Qni Elküldve Június7, 2006 Elküldve Június7, 2006 Sziasztok! Vettem a 94-es omegámba (:huh: Tempomatos indexkart. Az Opelnél sem tudták megcsinálni hogy működjön. Állítólag valamilyen vezeték nincs bekötve a motortérben. Ha valaki tud segíteni, vagy egy szerelőt akkor segítsen! Köszi
uhuhu Elküldve Június7, 2006 Elküldve Június7, 2006 ej srác... elöbb érdeklődni kellett volna, utána pízt költeni. a 2001 elötti autókba kell egy motor, ami a gázbowdent huzogatja....
Tiv. Elküldve Június7, 2006 Elküldve Június7, 2006 Igen. És tudok valakit, akinek van. :lol: Bocsi. Ha TD akkor nem kell. :huh:
Qni Elküldve Június8, 2006 Szerző Elküldve Június8, 2006 Hello! Nem kell bovden huzogató bele, mert az enyém már hdk jeladós. Tehát a gázkar és az adagoló nincs mechanikai összköttetésben, csak elektromosan. A fejet már kellett cserélnem, úgyhogy tudom. de állítólag onnan csak egy kábel hiányzik és menne a gép. Azt mondták, hogy a 98 utáni omegákban már volt tempomat előkészítés. Köszi
opel16v Elküldve Június8, 2006 Elküldve Június8, 2006 De akkor még mindig kell egy tempomat vezérlőegység... 98 utániakban nem az ECU-ban van ez benne?
uhuhu Elküldve Június8, 2006 Elküldve Június8, 2006 Hello! Nem kell bovden huzogató bele, mert az enyém már hdk jeladós. Tehát a gázkar és az adagoló nincs mechanikai összköttetésben, csak elektromosan. A fejet már kellett cserélnem, úgyhogy tudom. de állítólag onnan csak egy kábel hiányzik és menne a gép. Azt mondták, hogy a 98 utáni omegákban már volt tempomat előkészítés. Köszi bocsika. nem olvastam, hogy TD :D :lol: :huh: :)
Qni Elküldve Június8, 2006 Szerző Elküldve Június8, 2006 Tehát akkor nem egyszerű ezt aktívvá tenni. Nagyon költséges lenne?
opel16v Elküldve Június9, 2006 Elküldve Június9, 2006 Szerintem csak annak kéne utánajárni, hogy a tempomat vezérlést tartalmazza-e már ez az omi, vagy hogy ha nem, akkor külön beletehető-e.
Omegatd Elküldve Június9, 2006 Elküldve Június9, 2006 Látom már megint televan dízel szakértőkkel a topic! Semmi nem kell, rá kell dugni és megy, ha véletlenül mégsem akkor TECH-kel fel kell programozni! Sziasztok! Vettem a 94-es omegámba (:huh: Tempomatos indexkart. Az Opelnél sem tudták megcsinálni hogy működjön. Állítólag valamilyen vezeték nincs bekötve a motortérben. Ha valaki tud segíteni, vagy egy szerelőt akkor segítsen! Köszi Hogyan kötötted be a kapcsolót és hogyan néz ki, mert 2 fajta van. A dízelhez 2 vezetékes kell, míg a benzines Omegákhoz 4 vezetékes...
uhuhu Elküldve Június10, 2006 Elküldve Június10, 2006 no, végre van valaki aki látott ilyet, és hozzáis szól a témához :huh:
Omegatd Elküldve Június10, 2006 Elküldve Június10, 2006 no, végre van valaki aki látott ilyet, és hozzáis szól a témához :) Bots, de eddig el voltam foglalva, viszont ezentúl aktívabb leszek... :huh: :D :lol:
Qni Elküldve Június10, 2006 Szerző Elküldve Június10, 2006 Látom már megint televan dízel szakértőkkel a topic! Semmi nem kell, rá kell dugni és megy, ha véletlenül mégsem akkor TECH-kel fel kell programozni! Hogyan kötötted be a kapcsolót és hogyan néz ki, mert 2 fajta van. A dízelhez 2 vezetékes kell, míg a benzines Omegákhoz 4 vezetékes... Amit vettem azon annyi kábel van amennyi az autóban. Az összekötésen és a tech műszeres vizsgálaton túl vagyok. A műszer alacson feszültséget mutatott hibának. A Vincze Sanyival beszéltem, Ő azt mondta, neki sem ment a tempomat és amikor kábelkorbácsot cserélt a motorban utána király lett. Tehát nekem egy-két kábel minuszom lehet. Gondoltam van köztünk olyan ember aki vágja ezt a témát és segíteni tud. Várom további segítségeket! Addig köszi.
kori Elküldve Június10, 2006 Elküldve Június10, 2006 Talán TIS-ben kellene megnézni.Vagy van egy rakás kapcsolási rajz is B Omihoz.
uhuhu Elküldve Június11, 2006 Elküldve Június11, 2006 Bots, de eddig el voltam foglalva, viszont ezentúl aktívabb leszek... :huh: :D :lol: ez nem lebaszás volt ám! :)
Omegatd Elküldve Június11, 2006 Elküldve Június11, 2006 ez nem lebaszás volt ám! :huh: Ok! Bár nem Omegás téma, de bővült a géppark...
Omegatd Elküldve Június11, 2006 Elküldve Június11, 2006 Amit vettem azon annyi kábel van amennyi az autóban. Az összekötésen és a tech műszeres vizsgálaton túl vagyok. A műszer alacson feszültséget mutatott hibának. A Vincze Sanyival beszéltem, Ő azt mondta, neki sem ment a tempomat és amikor kábelkorbácsot cserélt a motorban utána király lett. Tehát nekem egy-két kábel minuszom lehet. Gondoltam van köztünk olyan ember aki vágja ezt a témát és segíteni tud. Na mégegyszer! Nem válaszoltál, mennyi kábel megy ki a csatiból. 2, vagy 4 vezetékes? Újat, vagy bontottat vettél? Hol mutatott alacsony feszültséget a tech? Milyen kábelkorbácsot kellett Sanyinak cserélni? Amikor tempomatosra upgradeltem a kocsit (több mint 3 éve), vettem 1 db új kapcsolót. Lebontottam a kormányburkolatot, kivettem a régi kapcsolót, betettem az újat, és rádugtam a 2 vezetékes (ha jól emléxem barna és sárga) lengőcsatlakozót. Visszacsavaroztam a burkolatokat, mentem vele 1 kört és működött a tempomat. Hozzád hasonló hibával küzd Feri barátom, neki is azt mondták, hogy vezetékeket kell még húzni, mert nem jó a feszültség, de rá 4 vezetékest sóztak. Az én kocsim 95-ös, tehát 94-95-ös dízelekhez biztos, hogy 2 vezetékes tempomat kell. De nem kell nekem hinni, higyj azoknak akik nem csináltak ilyet és majd jól levesznek...
Gelko Elküldve Június11, 2006 Elküldve Június11, 2006 Ok! Bár nem Omegás téma, de bővült a géppark... bár nem omegás téma de örülök h nőtt a kabrioszaporulat a klubban :huh:
Omegatd Elküldve Június11, 2006 Elküldve Június11, 2006 Eddig még nyitott autóm nem volt, de nagyon tetszik...
kori Elküldve Június11, 2006 Elküldve Június11, 2006 Sanyinak gyárilag tempomatos a gépe, de mikor szarakodott a váltója és rákerült a mechanikus váltó akkor ki lett cserélve a motor kábelkorbácsa és azóta nem mükszik a tempomat.Sztem a tempomat előkészítés felszereltség függő lehetett, mert Qnié és amit Sanyi szétszedett erősen alapfelszereltségüek. Aki pedig CD felszereltséghez rakott utólag tempomatot annak megy.Grat az "új" vashoz.
Omegatd Elküldve Június12, 2006 Elküldve Június12, 2006 Köszi! Hú vazze! Igazad van, azt elfelejtettem kérdezni milyen felszereltség, mert valóban a CD-k ben ment. Ha jól tudom az alacsonyabbaknál tech-kel programozható, mert a comp ua és a gázpedál is elektronikus. Mindenesetre 2 kábellel megy a biztos...
ComPityu Elküldve Október1, 2007 Elküldve Október1, 2007 Hali! Az enyém 2.5 TDI CD-S , ÉS AUTOMATA 95-ős ! És electro a gázpedálom is. Ebbe szted Működni fog? :lol:
kori Elküldve Október2, 2007 Elküldve Október2, 2007 Kell egy tempomatos kapcsolókar, egy Tech2-vel ( de láttam már dieselt amihez Tech1 kellett) ki kell ütni a tempomat tiltását. De ha abszolút peched van, akkor a tűzfaltól a kompjúterig nincs bekábelezve a tempomat, bár CD felszereltség mellett ezt kétlem.
Omegatd Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 Hali! Az enyém 2.5 TDI CD-S , ÉS AUTOMATA 95-ős ! És electro a gázpedálom is. Ebbe szted Működni fog? :lol: Nincs TDI Omega, olvasd a 16-os hozzászólást...
ComPityu Elküldve Október3, 2007 Elküldve Október3, 2007 Jólvanna Hanincs akko nincs TDI vazze. :lol: Atto még tudod mirü vartyogok ,nem? Jókis MBW motor 130 vagy mennyi pacival. :lol: JAAAaaa , ha valaki esetleg tud ilyen indexkart amit megtudnék kaparintani jó áron , vágjon már hozzám egy kézigránátot!
Recommended Posts