Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AGR szelep lezárás


bszemethy

Recommended Posts

hátde ne bolondíts meg, hogy 9literről visszaesik a fogyasztás 5-re egy rohadt 1,millis alulemez miatt....:D most kajak 1000 ft-os dolgon múlt ez a fogyasztás?::lol::D:D:D:D:D:D:;):D:D::DD

egy dtl-nek folyamatosan nyélgázon használva se kéne letolnia 9-et :) Összességében nyugodtabb, jobb gázreakciójú, alacsony fordulaton kevésbé morgós-remegős szokott lenni, lezárás után. De mijjag.ciérteszikezannyit?? :D :D

Link to comment
Megosztás:

egy dtl-nek folyamatosan nyélgázon használva se kéne letolnia 9-et :) Összességében nyugodtabb, jobb gázreakciójú, alacsony fordulaton kevésbé morgós-remegős szokott lenni, lezárás után. De mijjag.ciérteszikezannyit?? :D :D

Szerinted??? :D

szerintetek a az x17dtl-el szerelt turbok nyomásán nem lehet állítani ugye? mert nekem egy csávó azt mondta, hogy ne foglalkozzak semmivel ő megoldja, hogy feljebb húzza kicsit, nah mondom jólvan próba cseresznye, elvittem megcsinálta, húzott is a kocsi utána mint barom, de cserébe füstölt is, jobban mint egy erdőtűz oltása....azt mondta jó, akkor visszább vesz a füstölésből, és az adagolón állított egy csavart, most akkor a turbohoz hozzá nyúlt vagy sem?vagy most mi? valaki magyarázza el kérlek:D
Link to comment
Megosztás:

hátde ne bolondíts meg, hogy 9literről visszaesik a fogyasztás 5-re egy rohadt 1,millis alulemez miatt....:lol: most kajak 1000 ft-os dolgon múlt ez a fogyasztás?:;):D:D:D:D:D:D::):D:D::DD

Szerintem semmi köze ennek a fogyasztáshoz, vagyis nem ilyen mértékben!

Nekem ugyanannyit eszik mint előtte. :D

Adagoló baj lesz ott!

egy dtl-nek folyamatosan nyélgázon használva se kéne letolnia 9-et :) Összességében nyugodtabb, jobb gázreakciójú, alacsony fordulaton kevésbé morgós-remegős szokott lenni, lezárás után. De mijjag.ciérteszikezannyit?? :D :D

Nem hát, 5 személyezve, futózva rossz termosztáttal nem evett többet mint 6,4, ráadásul télen!

A hargitára másztunk fel (1100 m magas) a múlt hónapba 2x, 5 személlyel, és cuccal, 5.2-re jött ki. Hol van ez a 9 L-hez? :D

Link to comment
Megosztás:

nah most akkor a füstölés miatt kajál ennyit? egyébként nem folyamatos padlógáz, ha szépen nagypapásan megyek, illetve ha nagyon finoman megyek, akkor is ennyit eszik....

a füstölés már csak az árulkodó jel, hogy milyen is a fogyasztásod! Az okát kéne megtudni!

lehet adagoló, de talán porlasztócsúcs is. :)

Nekem keményen kell ám padlógázt nyomni, és akkor kezd el füstölni, amúgy nem is látszik semmi, ha szépen gyorsítgatok, nem eszetlen módjára! :D

Link to comment
Megosztás:

nah most akkor a füstölés miatt kajál ennyit? egyébként nem folyamatos padlógáz, ha szépen nagypapásan megyek, illetve ha nagyon padlózom, akkor is ennyit eszik....

Nem, de ha az adagolón elkezdenek tekergetni csavarokat, mert egy csóri dízelt akarnak tyúningolni, akkor fog az történni, hogy füstöl mint a qrvaélet, és zabál mint a franc, és jó esetben egy kicsit jobban megy. Sose értettem, ha valakinek nem elég, és húzni akarja, akkor miért ül dízelbe? :)

Link to comment
Megosztás:

Nem, de ha az adagolón elkezdenek tekergetni csavarokat, mert egy csóri dízelt akarnak tyúningolni, akkor fog az történni, hogy füstöl mint a qrvaélet, és zabál mint a franc, és jó esetben egy kicsit jobban megy. Sose értettem, ha valakinek nem elég, és húzni akarja, akkor miért ül dízelbe? :)

Ja, piszokul el lehet ám rontani egy csavarhúzóval! :D :D

Dízelnél szerelő haverom szerint ez a szlogen: "ha jól működik, nem szik sokat, NEM SZABAD HOZZÁ NYÚLNI!! Csak ha baja lesz!"

Link to comment
Megosztás:

Ja, piszokul el lehet ám rontani egy csavarhúzóval! :) :D

Dízelnél szerelő haverom szerint ez a szlogen: "ha jól működik, nem szik sokat, NEM SZABAD HOZZÁ NYÚLNI!! Csak ha baja lesz!"

az a baj, hogy ennek a kocsinak már minden baja volt, és nagyjából ami a motortérbe van, az mind kilett cserélve illetve fellett újítva, csak épp nincs beállítva semmi, ezért lenne muszáj most rendesen beállítani a fogyasztást, a füstölést és minden egyebet....a füstölést tudom hol kell állítani, most a többit is betudnám én otthon állítani vagy uinkább vigyem el egy adagolóshoz és állítsa be ő a fogyasztást? de ő nem fogja nagyon visszafogatni az erejét a kocsinak? azért kell dízel me az van olcsón általába;,) és nem versenylóként használom, csak ha kell akkor tudjon szaladni is...

Link to comment
Megosztás:

az a baj, hogy ennek a kocsinak már minden baja volt, és nagyjából ami a motortérbe van, az mind kilett cserélve illetve fellett újítva, csak épp nincs beállítva semmi, ezért lenne muszáj most rendesen beállítani a fogyasztást, a füstölést és minden egyebet....a füstölést tudom hol kell állítani, most a többit is betudnám én otthon állítani vagy inkább vigyem el egy adagolóshoz és állítsa be ő a fogyasztást? de ő nem fogja nagyon visszafogatni az erejét a kocsinak? azért kell dízel me az van olcsón általába;,) és nem versenylóként használom, csak ha kell akkor tudjon szaladni is...

Igen, vidd el, egy jó adagolós beállítja.

Otthon tuti nem állítod be jól, ahhoz próbapad kell. :)

Az enyém sem gyenge,és jól fogyaszt.

Jó, 2.0 benzineshez képest igen, de ahogy te is mondod, valamit valamiért! :D

Link to comment
Megosztás:

Igen, vidd el, egy jó adagolós beállítja.

Otthon tuti nem állítod be jól, ahhoz próbapad kell. :)

Az enyém sem gyenge,és jól fogyaszt.

Jó, 2.0 benzineshez képest igen, de ahogy te is mondod, valamit valamiért! :D

hát most így próbálgatom egy-két hétig(mármint így lezárt szeleppel) megnézem így a fogyasztást, ha nem változik akkor a 2 hét leteltével irány adagolóshoz....

Link to comment
Megosztás:

Bár változna, de szerintem nem fog, simán a füstcsavar miatt nem hinném... összetettebb dolog ez. :D Főleg ha jól el van állítgatva minden... :) az előző "jó" szerelők miatt.

ne is mondd, jó szerelő....volt olyan még a motorgenerál előtt, asszondi, ő 50ezerb ől felgenerálozza a motort...namondom annyiért max a hengerfejet húzzák síkba....szal nehéz jó szerelőt találni, illetve adagolóst....

Link to comment
Megosztás:

zsir, nekem nem olyan egr van mint gyíkba, hanem van kis pöcse, szal nem lehet lezárni, max egy kis flexelés után :lol: szerencsére csak nagyon nehezen nyit, így csak a vákumcső lett róla leszedve. érezhető a javulás, de ez a ***** ***** még mindig rángat :'(

Vedd le az Egr-t. Minek az oda? A vákuumcsőbe meg tekerj 1 csavart és kész.

Lapozz vissza 1 oldalt nézd meg az enyémet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vedd le az Egr-t. Minek az oda? A vákuumcsőbe meg tekerj 1 csavart és kész.

Lapozz vissza 1 oldalt nézd meg az enyémet. :D

pont ugy van benne a csavar :lol: csak két hét múlva műszaki, addig nem akartam kivenni, nemtom mennyire tetszene nekik. de a kis utcalány még mindig rángat :lol: ma még ránézünk az acra egy benzinnyomásmérővel és ha azis ok akkor má télleg nemtudom :D

*am mivel tömítettél?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.