Steamer Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Hali x16xel motornál hogy lehet hozzáfèrni a drága jó EGR-hez? Látni is alig lehet nem hogy mèg csavarozgatni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
waybill Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Hali x16xel motornál hogy lehet hozzáfèrni a drága jó EGR-hez? Látni is alig lehet nem hogy mèg csavarozgatni! Hello, 40-es torx hosszabbítóval, a kocsi bal oldaláról befekszel, a műanyag kábelcsatornát hátul fogja egy 6 os csavar azt vedd ki hogy félre tudd húzni és jobban odaférsz. :D Nagy szívás pár napja csináltam.. Visszatenni rosszabb lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Hello, 40-es torx hosszabbítóval, a kocsi bal oldaláról befekszel, a műanyag kábelcsatornát hátul fogja egy 6 os csavar azt vedd ki hogy félre tudd húzni és jobban odaférsz. :D Nagy szívás pár napja csináltam.. Visszatenni rosszabb lesz :D Köszi az infót! Akkor majd olyankor csinálom ha nagyon nyugott leszek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gebor Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem egy Corsa B 94-es 1,4-es 8 szelepes (c14nz) autóba van agr szelep? Előre is köszi Üdv G Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem egy Corsa B 94-es 1,4-es 8 szelepes (c14nz) autóba van agr szelep? Előre is köszi Üdv G Nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfi Elküldve Augusztus11, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2013 Hali! úgy 1 hete ment szervízbe az autó, mert folyton ment a szivató és a motorvezérlőnek is volt még ezen kívűl egy belső hibája (motorvezérlő csere volt egy bontottra). Miután ki lett javítva minden problémája, utána kezdte látványosan csinálni, hogymenet közben rángatott és kuplungolásnál megált a motor. Majd miután otthon leáltam vele a fordulat szám 500-900 közt ingadozott majd lefuladt. Az EGR szelep ezután le lett dugózva és azóta nem ingadozik a fordulatszám viszont kuplung benyomásakor még mindig megáll a motor és kettesben rángat olykor. Lezáráskor sajnos a szelep nem lett kipucolva, mert 12V-ot kellett volna rákötni a két szélső pólusra, hogy mozogjon a tengely, de az nem volt. A ledugózásnál viszont a tengelynél van kint valami perem, azt nem tudom, hogy annak úgy kell lennie vagy bent kellene lennie, síkban a szelep aljával (az a peremes rész az szabadon maradt). A motor: X14XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus11, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2013 Hali! úgy 1 hete ment szervízbe az autó, mert folyton ment a szivató és a motorvezérlőnek is volt még ezen kívűl egy belső hibája (motorvezérlő csere volt egy bontottra). Miután ki lett javítva minden problémája, utána kezdte látványosan csinálni, hogymenet közben rángatott és kuplungolásnál megált a motor. Majd miután otthon leáltam vele a fordulat szám 500-900 közt ingadozott majd lefuladt. Az EGR szelep ezután le lett dugózva és azóta nem ingadozik a fordulatszám viszont kuplung benyomásakor még mindig megáll a motor és kettesben rángat olykor. Lezáráskor sajnos a szelep nem lett kipucolva, mert 12V-ot kellett volna rákötni a két szélső pólusra, hogy mozogjon a tengely, de az nem volt. A ledugózásnál viszont a tengelynél van kint valami perem, azt nem tudom, hogy annak úgy kell lennie vagy bent kellene lennie, síkban a szelep aljával (az a peremes rész az szabadon maradt). A motor: X14XE Nos hát ebben az autóban már nincs szivató, szóval vagy szándékosan vagy véletlenül hülyeséget mondtak....ettől függetlenül vidd vissza a szervízbe hogy csinálják meg normálisan ha már elkezdték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfi Elküldve Augusztus11, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2013 Igaz, nem szivatót mondtak, és nem is rémlik, hogy mit. Nem vagyok valami nagy autószerelő. Az biztos, hogy direkt testet húztak egy reléhez és valami folyamatosan ment. Ez megoldódott egy motorvezérlő cserével. Viszont ez a motor leállásos dolog ami érdekelne, hogy mitől is lehet még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabavo Elküldve Szeptember22, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2013 Sziasztok! Szeretném én is megoldani ezt az EGR szelep problémát. Én az elektronikus megoldásra gondoltam. Egy erre alkalmas elektronikával elhitetni az autónak, hogy igenis működik az a szelep, de közben az EGR ki van kötve. Valakinek esetleg tapasztalata? 1998 májusi 1.6-os X16XEL benzines Astra esetében a vezérlő csak a szelepállást figyeli vagy esetleg mást is? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Sziasztok! Szeretném én is megoldani ezt az EGR szelep problémát. Én az elektronikus megoldásra gondoltam. Egy erre alkalmas elektronikával elhitetni az autónak, hogy igenis működik az a szelep, de közben az EGR ki van kötve. Valakinek esetleg tapasztalata? 1998 májusi 1.6-os X16XEL benzines Astra esetében a vezérlő csak a szelepállást figyeli vagy esetleg mást is? Köszönöm! Az elektronikus megoldás nagyon jó... csak nem ér semmit. Ugyanis időnként, motorfék közben, a vezérlő leteszteli a szelepet. Megmozgatja és figyeli a szívótorokban a nyomásváltozást. Ha nem történik semmi, akkor dob egy hibát. Na most ha az elektronika azt mutatja neki, hogy mozog az EGR, de nincs nyomásváltozás, akkor sárga lámpát kapsz... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabavo Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Az elektronikus megoldás nagyon jó... csak nem ér semmit. Ugyanis időnként, motorfék közben, a vezérlő leteszteli a szelepet. Megmozgatja és figyeli a szívótorokban a nyomásváltozást. Ha nem történik semmi, akkor dob egy hibát. Na most ha az elektronika azt mutatja neki, hogy mozog az EGR, de nincs nyomásváltozás, akkor sárga lámpát kapsz... ;) Köszönöm a válaszod! Jól kivan ez találva! :icon1: Viszont pár hozzászólásban nem panaszkodnak sárgáról az EGR szelep lefalazása után. Az másik motor lehet vagy más évjárat? Kérdés: képes lehet az elektronika ezt a nyomás dolgot is kezelni, szimulálni? Találtam a neten valamit: link Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Köszönöm a válaszod! Jól kivan ez találva! :icon1: Viszont pár hozzászólásban nem panaszkodnak sárgáról az EGR szelep lefalazása után. Az másik motor lehet vagy más évjárat? Kérdés: képes lehet az elektronika ezt a nyomás dolgot is kezelni, szimulálni? Találtam a neten valamit: link Érdekes, hogy C16NZ motorhoz is javasolják :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Köszönöm a válaszod! Jól kivan ez találva! :icon1: Viszont pár hozzászólásban nem panaszkodnak sárgáról az EGR szelep lefalazása után. Az másik motor lehet vagy más évjárat? Kérdés: képes lehet az elektronika ezt a nyomás dolgot is kezelni, szimulálni? Találtam a neten valamit: link Ha nem mozog a szelep, akkor nincs nyomásváltozás. Azt ugyanis a MAP szenzor méri a szívótorokban egy csövön keresztül. ;) Érdekes, hogy C16NZ motorhoz is javasolják :D Nem csak ahhoz...C14Nz is benne van a listában... :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 most mé lehet vmelyik mazzag vákumcső is egyben :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabavo Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Látom sikerült a közepébe tenyerelnem. :-) De ez jó, mert látom, olyan motorhoz is ajánlják amihez nem passzol a kérdés. Hmm.. A kütyü adott pillanatban küldhet olyan infot a vezérlőnek, hogy az mindent rendben találjon. Nyomás szelepállás stb. Próbálom az elektronika szempontjából nézni. Valójában ez egy örök téma marad, mindenki küzd vele, de nincs igazán jó megoldás. Azaz egy, új szelep. Tapasztalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Látom sikerült a közepébe tenyerelnem. :-) De ez jó, mert látom, olyan motorhoz is ajánlják amihez nem passzol a kérdés. Hmm.. A kütyü adott pillanatban küldhet olyan infot a vezérlőnek, hogy az mindent rendben találjon. Nyomás szelepállás stb. Próbálom az elektronika szempontjából nézni. Valójában ez egy örök téma marad, mindenki küzd vele, de nincs igazán jó megoldás. Azaz egy, új szelep. Tapasztalat? Az a tapasztalat hogy idő kérdése és az is trutymós lesz és kezdődik előlről. Ezért szinte mindenki lezárja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Látom sikerült a közepébe tenyerelnem. :-) De ez jó, mert látom, olyan motorhoz is ajánlják amihez nem passzol a kérdés. Hmm.. A kütyü adott pillanatban küldhet olyan infot a vezérlőnek, hogy az mindent rendben találjon. Nyomás szelepállás stb. Próbálom az elektronika szempontjából nézni. Valójában ez egy örök téma marad, mindenki küzd vele, de nincs igazán jó megoldás. Azaz egy, új szelep. Tapasztalat? A tapasztalat talán 2 év problémamentességet mutatott az új szeleppel... Bár igazából nem is a drágát vettem bele. Nagy elvárásom nem volt. http://delparts.hu/index.php?choice=reszlet&id=119 Aztán lefalaztam és az időnkénti hibakódon(0405) kívül nincs gondja a motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Szeptember29, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2013 Amikor lezárom az AGR-t akkor kell a talp alá a gyári fém tömítése vagy jó oda pl. klingerit is? Vagy arra gondoltam vágok oda 0,5-1,5 mm-es lemezből oda egy újat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 A tapasztalat talán 2 év problémamentességet mutatott az új szeleppel... Bár igazából nem is a drágát vettem bele. Nagy elvárásom nem volt. http://delparts.hu/index.php?choice=reszlet&id=119 Aztán lefalaztam és az időnkénti hibakódon(0405) kívül nincs gondja a motornak. Én 1 éve falaztam le,sokáig nem is adott sárga lámpát,az utóbbi időben egyre többszőr Most már folyamatosan világit a sárga,törlődik idővel magától vagy csak op-commal lehet? ma kivettem a szelepet,műkszik rendesen nem volt retkes,miért sárgázik folyamatosan? Eltárolta a hibát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 Én 1 éve falaztam le,sokáig nem is adott sárga lámpát,az utóbbi időben egyre többszőr Most már folyamatosan világit a sárga,törlődik idővel magától vagy csak op-commal lehet? ma kivettem a szelepet,műkszik rendesen nem volt retkes,miért sárgázik folyamatosan? Eltárolta a hibát? Talán más a baj?? :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 Talán más a baj?? :S nem,kivillogtattam,1405 EGR,mást hibakódot nem tárol Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 nem,kivillogtattam,1405 EGR,mást hibakódot nem tárol Bizonyára én vagyok a béna, de ezt a kódot nem találtam... :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 Én 1 éve falaztam le,sokáig nem is adott sárga lámpát,az utóbbi időben egyre többszőr Most már folyamatosan világit a sárga,törlődik idővel magától vagy csak op-commal lehet? ma kivettem a szelepet,műkszik rendesen nem volt retkes,miért sárgázik folyamatosan? Eltárolta a hibát? A hibát mindenképp tárolja. Akkor szokott törlődni,ha a következő 20 indításnál nem jelentkezik. Nem tudom miért világít folyamatosan. Nekem csak 20-70 km-enként szokott felkapcsolódni. Olyankor leállítom-beindítom és eltűnik. Amúgy, ha le van falazva, akkor mitől lenne retkes?? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 Bizonyára én vagyok a béna, de ezt a kódot nem találtam... :S Lap alján: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 A hibát mindenképp tárolja. Akkor szokott törlődni,ha a következő 20 indításnál nem jelentkezik. Nem tudom miért világít folyamatosan. Nekem csak 20-70 km-enként szokott felkapcsolódni. Olyankor leállítom-beindítom és eltűnik. Amúgy, ha le van falazva, akkor mitől lenne retkes?? :icon1: Sárga lámpa ma reggel már nem világít :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts