voszi Elküldve Október4, 2006 Megoszt Elküldve Október4, 2006 ma én is körbebámultam, meg beültem egy új Corsa-ba. nem is olyan rossz! nem mondom, a réti változatok nem dobnak fel, de azok az Astra H-ból is nagyon lótlan-sótlanok voltak... viszont egyre inkább izgassa a fantáziám az OPC. :D ;) :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október11, 2006 Megoszt Elküldve Október11, 2006 http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.10.11.&283541 Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November29, 2006 Megoszt Elküldve November29, 2006 Múlt héten voltam bent Böhöm cartársnál, hogy belője az új lámpáimat, és addig én nézegettem kicsit ezt a Corsa D-t.Minél tovább néztem, annál inkább nem tessett.Olyan semmi kiugró egyediség nincs már benne.Szerintem az A Corsa vonalában kellett volna tovább menni.A B Corsa is határeset, mert szép gömbölyű, talán nem hasonlít semmi korabeli autóra, és persze döglenek érte a nők, hogy nekik kell egy ilyen.Aztán jött a C Corsa, és végülis még belefér, talán sztem jobb is, mint az elődje.Aztán itt ez a D.Ez egy igazi öszvér.Mindenből van benne, de az igazi Corsa vonalat sztem teljesen elvesztette.Az eleje GP meg SX4, a vonalvezetése Pezsó, a hátulján meg mintha a Micsu CZ3 lámpáit látnám, megest csak pezsós vonalvezetéssel. Természetesen technikailag biztos hogy 100-as a gép, de a formaterv nagyon nem jön be.Kár, hogy nem az A Corsa vonalát vitték tovább anno................ :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December1, 2006 Megoszt Elküldve December1, 2006 Múlt héten voltam bent Böhöm cartársnál, hogy belője az új lámpáimat, és addig én nézegettem kicsit ezt a Corsa D-t.Minél tovább néztem, annál inkább nem tessett.Olyan semmi kiugró egyediség nincs már benne.Szerintem az A Corsa vonalában kellett volna tovább menni.A B Corsa is határeset, mert szép gömbölyű, talán nem hasonlít semmi korabeli autóra, és persze döglenek érte a nők, hogy nekik kell egy ilyen.Aztán jött a C Corsa, és végülis még belefér, talán sztem jobb is, mint az elődje.Aztán itt ez a D.Ez egy igazi öszvér.Mindenből van benne, de az igazi Corsa vonalat sztem teljesen elvesztette.Az eleje GP meg SX4, a vonalvezetése Pezsó, a hátulján meg mintha a Micsu CZ3 lámpáit látnám, megest csak pezsós vonalvezetéssel. Természetesen technikailag biztos hogy 100-as a gép, de a formaterv nagyon nem jön be.Kár, hogy nem az A Corsa vonalát vitték tovább anno................ :blink: Mondj egy olyan autót manapság,amin van egyediség? :unsure: Nekem az egyediség netovábbja még mindig a Citroen DS! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December14, 2006 Megoszt Elküldve December14, 2006 Múlt héten voltam bent Böhöm cartársnál, hogy belője az új lámpáimat, és addig én nézegettem kicsit ezt a Corsa D-t.Minél tovább néztem, annál inkább nem tessett.Olyan semmi kiugró egyediség nincs már benne.Szerintem az A Corsa vonalában kellett volna tovább menni.A B Corsa is határeset, mert szép gömbölyű, talán nem hasonlít semmi korabeli autóra, és persze döglenek érte a nők, hogy nekik kell egy ilyen.Aztán jött a C Corsa, és végülis még belefér, talán sztem jobb is, mint az elődje.Aztán itt ez a D.Ez egy igazi öszvér.Mindenből van benne, de az igazi Corsa vonalat sztem teljesen elvesztette.Az eleje GP meg SX4, a vonalvezetése Pezsó, a hátulján meg mintha a Micsu CZ3 lámpáit látnám, megest csak pezsós vonalvezetéssel. Természetesen technikailag biztos hogy 100-as a gép, de a formaterv nagyon nem jön be.Kár, hogy nem az A Corsa vonalát vitték tovább anno................ :lol: nekem volt A és B corsa-m is, C-m meg van is. az idő sok mindent megváltoztat, elhomályosít, ez tény, meg az ember szubjektív, de a számadatokból kiindulva a B volt toronymagasan a legsikeresebb (az év autója is volt), aztán jön a C, és végül marad az A, amiből átlagban kevesebbet adtak el, mint a C-ből, igaz, majdnem dupla annyi idő alatt (A: 1982 feb. - 1992 dec.; C: 2000 okt. - 2006 júl.). hát igen, a C-re iszonyatos nyomás nehezedett, hiszen a B corsa 2 évig vezette az eladási listát, abszolút bestseller lett. éppen amiatt sztem a C nagyon középszerűre sikeredett. fostak a tervezők, amikor hozzá kellett nyúlni egy ilyen sikeres darabhoz. nézd meg a 207-est, hogy milyen szürke egér lett a 206 után, ami egy design atombombázó volt. de pl. a Corsa C OPC (amit végül nem gyártottak) szerintem minden idők legjobb Corsa formája. szóval a C corsát utólag mindenki úgy érzékeli, mint egy bukott modellt, pedig nem ez az igazság, egyszerűen a B-től ennyire elmaradt frissességben. és akkor itt van ez a D corsa. elsőre ocsmánynak tűnt, másodikra már azt mondtam nem is annyira gáz, élőben meg egész jót hozott. és erre rakódik a Corsa D OPC, ami iszonyat jó formavilág lett. az nagyon tetszik. úgy hiszem, a D kicsit erősebb lesz, mint a C, de elmarad a B-től. én meg jól megépítem egyszer a Morzsából az egyetlen utcai Corsa C OPC-t, jeeeeeee. de ez már egy másik topic. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December17, 2006 Megoszt Elküldve December17, 2006 steimetz corsa d kukucs: http://news.caradisiac.com/Opel-Corsa-D-par-Steinmetz-372 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December17, 2006 Megoszt Elküldve December17, 2006 Hűűű de csunyácska szegény! :lol: :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December18, 2006 Megoszt Elküldve December18, 2006 nagyon.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December18, 2006 Megoszt Elküldve December18, 2006 nagyon.... :lol: elöször azt hittem el van még maszkolva h ne lehessen felismerni...kb úgy néz ki mintha csak odadobálták volna a lámpákat,hűtőrácsot stb....iszonat ronda :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December18, 2006 Megoszt Elküldve December18, 2006 Izmos autót lehet majd belőle csinyázni, de szépet nem, mert alapból "nemszép"............. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December18, 2006 Megoszt Elküldve December18, 2006 Oldalról még okés valamennyire de ez a fornt nézet, szinte botrány. Szerintem a lámpa a főbűnös. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December18, 2006 Megoszt Elküldve December18, 2006 de ez a fornt nézet, szinte botrány. Szerintem a lámpa a főbűnös. Ezekhez a lámpákhoz, és a hozzá tartozó hűtőmaszkhoz, lököshöz sztem sem lehet szép dolgokat csinálni..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December18, 2006 Megoszt Elküldve December18, 2006 Az a röhej,hogy a régen ronda koreai autók egyre szebbek,az európaiak meg egyre jobban hasonlítanak a régi koreai szutykokra! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December24, 2006 Megoszt Elküldve December24, 2006 sztem túloztok. olyan ez, mint a Bangle féle off off BMW először. én azt gondoltam, ennél rondább már nem is létezik. most meg úgy vagyok vele, hogy a jelenleg futó 5-ös bömkó formája kegyetlen jó! meg kell szokni. mondjuk tény, hogy sztem is randa. de én már várok ezekkel a kijelentésekkel. a Vectra C is milyen csúfnak tűnt elsőre, most meg azon kapom mgam, hogy az első szériás GTS-ek mennyire tetszenek!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December24, 2006 Megoszt Elküldve December24, 2006 sztem túloztok. olyan ez, mint a Bangle féle off off BMW először. én azt gondoltam, ennél rondább már nem is létezik. most meg úgy vagyok vele, hogy a jelenleg futó 5-ös bömkó formája kegyetlen jó! meg kell szokni. mondjuk tény, hogy sztem is randa. de én már várok ezekkel a kijelentésekkel. a Vectra C is milyen csúfnak tűnt elsőre, most meg azon kapom mgam, hogy az első szériás GTS-ek mennyire tetszenek!! DE mi az hogy meg kell szokni?Ez nem egy új cipő! :lol: A francért nem lehet a trendeken kivüleső formával kiállni a piacra? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December24, 2006 Megoszt Elküldve December24, 2006 A francért nem lehet a trendeken kivüleső formával kiállni a piacra? :lol: Egyszerű: azért mert az kell az embereknek. Ami a trend, azt viszik is rendesen (mint ahogy hallom, a D Corsáért sorban állnak az emberek), még ha az nem is feltétlenül tetszik mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December24, 2006 Megoszt Elküldve December24, 2006 Egyszerű: azért mert az kell az embereknek. Ami a trend, azt viszik is rendesen (mint ahogy hallom, a D Corsáért sorban állnak az emberek), még ha az nem is feltétlenül tetszik mindenkinek. Érdekes,hogy az OFF honda tudott egy "progresszív" autót csinálni és nem fogy rosszul. Mondjuk a GM-nek kellett már egy jólfogyó autó,mert eléggé rosszul állt a szénájuk. De pl sport szférában sem mozdulnak meg,vérbeli sportkocsijuk nincs is palettán! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December24, 2006 Megoszt Elküldve December24, 2006 Majd most talán lesz, ha a fő konkurrens VW valóban kijön a scIROCco-val, akkor muszáj lesz az Opelnek is előállni valamivel. Például ők is feltámaszthatnának egy rédi legendás nevet, mint a Manta vagy a Calibra. :lol: Amúgymeg az a lényeg hogy nem követni kell a trendet, hanem diktálni, és akkor van idő továbblépni ha a többiek is utolértek... csak sajna ez a nehezebb, meg nagyobb kockázattal is jár, de jövedelmezőbb. Ebben a topikban OFF, de azt hallottam hogy a mostani Vectra leköszöntével (talán 2008-ban vagy 2009-ben) a nevet is nyugdíjba küldik, mert az utódja egy fiatalosabb, sportosabb autó lesz, és nem akarják hogy az új autóról esetleg a Vectra név hallatán egy unalmas családi autó jusson az emberek eszébe. Érdekes hogy az Opel a középkategóriában sosem tud a C generáción túllépni a névadásban, így volt ez az Asconával is, és a jelek szerint így lesz a Vectrával is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December26, 2006 Megoszt Elküldve December26, 2006 én éppenséggel azt olvastam, hogy az új Honda buktás. ne legyen igazuk, habár nekem meg az nem teccik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December27, 2006 Megoszt Elküldve December27, 2006 én éppenséggel azt olvastam, hogy az új Honda buktás. OFF Régen a Citroen volt az a márka aki mindig az autós újságíróknak csinált autót, a cikkekben ódákat zengtek róluk meg párszor nyertek év autója címet is, csak épp az emberek nem vették... valahogy mégis túlélték. ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December27, 2006 Megoszt Elküldve December27, 2006 Majd most talán lesz, ha a fő konkurrens VW valóban kijön a scIROCco-val, akkor muszáj lesz az Opelnek is előállni valamivel. Például ők is feltámaszthatnának egy rédi legendás nevet, mint a Manta vagy a Calibra. :) Opel GT. nem elég? :lol: sztem ütős lesz az a gép, nem kicsit. és gondolom, hogy a Phase II. (260LE) rajta lesz a Z20LEH motoron (Astra OPC-n) is jövőre, ha a GT-t eleve azzal kezdik forgalmazni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Itt van a corsa Opc motorkája. SZÉP AUTÓ JÓ KIS ÜLÉSEK SZÉP MŰSZERFAL Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 jó formája van ;) 2 dologra vagyok kíváncsi: - mennyivel fog többe kerülni mint egy X5-ös :D - mennyit bír a motorja :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Március13, 2007 Megoszt Elküldve Március13, 2007 Na akkor itten vala az OPC Corsa D tesztjeee! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Március13, 2007 Megoszt Elküldve Március13, 2007 jó formája van ;) 2 dologra vagyok kíváncsi: - mennyivel fog többe kerülni mint egy X5-ös :D - mennyit bír a motorja :blush: Tehát a cikk szerint 5,5 -6 M lesz az ára. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts