Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Elvileg fekete és fekete-kék vezetékeket kell keresned. Utóbbiból valószínű 2 megy bele.

Sikerült megtalálni. :lol:

Be volt bújtatva a kábelkötegbe.

Akkor holnap be is rakom a tempomatot, remélem működni fog.

Köszi a sgítséget.

Elküldve
Sikerült?

Sikerült, de elég szenvedős volt.

Azt hittem milyen egyszerű dolgom lesz, mert én szedtem ki egy MV6-ból kb. 5 perc alatt.

De abban nem volt már hűtő és hengerfej.

A tempomatot a sok rohadt csőtől alíg bírtam berakni az enyémbe.

A kuplungpedál kapcsolóval egy órát elszórakoztam mire rájöttem, hogy ki kell venni a biztosíték táblát.

Onnantól 5 perc volt.

Ha esetleg valaki hasonlón töri a fejét szóljon, mert menetközben rájottem pár dologra amivel egyszerűbb a beszerelés.

Most nagyon tutin működik.

Elküldve
Most nagyon tutin működik.

Csak simán beraktad és működik, vagy neked is fel kellett programozni Tech műszerrel? Én is beraktam az enyémbe (igaz az nem Omega hanem Astra Coupe), de meg sem mukkan egyelőre, sztem programozás kell neki.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni.Most szeretnék beszerelni egy tempomatot az autómba ami egy 1996 os 2,5Td automata.Szétszedtem a kormány burkolatot és találtam egy szabad 4es csatlakozót de csak 2 kábel van bekötve átellenbe.Ha jól olvasgattam utána akkor négyes csatlakozós kell az Omegába.Amit találtam ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024 ) indexkart az is 4es csatlakozós de abba 4db kábel megy bele.És itt elveszítettem a fonalat.

Lehet , hogy az én autómba valami nincs bevezetékezve illetve nem azt a csatlakozót találtam meg ami a tempomaté ?

Mire kell még odafigyelni illetve mi kell még az autóba , hogy ez működjön ?

Segítségeteket előre is köszönöm .

Elküldve
Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni.Most szeretnék beszerelni egy tempomatot az autómba ami egy 1996 os 2,5Td automata.Szétszedtem a kormány burkolatot és találtam egy szabad 4es csatlakozót de csak 2 kábel van bekötve átellenbe.Ha jól olvasgattam utána akkor négyes csatlakozós kell az Omegába.Amit találtam ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024 ) indexkart az is 4es csatlakozós de abba 4db kábel megy bele.És itt elveszítettem a fonalat.

Lehet , hogy az én autómba valami nincs bevezetékezve illetve nem azt a csatlakozót találtam meg ami a tempomaté ?

Mire kell még odafigyelni illetve mi kell még az autóba , hogy ez működjön ?

Segítségeteket előre is köszönöm .

Szia!

A dízelhez kétvezetékes kar kell.

Elküldve
Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni.Most szeretnék beszerelni egy tempomatot az autómba ami egy 1996 os 2,5Td automata.Szétszedtem a kormány burkolatot és találtam egy szabad 4es csatlakozót de csak 2 kábel van bekötve átellenbe.Ha jól olvasgattam utána akkor négyes csatlakozós kell az Omegába.Amit találtam ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024 ) indexkart az is 4es csatlakozós de abba 4db kábel megy bele.És itt elveszítettem a fonalat.

Lehet , hogy az én autómba valami nincs bevezetékezve illetve nem azt a csatlakozót találtam meg ami a tempomaté ?

Mire kell még odafigyelni illetve mi kell még az autóba , hogy ez működjön ?

Segítségeteket előre is köszönöm .

Így van, ahogy előttem is írták, a dieselé nem ugyanolyan, mint a benzinesé, kimondottan a 2.5TD-hez valót szerezd be. Miután ezt beépítetted, kell lennie egy kapcsolónak a kuplungpedálnál is (fehér színű, a biztitábla kivétele után könnyebb hozzáférni, két kábel megy rá, egy fekete és egy fekete-kék). Aztán ha ez is megvan, el kell vinni egy Opel márkaszervízbe, vagy olyan helyre, ahol van Tech műszer, mert engedélyeztetni kell ezt a funkciót a motorvezérlőben.

Én is ilyesmit csinálnék éppen, csak nekem nincs meg az a csati a műszerfalnál, pedig a motorvezérlőtől eljön hátra... le tudnád esetleg fényképezni, hogy hol ágazik ki az a kábel a kábelkötegből?

  • 1 month later...
Elküldve
Na mégegyszer! Nem válaszoltál, mennyi kábel megy ki a csatiból. 2, vagy 4 vezetékes? Újat, vagy bontottat vettél? Hol mutatott alacsony feszültséget a tech? Milyen kábelkorbácsot kellett Sanyinak cserélni?

Amikor tempomatosra upgradeltem a kocsit (több mint 3 éve), vettem 1 db új kapcsolót. Lebontottam a kormányburkolatot, kivettem a régi kapcsolót, betettem az újat, és rádugtam a 2 vezetékes (ha jól emléxem barna és sárga) lengőcsatlakozót. Visszacsavaroztam a burkolatokat, mentem vele 1 kört és működött a tempomat. Hozzád hasonló hibával küzd Feri barátom, neki is azt mondták, hogy vezetékeket kell még húzni, mert nem jó a feszültség, de rá 4 vezetékest sóztak. Az én kocsim 95-ös, tehát 94-95-ös dízelekhez biztos, hogy 2 vezetékes tempomat kell. De nem kell nekem hinni, higyj azoknak akik nem csináltak ilyet és majd jól levesznek...

Van még egy problémás tempomatos.

Omega 2,5 diesel 1995-ös. Van egy 4 vezetékes tempomat kapcsoló karom. A csatiból 2 vezeték megy tovább.

Mit lehetne csinálni ahhoz ,hogy a tempomat működjön?

kössz.

Elküldve
Van még egy problémás tempomatos.

Omega 2,5 diesel 1995-ös. Van egy 4 vezetékes tempomat kapcsoló karom. A csatiból 2 vezeték megy tovább.

Mit lehetne csinálni ahhoz ,hogy a tempomat működjön?

kössz.

Így van, ahogy Kori írta, Neked 2 vezetékes kell. Egyébként az autó elektromos rajza alapján a 4vezetékesből lehetne 2vezetékest csinálni, pár ellenállás van pluszban a 2vezetékesben, csak tudni kéne az ellenállásértékeket.

A miénkben meg elvileg megvan a tempomat lehetősége, mert a kuplungkapcsoló és a fékkapcsoló is benne van gyárilag, csak nem találom a tempomatos bajuszkapcsoló csatiját, pedig sztem valahol ott lóghat a műszerfal alatt. A motorvezérlő dobozából a kábel eljön hátrafelé. Ha nem találom meg, kénytelen leszek behúzni egy vezetéket neki.

Elküldve
Így van, ahogy Kori írta, Neked 2 vezetékes kell. Egyébként az autó elektromos rajza alapján a 4vezetékesből lehetne 2vezetékest csinálni, pár ellenállás van pluszban a 2vezetékesben, csak tudni kéne az ellenállásértékeket.

A miénkben meg elvileg megvan a tempomat lehetősége, mert a kuplungkapcsoló és a fékkapcsoló is benne van gyárilag, csak nem találom a tempomatos bajuszkapcsoló csatiját, pedig sztem valahol ott lóghat a műszerfal alatt. A motorvezérlő dobozából a kábel eljön hátrafelé. Ha nem találom meg, kénytelen leszek behúzni egy vezetéket neki.

95-ös 2,5 td diesel . Ja még egy fontos? autómata váltós.

Elküldve

Olyat miért csinál a kedvenc járművem, hogy megnyomván a tempomat bekapcsoló gombját, megtartja a sebességet?? ...

A Tech2 szerint nincs tempomat a kocsiban.. :huh: ráadásul gyári, összerakáskor beszerelve... :D Hogy mik vannak :D <_<

Elküldve
95-ös 2,5 td diesel . Ja még egy fontos? autómata váltós.

Fontos, mert más kicsit a kábelezése. Az automata váltó vezérlőjét is tájékoztatni kell a Tempomatról egy vezetékkel.

Elküldve
Fontos, mert más kicsit a kábelezése. Az automata váltó vezérlőjét is tájékoztatni kell a Tempomatról egy vezetékkel.

Na ezt a zöldséget honnan vetted?

Elküldve
Van még egy problémás tempomatos.

Omega 2,5 diesel 1995-ös. Van egy 4 vezetékes tempomat kapcsoló karom. A csatiból 2 vezeték megy tovább.

Mit lehetne csinálni ahhoz ,hogy a tempomat működjön?

kössz.

Kicseréled 2 vezetékesre. A többit már 1000x leírtam...

Elküldve
Muti azt a rajzot!

Jobban megnézve a rajzot, ez a vezeték csak benzines automataváltósnál kell, dieselhez nem. De azért nem kell mindjárt leharapni a fejem :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.