Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sehol senki?

Hát, elég új még ez a modell, valószínű, hogy ezért nem tud senki nagyon érdemben válaszolni Neked...

Esetleg, kérdezd meg pü-ben Uhuhu-t... :lol:

Elküldve

Csatlakoznek en is Ernie kerdesehez. Kivancsi lennek, hogy lehet e fedelzeti-t tenni bele, nekem is szuksegem lenne ra. Hallottam mar olyat, hogy allitolag csak szoftvert kell modositani, de biztosat meg senki nem mondott nekem. Valaki tud ezzel kapcsolatban valamit mondani?

Elküldve
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy 1.2 enjoy felszereltségű D Corsába lehet-e utólag beszerelni fedélzeti számítógépet és tempomatot? TID központi kijelző van benne. A kuplungkapcsoló is bent van. Esetleg milyen átalakításokra van szükség és mennyi lehet költség?

Válaszokat előre is köszönöm!

ha TID van benne a kkor nemlehet <_<

ha digit klimád van és grafikus a kijelződ akkor van esély rá, de ez a beszerelt computeren is múlik :huh:

  • 1 month later...
Elküldve

Üdv.

Akinek Fekete D Corsája van az legyenszives megosztani velem a színkódját, vagy esetleg egy oldalt ahol mindezt ki lehet deríteni. A metál nélküli sima fekete érdekellne.

Előre is köszi. :D

Szalonban a neve elméletileg Fekete Zafír. ;)

Elküldve
Üdv.

Akinek Fekete D Corsája van az legyenszives megosztani velem a színkódját, vagy esetleg egy oldalt ahol mindezt ki lehet deríteni. A metál nélküli sima fekete érdekellne.

Előre is köszi. :D

Szalonban a neve elméletileg Fekete Zafír. ;)

Pont a D Corsát nem tudom, de a H Astránál és a C Vectránál a Saphire Black fantázianevű szín kódja 20R.

Ráaásul elvileg Saphire Black-ből csak egyetlen árnyalat létezik, úgyhogy jó eséllyel ez lesz a Corsán is. Legrosszabb esetben felhívod a márkaképviseletet és kéred a fekete zafír színkódját, meg fogják mondani.

Elküldve
Pont a D Corsát nem tudom, de a H Astránál és a C Vectránál a Saphire Black fantázianevű szín kódja 20R.

Ráaásul elvileg Saphire Black-ből csak egyetlen árnyalat létezik, úgyhogy jó eséllyel ez lesz a Corsán is. Legrosszabb esetben felhívod a márkaképviseletet és kéred a fekete zafír színkódját, meg fogják mondani.

Köszi. Ez metál szín ugye? :D

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Olajcsere előtt állok és a segítségeteket szeretném kérni!

1: Z1.2XEP motorba milyen olajat javasoltok /GM olaj nem érdekel/?

2: Corsa D-n az InSP-t hogyan tudom kinullázni?

3: Ugyan ennél a motornál mekkorának kell lennie a gyertyahézagnak?

A válaszokat előre is köszönöm!

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok.

Korulbelul 3000 Km kornyeken elkezdett ciripelni a ventillator 1-es fokozatban. A kerdesem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy meg e tudom en ezt otthon oldani? Vagy mindenkepp vigyem szervizbe emiatt? Es mennyibe fajna egy ilyen dolog garancialis javitasa? Ez az elso kocsim, es teljesen tudatlan vagyok szervizeles ugyben. Elore is koszi a valaszt.

Elküldve
Sziasztok.

Korulbelul 3000 Km kornyeken elkezdett ciripelni a ventillator 1-es fokozatban. A kerdesem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy meg e tudom en ezt otthon oldani? Vagy mindenkepp vigyem szervizbe emiatt? Es mennyibe fajna egy ilyen dolog garancialis javitasa? Ez az elso kocsim, es teljesen tudatlan vagyok szervizeles ugyben. Elore is koszi a valaszt.

Helló,

Ez gyárilag hangos minden D Corsában, nekem is. A szervizben megnyugtattak, hogy ez nem hiba, tehát nem kell megjavíttatni. Nekem 7500 km-nél hagyta abba.

Üdv

Elküldve
Sziasztok!

Olajcsere előtt állok és a segítségeteket szeretném kérni!

1: Z1.2XEP motorba milyen olajat javasoltok /GM olaj nem érdekel/?

2: Corsa D-n az InSP-t hogyan tudom kinullázni?

3: Ugyan ennél a motornál mekkorának kell lennie a gyertyahézagnak?

A válaszokat előre is köszönöm!

Helló,

Az InsP kinullázása:

Ráadod a gyújtást és kb. 15 mp-ig nyomod a napi kilométerszámláló nullázóját.

Üdv

Elküldve
Helló,

Ez gyárilag hangos minden D Corsában, nekem is. A szervizben megnyugtattak, hogy ez nem hiba, tehát nem kell megjavíttatni. Nekem 7500 km-nél hagyta abba.

Üdv

Erdekes. Mindenesetre koszonom a gyors valaszt. Ezek szerint meg van kb 3000 ciripelos kilometerem :lol:

Elküldve
Helló,

Az InsP kinullázása:

Ráadod a gyújtást és kb. 15 mp-ig nyomod a napi kilométerszámláló nullázóját.

Üdv

Helló!

Köszi a segítséget!

A másik két kérdésben nem tudsz segíteni? Esetleg valaki más?

Előre is köszönöm!

Elküldve
Helló,

Az InsP kinullázása:

Ráadod a gyújtást és kb. 15 mp-ig nyomod a napi kilométerszámláló nullázóját.

Üdv

Helló,

Én ilyet vittem a szervizbe első olajcserére : http://www.homasita.hu/index.php?modul=2&a...&text=MOBIL. .. és a képen a 0W-40 1LITERES típusú, de 5 literes kiszerelésben.

A kekecebb szervize kéri a bolti számlát, de amúgy semmi oka nem lenne rá.

Fura volt, hogy 3 liter elég bele.

A gyertyahézag kérdésben passzolok, de annyit tennék hozzá, hogy létezik jobb gyertya a gyárinál, én még nem jártam utána, és itt http://www.ukcorsa-d.com/ érdemes kérdezgetni.

Üdv

Elküldve
Erdekes. Mindenesetre koszonom a gyors valaszt. Ezek szerint meg van kb 3000 ciripelos kilometerem :lol:

Helló,

NM :lol:

Bármilyen garanciális javítás ügyben azért nem felhőtlen az ég. Ugyanis a munkadíjat / óradíjat elkérik a márkaszervizek. Nekem a C Corsám sebváltórúdja - amiről köztudott a gyári rossz konstrukció, azaz hogy a műanyag elemei könnyen deformálódnak - lett garanciában kicserélve. Ez azt jelentette, hogy volt 8500 Ft munkadíj és a kicserélt - gyári hibás, de még működő elemet nem láthattam, meg sem nézhettem, mert "kivizsgálásra azonnal elküldték a központba".

Azóta:

Aranyszabály 1: ha az autóért milliókat fizetünk, mindig érdemes ott állni a szerelő mellett, bármi is az oka, és árgus szemekkel figyelni, mit vesz ki, mit tesz be, mihez nyúl.

Aranyszabály 2: Érdemes független autószerelő véleményét kikérni bármilyen ügyben és lehetőség szerint a márkaszervizbe csak a kötelező dolgok miatt eljárni.

Üdv

Elküldve
Helló,

Én ilyet vittem a szervizbe első olajcserére : http://www.homasita.hu/index.php?modul=2&a...&text=MOBIL. .. és a képen a 0W-40 1LITERES típusú, de 5 literes kiszerelésben.

A kekecebb szervize kéri a bolti számlát, de amúgy semmi oka nem lenne rá.

Fura volt, hogy 3 liter elég bele.

A gyertyahézag kérdésben passzolok, de annyit tennék hozzá, hogy létezik jobb gyertya a gyárinál, én még nem jártam utána, és itt http://www.ukcorsa-d.com/ érdemes kérdezgetni.

Üdv

Helló!

Még egyszer köszi szépen!

Elküldve
Bármilyen garanciális javítás ügyben azért nem felhőtlen az ég. Ugyanis a munkadíjat / óradíjat elkérik a márkaszervizek. Nekem a C Corsám sebváltórúdja - amiről köztudott a gyári rossz konstrukció, azaz hogy a műanyag elemei könnyen deformálódnak - lett garanciában kicserélve. Ez azt jelentette, hogy volt 8500 Ft munkadíj és a kicserélt - gyári hibás, de még működő elemet nem láthattam, meg sem nézhettem, mert "kivizsgálásra azonnal elküldték a központba".

mekkora baromságokkal gyógyitod itt az embereket... apám... :lol: :lol: :)

Elküldve
Helló,

... akkor hallgatnálak, mert Te biztos jobban tudod, mi történt velem :lol:

Üdv

azt nem tudom, hogy veled mi történt, de a garanciális javitás az díjmentes kijavitást jelent.

akkor van munkadij fizetés, vagy költségmegosztás, ha baj van a szervizkönyvvel... pl, szervizekből kicsúszás, neadjisten kimaradás, vagy 2 éven túlhaladás...

vagy a rosszabb: megvezetés.

szóval ennyi.

:lol:

Elküldve
azt nem tudom, hogy veled mi történt, de a garanciális javitás az díjmentes kijavitást jelent.

akkor van munkadij fizetés, vagy költségmegosztás, ha baj van a szervizkönyvvel... pl, szervizekből kicsúszás, neadjisten kimaradás, vagy 2 éven túlhaladás...

vagy a rosszabb: megvezetés.

szóval ennyi.

:lol:

Helló,

Ezért írtam, hogy nem felhőtlen a dolog. Számomra az lett volna az egyértelmű, hogy ha az Opel sz@r sebváltórudat gyárt és a fórumok tele vannak ezzel, ez elismert, köztudott, bizonyított dolog akkor odamegyek a márkaszervizbe és ott mindenki azon lesz, hogy a lehető leghamarabb és ingyen kijavítsák a hibát. A szervízkönyv rendben volt, egy helyre hordtam az autót 5 évig minden kötelezőre. Mivel semmi!!! baja nem volt 5 évig az autónak (opel, sosem kop el?), nem kerestek rajtam sokat a szervizben, így ahol tudtak, lehúztak. A váltórúdnál is. Pedig rákérdeztem, elhiheted, hogy ha az Opel hibája, akkor én miért fizessek. Abból indulok ki, hogy 8500 Ft kisebb összeg, mint az a kár, amit egy hibás váltórúd a váltóban okozhat.

Üdv

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.