csicsó Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 A hibát mindenképp tárolja. Akkor szokott törlődni,ha a következő 20 indításnál nem jelentkezik. Nem tudom miért világít folyamatosan. Nekem csak 20-70 km-enként szokott felkapcsolódni. Olyankor leállítom-beindítom és eltűnik. Amúgy, ha le van falazva, akkor mitől lenne retkes?? :icon1: Sárga lámpa ma reggel már nem világít :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Valaki vett már esetleg ilyet? http://bolthely.hu/obddiag/id/21751 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Na úton van egy ilyen. :) http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-CHEATER-SIMULATOR-OPEL-VAUXHALL-1-6-1-4-16V-X14XE-X16XEL-X16SZR-Z16XE-/171081708033?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve December2, 2013 Megoszt Elküldve December2, 2013 Hali, X16SZR-nél az EGR szelep kifelé vagy befelé mozog? csak mert befelé tudom nyomni az ujjammal, és ha esetleg kifelé mozog akkor hogy kell lefalazni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve December2, 2013 Megoszt Elküldve December2, 2013 Na úton van egy ilyen. :) http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-CHEATER-SIMULATOR-OPEL-VAUXHALL-1-6-1-4-16V-X14XE-X16XEL-X16SZR-Z16XE-/171081708033?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Kíváncsian várom a fejleményeket! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve December2, 2013 Megoszt Elküldve December2, 2013 Remélem hétvégén már lesz időm berakni. Van olyan csati valahol még Astrában mint az EGR csatija? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január8, 2014 Megoszt Elküldve Január8, 2014 A kipugáz a kúpos szelepnél lép be az EGR házba vagy a másik résnél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január9, 2014 Megoszt Elküldve Január9, 2014 A kipugáz a kúpos szelepnél lép be az EGR házba vagy a másik résnél? A kipuffgáz azon a lyukon lép be, amelyikben nincs a kúpos rész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január9, 2014 Megoszt Elküldve Január9, 2014 Az miért van,hogy falazás után hónapokig nincs sárga lámpa aztán egy ideje már mindig előjön Az lehet hogy a tengely már szorul? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január14, 2014 Megoszt Elküldve Január14, 2014 Nem tudom miért lehet. Nekem is, ha kell ha nem dobja... Lassan már kezdem megszokni, csak kell csináljak egy takaró papír darabot a lámpa elé... rossz éccaka... :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond3 Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Sziasztok! Nincs véletlenül ötltetetek, hogy x16xel motoron az egr-t hogy tudnám leszerelni a szívósor leszedése nélkül? Vagy nem úszom meg máshogy? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 Épp ma néztem Én is, szerintem kivenni még kilehet, de visszarakni a csavarokat nagyon nehéz már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Január19, 2014 Megoszt Elküldve Január19, 2014 Épp ma néztem Én is, szerintem kivenni még kilehet, de visszarakni a csavarokat nagyon nehéz már. Meg lehet oldani, csak kell egy kis kézügyesség hozzá ;) Na meg persze türelem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január19, 2014 Megoszt Elküldve Január19, 2014 Na mesélj. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Január20, 2014 Megoszt Elküldve Január20, 2014 Na mesélj. :) Összességében leveszed a műanyag csövet ami megy a légszűrőtől a szívótorokra. akkor lényegesen jobb a helyzet. Behasalsz a motorra és egy hosszabbítós krovával eléred a csavart ami fogja az EGR-t. Én így szedtem ki. Kisebb tornamutatványt kell végrhajtani hogy ki tudd venni, de kivitelezhető, másodszorra már fél óra alatt kiszedtem :) Sajna képes dokumentációm nincs hozzá, valahogy sosem volt türelmem fotózni munka közben :D A visszarakáshoz sok türelem kell :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január20, 2014 Megoszt Elküldve Január20, 2014 Aham... Köszi! Lassan arra jövök rá a V6 Calit egyszerűbb szerelni mint 1.6 16V Astrát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január20, 2014 Megoszt Elküldve Január20, 2014 Kivenni nem bonyolult, vissza rakni én úgy raktam vissza, hogy pillanatragasztóval felragasztottam a tömítést az EGR-re és akkor csak a csavarok célzásával és betekerésével kellett foglalkozni. aki az astrát szükösnek találja, ajánlom neki, hogy vegye ki Tigrából. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Az enyémből nagyon egyszerű kiszedni... :P De be is fogom a pofám, mielőtt lincselés lesz... :lipssealed: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Kivenni nem bonyolult, vissza rakni én úgy raktam vissza, hogy pillanatragasztóval felragasztottam a tömítést az EGR-re és akkor csak a csavarok célzásával és betekerésével kellett foglalkozni. aki az astrát szükösnek találja, ajánlom neki, hogy vegye ki Tigrából. :) 2literes diesel G-n sem volt olyan egyszerű cserélni alatta a tömítést. Beejtettünk egy csavart a motortérbe aztán ki sem esett allul fél óráig kerestük. Faxom az ilyen zsúfolt motorteret. A c14nz-re sem rakok szervót mert a szivattyú-tartály szűkiti a teret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 2literes diesel G-n sem volt olyan egyszerű cserélni alatta a tömítést. Beejtettünk egy csavart a motortérbe aztán ki sem esett allul fél óráig kerestük. Faxom az ilyen zsúfolt motorteret. A c14nz-re sem rakok szervót mert a szivattyú-tartály szűkiti a teret. Vannak ilyen autók, én egyszer egy Omega motorterében ejtettem le egy torx-imbusz kulcsot, sosem került elő :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Vannak ilyen autók, én egyszer egy Omega motorterében ejtettem le egy torx-imbusz kulcsot, sosem került elő :) Amikor lefúrtam a kormányoszlopról a gyujtáskapcsolót eltört és beesett egy 5-ös fúrószár. A kardánbox alól jött elő fél év mulva. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február11, 2014 Megoszt Elküldve Február11, 2014 No egr... Egr lefalazva x16xel-en 4 mmes alu lemezzel és egr cheater berakva. Teszi a dolgát. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február11, 2014 Megoszt Elküldve Február11, 2014 No egr... Egr lefalazva x16xel-en 4 mmes alu lemezzel és egr cheater berakva. Teszi a dolgát. :) Ilyen cheatert hol vettél? :) Engem is érdekelne!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február11, 2014 Megoszt Elküldve Február11, 2014 Innen, rém egyszerű berakni. http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-CHEATER-SIMULATOR-OPEL-VAUXHALL-1-6-1-4-16V-X14XE-X16XEL-X16SZR-Z16XE-/171081708033?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február12, 2014 Megoszt Elküldve Február12, 2014 Viszont nagyon látszik, gondolom a városi közlekedés oda basz egrnek is. Igazából nem is volt benne sok koksz, de pára annál több, csöpögött ki belőle. El se képzelem mi történt ott a tengellyel minusz fokokban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts