Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Vettem a 94-es omegámba (:huh: Tempomatos indexkart. Az Opelnél sem tudták megcsinálni hogy működjön. Állítólag valamilyen vezeték nincs bekötve a motortérben. Ha valaki tud segíteni, vagy egy szerelőt akkor segítsen!

Köszi

Elküldve

ej srác... elöbb érdeklődni kellett volna, utána pízt költeni.

a 2001 elötti autókba kell egy motor, ami a gázbowdent huzogatja....

Elküldve

Hello!

Nem kell bovden huzogató bele, mert az enyém már hdk jeladós. Tehát a gázkar és az adagoló nincs mechanikai összköttetésben, csak elektromosan.

A fejet már kellett cserélnem, úgyhogy tudom. de állítólag onnan csak egy kábel hiányzik és menne a gép. Azt mondták, hogy a 98 utáni omegákban már volt tempomat előkészítés.

Köszi

Elküldve
Hello!

Nem kell bovden huzogató bele, mert az enyém már hdk jeladós. Tehát a gázkar és az adagoló nincs mechanikai összköttetésben, csak elektromosan.

A fejet már kellett cserélnem, úgyhogy tudom. de állítólag onnan csak egy kábel hiányzik és menne a gép. Azt mondták, hogy a 98 utáni omegákban már volt tempomat előkészítés.

Köszi

bocsika. nem olvastam, hogy TD :D :lol: :huh: :)

Elküldve

Látom már megint televan dízel szakértőkkel a topic!

Semmi nem kell, rá kell dugni és megy, ha véletlenül mégsem akkor TECH-kel fel kell programozni!

Sziasztok!

Vettem a 94-es omegámba (:huh: Tempomatos indexkart. Az Opelnél sem tudták megcsinálni hogy működjön. Állítólag valamilyen vezeték nincs bekötve a motortérben. Ha valaki tud segíteni, vagy egy szerelőt akkor segítsen!

Köszi

Hogyan kötötted be a kapcsolót és hogyan néz ki, mert 2 fajta van. A dízelhez 2 vezetékes kell, míg a benzines Omegákhoz 4 vezetékes...

Elküldve
no, végre van valaki aki látott ilyet, és hozzáis szól a témához :)

Bots, de eddig el voltam foglalva, viszont ezentúl aktívabb leszek... :huh: :D :lol:

Elküldve
Látom már megint televan dízel szakértőkkel a topic!

Semmi nem kell, rá kell dugni és megy, ha véletlenül mégsem akkor TECH-kel fel kell programozni!

Hogyan kötötted be a kapcsolót és hogyan néz ki, mert 2 fajta van. A dízelhez 2 vezetékes kell, míg a benzines Omegákhoz 4 vezetékes...

Amit vettem azon annyi kábel van amennyi az autóban. Az összekötésen és a tech műszeres vizsgálaton túl vagyok. A műszer alacson feszültséget mutatott hibának. A Vincze Sanyival beszéltem, Ő azt mondta, neki sem ment a tempomat és amikor kábelkorbácsot cserélt a motorban utána király lett. Tehát nekem egy-két kábel minuszom lehet. Gondoltam van köztünk olyan ember aki vágja ezt a témát és segíteni tud.

Várom további segítségeket! Addig köszi.

Elküldve
Amit vettem azon annyi kábel van amennyi az autóban. Az összekötésen és a tech műszeres vizsgálaton túl vagyok. A műszer alacson feszültséget mutatott hibának. A Vincze Sanyival beszéltem, Ő azt mondta, neki sem ment a tempomat és amikor kábelkorbácsot cserélt a motorban utána király lett. Tehát nekem egy-két kábel minuszom lehet. Gondoltam van köztünk olyan ember aki vágja ezt a témát és segíteni tud.

Na mégegyszer! Nem válaszoltál, mennyi kábel megy ki a csatiból. 2, vagy 4 vezetékes? Újat, vagy bontottat vettél? Hol mutatott alacsony feszültséget a tech? Milyen kábelkorbácsot kellett Sanyinak cserélni?

Amikor tempomatosra upgradeltem a kocsit (több mint 3 éve), vettem 1 db új kapcsolót. Lebontottam a kormányburkolatot, kivettem a régi kapcsolót, betettem az újat, és rádugtam a 2 vezetékes (ha jól emléxem barna és sárga) lengőcsatlakozót. Visszacsavaroztam a burkolatokat, mentem vele 1 kört és működött a tempomat. Hozzád hasonló hibával küzd Feri barátom, neki is azt mondták, hogy vezetékeket kell még húzni, mert nem jó a feszültség, de rá 4 vezetékest sóztak. Az én kocsim 95-ös, tehát 94-95-ös dízelekhez biztos, hogy 2 vezetékes tempomat kell. De nem kell nekem hinni, higyj azoknak akik nem csináltak ilyet és majd jól levesznek...

Elküldve

Sanyinak gyárilag tempomatos a gépe, de mikor szarakodott a váltója és rákerült a mechanikus váltó akkor ki lett cserélve a motor kábelkorbácsa és azóta nem mükszik a tempomat.Sztem a tempomat előkészítés felszereltség függő lehetett, mert Qnié és amit Sanyi szétszedett erősen alapfelszereltségüek. Aki pedig CD felszereltséghez rakott utólag tempomatot annak megy.Grat az "új" vashoz.

Elküldve

Köszi!

Hú vazze! Igazad van, azt elfelejtettem kérdezni milyen felszereltség, mert valóban a CD-k ben ment. Ha jól tudom az alacsonyabbaknál tech-kel programozható, mert a comp ua és a gázpedál is elektronikus. Mindenesetre 2 kábellel megy a biztos...

  • 1 year later...
Elküldve

Kell egy tempomatos kapcsolókar, egy Tech2-vel ( de láttam már dieselt amihez Tech1 kellett) ki kell ütni a tempomat tiltását. De ha abszolút peched van, akkor a tűzfaltól a kompjúterig nincs bekábelezve a tempomat, bár CD felszereltség mellett ezt kétlem.

Elküldve
Hali!

Az enyém 2.5 TDI CD-S , ÉS AUTOMATA 95-ős ! És electro a gázpedálom is.

Ebbe szted Működni fog?

:lol:

Nincs TDI Omega, olvasd a 16-os hozzászólást...

Elküldve

Jólvanna Hanincs akko nincs TDI vazze. :lol:

Atto még tudod mirü vartyogok ,nem? Jókis MBW motor 130 vagy mennyi pacival. :lol:

JAAAaaa , ha valaki esetleg tud ilyen indexkart amit megtudnék kaparintani jó áron , vágjon már hozzám egy kézigránátot!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.