Amusing Elküldve Augusztus7, 2006 Elküldve Augusztus7, 2006 Érdekelne mik azok a módok, amivel feljebb lehet tornázni a teljesítmény a chip-en kívül pl. gyertacserének van-e értelme
opel16v Elküldve Augusztus7, 2006 Elküldve Augusztus7, 2006 pl. gyertacserének van-e értelme Persze, ha már ideje... :unsure: Erőt ne várj ilyen dolgoktól. Az "érzem kicsit jobban megy" dolgok meg inkább mentálisak. :)
Amusing Elküldve Augusztus7, 2006 Szerző Elküldve Augusztus7, 2006 Persze, ha már ideje... :unsure: Erőt ne várj ilyen dolgoktól. Az "érzem kicsit jobban megy" dolgok meg inkább mentálisak. :) :D na ez az amit el akarok kerülni gyertyák alatt a spéci sport gyertyákra gondoltam
Dini Elküldve Augusztus7, 2006 Elküldve Augusztus7, 2006 Sok minden modosítható egy motorn amivel teljesítményt lehet kihozni belölle! Szivórész tuning Kipufogó tuning, hengerfej polirozás stb a kérdés megéri-e egy utcai autra enyit költeni mert ugy itt több 10.000-100.000ft rol beszélünk! és ha az auto nem tudbós akkor csodát nem várhatunk pl egy 1.6 16v autotol +20-30Le aztán késsz! és mikorra megvan a kipuff tuning meg a szivórész meg hengerfej el is költöttünk 300.000ft Na persze én az árakban nem vagyok teljesen biztos Opel16v szerintem pontosabb infokat tud nyomatni!
opel16v Elküldve Augusztus7, 2006 Elküldve Augusztus7, 2006 Sportgyertyák nem sokat érnek, főleg nem pl. ecotec motor esetében, ahol a relatíve magas hőérték miatt hamar tönkre is mennek. A legjobb a gyári ezekbe, én is azzal versenyzem. Hogy érezhető és markáns változást érjünk el, a vasakat kell variálni, úgymint szívósor, kipufogó, hengerfej, vezérműtengely. No és persze a megváltozott dolgokhoz hozzá kell programozni a motorvezérlő komputert is. De ez már komoly költségvonzattal jár, valamint rengeteg hátránya is van (motor karakterisztikája változik, alkalmatlan lesz városi járkálásra).
Tápiószecső Elküldve Augusztus7, 2006 Elküldve Augusztus7, 2006 Érdekelne mik azok a módok, amivel feljebb lehet tornázni a teljesítmény a chip-en kívül pl. gyertacserének van-e értelme Ha max. 100-200ezret szánnál a dologra, akkor inkább bele se kezdj. Ha többet akkor már lehet valamit alkotni, de ahogy mondani szokták nem éri meg, mert abból az árból már meg tudod venni a gyári erősebbet. Emelett reneteg buktatója van, mivel ha nem komplett megoldásokat veszel bukik a rendszer egységessége, és ez általában visszaüt valahol.
redline Elküldve Augusztus7, 2006 Elküldve Augusztus7, 2006 Ha max. 100-200ezret szánnál a dologra, akkor inkább bele se kezdj. Ezt akartam mondani :) Mielőtt elriasztjuk az uriembert kérdezzuk meg mennyit szán rá és mire akarja használni? Bár egy a gyertyakérdés elég érdekes :unsure: :D Volt lejjebb egy topik aszem "kisblokkos 16 szelepesek" névvel abban pont erről volt szó, volt egy link ahol lehetett rendelni vmi isszonyat 1.6 16v-t 5000 fontért :lol: Meg kellett volna venned az opel16v racsing team (ez olyan lehet mint vmi virágkötő szakkör :D ) szivosorát :D ahhoz egy kipuff, tengelyek és hurrá :) Csodák nincsennek..izé vannak pdtinek hivják :D megy és alig eszik....igaz nem megy el 100-120e km-t de egy csoda :D
BaTi Elküldve Augusztus9, 2006 Elküldve Augusztus9, 2006 Sztetek annak van értelme ha kivetetem a katit vagy esetleg sprot katit teszek bele? Érek el vele vmit vagy csak árt az ecotec-nek?? Kezdek csúnyán nézni erre az ecotecre mert nagyon gátol a tuning terén inkább csak ártani lehet neki ezekkel a dolgokkal :S
opel16v Elküldve Augusztus9, 2006 Elküldve Augusztus9, 2006 Egy kicsit javul a motor dinamikája ha kiveszed. De akkor meg lebukhatsz kpm ellenőrzésen. Sportkatikkal nincs tapasztalatom, de nem tudom mennyire lehet velük tartani a gyári emissziós értékeket...
warwolf Elküldve Augusztus9, 2006 Elküldve Augusztus9, 2006 Egy kicsit javul a motor dinamikája ha kiveszed. De akkor meg lebukhatsz kpm ellenőrzésen. Sportkatikkal nincs tapasztalatom, de nem tudom mennyire lehet velük tartani a gyári emissziós értékeket... Lényegesen nagyobb az áteresztőképességük.Gyakolatilag a kerámia helyett, egy sűrű fémháló van benne.De sztem csak rendes középdobbal, és egy pofás sportdobbal az igazi.A 4-2-1-es leömlőt már meg sem merem említeni........ Jah, meg akkor már a szívóoldalt is nyitni kellene, de erre van egy egész téma, a címe: Direktszűrő. :unsure:
opel16v Elküldve Augusztus9, 2006 Elküldve Augusztus9, 2006 Lényegesen nagyobb az áteresztőképességük.Gyakolatilag a kerámia helyett, egy sűrű fémháló van benne. Igen, ez mind ismert... csak az nem, hogy mennyire teljesíti vele a gyári emissziós értékeket az autó. Elég ha 1%-kal lépi túl, olyan mintha benne sem lenne (a kpm számára).
BaTi Elküldve Augusztus9, 2006 Elküldve Augusztus9, 2006 Jah, meg akkor már a szívóoldalt is nyitni kellene, de erre van egy egész téma, a címe: Direktszűrő. :D Sportdob az most lett újítva, direktszűrőn gondolkozom még azt írtam is abba a Témába. Ez a 4-2-1-es leömlő ez érdekelne mit takar :) nagyon nem értek hozzá de kiváncsi vagyok? :unsure:
opel16v Elküldve Augusztus9, 2006 Elküldve Augusztus9, 2006 A kipufogó leömlőről van szó, egyenként indul a hengerfejtől, majd párokban tér egymáshoz, míg végül eljut az egycsöves kivezetésig.
BaTi Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 Na így már világos köszönöm szépen és ez sokba fáj? :unsure:
coupe Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 Na így már világos köszönöm szépen és ez sokba fáj? :unsure: 65000ft-tól felfelé.
Tom Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 65000ft-tól felfelé. És ha kicsit is szarul csinálják, akkor meg nyomatékból veszít. :unsure:
opel16v Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 És ha kicsit is szarul csinálják, akkor meg nyomatékból veszít. :unsure: Mindenképpen eltolódik feljebb a nyomatékmaximum, akármit csinálsz vele. :)
Tápiószecső Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 Mindenképpen eltolódik feljebb a nyomatékmaximum, akármit csinálsz vele. :) Ha rátesznek még egy kompresszort is, akkor nem biztos. :unsure:
Atommanó Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure:
Tom Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure: Mikor mész? Ha kész lesz addigra a verdám, akkor megyek Veled.
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure: Kösz, én már kértem az enyémre. 115000 Ft-ot mondtak a komplett rendszerre. Elég jól hangzik. Csak ugye a pénz... Ezek a mocskos anyagiak... De kuporgatok. :)
Tápiószecső Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 Kösz, én már kértem az enyémre. 115000 Ft-ot mondtak a komplett rendszerre. Elég jól hangzik. Csak ugye a pénz... Ezek a mocskos anyagiak... De kuporgatok. :unsure: Ez mit takar? 4-1/4-2-1? kat? közép-hátsódob? rozsdamentes/saválló?
opel16v Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 Ez mit takar? 4-1/4-2-1? kat? közép-hátsódob? rozsdamentes/saválló? Az árból ítélve nincs kat és nem saválló :unsure:
warwolf Elküldve Augusztus10, 2006 Elküldve Augusztus10, 2006 A kipufogó leömlőről van szó, egyenként indul a hengerfejtől, majd párokban tér egymáshoz, míg végül eljut az egycsöves kivezetésig. De mit lehet pl. csinázni a szek.levegő kompival??Mert az meg sziszegne világba, pl...............
Recommended Posts