wookie Elküldve Szeptember2, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2014 Én a helyében elvinném először leméretni. Konkrétan lehet most kevesebb van neki a ménesből mint gyári állapotban volt. Hacsak ez az MMC nevezetű valakik nem végeztek rendes munkát ;) Ha már kipufogó és ha nem óckodik a nagy hangjától akkor nagy leömlő+60-as rendszer és egy rendes sport katalizátor. De olcsón úgy kap teljesítményt ha kipakol 50-100kg-ot az autóból :) És egyébként tényleg. Mikor egy ülés, nulla kárpit üzemmódban jártam az autókkal, rengeteget számított az a mínusz pár kiló. De asszem erről kérdezüzk Tápiószecsőt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember2, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2014 A könnyű autónak nincs párja az biztos, de pénz nélkül a tömegcsökkentés sem túl jó opció. Maximum néhány 10kg vehető ki úgy, hogy ingyen is legyen meg ne is látsszon nagyon, azután az egyik legdrágább formája a menetdinamika növelésének. A kibelezett autó pedig utcára nem való hosszútávra. Kevesebbet ad, mint amit elvesz. Persze, ha vannak felesleges kilók az autóban, akkor azt érdemes kiszedni, mert csak javít a dolgokon. De kétlem, hogy csak annyi lenne a cél, amennyit egy telitank/ürestank között érez. Valószínűleg nincs értelme a néhány plusz lóerő hajszolásának sem. 150 helyett lesz 155? Naés? Kivétel, ha a 15.9-es idejét akarja 15.85-re levinni. De akkor sem biztos, hogy ez a leghatékonyabb módja az adott pénz elköltésének. Szerintem sokkal inkább érdemes vezetési élményre menni. Ezt viszont rengeteg módon lehet fejleszteni, de ehhez ismerni kellene az autót és a pontos igényeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Szeptember3, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2014 Tudom, hogy nem ide kellene írnom, de annyira specifikus tuning alkatrészek, hogy inkább ebbe a fórumba való. Elvileg 1-2 hónapon belül új autót veszek, ezért eladó: Dbilas Flowtec szívócső (új ára 340eFt) 90eFt-ért, Lexmaul leömlő sportkatalizátorral (új ára 320eFt) 90eFt-ért vihető, Dbilas 272 fokos Race/Rally vezérműtengely (új ár 170eFt) 90eFt + Dbilas fokolótárcsa megkopva a csavaroknál 25eFt, Kábel + Z18XE ECU 40eFt (ha kell, akkor van ecu-m, amin rajta van az EDS motorsport Phase3 program,amit már nem forgalmaznak, mivel elvileg versenyekre való program -de itt az átírást a vevőnek kell intéznie) És mivel vissza rakjuk a gyári lezsírozott-felújítot 50ekm-es blokk, ezért még eladó a tuningnál használt Z18XE blokk (kb 100ekm-es) + a 30ekm-es (új) portolt növelt kompressziós hengerfejjel 100eFt-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember4, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2014 huha. rámegy a z18xe az f13-ra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Szeptember4, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2014 Persze! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember5, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2014 huha. rámegy a z18xe az f13-ra? Érzem hogy itt baj lesz.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember6, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2014 Engem nagyon érdekel a téma,de ott kezdődnek a bajok,hogy E-gas... Hallott már valaki olyanról aki látott olyat,hogy A-B korzába z18xe-t lógattak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Szeptember6, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2014 Engem nagyon érdekel a téma,de ott kezdődnek a bajok,hogy E-gas... Hallott már valaki olyanról aki látott olyat,hogy A-B korzába z18xe-t lógattak? tomtech csinálta b corsába és igen vagy z18xe1 bowdenes vagy z18xe villanypedálos lesz. kábelkorbács vezérlő mindenféleképpen kell vagy !!! (nekem 1.6 si vezérlővel ment hibátlanul) . 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tit86 Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Sziasztok! Lenne egy két kérdésem tuning ügyben: Van egy Vectrám X16XEL tudom, hogy a legegyszerűbb lenne lecserélni egy nagyobbra, de nekem egyenlőre elég. Meg már rendbe is van rakva. Szal vagy 2-3 évig tuti fogom még használni. Igaz jó lenne bele egy kis nyomaték és lovacska is. Kb 2 nap alatt végig olvastam a fórumot :D Egy két dolgot már megtettem de lényegében komolyabb belenyúlást nem eszközöltem. Kicserélem a légszűrőt tudom nem tuning. :D A levegő rendszer ezen a motoron elég kacifántosan megy, ezért ahol a motor mögött megy el a műanyag szívócső ott próbáltam rajta hőszigetelni, hogy minél később melegedjen meg a beszívott levegő. EGR lefalazva emulátorozva. Most a kartergáz szűrésen dolgozok hogy lehetne megoldani normálisan. Amiket lehet meg kéne csinálni legalábbis amit leszűrtem: Leömlő módosítás, szívó oldal módosítása, járatok minimális bővítése és polírozása. Esetleg vezérmű tengelyek cseréje meg fokoló kerék hozzá. Meg optimalizálni a vezérlőt. A szívó oldalhoz megvan a Mantzel terve csak nem tudom érdemes e megcsinálni mert eddig nem találtam olyan embert aki használ ill nem tudom mit szólna ezekhez a módosításokhoz a kp-m. Kb szerintem ez ki is jönne olyan 200 ezerből a mechanikai dolgok nem nagyon okoznának gondot ha lenne valami ötlet amivel el tudok esetleg indulni. Csak a programozás ami probléma. Ill lehet kéne vennem egy másik hengerfejet szívó csonkkal és azon megcsinálni a módosításokat és ha kész csak feltenni a régi helyére, mert a polírozás az nem két óra és az autó napi használatban van. Várom a véleményeket. Előre is köszi mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Ha tudsz angolul itt le van írva mik a lehetőségek, elég pontosan, és az is mennyit hoz. http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/691545-corsa-b-1-6-sport-mods-help.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom86 Elküldve Szeptember15, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2014 Itt egy kis Vezérműtengely lélektan ha valakit esetleg érdekel mélyebben a téma ;) http://www.geree.hu/forum/viewtopic.php?f=7&t=112&start=0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tit86 Elküldve Szeptember16, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2014 Nos. Köszönöm szépen a linket. Az angol nem erősségem de bogoztam ki belőle egy két hasznos dolgot. Ha veszek egy c20xe leömlőt és a talpát átalakítom olyanra hogy passzoljon az x16xel-re a lambda szondának van helye de az enyém csak 1 vezetékes és jóval közelebb van a blokkhoz. Ez gondolom okoz némi problémát ezért talán érdemes lenne azt cserélni egy fűtöttre? Továbbá venni kéne egy másik hengerfejet amin a módosításokat elvégzem lehetőleg szívó oldal egy részével mert csak úgy lehetne tökéletesen összelőni. Ha nem cserélek vez. tengelyeket a fokoló keréknek van értelme? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Szeptember16, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2014 Leömlő és powerbox sokat hoz. Ha az első Y-ba teszed a lambda szondát ahol 2 henger jön még csak össze, ott elmegy a fűtés nélküli szonda is, nekem is úgy volt. Ha nem cserélsz veztengelyt felesleges lecserélni a vezkerekeket. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember17, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2014 (edited) nekem eredeti helyen van az egyvezetékes az xe leömlőben. csak akkor rángatott be,amikor égszakadás volt és a városban araszolgatás közben kihült a szonda a sok víztől. megszáradt akkor minden ok,de rohadt sok víznek kell lennie az úton,hogy ez a szitu előálljon. Módosítva Szeptember17, 2014 : hakapeszimaki 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Szeptember17, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2014 Én lecseréltem az egyvezetékes szondát fűtöttre, mondjuk az Én leömlőmben a motor alatt van a szonda. NE/XE 3 vezetékest kell venni, annak fix a fűtése és az AC tápjára kötni. Amikor az AC megy, van lambdafűtés is. Gyárilag az XEben is így van megoldva. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tit86 Elküldve Szeptember22, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2014 Azon is gondolkodtam, hogy egyenlőre megmarad az 1 vezetékes szonda. Mert a leömlőt be akarom bandázsolni. A szalagot már megrendeltem, a leömlőért majd el kell mennem meg vágatnom kell lemezt a talphoz, hogy fel tudjam majd tenni a hengerfejre. Bár attól kicsit tartok, hogy a kartel mellet el fog e menni, bár ahogy nézem van benne hajtás úgyhogy reménykedek. Powerbox miatt kötekedhet a rendőr ha netalán benéz a gépháztető alá, vagy majd a powerbox miatt majd a vizsgán aggódjak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Szeptember22, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2014 Ne aggódj miatta sehol, csináld meg szépen és senki nem fog basztatni érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tit86 Elküldve Szeptember24, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2014 (edited) A leömlő már megvan a talp kivágása is le van zsírozva. Majd csak idő kéne rá hogy összehozzam, a bandázs szalag csak október végén jön úgyhogy addig a többit meg kell csinálni. :D A powerboxhoz is jön az anyag azt is majd fel kell rá rajzolni meg össze kellesz hegesztetni. Utána marad a hengerfej :D Módosítva Szeptember24, 2014 : tit86 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Szeptember24, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2014 Honnan rendelted a bandázs szallagot? A marsról? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tit86 Elküldve Szeptember27, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2014 Honnan rendelted a bandázs szallagot? A marsról? :blink: Ebay :D 15 méter jön 7 ezer huf környékén. Itthon jóval drágábban találtam ugyan ezt a minőséget, ja és nem ilyen hosszban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Szeptember27, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2014 Az én leömlőmre, ami vastagabb csövekből van, mint a gyári C20XE-é, 10ből még maradt kb 1-1,5m. Szóval szvsz feleslegesen rendelsz 15m-t. Egy másik leömlőre úgysem lesz elég. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tit86 Elküldve Szeptember28, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2014 Az én leömlőmre, ami vastagabb csövekből van, mint a gyári C20XE-é, 10ből még maradt kb 1-1,5m. Szóval szvsz feleslegesen rendelsz 15m-t. Egy másik leömlőre úgysem lesz elég. :) Majd kiderül. :D Inkább legyen több mint 1 méterrel kevesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tit86 Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Na elindult a menet. :D A leömlőről már lefaragtam a régi talpat, most rajzolom autocad-be a mostanit utána mehet a vizes vágóhoz majd jöhet a hegesztés. A héten megjött a bandázs szalag is úgyhogy már csak az van hátra hogy előre. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki1 Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 sziasztok! c20xe be melyik olajpumpat szokták meg hasznalni? x20xev vagy z20let. regebben mintha azt olvastam volna hogy többet szallit es kisebb atalakitással vagy anélkül is bemegy valamelyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Z20LET tartósabb. Más a pumpa kialakítása, kevésbé hajlamos darabjaira törni. Felszívócsövet át kell hozzá alakítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts