Porter Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Nálunk nézik! Az az első műszakinál: motorszám - fotó, alvázszám - fotó. :) Bizony-bizony! A motorszámot meg csak nyitott tetőnél tudják megnézni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 nah sikeresen lezártuk egy millis alu lemezzel, létezik, hogy most ezért nem füstöl a kocsi kipufogója annyit, és hogy kevesebbet is fog fogyasztani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 nah sikeresen lezártuk egy millis alu lemezzel, létezik, hogy most ezért nem füstöl a kocsi kipufogója annyit, és hogy kevesebbet is fog fogyasztani? Létezik hát! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Létezik hát! :) hátde ne bolondíts meg, hogy 9literről visszaesik a fogyasztás 5-re egy rohadt 1,millis alulemez miatt....:D most kajak 1000 ft-os dolgon múlt ez a fogyasztás?::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D::DD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 hátde ne bolondíts meg, hogy 9literről visszaesik a fogyasztás 5-re egy rohadt 1,millis alulemez miatt....:D most kajak 1000 ft-os dolgon múlt ez a fogyasztás?::lol::D:D:D:D:D:D:;):D:D::DD egy dtl-nek folyamatosan nyélgázon használva se kéne letolnia 9-et :) Összességében nyugodtabb, jobb gázreakciójú, alacsony fordulaton kevésbé morgós-remegős szokott lenni, lezárás után. De mijjag.ciérteszikezannyit?? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 egy dtl-nek folyamatosan nyélgázon használva se kéne letolnia 9-et :) Összességében nyugodtabb, jobb gázreakciójú, alacsony fordulaton kevésbé morgós-remegős szokott lenni, lezárás után. De mijjag.ciérteszikezannyit?? :D :D Szerinted??? :D szerintetek a az x17dtl-el szerelt turbok nyomásán nem lehet állítani ugye? mert nekem egy csávó azt mondta, hogy ne foglalkozzak semmivel ő megoldja, hogy feljebb húzza kicsit, nah mondom jólvan próba cseresznye, elvittem megcsinálta, húzott is a kocsi utána mint barom, de cserébe füstölt is, jobban mint egy erdőtűz oltása....azt mondta jó, akkor visszább vesz a füstölésből, és az adagolón állított egy csavart, most akkor a turbohoz hozzá nyúlt vagy sem?vagy most mi? valaki magyarázza el kérlek:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Szerinted??? :) nincs több kérdésem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 hátde ne bolondíts meg, hogy 9literről visszaesik a fogyasztás 5-re egy rohadt 1,millis alulemez miatt....:lol: most kajak 1000 ft-os dolgon múlt ez a fogyasztás?:;):D:D:D:D:D:D::):D:D::DD Szerintem semmi köze ennek a fogyasztáshoz, vagyis nem ilyen mértékben! Nekem ugyanannyit eszik mint előtte. :D Adagoló baj lesz ott! egy dtl-nek folyamatosan nyélgázon használva se kéne letolnia 9-et :) Összességében nyugodtabb, jobb gázreakciójú, alacsony fordulaton kevésbé morgós-remegős szokott lenni, lezárás után. De mijjag.ciérteszikezannyit?? :D :D Nem hát, 5 személyezve, futózva rossz termosztáttal nem evett többet mint 6,4, ráadásul télen! A hargitára másztunk fel (1100 m magas) a múlt hónapba 2x, 5 személlyel, és cuccal, 5.2-re jött ki. Hol van ez a 9 L-hez? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 nincs több kérdésem :) nah most akkor a füstölés miatt kajál ennyit? egyébként nem folyamatos padlógáz, ha szépen nagypapásan megyek, illetve ha nagyon padlózom, akkor is ennyit eszik.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 nah most akkor a füstölés miatt kajál ennyit? egyébként nem folyamatos padlógáz, ha szépen nagypapásan megyek, illetve ha nagyon finoman megyek, akkor is ennyit eszik.... a füstölés már csak az árulkodó jel, hogy milyen is a fogyasztásod! Az okát kéne megtudni! lehet adagoló, de talán porlasztócsúcs is. :) Nekem keményen kell ám padlógázt nyomni, és akkor kezd el füstölni, amúgy nem is látszik semmi, ha szépen gyorsítgatok, nem eszetlen módjára! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 nah most akkor a füstölés miatt kajál ennyit? egyébként nem folyamatos padlógáz, ha szépen nagypapásan megyek, illetve ha nagyon padlózom, akkor is ennyit eszik.... Nem, de ha az adagolón elkezdenek tekergetni csavarokat, mert egy csóri dízelt akarnak tyúningolni, akkor fog az történni, hogy füstöl mint a qrvaélet, és zabál mint a franc, és jó esetben egy kicsit jobban megy. Sose értettem, ha valakinek nem elég, és húzni akarja, akkor miért ül dízelbe? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Nem, de ha az adagolón elkezdenek tekergetni csavarokat, mert egy csóri dízelt akarnak tyúningolni, akkor fog az történni, hogy füstöl mint a qrvaélet, és zabál mint a franc, és jó esetben egy kicsit jobban megy. Sose értettem, ha valakinek nem elég, és húzni akarja, akkor miért ül dízelbe? :) Ja, piszokul el lehet ám rontani egy csavarhúzóval! :D :D Dízelnél szerelő haverom szerint ez a szlogen: "ha jól működik, nem szik sokat, NEM SZABAD HOZZÁ NYÚLNI!! Csak ha baja lesz!" Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Ja, piszokul el lehet ám rontani egy csavarhúzóval! :) :D Dízelnél szerelő haverom szerint ez a szlogen: "ha jól működik, nem szik sokat, NEM SZABAD HOZZÁ NYÚLNI!! Csak ha baja lesz!" az a baj, hogy ennek a kocsinak már minden baja volt, és nagyjából ami a motortérbe van, az mind kilett cserélve illetve fellett újítva, csak épp nincs beállítva semmi, ezért lenne muszáj most rendesen beállítani a fogyasztást, a füstölést és minden egyebet....a füstölést tudom hol kell állítani, most a többit is betudnám én otthon állítani vagy uinkább vigyem el egy adagolóshoz és állítsa be ő a fogyasztást? de ő nem fogja nagyon visszafogatni az erejét a kocsinak? azért kell dízel me az van olcsón általába;,) és nem versenylóként használom, csak ha kell akkor tudjon szaladni is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 az a baj, hogy ennek a kocsinak már minden baja volt, és nagyjából ami a motortérbe van, az mind kilett cserélve illetve fellett újítva, csak épp nincs beállítva semmi, ezért lenne muszáj most rendesen beállítani a fogyasztást, a füstölést és minden egyebet....a füstölést tudom hol kell állítani, most a többit is betudnám én otthon állítani vagy inkább vigyem el egy adagolóshoz és állítsa be ő a fogyasztást? de ő nem fogja nagyon visszafogatni az erejét a kocsinak? azért kell dízel me az van olcsón általába;,) és nem versenylóként használom, csak ha kell akkor tudjon szaladni is... Igen, vidd el, egy jó adagolós beállítja. Otthon tuti nem állítod be jól, ahhoz próbapad kell. :) Az enyém sem gyenge,és jól fogyaszt. Jó, 2.0 benzineshez képest igen, de ahogy te is mondod, valamit valamiért! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Igen, vidd el, egy jó adagolós beállítja. Otthon tuti nem állítod be jól, ahhoz próbapad kell. :) Az enyém sem gyenge,és jól fogyaszt. Jó, 2.0 benzineshez képest igen, de ahogy te is mondod, valamit valamiért! :D hát most így próbálgatom egy-két hétig(mármint így lezárt szeleppel) megnézem így a fogyasztást, ha nem változik akkor a 2 hét leteltével irány adagolóshoz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 hát most így próbálgatom egy-két hétig megnézem így a fogyasztást, ha nem változik akkor a 2 hét leteltével irány adagolóshoz.... Bár változna, de szerintem nem fog, simán a füstcsavar miatt nem hinném... összetettebb dolog ez. :D Főleg ha jól el van állítgatva minden... :) az előző "jó" szerelők miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Bár változna, de szerintem nem fog, simán a füstcsavar miatt nem hinném... összetettebb dolog ez. :D Főleg ha jól el van állítgatva minden... :) az előző "jó" szerelők miatt. ne is mondd, jó szerelő....volt olyan még a motorgenerál előtt, asszondi, ő 50ezerb ől felgenerálozza a motort...namondom annyiért max a hengerfejet húzzák síkba....szal nehéz jó szerelőt találni, illetve adagolóst.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lazy jack Elküldve Augusztus18, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2011 Nekem lemeztömités volt alatta egy kis tömitőpasztával bekenve én ezt tisztítás után ugyanígy pakoltam össze. Köszi a választ, akkor nem veszek újat! Bocs a kései reagálásért, csak most tudtam nekiállni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 nah agr szelep lezárás előtt 9literes fogyasztás, lezárás után 7.3 liter egy fokkal jobb, de még mindig nem az igazi.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 nah agr szelep lezárás előtt 9literes fogyasztás, lezárás után 7.3 liter egy fokkal jobb, de még mindig nem az igazi.... Állíttasd be az adagolót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 Állíttasd be az adagolót. vagy tegyen be még 2 lemezt! :) :D Nah jó, ez csak vicc! Az adagolós lehet segítene. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 vagy tegyen be még 2 lemezt! :) :D Nah jó, ez csak vicc! Az adagolós lehet segítene. :D az lesz, meglesz, már csak idő kérdése, (1-2 hét ) addig melóvan:( aztán majd írom az eredményeket;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 zsir, nekem nem olyan egr van mint gyíkba, hanem van kis pöcse, szal nem lehet lezárni, max egy kis flexelés után :lol: szerencsére csak nagyon nehezen nyit, így csak a vákumcső lett róla leszedve. érezhető a javulás, de ez a ***** ***** még mindig rángat :'( Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 zsir, nekem nem olyan egr van mint gyíkba, hanem van kis pöcse, szal nem lehet lezárni, max egy kis flexelés után :lol: szerencsére csak nagyon nehezen nyit, így csak a vákumcső lett róla leszedve. érezhető a javulás, de ez a ***** ***** még mindig rángat :'( Vedd le az Egr-t. Minek az oda? A vákuumcsőbe meg tekerj 1 csavart és kész. Lapozz vissza 1 oldalt nézd meg az enyémet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Vedd le az Egr-t. Minek az oda? A vákuumcsőbe meg tekerj 1 csavart és kész. Lapozz vissza 1 oldalt nézd meg az enyémet. :D pont ugy van benne a csavar :lol: csak két hét múlva műszaki, addig nem akartam kivenni, nemtom mennyire tetszene nekik. de a kis utcalány még mindig rángat :lol: ma még ránézünk az acra egy benzinnyomásmérővel és ha azis ok akkor má télleg nemtudom :D *am mivel tömítettél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts