Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa D - Általános -


bazs

Recommended Posts

ma én is körbebámultam, meg beültem egy új Corsa-ba. nem is olyan rossz! nem mondom, a réti változatok nem dobnak fel, de azok az Astra H-ból is nagyon lótlan-sótlanok voltak...

viszont egyre inkább izgassa a fantáziám az OPC. :D ;) :lol: :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Múlt héten voltam bent Böhöm cartársnál, hogy belője az új lámpáimat, és addig én nézegettem kicsit ezt a Corsa D-t.Minél tovább néztem, annál inkább nem tessett.Olyan semmi kiugró egyediség nincs már benne.Szerintem az A Corsa vonalában kellett volna tovább menni.A B Corsa is határeset, mert szép gömbölyű, talán nem hasonlít semmi korabeli autóra, és persze döglenek érte a nők, hogy nekik kell egy ilyen.Aztán jött a C Corsa, és végülis még belefér, talán sztem jobb is, mint az elődje.Aztán itt ez a D.Ez egy igazi öszvér.Mindenből van benne, de az igazi Corsa vonalat sztem teljesen elvesztette.Az eleje GP meg SX4, a vonalvezetése Pezsó, a hátulján meg mintha a Micsu CZ3 lámpáit látnám, megest csak pezsós vonalvezetéssel.

Természetesen technikailag biztos hogy 100-as a gép, de a formaterv nagyon nem jön be.Kár, hogy nem az A Corsa vonalát vitték tovább anno................ :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Múlt héten voltam bent Böhöm cartársnál, hogy belője az új lámpáimat, és addig én nézegettem kicsit ezt a Corsa D-t.Minél tovább néztem, annál inkább nem tessett.Olyan semmi kiugró egyediség nincs már benne.Szerintem az A Corsa vonalában kellett volna tovább menni.A B Corsa is határeset, mert szép gömbölyű, talán nem hasonlít semmi korabeli autóra, és persze döglenek érte a nők, hogy nekik kell egy ilyen.Aztán jött a C Corsa, és végülis még belefér, talán sztem jobb is, mint az elődje.Aztán itt ez a D.Ez egy igazi öszvér.Mindenből van benne, de az igazi Corsa vonalat sztem teljesen elvesztette.Az eleje GP meg SX4, a vonalvezetése Pezsó, a hátulján meg mintha a Micsu CZ3 lámpáit látnám, megest csak pezsós vonalvezetéssel.

Természetesen technikailag biztos hogy 100-as a gép, de a formaterv nagyon nem jön be.Kár, hogy nem az A Corsa vonalát vitték tovább anno................ :blink:

Mondj egy olyan autót manapság,amin van egyediség? :unsure: Nekem az egyediség netovábbja még mindig a Citroen DS! ;)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Múlt héten voltam bent Böhöm cartársnál, hogy belője az új lámpáimat, és addig én nézegettem kicsit ezt a Corsa D-t.Minél tovább néztem, annál inkább nem tessett.Olyan semmi kiugró egyediség nincs már benne.Szerintem az A Corsa vonalában kellett volna tovább menni.A B Corsa is határeset, mert szép gömbölyű, talán nem hasonlít semmi korabeli autóra, és persze döglenek érte a nők, hogy nekik kell egy ilyen.Aztán jött a C Corsa, és végülis még belefér, talán sztem jobb is, mint az elődje.Aztán itt ez a D.Ez egy igazi öszvér.Mindenből van benne, de az igazi Corsa vonalat sztem teljesen elvesztette.Az eleje GP meg SX4, a vonalvezetése Pezsó, a hátulján meg mintha a Micsu CZ3 lámpáit látnám, megest csak pezsós vonalvezetéssel.

Természetesen technikailag biztos hogy 100-as a gép, de a formaterv nagyon nem jön be.Kár, hogy nem az A Corsa vonalát vitték tovább anno................ :lol:

nekem volt A és B corsa-m is, C-m meg van is. az idő sok mindent megváltoztat, elhomályosít, ez tény, meg az ember szubjektív, de a számadatokból kiindulva a B volt toronymagasan a legsikeresebb (az év autója is volt), aztán jön a C, és végül marad az A, amiből átlagban kevesebbet adtak el, mint a C-ből, igaz, majdnem dupla annyi idő alatt (A: 1982 feb. - 1992 dec.; C: 2000 okt. - 2006 júl.). hát igen, a C-re iszonyatos nyomás nehezedett, hiszen a B corsa 2 évig vezette az eladási listát, abszolút bestseller lett. éppen amiatt sztem a C nagyon középszerűre sikeredett. fostak a tervezők, amikor hozzá kellett nyúlni egy ilyen sikeres darabhoz. nézd meg a 207-est, hogy milyen szürke egér lett a 206 után, ami egy design atombombázó volt. de pl. a Corsa C OPC (amit végül nem gyártottak) szerintem minden idők legjobb Corsa formája. szóval a C corsát utólag mindenki úgy érzékeli, mint egy bukott modellt, pedig nem ez az igazság, egyszerűen a B-től ennyire elmaradt frissességben.

és akkor itt van ez a D corsa. elsőre ocsmánynak tűnt, másodikra már azt mondtam nem is annyira gáz, élőben meg egész jót hozott. és erre rakódik a Corsa D OPC, ami iszonyat jó formavilág lett. az nagyon tetszik.

úgy hiszem, a D kicsit erősebb lesz, mint a C, de elmarad a B-től.

én meg jól megépítem egyszer a Morzsából az egyetlen utcai Corsa C OPC-t, jeeeeeee. de ez már egy másik topic.

Link to comment
Megosztás:

sztem túloztok. olyan ez, mint a Bangle féle off off BMW először. én azt gondoltam, ennél rondább már nem is létezik. most meg úgy vagyok vele, hogy a jelenleg futó 5-ös bömkó formája kegyetlen jó! meg kell szokni. mondjuk tény, hogy sztem is randa. de én már várok ezekkel a kijelentésekkel. a Vectra C is milyen csúfnak tűnt elsőre, most meg azon kapom mgam, hogy az első szériás GTS-ek mennyire tetszenek!!

Link to comment
Megosztás:

sztem túloztok. olyan ez, mint a Bangle féle off off BMW először. én azt gondoltam, ennél rondább már nem is létezik. most meg úgy vagyok vele, hogy a jelenleg futó 5-ös bömkó formája kegyetlen jó! meg kell szokni. mondjuk tény, hogy sztem is randa. de én már várok ezekkel a kijelentésekkel. a Vectra C is milyen csúfnak tűnt elsőre, most meg azon kapom mgam, hogy az első szériás GTS-ek mennyire tetszenek!!

DE mi az hogy meg kell szokni?Ez nem egy új cipő! :lol: A francért nem lehet a trendeken kivüleső formával kiállni a piacra? :)

Link to comment
Megosztás:

Egyszerű: azért mert az kell az embereknek. Ami a trend, azt viszik is rendesen (mint ahogy hallom, a D Corsáért sorban állnak az emberek), még ha az nem is feltétlenül tetszik mindenkinek.

Érdekes,hogy az OFF honda tudott egy "progresszív" autót csinálni és nem fogy rosszul.

Mondjuk a GM-nek kellett már egy jólfogyó autó,mert eléggé rosszul állt a szénájuk.

De pl sport szférában sem mozdulnak meg,vérbeli sportkocsijuk nincs is palettán! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Majd most talán lesz, ha a fő konkurrens VW valóban kijön a scIROCco-val, akkor muszáj lesz az Opelnek is előállni valamivel. Például ők is feltámaszthatnának egy rédi legendás nevet, mint a Manta vagy a Calibra. :lol:

Amúgymeg az a lényeg hogy nem követni kell a trendet, hanem diktálni, és akkor van idő továbblépni ha a többiek is utolértek... csak sajna ez a nehezebb, meg nagyobb kockázattal is jár, de jövedelmezőbb.

Ebben a topikban OFF, de azt hallottam hogy a mostani Vectra leköszöntével (talán 2008-ban vagy 2009-ben) a nevet is nyugdíjba küldik, mert az utódja egy fiatalosabb, sportosabb autó lesz, és nem akarják hogy az új autóról esetleg a Vectra név hallatán egy unalmas családi autó jusson az emberek eszébe.

Érdekes hogy az Opel a középkategóriában sosem tud a C generáción túllépni a névadásban, így volt ez az Asconával is, és a jelek szerint így lesz a Vectrával is.

Link to comment
Megosztás:

én éppenséggel azt olvastam, hogy az új Honda buktás.

OFF Régen a Citroen volt az a márka aki mindig az autós újságíróknak csinált autót, a cikkekben ódákat zengtek róluk meg párszor nyertek év autója címet is, csak épp az emberek nem vették... valahogy mégis túlélték. ON

Link to comment
Megosztás:

Majd most talán lesz, ha a fő konkurrens VW valóban kijön a scIROCco-val, akkor muszáj lesz az Opelnek is előállni valamivel. Például ők is feltámaszthatnának egy rédi legendás nevet, mint a Manta vagy a Calibra. :)

Opel GT. nem elég? :lol: sztem ütős lesz az a gép, nem kicsit. és gondolom, hogy a Phase II. (260LE) rajta lesz a Z20LEH motoron (Astra OPC-n) is jövőre, ha a GT-t eleve azzal kezdik forgalmazni.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.