtást, de semmi változás.hibakód természetesen nincs.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.