Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa D - Általános -


bazs

Recommended Posts

Már sokszor segíttettek nekem itt a fórumon, és most egy újabb gondom van. Pár hete észrevettem, hogy az motorolaj betöltő kupakon, 1cm vastagon állt ilyen vajszerű színű és állagú trutymó. Mivel megijedtem hogy mi az, és már esedékes is volt, lecseréltem az olajat. Persze előtte motortisztítóval is megjárattam az autót, hogy vigye ki ezt trutyit. Direkt márkás olajt vettem bele, és most nézem hogy megint ugyanúgy áll a kupakon a vajszínű trutymó. Mi lehet ez??

válaszotokat előre is köszönöm!!

a trutyi az hideg időben jelenik meg csak ,ha megjelenik

:) "márkás olaj" ..... mindegyik az :)

én ugyan azt az olajat használtam/használom a G Astrában(Z14XEP) mint a vekiben(Z28NET) ... az astranál volt trutyi a vekinél nincs

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Köszi az infókat!

Ez az első autóm szóval lehet kicsit paranoiás vagyok, ráadásul nem nagyon értek a műszaki dolgokhoz. Négy éve van meg az autó, és most jönnek elő olyan dolgok, amik eddig nem voltak. Például indításnál 2-3 másodpercig tök hangosan jár a motor, aztán szép halk hangja lesz. Aztán hideg indulásnál egyesben rángat mint a nyavalya, nem lehet vele szépen elindulni, hanem nagyobb gázzal kell, de mikor már bemelegedett a motor, akkor rendesen megy. Nyáron meg ha kint áll az autó a tűző napon, rettentően felkeményedik a fék, ez sem tudja senki mitől lehet. Ja és két hete elkezdett kopogni a bal első kerék, ha kicsit rosszabb úton megyek. Jelenleg csak ennyi bajom van vele :) aztán van benne 60 000 Km.

Még egyszer köszönöm nektek a segítséget!!

Link to comment
Megosztás:

Köszi az infókat!

Ez az első autóm szóval lehet kicsit paranoiás vagyok, ráadásul nem nagyon értek a műszaki dolgokhoz. Négy éve van meg az autó, és most jönnek elő olyan dolgok, amik eddig nem voltak. Például indításnál 2-3 másodpercig tök hangosan jár a motor, aztán szép halk hangja lesz. Aztán hideg indulásnál egyesben rángat mint a nyavalya, nem lehet vele szépen elindulni, hanem nagyobb gázzal kell, de mikor már bemelegedett a motor, akkor rendesen megy. Nyáron meg ha kint áll az autó a tűző napon, rettentően felkeményedik a fék, ez sem tudja senki mitől lehet. Ja és két hete elkezdett kopogni a bal első kerék, ha kicsit rosszabb úton megyek. Jelenleg csak ennyi bajom van vele :) aztán van benne 60 000 Km.

Még egyszer köszönöm nektek a segítséget!!

A csattogás az nálam is megvan néha. A hidrotőkétől jön, míg fel nem nyomja az olajat. A kuplung rángatás is dettó. Főleg párás időben, míg meg nem melegszik és le nem megy a tárcsáról a vékony pára réteg. Bosszantó egy jelenség.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok!

Van egy 2007-es Corsa D-m. Szeretnék bele tempomatot tenni (gyárit). A márkaszerviz már beszerezte hozzá a bajuszkapcsolót meg a vezérlőt, sőt a szoftvert is fel tudják rá programozni, viszont ott akadtak meg, hogy ebben még a régebbi BCM modul van, ami nem programozható tempomatra. Valami olyasmit mondtak, hogy nincs rajta olyan kimenet, ami ezt vezérelni tudná. Azt javasolták, hogy szerezzek bontóból ilyet, mert a gyári horror áron van és ha viszem, akkor összerakják.

Tudtok esetleg olyan bontót javasolni, ahol van esély ilyen modul beszerzésére? Több bontóról már lepattantam ez ügyben.

Előre is köszönöm!

Sanyi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2007-es Corsa D-m. Szeretnék bele tempomatot tenni (gyárit). A márkaszerviz már beszerezte hozzá a bajuszkapcsolót meg a vezérlőt, sőt a szoftvert is fel tudják rá programozni, viszont ott akadtak meg, hogy ebben még a régebbi BCM modul van, ami nem programozható tempomatra. Valami olyasmit mondtak, hogy nincs rajta olyan kimenet, ami ezt vezérelni tudná. Azt javasolták, hogy szerezzek bontóból ilyet, mert a gyári horror áron van és ha viszem, akkor összerakják.

Tudtok esetleg olyan bontót javasolni, ahol van esély ilyen modul beszerzésére? Több bontóról már lepattantam ez ügyben.

Előre is köszönöm!

Sanyi

Helló!

Érdekes amit írsz! Milyen vezérlő? Nekem 2006-os benzinesem van és semmi hókusz-pókuszra nem volt szükség, csak a tempomatos karra, aminek a vezetékét egyszerűen csatlakoztatták a CIM modulhoz és Tech 2-vel programozták. Még kuplung kapcsoló sem kellett mert az is benne volt gyárilag. Igaz az első szervíz kapásból azt mondta, hogy nem lehet, de a másik helyen csont nélkül megoldották. Lehet nem ártana másik szervíznél is érdeklődnöd, ki tudja?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy D Corsát, törötten...

A hátulja van megtörve, de nem vészes a kár.

Cserére szorul a lökhárító, a csomagtérajtó, és a jobb hátsó lámpa.

Keresem az alkatrészeket, és felmerült egy kérdés:

Az én autóm 5 ajtós....

Meg tudná nekem valaki mondani, hogy az 5 ajtós és a 3 ajtós hátsó lökhárítója megegyezik-e?

Nekem nagyon úgy tűnik, hogy csak a lámpa és ezzel együtt a csomagtérajtó más, de talán a lökhárító megegyezik.

Másik kérdésem pedig, hogy létezik-e OPELhez online ETK/EPC vagy bármi is legyen a rövidítés... :)

A lényeg, hogy ki tudjam nézni valahol az alkatrészek gyári számát, ill. adatait. Ott talán a fennti kérdésemre is választ kaphatnék...

Segítségeteket előre is köszönöm!

Luki

Corsa D 2012

1.4 ecoFlex

OPEL 150 jahre

Link to comment
Megosztás:

Uhh köszi!

Igazából ezt az oldalt már korábban is láttam és próbáltam ezt az EPC-t, de sajnos a képeket nem tudom hozzá letölteni. Nincs ötleted, hogy honnan lehetne letölteni őket?

Annyit azért sikerült kiderítenem vele, hogy külön számmal hozza a 3-, és az 5ajtós változat lökhárítóit.

Bár én továbbra sem látok szemmel látható különbséget.... :)

Köszi még egyszer!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Érdekes amit írsz! Milyen vezérlő? Nekem 2006-os benzinesem van és semmi hókusz-pókuszra nem volt szükség, csak a tempomatos karra, aminek a vezetékét egyszerűen csatlakoztatták a CIM modulhoz és Tech 2-vel programozták. Még kuplung kapcsoló sem kellett mert az is benne volt gyárilag. Igaz az első szervíz kapásból azt mondta, hogy nem lehet, de a másik helyen csont nélkül megoldották. Lehet nem ártana másik szervíznél is érdeklődnöd, ki tudja?

Szia!

Köszönöm!

Akkor próbálkozok máshol...

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Igen igen látom én is!

De a link, ahonnan a képeket kéne letölteni, sajnos nem működik....

Nem érhető el az oldal! :S

Tösször, többféle böngészővel is próbáltam már!

Üdv!

Tessék egy másik link!

http://82.141.142.4:351/PQMace/root.fve?&height=970&width=1270&checkNotifications&checkNotifications&checkNotifications&checkNotifications&checkNotifications

Kép plug-in-t letöltöd, telepíted. Ha nem kínálja fel, a Súgó, Letöltésekben megtalálod. Csak Explorer alatt működik.

A 3 és 5 ajtós lökhárítója nem egyforma.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Tessék egy másik link!

http://82.141.142.4:351/PQMace/root.fve?&height=970&width=1270&checkNotifications&checkNotifications&checkNotifications&checkNotifications&checkNotifications

Kép plug-in-t letöltöd, telepíted. Ha nem kínálja fel, a Súgó, Letöltésekben megtalálod. Csak Explorer alatt működik.

A 3 és 5 ajtós lökhárítója nem egyforma.

.... végre sikerült!

Működik!

Köszönöm szépen a segítséget! :)

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek !

segítséget szeretnék kérni Corsa D típusú autónál kiégett a bal első helyzetjelző izzó ( H7 ).

a jobb oldadlit cseréltem már , kb 3 perc volt .

a kiégett jobb oldalo most 1 óra volt , az elvet tudtam, meg néztem a könyvét is . De az égő nem akart kijönni a helyéről akár hogy mozgattam , le- fel sehogy nem akart kipattanni a helyéről...

Majd kitartó munka után mégis kijött. Kicseréltem , betettem az új égőt nagyon finoman bepattan a helyére , semmi erőltetés nélkül.. De megpróbáltam kivenni ismét nem engedett.

Ez mitől lehet ?? valakinek hasonló tapasztalata , hogy miért ilyen nehezzen jön ki az égő ???

vagy milyen technikát alkalmazzak ??

Beleletni nem lehet sajnos , hogy látnám mi fogja, valami el van hajolva . Vagy a rögzítése hogy lehet ??

kérném a segítségeteket.

üdv : Zoli

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Helló,

1.2-es, benzines, 2006-os, D Corsám van.

Azzal a középkonzoli tekerőkapcsolóval van problémám, amelyik azt állítja be, hogy az utastérben a levegő az ablakra, a lábra és az utasra fújódjon. Jelenleg bármelyik állásában csak az utasra - a műszerfali kiömlőkön keresztül - fújja a levegőt. A motortérben lévő biztosítékházban és a kormány alatti biztosítékdobozban minden 7.5 A-s biztosíték ép. Van ötletetek, hogy hol és mit lehet még megnézni, ellenőrizni?

Előre is köszönöm a hozászólásokat, (szak)véleményeket!

Üdv

B.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.