Boldizsar Elküldve Február3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Február3, 2009 Hali! Vki tudja, hol lehet megnézni, hogy mi a Classic II. színeknek a színkódja? Anyósülés felőli ajtónál..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Anyósülés felőli ajtónál..... Úgy értettem, hogy az összeset... :D A sajátomon kívüli érdekelne az összes kékárnyalat mintákkal. Van ilyen? Jah, és két elvileg egyforma szín között mekkora eltérések lehetnek árnyalatban két különböző kocsi esetén? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Február3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Február3, 2009 Úgy értettem, hogy az összeset... :D A sajátomon kívüli érdekelne az összes kékárnyalat mintákkal. Van ilyen? Jah, és két elvileg egyforma szín között mekkora eltérések lehetnek árnyalatban két különböző kocsi esetén? Nem tudok róla. Opel.hu-n nézz körül ott fent vannak a rendelhető színminták. Akkor írok 1-et elsőnek: királykék Y269 ha jól emlékszem mintaként a galériában az enyém. Jelentős lehet a különbség évjárattól függően. Off mondeo esetében ugyanazon színkódhoz 1 évjáraton belül 3! féle színárnyalat is van...Tapasztalat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Február4, 2009 Megoszt Elküldve Február4, 2009 Milyen gyakran célszerű az alvázmosás szerintetek, főleg ilyen trutyis időben, közel napi használat essetén, a túl gyakori árthat? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 mAjd tavasszal.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 Szevasztok rég voltam erre de ezt el kell mondanom mindenkinek. Nagyon meg szivtam a tudatlanságom miatt. Vettem takarót a gépre Nem bovlit majdnem 8000ft volt. Szépen mikor jég volt meg hó letakartam erre lemostam tegnap elött és látszanak rajta halvány foltok ahogy a szél fújta azt a szart meg dörzsölte a sarkait olyan halványabb alig láccik de én nagyon mérges vagyok. Mivel tudom eltüntetni segítsetek??????????????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 Szevasztok rég voltam erre de ezt el kell mondanom mindenkinek. Nagyon meg szivtam a tudatlanságom miatt. Vettem takarót a gépre Nem bovlit majdnem 8000ft volt. Szépen mikor jég volt meg hó letakartam erre lemostam tegnap elött és látszanak rajta halvány foltok ahogy a szél fújta azt a szart meg dörzsölte a sarkait olyan halványabb alig láccik de én nagyon mérges vagyok. Mivel tudom eltüntetni segítsetek??????????????????????? pl. TurtleWax remélhetőleg eltünteti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Sziasztok! Az üzemanyagbetöltő-fedélen körben lévő gumi szigetelés szép lassan megadja magát nálam (megkeményedett, morzsolódik), így befolyik a víz a tanksapkához. Mondjuk van ott egy szellőzőjárat, ott le tud folyni, de így elég elhagyottan néz ki. Lehet ezzel kezdeni valamit – esetleg szervizben, ha nem röhögnek ki –, mert egy új fedél, színrefújva, friss tömítéssel azért drága mulatság lenne. Ötlet esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Mosni mivel érdemes a kocsit, vagyis mi a legkiméletesebb? Kefe vagy szivacs? Mosás után a vízet mivel a legkiméletesebb eltávolitani, hogy ne legyen foltos? Szarvasbőr, vagy pedig szilikonos vízlehúzó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Mosni mivel érdemes a kocsit, vagyis mi a legkiméletesebb? Kefe vagy szivacs? Mosás után a vízet mivel a legkiméletesebb eltávolitani, hogy ne legyen foltos? Szarvasbőr, vagy pedig szilikonos vízlehúzó? Én a szivacsot javaslom, mert kényelmesebb is, de az szerintem alaposabb öblítést is kíván, mert több kosz szemcse maradhat alatta, mint a kefe esetén. Szarvasbőrt próbáltam nemegyszer, nem igazán vált be, de biztos nem úgy csináltam pontosan, ahogy az a Nagykönyvben vagyon. ;) Szóval foltos maradt, ráadásul fekete az autó. Engem amúgy már nem igazán izgat, hogy kívülről mennyire makulátlan az autó, csak ne legyen nagyon retkes mert az gáz. Belül mindig rend, tisztaság van és ez bőven elég ;) Bocs a többlet infókért. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Nekem a szarvasbőr vagy műzergebőr vált be,ezekkel csak nedves állapotukban lehet szépen törölni.Az én járgányom sem egy világos színű,de ha nem kapkodok nem lesz foltos.Nem is tudnám elviselni,hogy foltos maradjon. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Én a szivacsot javaslom, mert kényelmesebb is, de az szerintem alaposabb öblítést is kíván, mert több kosz szemcse maradhat alatta, mint a kefe esetén. Szarvasbőrt próbáltam nemegyszer, nem igazán vált be, de biztos nem úgy csináltam pontosan, ahogy az a Nagykönyvben vagyon. ;) Szóval foltos maradt, ráadásul fekete az autó. Engem amúgy már nem igazán izgat, hogy kívülről mennyire makulátlan az autó, csak ne legyen nagyon retkes mert az gáz. Belül mindig rend, tisztaság van és ez bőven elég ;) Bocs a többlet infókért. ;) Télen kefét(mert belefagyna a kezem a vízbe), nyáron szivacsot használok. Valaki azt mondta a kefe az nem jó, de sztem az sem rossz, de jobb a szivacs. Szilikonos lehúzot meg most akkor kipróbálom. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ősi inka tapasztalat: Virágzó nyárfa alá nem jó frissen mosott sötétkék autóval állni... (Ezt eddig is tudtam, de fél órát muszáj volt ott parkolnom... ;) ) A 2 perces futó zápor azért már nem kellett volna... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ősi inka tapasztalat: Virágzó nyárfa alá nem jó frissen mosott sötétkék autóval állni... (Ezt eddig is tudtam, de fél órát muszáj volt ott parkolnom... ;) ) A 2 perces futó zápor azért már nem kellett volna... ;) Részvétem. Kedden ugyanezt szoptam be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ősi inka tapasztalat: Virágzó nyárfa alá nem jó frissen mosott sötétkék autóval állni... (Ezt eddig is tudtam, de fél órát muszáj volt ott parkolnom... ;) ) A 2 perces futó zápor azért már nem kellett volna... ;) Jó hogy mondod, mert holnap mosás/wax, de akkor nem a virágzó cseresznyefák tövében lesz a polírozás! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ősi inka tapasztalat: Virágzó nyárfa alá nem jó frissen mosott sötétkék autóval állni... (Ezt eddig is tudtam, de fél órát muszáj volt ott parkolnom... ;) ) A 2 perces futó zápor azért már nem kellett volna... ;) Azért az ezüstmetál sem rossz. Fater most végzett a swift mosásával, ő is beállt egy fa alá ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Ááááá help pls ;) Egy óvatlan kolléga 2 napja ügyesen rányitotta a jobb hátsó ajtót egy vaskorlátnak, így az ajtó éléről szépen lepattant a festés olyan 3-4 cm hosszoan, és kb. ~ 2-3 mm szélesen... Az lenne a kérdésem, hogy van ilyen esetekre konkrétan valami javító festék vagy bármi amivel korrigálni lehet az ilyen apróbb sérüléseket, hogy ne kezdjen el rohadni meg rozsdásodni ott az ajtó? ;) Nem szeretném (legvégső esetben csak) újra fújatni ajtót emiatt, remélem van más megoldás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Ááááá help pls ;) Egy óvatlan kolléga 2 napja ügyesen rányitotta a jobb hátsó ajtót egy vaskorlátnak, így az ajtó éléről szépen lepattant a festés olyan 3-4 cm hosszoan, és kb. ~ 2-3 mm szélesen... Az lenne a kérdésem, hogy van ilyen esetekre konkrétan valami javító festék vagy bármi amivel korrigálni lehet az ilyen apróbb sérüléseket, hogy ne kezdjen el rohadni meg rozsdásodni ott az ajtó? ;) Nem szeretném (legvégső esetben csak) újra fújatni ajtót emiatt, remélem van más megoldás! Ha drágább olcsó megoldás rendelni , venni ecsetes javítófestéket festékboltban vagy opelnél. Olcsóbb olcsó megoldás hasonló színü körömlakk egy hölgyismeröstől ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Ááááá help pls ;) Egy óvatlan kolléga 2 napja ügyesen rányitotta a jobb hátsó ajtót egy vaskorlátnak, így az ajtó éléről szépen lepattant a festés olyan 3-4 cm hosszoan, és kb. ~ 2-3 mm szélesen... Az lenne a kérdésem, hogy van ilyen esetekre konkrétan valami javító festék vagy bármi amivel korrigálni lehet az ilyen apróbb sérüléseket, hogy ne kezdjen el rohadni meg rozsdásodni ott az ajtó? ;) Nem szeretném (legvégső esetben csak) újra fújatni ajtót emiatt, remélem van más megoldás! Ide jó lesz a szintelen körömlakk is, az tuti van az első hölgynél aki szembejön ;) Bevált :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Persze, színkód alapján tudnak neked rendelni javítóstiftet bármelyik Opel szalonban, nagyjából 3000Ft-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Persze, színkód alapján tudnak neked rendelni javítóstiftet bármelyik Opel szalonban, nagyjából 3000Ft-ért. Értem! Thx! Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Értem! Thx! Ha jól emlékszem nekem 1500ft volt metálfekete autóhoz a szín is és a lakk is. 2000ft-nál több nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Ha jól emlékszem nekem 1500ft volt metálfekete autóhoz a szín is és a lakk is. 2000ft-nál több nem volt. Nekünk W-nál 3500-4000 volt a kripton zöld a Vectránkhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Azt a háromezret én is csak saccoltam, anno 2 éve valami 2400-ért vettem a Calibrára én is a sima 1 komponensű nem metál javítóstiftet. A csergő programja most is valami kétezerpárszáz forintot hoz rá, de egyrészt az ugye Csergő, nem mindenkinek esik útba, az Opel szalon meg (ami mindenhol van) drágább, másrészt meg válság van, az euroárak az egekben, szóval a lényeg az hogy párezer forint körül van most is. (Amit még anno rendeltem a Calihoz, azt olyan jól sikerült elraknom hogy később se találtam meg, most nemrég került elő, amikor már egy éve nincsen Magmarot színű autóm... ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Azt a háromezret én is csak saccoltam, anno 2 éve valami 2400-ért vettem a Calibrára én is a sima 1 komponensű nem metál javítóstiftet. A csergő programja most is valami kétezerpárszáz forintot hoz rá, de egyrészt az ugye Csergő, nem mindenkinek esik útba, az Opel szalon meg (ami mindenhol van) drágább, másrészt meg válság van, az euroárak az egekben, szóval a lényeg az hogy párezer forint körül van most is. (Amit még anno rendeltem a Calihoz, azt olyan jól sikerült elraknom hogy később se találtam meg, most nemrég került elő, amikor már egy éve nincsen Magmarot színű autóm... ;) ) Ennek ez a szokása. Mi is megvettük aztán azt se tudtuk, hogy hová tettük. Most meg hogy megvan nem kenjük fel sosem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts