khena Elküldve November6, 2014 Megoszt Elküldve November6, 2014 gyertyakép, hát szerintem nagyon szegény a keverék. szerintem ezért fogy el fent, nem tud az ecu eleget tolni neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November19, 2014 Megoszt Elküldve November19, 2014 sziasztok! bocsi, nem akarok beleugatni a diskurzusba, de pár észrevételem lenne: - a gyertya alapján tényleg eléggé szegénykeverékesnek tűnik a program. - milyen dugóból martál le? a dugóra a zsebeket mennyire tapasztalt szakik csinálják? mi lesz a dugószoknya felületkezelésével, azt a megmunkálás után kijavítják? igazából azt szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e valakit pest környékén profit, aki hozzá tud nyúlni a xer motorhoz értő módon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November20, 2014 Megoszt Elküldve November20, 2014 Üdv. Valszeg c20xe vásárlás előtt állok. Tudnátok adni pár tippet hogy mit érdemes/kell megnézni/ kipróbálni rajta, hogyan kéne működjön/ viselkedjen, stb. Még autóban van, kipróbálható. Nem igazán volt szerencsém még hozzá élőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 sziasztok! bocsi, nem akarok beleugatni a diskurzusba, de pár észrevételem lenne: - a gyertya alapján tényleg eléggé szegénykeverékesnek tűnik a program. - milyen dugóból martál le? a dugóra a zsebeket mennyire tapasztalt szakik csinálják? mi lesz a dugószoknya felületkezelésével, azt a megmunkálás után kijavítják? igazából azt szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e valakit pest környékén profit, aki hozzá tud nyúlni a xer motorhoz értő módon? Az nem is volt vitatéma, hogy szegény-e a keverék, mert a nagyobb tengely miatt mindenképpen az. A gyertya színe is ezt erősítette csak meg. A kérdés khena részéről az volt, a szegény keveréktől lehet-e az, hogy 5,5e fordulatnál már nincs ereje a motornak. A dugattyútető egy alumínium tömbnek néz ki, és semmilyen felületkezelést nem láttam rajta, amit utólag újra kellene javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 kéne egy lambdát mérni, vagy egy egt-t betenni, abból látszana, hogy mennyire szegény. de a teljesítmény mindenképp csökken miatta. c20xe dugattyút nem ismerem, az újabbaknak van felületkezelése. Az nem is volt vitatéma, hogy szegény-e a keverék, mert a nagyobb tengely miatt mindenképpen az. A gyertya színe is ezt erősítette csak meg. A kérdés khena részéről az volt, a szegény keveréktől lehet-e az, hogy 5,5e fordulatnál már nincs ereje a motornak. A dugattyútető egy alumínium tömbnek néz ki, és semmilyen felületkezelést nem láttam rajta, amit utólag újra kellene javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Na hát úgy néz ki hogy xe tulaj lettem. :) A kérdésem az lenne, ha tudja valaku, hogy kisblokkos kaszniba építésnél mit kell cseréljek? C20ne bakjaim vannak, gólyalábak, féltengely, stb. Azt tudom hogy a kaszni eleje más, de az nem oszt nem szoroz. A bölcsőben lehet különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Kerékagyat biztosan. Sztem a bölcső ugyan az. Bár mivel a Tiéd Vectra, így ebben nem vagyok biztos. Sztem a Vectra A topicba írj, ott hamarabb kapsz választ. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve November26, 2014 Megoszt Elküldve November26, 2014 Sziasztok! Nem nagyon találtam neki való topicot, igy ide írom be a kérdésemet! Szóval fék upgrade-ről lenne szó! Opel Signum 285mm-es tárcsákkal rendelkező fékeket cserélném C Vectra OPC 345mm-es fékekre! Valaki jártas ilyesmiben? A fékszett meg van már, ha különösebb faragás nélkül felmegy, illetve biztonságos marad akkor megtartom ,ha nem eladó lesz! Valakinek esetleg infója róla? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve November30, 2014 Megoszt Elküldve November30, 2014 sziasztok! bocsi, nem akarok beleugatni a diskurzusba, de pár észrevételem lenne: - a gyertya alapján tényleg eléggé szegénykeverékesnek tűnik a program. - milyen dugóból martál le? a dugóra a zsebeket mennyire tapasztalt szakik csinálják? mi lesz a dugószoknya felületkezelésével, azt a megmunkálás után kijavítják? igazából azt szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e valakit pest környékén profit, aki hozzá tud nyúlni a xer motorhoz értő módon? hali, bocsi hogy csak most reagálok erre,c20xe dugattyúkat csináltattam. pal dugattyúnál csinálták, és valóban semmi felületkezelés nincs a c20xe dugattyúkon. igazából szerintem elégprofi volt a szaki kb 55éves nem az iszákos piás jó az úgy fajta végig néztem, nem hiszem hogy van akinek van értelmes marógépe netudná meg csinálni. befogta x20xev dugattyút a zsebet megmérte mekkora az átmérő akkora marót tett be és hozzá álította a dugattyút a marófejhez szögben és magasságban. majd dugattyú csere. és mehetett a marás kis kijelzőn mutatta menyit martunk be. 1,3mm körül mentünk lejebb a gyári x20xev-nél. ilyen lett a dugattyú. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December1, 2014 Megoszt Elküldve December1, 2014 nem néz ki rosszul. a XER motorban a dugónak van ez a grafit film felületkezelése, azon ilyen mélyítést sztem nem lehet büntetlenül bevállalni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve December2, 2014 Megoszt Elküldve December2, 2014 Első mérés, teljesen gyári ecu!! csak a mechanikai változtatások.... nem röhög együtt érez... Ez csak kíváncsiságból kellet mielőtt bármi is lenne írva sajna AFR-t ne mértünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve December2, 2014 Megoszt Elküldve December2, 2014 Nem rossz ez, megvan az erő 4700-ig, onnan kell rádolgozni. A nyomaték szebb mint a gyári, így biztos lesz benne akarat. Ki fogja programozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 subi fogja programozni remélhetőleg. kis megnyugvást hozott az eredmény, nagyon nem tetszett a teljesítményem de így is ha adott fordulaton nézzük van közel 14% növekedés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 X18XE injektor benzinszállítási adatot tud valaki? :rolleyes: 90536149 5WK93151 a száma és nem találok róla infót. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 X18XE injektor benzinszállítási adatot tud valaki? :rolleyes: 90536149 5WK93151 a száma és nem találok róla infót. :( Ez? Esetleg ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 Ez? Esetleg ez? Köszi, :icon13: erre emlékeztem is és innen számoltam a benzintáblát 203,9-cel. :icon1: Ezen kívül más adatot nem találtam, erre a számú injektorra nem írnak semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 Köszi, :icon13: erre emlékeztem is és innen számoltam a benzintáblát 203,9-cel. :icon1: Ezen kívül más adatot nem találtam, erre a számú injektorra nem írnak semmit. Hát valahol ott lehet. :) Itt is írnak valamit, de ez is csak hasraütésnek tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 Én is hasonló infót találtam neki. :) Tápi, mikor tesztelsz ecut, vagy még mindig szelepfedél a pótkerék? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 Tápi, mikor tesztelsz ecut, vagy még mindig szelepfedél a pótkerék? :D „Ej, ráérünk arra még!” :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December4, 2014 Megoszt Elküldve December4, 2014 http://www.justfuelinjectors.com/servlet/the-template/efiflowchart/Page Ezt az oldalt említettem Tivadar :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December5, 2014 Megoszt Elküldve December5, 2014 http://www.justfuelinjectors.com/servlet/the-template/efiflowchart/Page Ezt az oldalt említettem Tivadar :) Köszi, sajnos ebben sincs benne. Marad a teszt. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tit86 Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Olyan kérdésem lenne hogy: A hengerfejet, hogy a legegyszerűbb portolni és polírozni? Az egyiket elkezdtem bár még nem sokra jutottam. A polírozáshoz van polír anyagom amit alu felnire használnak. A nagyolást mivel célszerű végezni? Válaszokat előre is köszönöm. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Olyan kérdésem lenne hogy: A hengerfejet, hogy a legegyszerűbb portolni és polírozni? Az egyiket elkezdtem bár még nem sokra jutottam. A polírozáshoz van polír anyagom amit alu felnire használnak. A nagyolást mivel célszerű végezni? Válaszokat előre is köszönöm. :D Attól függ menyit akarsz portolni rajta, nem szabad túlzásba esni inkább a kiálló részeket szedd le, turbómaróval a legjobb és legegyszerűbb. kipu oldal lehet polírozott szívónak nem kell! Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 HELP :D Meg volt az első mérés a kocsimon. 4600nál elfogy, végi mint a botnak 6000ig mindössze 2,5le-t emelkedik. ma meg volt hozzá az AFR mérés is, nagy reményekkel indultunk neki na majd 4600tól padlógázon 14-15körült mérünk, hát nem.... padlógázon végig 1-2000es fordulattól 12.4-13,1 nyilván lehetne jobb is de ez végig kitart. részterhelésen gyönyörű 14,7-15 minden sebesség tartományban. tartja ezt, alapjáraton is. ha lepadlózom le esik kb 10re de kb 1-2 másodpercre. utána szépen 12,4-13,1 valakinek valami ötlet mitől fogyhat el fent? Amiket kizártunk a tengelyek beállítása mert akkor össze vissza adatot mértünk volna, meg 4600ig sem lett volna teljesítmény növekedésünk,addig pedig szépen megvan kb 13-15% növekedés a gyárihoz képest. Még egy pár szó a konfigról.: x20xev 276os tengely 10,7es szelep emelés. hengerfejből kivan véve a másodlagos levegő púpjai. gyári X20XER leömlő, abból is szépen kiszedve a púpok. gyári légszűrőház de sport betéttel (K&N). kipufogó.: gyári középső dob, nem után gyártott gyári GM c20xeről 45mmes belső átmérővel, ez a dob rajta volt a c20xe-men amit mértünk és 156.2... hátsó dob ASSO márkájú c20xe-hez szintén 45mmes cső átmérővel. katalizátor nincs. leömlő is 45mmes a leömlő és a dobok közti csőnek kicsit nagyobb az átmérője, én külső átmérőt mondtam aki meg lehajtotta belső átmérőnek számolta 48-50 de a lényeg hogy ott is megvan a keresztmetszet. ma visszább vettünk az előgyújtásból egy kicsit hátha bedetonál fent és a kopogás érzékelő elveszi a gyújtást, de semmi változás.hibakód természetesen nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 Próbáltad már elcsavarni valamerre a veztengelyt? Kicsit késleltesd meg, hogy az mit mutat. Ha hoz valamit látni legalább, hogy ott keresd a dolgokat, vagy azt kizárhatod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts