omega 2.5 Elküldve December30, 2008 Elküldve December30, 2008 hát én ha bekapcsolom a kilométeroránál világit. Most ezt nem értem, az előbb azt írtad, hogy nincs ködlámpád. A ködlámpa kapcsolón van egy led az a visszajelző. A ködlámpa kapcsoló pedig a világítás kapcsolón van. Nem kötekedésből írom, csak segíteni szeretnék.
Kennny Elküldve December30, 2008 Elküldve December30, 2008 hát én ha bekapcsolom a kilométeroránál világit. Hello, az valoszinü hogy a hatso ködlámpa viszajelzöje lesz, az elsö ködlampa viszajelzöje a világitás kapcsoloban van. ÜDV
charlye Elküldve December30, 2008 Elküldve December30, 2008 ez igy van! a többi visszajelzö pedig a fordulatszámmérö lapjában van. ami megkevert az az h olyan berendezés hibáját irja a computer amilyen elméletileg nincs az autoban,vagy van csak már elbarkácsolták? ezért gondoltam h ami visszajelzö van a müszerfalon az jelent is valamit. mert hát ugye az is szokás h ha valaminek a visszajelzöje világit abbol kiveszik az égőt.Hello, az valoszinü hogy a hatso ködlámpa viszajelzöje lesz, az elsö ködlampa viszajelzöje a világitás kapcsoloban van. ÜDV
kori Elküldve December31, 2008 Elküldve December31, 2008 A 97.09-ig nem volt a műszerfalon visszajelzője az első ködlámpának, csak a kapcsolóban. Amúgy ha nagyon megfigyeled, akkor a benyásoknál van egy téglalap ikon egy vonallal, ami csak Japánban volt bekötve, mégis benne van az európaiakban is. Én is egy Teches átvizsgálást javasolnék, bár elképzelehtő, hogy bekakilt a tempomatos indexkar, és bontóban csa simát tudott szerezni ez előző gazdi.
charlye Elküldve December31, 2008 Elküldve December31, 2008 kösz az egyértelmü választ! a tech egyébként megegyezik a hibakodkiolvasoval,vagy ez egy külön berendezés?A 97.09-ig nem volt a műszerfalon visszajelzője az első ködlámpának, csak a kapcsolóban. Amúgy ha nagyon megfigyeled, akkor a benyásoknál van egy téglalap ikon egy vonallal, ami csak Japánban volt bekötve, mégis benne van az európaiakban is. Én is egy Teches átvizsgálást javasolnék, bár elképzelehtő, hogy bekakilt a tempomatos indexkar, és bontóban csa simát tudott szerezni ez előző gazdi.
Gabo Elküldve December31, 2008 Elküldve December31, 2008 Hello, az valoszinü hogy a hatso ködlámpa viszajelzöje lesz, az elsö ködlampa viszajelzöje a világitás kapcsoloban van. ÜDV Bár Kori utalt rá, de pl faceliftben csak műszerfalon, óra alatt van ködlámpa visszajelző, első hátsó... charlie - Tech meg hibakódolvasó az esetedben ua :rolleyes:
charlye Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 táéglalap ikon vonallal van az enyémbe is. mint megtudtam a katalizátor tulhevülésekor világit,és csak a japánba szánt változatoknál. amugy ha egy autoban elö van készitve a tempomatbekötés akkor a kuplungnál a kapcsolo is benn van vagy az csak olyanban van amibe be is épitették a tempomatot?A 97.09-ig nem volt a műszerfalon visszajelzője az első ködlámpának, csak a kapcsolóban. Amúgy ha nagyon megfigyeled, akkor a benyásoknál van egy téglalap ikon egy vonallal, ami csak Japánban volt bekötve, mégis benne van az európaiakban is. Én is egy Teches átvizsgálást javasolnék, bár elképzelehtő, hogy bekakilt a tempomatos indexkar, és bontóban csa simát tudott szerezni ez előző gazdi.
AtiZafi Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 táéglalap ikon vonallal van az enyémbe is. mint megtudtam a katalizátor tulhevülésekor világit,és csak a japánba szánt változatoknál. amugy ha egy autoban elö van készitve a tempomatbekötés akkor a kuplungnál a kapcsolo is benn van vagy az csak olyanban van amibe be is épitették a tempomatot? a kuplunkapcsoló nincs minden autóban benne, csak ha szükség van rá más rendszereknek is. Pl: mai dízelekben bent van Az enyémbe bent volt és csak kapcsolót vettem (y20DTH) 2002 de azonos évjáratú benzinesek hiába voltak előkészítve a kuplung kapcsoló, és a tech programozás is hiányzott.
AtiZafi Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 a kuplunkapcsoló nincs minden autóban benne, csak ha szükség van rá más rendszereknek is. Pl: mai dízelekben bent van Az enyémbe bent volt és csak kapcsolót vettem (y20DTH) 2002 de azonos évjáratú benzinesek hiába voltak előkészítve a kuplung kapcsoló, és a tech programozás is hiányzott. ........hú, most látom ez Omega B forum........bocs én fiatalabb opelokra gondoltam
Gabo Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 ........hú, most látom ez Omega B forum........bocs én fiatalabb opelokra gondoltam A legfiatalabb Omega is B.....(2)... B)
gemy Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 sziasztok, 2.0 16 szepeles (1998as évjárat) automata omegához keresek tempomat kapcsolót (4 eres a vezeték) nézegettem a német e-bayt de ott főleg dizelekhez van (a 2 eres), és szállitással drágállom, gondoltam futok itt is egy kört. köszi
Gabo Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 sziasztok, Tedd be a keres rovatba, hátha....
tomi023 Elküldve Augusztus15, 2009 Elküldve Augusztus15, 2009 sziasztok, 2.0 16 szepeles (1998as évjárat) automata omegához keresek tempomat kapcsolót (4 eres a vezeték) nézegettem a német e-bayt de ott főleg dizelekhez van (a 2 eres), és szállitással drágállom, gondoltam futok itt is egy kört. köszi én rendeltem onnan de sajna a minősége elég silány. 3db-ból 2jó. A vezetéke négyeres, mert 3kapcsoló vezérli a tempomatot. de pl nekem az Astraban az R gomb nem megy, persze lehet hogy csak elkötöttem...
gemy Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Tedd be a keres rovatba, hátha.... kösz, megpróbálom..
Oldjawás Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 kösz, megpróbálom.. Szia. Ha még kell akkor nekem van egy, mert én rosszat vettem. Nekem két vezetékes kell, de négyest sikerült vennem. Hatezer pénz, amennyi nekem volt a bontóban. Ha érdekel, irj privit, vagy az e-mailomra. Üdv
pze Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 Sziasztok 2.5td-nél 2 vezetékes a tempomat kapcsoló! A gondom az vele, hogy ha vissza felé szeretném léptetni a sebességet nem csinál semmit felfelé jó és lekapcsolni is lehet. ?? van valami vélemény? valaki járt már így?
FPepe Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Sziasztok 2.5td-nél 2 vezetékes a tempomat kapcsoló! A gondom az vele, hogy ha vissza felé szeretném léptetni a sebességet nem csinál semmit felfelé jó és lekapcsolni is lehet. ?? van valami vélemény? valaki járt már így? Gyárilag ilyen, a diesel nem tudja lefelé léptetni a tempomattal a sebességet, csak felfelé.
Omegatd Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Gyárilag ilyen, a diesel nem tudja lefelé léptetni a tempomattal a sebességet, csak felfelé. Miért, melyik tempomat tudja?
Gabo Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Miért, melyik tempomat tudja? izé, pl az enyémek mind tudják.. tudták.. ok az A Omegán nem próbáltam, mert előbb szét lett szedve, de a B Omegáim tudják... (hja elfelejtettem, hogy elektronyos a gáztaposó, valószínű ez is hozzájárulhat)
pze Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Akkor van egy négy vezetékes irányjelzö szerkezet! "occóé" valakinek?
skyrangr Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Miért, melyik tempomat tudja? Nekem a x20xev tudja. '97es. nem elektromos a pedál, szokásos bowdencibáló motoros...
FPepe Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Miért, melyik tempomat tudja? Pl. a benzineseké :rolleyes:
Omegatd Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Nekem a x20xev tudja. '97es. nem elektromos a pedál, szokásos bowdencibáló motoros... Akkor mit nem tud a dízelhez képest?
Omegatd Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Füstölni :rolleyes: Hát, ha valakinek a tempomatja füstöl, az elég gáz! Komolyra fordítva, akkor a dízel tempomat jobb, mint a benyásoké. A benyás tart, csökkent, emel, és old, a dízel pedig tart, memorizál, emel, és old...
Recommended Posts