kori Elküldve Július24, 2008 Megoszt Elküldve Július24, 2008 Nincs visszajelző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július24, 2008 Megoszt Elküldve Július24, 2008 Elvileg fekete és fekete-kék vezetékeket kell keresned. Utóbbiból valószínű 2 megy bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Július27, 2008 Megoszt Elküldve Július27, 2008 Elvileg fekete és fekete-kék vezetékeket kell keresned. Utóbbiból valószínű 2 megy bele. Sikerült megtalálni. :lol: Be volt bújtatva a kábelkötegbe. Akkor holnap be is rakom a tempomatot, remélem működni fog. Köszi a sgítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Sikerült? Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Sikerült? Sikerült, de elég szenvedős volt. Azt hittem milyen egyszerű dolgom lesz, mert én szedtem ki egy MV6-ból kb. 5 perc alatt. De abban nem volt már hűtő és hengerfej. A tempomatot a sok rohadt csőtől alíg bírtam berakni az enyémbe. A kuplungpedál kapcsolóval egy órát elszórakoztam mire rájöttem, hogy ki kell venni a biztosíték táblát. Onnantól 5 perc volt. Ha esetleg valaki hasonlón töri a fejét szóljon, mert menetközben rájottem pár dologra amivel egyszerűbb a beszerelés. Most nagyon tutin működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Most nagyon tutin működik. Csak simán beraktad és működik, vagy neked is fel kellett programozni Tech műszerrel? Én is beraktam az enyémbe (igaz az nem Omega hanem Astra Coupe), de meg sem mukkan egyelőre, sztem programozás kell neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Neked elektronikus, neki meg elektromotoros külön kütyüs. Azokat nem kell programozni, csak beszerelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Gratulálok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Augusztus9, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2008 Gratulálok. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csumpala Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni.Most szeretnék beszerelni egy tempomatot az autómba ami egy 1996 os 2,5Td automata.Szétszedtem a kormány burkolatot és találtam egy szabad 4es csatlakozót de csak 2 kábel van bekötve átellenbe.Ha jól olvasgattam utána akkor négyes csatlakozós kell az Omegába.Amit találtam ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024 ) indexkart az is 4es csatlakozós de abba 4db kábel megy bele.És itt elveszítettem a fonalat. Lehet , hogy az én autómba valami nincs bevezetékezve illetve nem azt a csatlakozót találtam meg ami a tempomaté ? Mire kell még odafigyelni illetve mi kell még az autóba , hogy ez működjön ? Segítségeteket előre is köszönöm . Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni.Most szeretnék beszerelni egy tempomatot az autómba ami egy 1996 os 2,5Td automata.Szétszedtem a kormány burkolatot és találtam egy szabad 4es csatlakozót de csak 2 kábel van bekötve átellenbe.Ha jól olvasgattam utána akkor négyes csatlakozós kell az Omegába.Amit találtam ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024 ) indexkart az is 4es csatlakozós de abba 4db kábel megy bele.És itt elveszítettem a fonalat. Lehet , hogy az én autómba valami nincs bevezetékezve illetve nem azt a csatlakozót találtam meg ami a tempomaté ? Mire kell még odafigyelni illetve mi kell még az autóba , hogy ez működjön ? Segítségeteket előre is köszönöm . Szia! A dízelhez kétvezetékes kar kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni.Most szeretnék beszerelni egy tempomatot az autómba ami egy 1996 os 2,5Td automata.Szétszedtem a kormány burkolatot és találtam egy szabad 4es csatlakozót de csak 2 kábel van bekötve átellenbe.Ha jól olvasgattam utána akkor négyes csatlakozós kell az Omegába.Amit találtam ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024 ) indexkart az is 4es csatlakozós de abba 4db kábel megy bele.És itt elveszítettem a fonalat. Lehet , hogy az én autómba valami nincs bevezetékezve illetve nem azt a csatlakozót találtam meg ami a tempomaté ? Mire kell még odafigyelni illetve mi kell még az autóba , hogy ez működjön ? Segítségeteket előre is köszönöm . Így van, ahogy előttem is írták, a dieselé nem ugyanolyan, mint a benzinesé, kimondottan a 2.5TD-hez valót szerezd be. Miután ezt beépítetted, kell lennie egy kapcsolónak a kuplungpedálnál is (fehér színű, a biztitábla kivétele után könnyebb hozzáférni, két kábel megy rá, egy fekete és egy fekete-kék). Aztán ha ez is megvan, el kell vinni egy Opel márkaszervízbe, vagy olyan helyre, ahol van Tech műszer, mert engedélyeztetni kell ezt a funkciót a motorvezérlőben. Én is ilyesmit csinálnék éppen, csak nekem nincs meg az a csati a műszerfalnál, pedig a motorvezérlőtől eljön hátra... le tudnád esetleg fényképezni, hogy hol ágazik ki az a kábel a kábelkötegből? Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Az övé automataváltós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Az övé automataváltós. Akkor a kuplungkapcsolós rész törlendő :lol: Viszont a féknél is kellene lennie kapcsolónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mmi Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Na mégegyszer! Nem válaszoltál, mennyi kábel megy ki a csatiból. 2, vagy 4 vezetékes? Újat, vagy bontottat vettél? Hol mutatott alacsony feszültséget a tech? Milyen kábelkorbácsot kellett Sanyinak cserélni? Amikor tempomatosra upgradeltem a kocsit (több mint 3 éve), vettem 1 db új kapcsolót. Lebontottam a kormányburkolatot, kivettem a régi kapcsolót, betettem az újat, és rádugtam a 2 vezetékes (ha jól emléxem barna és sárga) lengőcsatlakozót. Visszacsavaroztam a burkolatokat, mentem vele 1 kört és működött a tempomat. Hozzád hasonló hibával küzd Feri barátom, neki is azt mondták, hogy vezetékeket kell még húzni, mert nem jó a feszültség, de rá 4 vezetékest sóztak. Az én kocsim 95-ös, tehát 94-95-ös dízelekhez biztos, hogy 2 vezetékes tempomat kell. De nem kell nekem hinni, higyj azoknak akik nem csináltak ilyet és majd jól levesznek... Van még egy problémás tempomatos. Omega 2,5 diesel 1995-ös. Van egy 4 vezetékes tempomat kapcsoló karom. A csatiból 2 vezeték megy tovább. Mit lehetne csinálni ahhoz ,hogy a tempomat működjön? kössz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Sztem a 4 vezetékes benyáshoz, a 2 vezetékes dieselhez való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Van még egy problémás tempomatos. Omega 2,5 diesel 1995-ös. Van egy 4 vezetékes tempomat kapcsoló karom. A csatiból 2 vezeték megy tovább. Mit lehetne csinálni ahhoz ,hogy a tempomat működjön? kössz. Így van, ahogy Kori írta, Neked 2 vezetékes kell. Egyébként az autó elektromos rajza alapján a 4vezetékesből lehetne 2vezetékest csinálni, pár ellenállás van pluszban a 2vezetékesben, csak tudni kéne az ellenállásértékeket. A miénkben meg elvileg megvan a tempomat lehetősége, mert a kuplungkapcsoló és a fékkapcsoló is benne van gyárilag, csak nem találom a tempomatos bajuszkapcsoló csatiját, pedig sztem valahol ott lóghat a műszerfal alatt. A motorvezérlő dobozából a kábel eljön hátrafelé. Ha nem találom meg, kénytelen leszek behúzni egy vezetéket neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mmi Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Így van, ahogy Kori írta, Neked 2 vezetékes kell. Egyébként az autó elektromos rajza alapján a 4vezetékesből lehetne 2vezetékest csinálni, pár ellenállás van pluszban a 2vezetékesben, csak tudni kéne az ellenállásértékeket. A miénkben meg elvileg megvan a tempomat lehetősége, mert a kuplungkapcsoló és a fékkapcsoló is benne van gyárilag, csak nem találom a tempomatos bajuszkapcsoló csatiját, pedig sztem valahol ott lóghat a műszerfal alatt. A motorvezérlő dobozából a kábel eljön hátrafelé. Ha nem találom meg, kénytelen leszek behúzni egy vezetéket neki. 95-ös 2,5 td diesel . Ja még egy fontos? autómata váltós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Olyat miért csinál a kedvenc járművem, hogy megnyomván a tempomat bekapcsoló gombját, megtartja a sebességet?? ... A Tech2 szerint nincs tempomat a kocsiban.. :huh: ráadásul gyári, összerakáskor beszerelve... :D Hogy mik vannak :D <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 95-ös 2,5 td diesel . Ja még egy fontos? autómata váltós. Fontos, mert más kicsit a kábelezése. Az automata váltó vezérlőjét is tájékoztatni kell a Tempomatról egy vezetékkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Fontos, mert más kicsit a kábelezése. Az automata váltó vezérlőjét is tájékoztatni kell a Tempomatról egy vezetékkel. Na ezt a zöldséget honnan vetted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Van még egy problémás tempomatos. Omega 2,5 diesel 1995-ös. Van egy 4 vezetékes tempomat kapcsoló karom. A csatiból 2 vezeték megy tovább. Mit lehetne csinálni ahhoz ,hogy a tempomat működjön? kössz. Kicseréled 2 vezetékesre. A többit már 1000x leírtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Na ezt a zöldséget honnan vetted? Az autó elektromos rajzáról... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Muti azt a rajzot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Muti azt a rajzot! Jobban megnézve a rajzot, ez a vezeték csak benzines automataváltósnál kell, dieselhez nem. De azért nem kell mindjárt leharapni a fejem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts