Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AGR szelep lezárás


bszemethy

Recommended Posts

A hibát mindenképp tárolja. Akkor szokott törlődni,ha a következő 20 indításnál nem jelentkezik.

Nem tudom miért világít folyamatosan. Nekem csak 20-70 km-enként szokott felkapcsolódni. Olyankor leállítom-beindítom és eltűnik.

Amúgy, ha le van falazva, akkor mitől lenne retkes?? :icon1:

Sárga lámpa ma reggel már nem világít :icon13:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Na mesélj. :)

Összességében leveszed a műanyag csövet ami megy a légszűrőtől a szívótorokra. akkor lényegesen jobb a helyzet.

Behasalsz a motorra és egy hosszabbítós krovával eléred a csavart ami fogja az EGR-t. Én így szedtem ki. Kisebb tornamutatványt kell végrhajtani hogy ki tudd venni, de kivitelezhető, másodszorra már fél óra alatt kiszedtem :)

Sajna képes dokumentációm nincs hozzá, valahogy sosem volt türelmem fotózni munka közben :D

A visszarakáshoz sok türelem kell :)

Link to comment
Megosztás:

Kivenni nem bonyolult, vissza rakni én úgy raktam vissza, hogy pillanatragasztóval felragasztottam a tömítést az EGR-re és akkor csak a csavarok célzásával és betekerésével kellett foglalkozni.

aki az astrát szükösnek találja, ajánlom neki, hogy vegye ki Tigrából. :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kivenni nem bonyolult, vissza rakni én úgy raktam vissza, hogy pillanatragasztóval felragasztottam a tömítést az EGR-re és akkor csak a csavarok célzásával és betekerésével kellett foglalkozni.

aki az astrát szükösnek találja, ajánlom neki, hogy vegye ki Tigrából. :)

2literes diesel G-n sem volt olyan egyszerű cserélni alatta a tömítést. Beejtettünk egy csavart a motortérbe aztán ki sem esett allul fél óráig kerestük. Faxom az ilyen zsúfolt motorteret. A c14nz-re sem rakok szervót mert a szivattyú-tartály szűkiti a teret.

Link to comment
Megosztás:

2literes diesel G-n sem volt olyan egyszerű cserélni alatta a tömítést. Beejtettünk egy csavart a motortérbe aztán ki sem esett allul fél óráig kerestük. Faxom az ilyen zsúfolt motorteret. A c14nz-re sem rakok szervót mert a szivattyú-tartály szűkiti a teret.

Vannak ilyen autók, én egyszer egy Omega motorterében ejtettem le egy torx-imbusz kulcsot, sosem került elő :)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.