grofbandi Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Szerintem kevertetni kellene... vidd be valahová mondjuk a tankajtót.... Ha gyári szín, akkor van kódja. Hogy hol, azt a régebbiek biztos tudják, én most vettem a gépet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Ha gyári szín, akkor van kódja. Hogy hol, azt a régebbiek biztos tudják, én most vettem a gépet. Találtam infót róla:"a) Régebbi típusok adattáblája a motorháztető felnyitása után az un. zárhídon található, az alsó sorban tartalmazza a szükséges információt :) Újabb típusok adattáblája a B oszlopra az ajtózárcsap alatti részen található.Itt is a legalsó sor tartalmazza a kárpit és a karosszéria színét" Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Hali! Ujra én egy kérdéssel! Sajna nekem is van a kocsin pár karc meg felverődés (van ahol vasig lejött a festék). Tudna valaki tanácsot adni hogy tudnám a mélyebb és a kisebb karcokat is eltüntetni. Hallottam a turtle wax-os cuccokról hogy jók de a kőfelverődés nyomait tuti nem veszi ki! Szükségem lenne megfelelő javítófestékre de sehol sem találtam megfelelőt. ún.: villámezüst színű kellene td ajánlani valaki helyet ahol kapni ilyet? Üdv! Szabolcs Opel alkatrészeket árúsító boltban, esetleg szalonban próbálkoztál már? Adnak színkódra javítófestéket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Opel alkatrészeket árúsító boltban, esetleg szalonban próbálkoztál már? Adnak színkódra javítófestéket. Igen, én is így vettem ecsetes megoldást. 2000 ft körül van, amiben a lakk is benne van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Szerintem kevertetni kellene... vidd be valahová mondjuk a tankajtót.... Amikor kevertetni akartam javítófestéket a tülör burkolatát vittem be, de csak két komponensűt tudtak volna adni, vagy szórópisztoly kell hozzá, és előtte bekeverem, vagy flakonba töltik, de akkor két órán bellül el kell használni, mert ugye beleteszik az edzőt is. Én úgy gondoltam, hogy simán egy komponensűt rakatok flakonba , aztán ha kell fújuk ide-oda egy kicsit. Ráadásul elég horror ára volt. Így hát vettem találomra fehéret ezerért, és azzal fújtam le a javított helyeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Amikor kevertetni akartam javítófestéket a tülör burkolatát vittem be, de csak két komponensűt tudtak volna adni, vagy szórópisztoly kell hozzá, és előtte bekeverem, vagy flakonba töltik, de akkor két órán bellül el kell használni, mert ugye beleteszik az edzőt is. Én úgy gondoltam, hogy simán egy komponensűt rakatok flakonba , aztán ha kell fújuk ide-oda egy kicsit. Ráadásul elég horror ára volt. Így hát vettem találomra fehéret ezerért, és azzal fújtam le a javított helyeket. Karcolást, kavicsfelverődést ecsettel is ki lehet javítani. Főleg ha nem metál. Bekenni több rétegben, hagyni jól megszáradni, majd lecsiszolni a felesleget, (a végén nagyon finom papírral), és átpolírozni. Nekem is vannak ilyenek, tavasszal megcsinálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Karcolást, kavicsfelverődést ecsettel is ki lehet javítani. Főleg ha nem metál. Bekenni több rétegben, hagyni jól megszáradni, majd lecsiszolni a felesleget, (a végén nagyon finom papírral), és átpolírozni. Nekem is vannak ilyenek, tavasszal megcsinálom. Hááát, én nem tenném az fix. Hogy fog az kinézni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Hááát, én nem tenném az fix. Hogy fog az kinézni? Alig lehet észrevenni. Csak kis felületről beszélek, a karcolás, kavicsfelverődés ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Alig lehet észrevenni. Csak kis felületről beszélek, a karcolás, kavicsfelverődés ilyen. Nem értem. Egy kis felületet hogyan tudsz megcsiszolni úgy, hogy a kis felületnél jóval nagyobb területet ne karcolgass össze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Nem értem. Egy kis felületet hogyan tudsz megcsiszolni úgy, hogy a kis felületnél jóval nagyobb területet ne karcolgass össze? Kézzel csiszolom. És azért kell a finom polírpapír, (2000-es) hogy utána egy pasztás polírozással teljesen el lehessen tüntetni a nyomát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Ma voltam rozsdagarancia szemlén a sárvédőív peremein kezdődő kirügyezés+más apróságok ürügyén. A vizsgáló mérnök teljesen korrekt volt, rögtön garanciális javítást mondott rá. Sőt, megnyugtatott, hogy ha a 12 év letelte előtt bármi esetleg újra előjönne, az is GM-munka lesz. Azért érik az embert kellemes csalódások is. Ez így rendben van, GM! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Ma voltam rozsdagarancia szemlén a sárvédőív peremein kezdődő kirügyezés+más apróságok ürügyén. A vizsgáló mérnök teljesen korrekt volt, rögtön garanciális javítást mondott rá. Sőt, megnyugtatott, hogy ha a 12 év letelte előtt bármi esetleg újra előjönne, az is GM-munka lesz. Azért érik az embert kellemes csalódások is. Ez így rendben van, GM! :lol: Opel szervízben voltál? Hol sikerült ezt lerendezned. Sajnos az enyémen is rügyezik mindkét hátsó ív... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Opel szervízben voltál? Hol sikerült ezt lerendezned. Sajnos az enyémen is rügyezik mindkét hátsó ív... :lol: Elvileg bármelyik Opel szervizben lehet ezt kezdeményezni, ha megvannak a szervizkönyv-pecsétek a korróziós átvizsgálásokról. Még a múlt héten fotók készültek róla, amiket a szerviz beküldött a központba, csak nem jól látszott rajtuk a sárvédőíves hiba (volt más is, de az kivehető volt a képeken), ezért jött el személyesen a központi garanciális ember. A rügyeken látszik, hogy belülről indult el a dolog, nem pl. kőfelverődés miatt. A nézelődés nem is tartott sokáig, rögtön mondta, hogy egyértelmű az eset. Semmi elterelés, hárítás, vagy valami apróbetűs részre hivatkozás nem volt, hogy esetleg nem mostam ki rendesen a kerékjáratokat (mondjuk erre igyekeztem mindig figyelni), vagy akármilyen más kifogás, ...szóval tényleg nagyvonalú volt a hozzáállás. Én nem akarom a GM-et átvágni (mert a hiba tényleg fennáll), ők sem akarnak engem átvágni (mert szerintük is fennál a hiba, és jótállnak érte, tíz évvel ezelőtt vállalták) - ennyi történt. Lehet, hogy ez ilyen egyszerű, és ez lenne a természetes? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Elvileg bármelyik Opel szervizben lehet ezt kezdeményezni, ha megvannak a szervizkönyv-pecsétek a korróziós átvizsgálásokról. Még a múlt héten fotók készültek róla, amiket a szerviz beküldött a központba, csak nem jól látszott rajtuk a sárvédőíves hiba (volt más is, de az kivehető volt a képeken), ezért jött el személyesen a központi garanciális ember. A rügyeken látszik, hogy belülről indult el a dolog, nem pl. kőfelverődés miatt. A nézelődés nem is tartott sokáig, rögtön mondta, hogy egyértelmű az eset. Semmi elterelés, hárítás, vagy valami apróbetűs részre hivatkozás nem volt, hogy esetleg nem mostam ki rendesen a kerékjáratokat (mondjuk erre igyekeztem mindig figyelni), vagy akármilyen más kifogás, ...szóval tényleg nagyvonalú volt a hozzáállás. Én nem akarom a GM-et átvágni (mert a hiba tényleg fennáll), ők sem akarnak engem átvágni (mert szerintük is fennál a hiba, és jótállnak érte, tíz évvel ezelőtt vállalták) - ennyi történt. Lehet, hogy ez ilyen egyszerű, és ez lenne a természetes? Azt hiszem, ezt akkor buktam, külföldről lett behozva az autó, és itthon már nem vezették a szervízkönyvét... :S A rügyezés oka pedig a belső párásodás, múltkor jöttem rá, mikor kipakoltam az oldalrekeszt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnsattila Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok. Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a fényezésre az emblémákat, feliratokat mivel ragaszthatom fel? Van-e erre egy spéci valami? Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok. Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a fényezésre az emblémákat, feliratokat mivel ragaszthatom fel? Van-e erre egy spéci valami? Előre is köszönöm. Ha most veszed meg őket,rajtuk van már a kétoldalas ragasztó.Csak lehúzod,és ragasztod.Utólagosan passz,talán valami szilikontömítő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnsattila Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Ha most veszed meg őket,rajtuk van már a kétoldalas ragasztó.Csak lehúzod,és ragasztod.Utólagosan passz,talán valami szilikontömítő... Utólagosan kellene feltenni és sajna nincs rajta a kétoldalú ragasztó. Valami hasonló kellene az eredetihez vagy eredeti de honnan??? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Utólagosan kellene feltenni és sajna nincs rajta a kétoldalú ragasztó. Valami hasonló kellene az eredetihez vagy eredeti de honnan??? :D Tudom most lehurrognak <_<, de én pl.,mindíg leszedem őket,nem szeretem a feliratokat rajta. próbáld meg fbs-l,az is jó,vékonyan a betűkre kenve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnsattila Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 fbs?? bocs de nem tudom az mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnsattila Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 ok megtaláltam... egész jónak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 fbs?? bocs de nem tudom az mi? Ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnsattila Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Köszönöm, holnap beszerzem és ki is próbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Tudom most lehurrognak <_<, de én pl.,mindíg leszedem őket,nem szeretem a feliratokat rajta. próbáld meg fbs-l,az is jó,vékonyan a betűkre kenve. OFF Nem vagy egyedül... :D ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Amúgy gyárilag volt ilyen opció (felár nélkül rendelhető extra), Coupénál legalábbis biztosan: lehetett kérni az autót eleve feliratok nélkül is (az enyém is ilyen), ilyenkor csak a csomagtérfedél közepén az Opel logo marad fent, mert azt leszedve két kis lyuk lenne a lemezen, de az "Opel" és "Astra" feliratok eltűnnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Amúgy gyárilag volt ilyen opció (felár nélkül rendelhető extra), Coupénál legalábbis biztosan: lehetett kérni az autót eleve feliratok nélkül is (az enyém is ilyen), ilyenkor csak a csomagtérfedél közepén az Opel logo marad fent, mert azt leszedve két kis lyuk lenne a lemezen, de az "Opel" és "Astra" feliratok eltűnnek. Viszont,hogy a jelet miért kellett így felrakni,azt nem tom,de igen bosszantó volt,mikor legelőször letéptem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts