astrásgyerek Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Igazából az agr-nél a kosz pont gondot szokott okozni. Igaz, nyitva marad. ;) Mindenesetre a takarítás nem árthat neki, az csak használ. ;)
Perszepityu Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 14, vagy 15oldal kivételével az elejétől a végéig elolvastam mindent, amit az EGR szelepről írtatok... nem mondom, hogy nem volt fárasztó, de azt hiszem, ma-holnap kinyírom az egeret...és akkora elméleti rutinnal állok neki, mintha mindig is ezt csináltam volna! ;) Köszi mindenkinek a képeket, leírásokat! Remélem feltámad a tigris... ;)
pszilaj Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 14, vagy 15oldal kivételével az elejétől a végéig elolvastam mindent, amit az EGR szelepről írtatok... nem mondom, hogy nem volt fárasztó, de azt hiszem, ma-holnap kinyírom az egeret...és akkora elméleti rutinnal állok neki, mintha mindig is ezt csináltam volna! ;) Köszi mindenkinek a képeket, leírásokat! Remélem feltámad a tigris... ;) Megfogsz lepődni mennyire jót tesz majd neki...csak meg kell szokni a sárgalámpicskut! :lol:
atis c14se Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Megfogsz lepődni mennyire jót tesz majd neki...csak meg kell szokni a sárgalámpicskut! ;) Van érzékelhető változás a lezárt szeleppel?? Milyen változások vannak?
pszilaj Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Van érzékelhető változás a lezárt szeleppel?? Milyen változások vannak? Nekem anno rendbe jött az alapjáratom, és visszatért az "élet" a motorba. Ugyanis nem akart lezárni a mocsok, ezért ha kellett, ha nem kapta a füstöt. A javulásért cserébe kap az ember egy halomnyi sárgalápicskut, 0400-as hiba bejegyzéssel. Megoldottam egy parkolócédula méretre hajtogatásával(eltakartam, hogy ne virítson a szemembe éjjel...)... ;)
atis c14se Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Nekem anno rendbe jött az alapjáratom, és visszatért az "élet" a motorba. Ugyanis nem akart lezárni a mocsok, ezért ha kellett, ha nem kapta a füstöt. A javulásért cserébe kap az ember egy halomnyi sárgalápicskut, 0400-as hiba bejegyzéssel. Megoldottam egy parkolócédula méretre hajtogatásával(eltakartam, hogy ne virítson a szemembe éjjel...)... ;) Jaj értem, tehát neked állandóan nyitva volt. Arra kíváncsi lennék, hogy egy tökéletesen működő szelepet ha lezárunk, akkor van-e érzékelhető változás.
pszilaj Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Jaj értem, tehát neked állandóan nyitva volt. Arra kíváncsi lennék, hogy egy tökéletesen működő szelepet ha lezárunk, akkor van-e érzékelhető változás. Szerintem nem sok lehet. Bár ki tudja. Elvileg több friss levegőt kell kapjon, amihez picivel több benzint fog adagolni, mert ugye több lesz a maradékoxigén. Amitől lesz egy kis plusz erő. De a fogyasztás nem fog fentebb menni, mert nem kell annyira taposni... De lehet, hogy téves az elgondolásom...
atis c14se Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Szerintem nem sok lehet. Bár ki tudja. Elvileg több friss levegőt kell kapjon, amihez picivel több benzint fog adagolni, mert ugye több lesz a maradékoxigén. Amitől lesz egy kis plusz erő. De a fogyasztás nem fog fentebb menni, mert nem kell annyira taposni... De lehet, hogy téves az elgondolásom... Valahogy én is így gondolom.
Perszepityu Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Nem sikerült... :lol: Kb fél óra volt, mire megtaláltam a kis nyomorultat, vagy még több... :lol: de annyira lehetetlen helyen van, hogy nem tudtam kiszedni... ;) Gondolom a többség itt Astra motortérben műtött, ott meg azért kényelmesebb, mint egy Tigrában. Szóval maradt úgy, ahogy volt. :lol: Elvileg van valaki, aki 5ezerért beépít egy "Tuning boxot", aminek az a hatása, hogy picivel nyomatékosabb lesz a motor és több ló lesz valamennyivel és a fogyasztás pedig 10%-kal csökken. Én erősen gyanítom, hogy arról van szó, hogy egyszerűen lezárja az EGR-t és van egy áramkör, ami a tesztre reagál... most felhívom és megkérdezem. ;)
Perszepityu Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Na.. beszéltem az emberrel, sajnos ő nem zárja le nekem ezt a rohadt egeret ;) Most vagy rászánok egy napot és szétbombázom a gépet, vagy kell keresnem egy megbízható és olcsó szerelőt... Valaki esetleg 1.4-es 16szelepes x14xe-s tigrán gyilkolta már ki az egr-t?
pszilaj Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Na.. beszéltem az emberrel, sajnos ő nem zárja le nekem ezt a rohadt egeret ;) Most vagy rászánok egy napot és szétbombázom a gépet, vagy kell keresnem egy megbízható és olcsó szerelőt... Valaki esetleg 1.4-es 16szelepes x14xe-s tigrán gyilkolta már ki az egr-t? Neked nem a DIS-kocka mellett van? Mert nekem is olyan a motorom és könnyen hozzáférhető helyen van... szerk: Most meglestem egy tigris mocit képen és azt kell mondjam, hogy nem irigyellek!!! ;)
Perszepityu Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Neked nem a DIS-kocka mellett van? Mert nekem is olyan a motorom és könnyen hozzáférhető helyen van... szerk: Most meglestem egy tigris mocit képen és azt kell mondjam, hogy nem irigyellek!!! :lol: A DIS kocka, ahonnan a gyújtókábelek mennek a gyertyákra? ;) Mert akkor nekem nem ott van... nagyon nem :lol: A szívócsonk alatt helyezkedik el. A csatit le tudtam húzni, de a csavarjához már nem igazán (f)értem oda, ráadásul csak az egyiket láttam, a másikról fogalmam nincs, hogy hol van... Ha leszedem a csonkot, akkor összerakásnál illik új tömítést tenni, ugye? Talán úgy hozzáférnék, de még ez sem tuti... ;)
Marek Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 x18xe és x20xe nél biztos nincs nagy hely pedig ez astra
szemii Elküldve November18, 2011 Elküldve November18, 2011 Sziasztok! Gondoltam én is kiiktatom az EGR szelepet! Csak azonnal akadályba ütköztem,egyszerűen nem fértem hozzá a két csavarhoz.... :lol: Valamilyen speckó szerszám kell hozzá? Vagy valakinek vmi jó ötlete? Köszi szépen. A gép c16Nz vákumos EGR
daykiller Elküldve November18, 2011 Elküldve November18, 2011 Sziasztok! Gondoltam én is kiiktatom az EGR szelepet! Csak azonnal akadályba ütköztem,egyszerűen nem fértem hozzá a két csavarhoz.... ;) Valamilyen speckó szerszám kell hozzá? Vagy valakinek vmi jó ötlete? Köszi szépen. A gép c16Nz vákumos EGR Vákuumosnál elég ledugózni a rácsatlakozó vákuumcsövet. :lol:
astrásgyerek Elküldve November18, 2011 Elküldve November18, 2011 Vákuumosnál elég ledugózni a rácsatlakozó vákuumcsövet. ;) Az nem tud nyitvamaradni? pl ha alákerül valami kosz? :lol:
daykiller Elküldve November18, 2011 Elküldve November18, 2011 Az nem tud nyitvamaradni? pl ha alákerül valami kosz? :lol: Nem tudom. ;) Az elektromos inkább kinyitni nem tud, ha koszos.
astrásgyerek Elküldve November18, 2011 Elküldve November18, 2011 Az nem tud nyitvamaradni? pl ha alákerül valami kosz? :lol: Csak mert a dízelnél is vákumos van, és van hogy nyitva marad (ha odakerül valami). Biztos ami biztos, én lelemezelném. ;)
daykiller Elküldve November18, 2011 Elküldve November18, 2011 Csak mert a dízelnél is vákumos van, és van hogy nyitva marad (ha odakerül valami). Biztos ami biztos, én lelemezelném. :lol: Ha lezárva ledugózta akkor...
J0hnny Elküldve November18, 2011 Elküldve November18, 2011 A DIS kocka, ahonnan a gyújtókábelek mennek a gyertyákra? :lol: Mert akkor nekem nem ott van... nagyon nem :) A szívócsonk alatt helyezkedik el. A csatit le tudtam húzni, de a csavarjához már nem igazán (f)értem oda, ráadásul csak az egyiket láttam, a másikról fogalmam nincs, hogy hol van... Ha leszedem a csonkot, akkor összerakásnál illik új tömítést tenni, ugye? Talán úgy hozzáférnék, de még ez sem tuti... ;) Kiegyenlítő tartály lebont, félrehúz. MAP szenzor szintén. Biztitáblán megkeresed az FI jelűt, kiveszed, beindítod a kocsit és várod amíg leáll. Ezután leveheted a benzincsöveket, nem fog folyni a cucc szanaszét... Kioperálod az alapjárati léptető motorját, innentől már lesz annyi helyed, hogy hozzáférj az AGR-hez. Kitekered a két csavart, AGR kiszed, alatta lesz egy fém tömítés, ennek a mintájára vágsz egy 2-3mm-es alulemezből egy teli tömítést. Jó lehet még nagyon vékony vas lemez is. Ezt a lemezt kifurod a két felfogató csvarnál és pillanatragasztóval felragasztod az AGR talpára, hogy fix maradjon, amikor rakod vissza a szívócsonkra. Visszafelé a menet az elején ott van... :)
szemii Elküldve November19, 2011 Elküldve November19, 2011 Vákuumosnál elég ledugózni a rácsatlakozó vákuumcsövet. ;) Oké,köszi szépen! Kipróbálom,ha nem lesz az igazi,csak muszáj lesz valahogy lebűvészkedni.... De eszem nincs hogy. :lol:
szemii Elküldve November19, 2011 Elküldve November19, 2011 Oké,köszi szépen! Kipróbálom,ha nem lesz az igazi,csak muszáj lesz valahogy lebűvészkedni.... De eszem nincs hogy. :lol: Na ledugóztam,de nem lett jobb.... ;)
astrac18xegt Elküldve November19, 2011 Elküldve November19, 2011 Sziasztok,c18xe ,astra f 1.8 16v,agr szelepet merre találom pontosan?azt , hogy hogyan kell lezárni már tudom,csak sajnos nem találom,köszi előre is.Sasa
szemii Elküldve November19, 2011 Elküldve November19, 2011 Na ledugóztam,de nem lett jobb.... ;) Jut eszembe,nincs itt egy szegedi fórumlakó cimbi,aki szánna rá egy negyedórát és ránézne arra a drága egr-emre? :lol: Van fincsi német söröm! :)
astrásgyerek Elküldve November19, 2011 Elküldve November19, 2011 Na ledugóztam,de nem lett jobb.... :lol: Nem ártana ki is takarítani.
Recommended Posts