zotya975 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Már rég jártam erre, úgyhogy lehet, hogy rosszul emlékszem, meg a világért sem akarok kötekedni, de nem te voltál az, aki anno lehülyézett minket az egr lezárása miatt? :) Na mindegy, én csak örülök, ha jó! :D Valami olyasmi volt, hogy nem véletlenül rakták bele.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Valami olyasmi volt, hogy nem véletlenül rakták bele.... Környezetkímélésre jó, ha meg lefalazzuk, minket kímél! :) No meg a motort! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
soliver Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 , műszakinál is gond nélkül átmegy lezárt AGr-el! :) Úgy érted "zöld kártyán"? Mert ha igen azzal nem lehet gond a Nitrogén oxidokat nem méri a cucc. Úgyhogy ez nem lehet akadály:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Úgy érted "zöld kártyán"? Mert ha igen azzal nem lehet gond a Nitrogén oxidokat nem méri a cucc. Úgyhogy ez nem lehet akadály:)Igen úgy! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 sziasztok! olvasom a fórumot de nem nagyon értem, hogy most ezt az AGR szelepet miért is kell lezárni? Illetve ha valaki leírja, hogy mért azt is elmondhatná, hogy én hétköznapi emberként(kurvára de nem értek a kocsi motorjához, azon kívűl minden jöhet vele kapcsolatba) megtudom-e csinálni? X17DTL-es astráról lenne szó decemberbe kapott egy generált! és hát erőben nem nagyon változott(azóta már van benne kb 15ezer km! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 sziasztok! olvasom a fórumot de nem nagyon értem, hogy most ezt az AGR szelepet miért is kell lezárni? Illetve ha valaki leírja, hogy mért azt is elmondhatná, hogy én hétköznapi emberként(kurvára de nem értek a kocsi motorjához, azon kívűl minden jöhet vele kapcsolatba) megtudom-e csinálni? X17DTL-es astráról lenne szó decemberbe kapott egy generált! és hát erőben nem nagyon változott(azóta már van benne kb 15ezer km! Azért szokták lezárni, mert a kipuffból származó koromtól be szokott ragadni, és ha éppen nyitott állapotban sikerül leragadnia, akkor a motor folyamatosan a saját kipuffgázát szívja tiszta levegő helyett, ami nem tesz jót a menetteljesítménynek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Azért szokták lezárni, mert a kipuffból származó koromtól be szokott ragadni, és ha éppen nyitott állapotban sikerül leragadnia, akkor a motor folyamatosan a saját kipuffgázát szívja tiszta levegő helyett, ami nem tesz jót a menetteljesítménynek. Nemtudom ez befolyásoló tényező-e de nekem nincs rajta kipufogó, egy 50es cső szalad végig a rezonancia csőtől.....és ezt esetleg én is letudnám zárni valamivel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Nemtudom ez befolyásoló tényező-e de nekem nincs rajta kipufogó, egy 50es cső szalad végig a rezonancia csőtől.....és ezt esetleg én is letudnám zárni valamivel? Egy fémlemezzel szokták a szelep, vagy a bele csatlakozó cső csonkja alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Egy fémlemezzel szokták a szelep, vagy a bele csatlakozó cső csonkja alatt. esetleg egy képet tudnál mellékelni? vagy elmesélni pontosan mit hol merre, miféle lemez? :) nehéz eset vagyok, de az autót se akarom sztbszn Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 esetleg egy képet tudnál mellékelni? vagy elmesélni pontosan mit hol merre, miféle lemez? :) nehéz eset vagyok, de az autót se akarom sztbszn X17DTL-em van nekem is! Képek ITT! Teljes leírás a GYÍK-ban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 X17DTl-em van nekem is! Képek ITT! Teljes leírás a GYÍK-ban! áhá, köszönöm, akkor kikell kapni az egész csonkot, és a végére vágni egy ilyen lemezt...tök mind1 milyen a lemez? mert olvastam van aki sörös dobozt vágott ki...:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 áhá, köszönöm, akkor kikell kapni az egész csonkot, és a végére vágni egy ilyen lemezt...tök mind1 milyen a lemez? mert olvastam van aki sörös dobozt vágott ki...:D Erőset vágj, mert akkor nem kell cserélgetni! Látod én milyet vágtam, azóta kb 70-80e-km ment bele, még mindíg jó az a lemez! :D De a napokban megint ránézek! :D És a vákuumcsőbe belenyomtam egy csapágygolyót is mielőtt visszadugtam, biztos ami biztos. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 áhá, köszönöm, akkor kikell kapni az egész csonkot, és a végére vágni egy ilyen lemezt...tök mind1 milyen a lemez? mert olvastam van aki sörös dobozt vágott ki...:D Nekünk a Zafira átzabálta a sörösdobozt. A festékes doboz oldala sem tartott túl sokáig, nekem a másfeles alu lemez évek óta tart rendesen :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Erőset vágj, mert akkor nem kell cserélgetni! Látod én milyet vágtam, azóta kb 70-80e-km ment bele, még mindíg jó az a lemez! :D De a napokban megint ránézek! :D És a vákuumcsőbe belenyomtam egy csapágygolyót is mielőtt visszadugtam, biztos ami biztos. :) hmm jó rendbe köszönöm, serzintem holnap neki is látok a műveletnek, és ilyen csapágygolyót honnan szerezzek ami jó bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Nekünk a Zafira átzabálta a sörösdobozt. A festékes doboz oldala sem tartott túl sokáig, nekem a másfeles alu lemez évek óta tart rendesen :D :) akkor sörös doboz kilőve...nézni kell otthon valami lemezt...:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 hmm jó rendbe köszönöm, serzintem holnap neki is látok a műveletnek, és ilyen csapágygolyót honnan szerezzek ami jó bele? Nem igaz, hogy otthol nincs valami biciklicsapágy golyó. :) Mindegy miből van, csak a gumicsőbe menjen bele... van amúgy aki le sem zárta a csapágygolyós módszerrel, csak simán a lemezzel. Én biztosra mentem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Nem igaz, hogy otthol nincs valami biciklicsapágy golyó. :) Mindegy miből van, csak a gumicsőbe menjen bele... van amúgy aki le sem zárta a csapágygolyós módszerrel, csak simán a lemezzel. Én biztosra mentem. Én sem golyóztam :D Ha a visszavezetést lezártam, akkor hol érdekel engem, hogy mit művel a szelep a lezárás után? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Én sem golyóztam :) Ha a visszavezetést lezártam, akkor hol érdekel engem, hogy mit művel a szelep a lezárás után? :D :D Ez mondjuk teljesen igaz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 jó, akkor golyó kilőve marad a sima alulemez....köszi;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Vacakoltok itt sörös dobozzal, meg golyókkal. Biztosra mentem, ezt nem rágja át mostanában. :) +1 csavar és ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Vacakoltok itt sörös dobozzal, meg golyókkal. Biztosra mentem, ezt nem rágja át mostanában. :D +1 csavar és ennyi. http://pics.coldline.hu/pics/304290-20110811-SrdG8O.jpg Ezt nem csinálod meg elektromos AGR esetén. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Vacakoltok itt sörös dobozzal, meg golyókkal. Biztosra mentem, ezt nem rágja át mostanában. :D +1 csavar és ennyi. http://pics.coldline.hu/pics/304290-20110811-SrdG8O.jpg Ezt nem csinálod meg elektromos AGR esetén. :D És műszakinál is nagyon szembetűnő ám... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Ezt nem csinálod meg elektromos AGR esetén. :D Azzal küzdjön, akinek az van. :D És műszakinál is nagyon szembetűnő ám... :) Micsoda? :D Tökéletesen észrevétlen, ha vissza ragasztom addig az "ufo"-t rá. :lol: Amúgy sem nyitogatják a mocitetőt. Minek is kellene? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Micsoda? :D Tökéletesen észrevétlen, ha vissza ragasztom addig az "ufo"-t rá. :D Amúgy sem nyitogatják a mocitetőt. Minek is kellene? :lol: Azt hittem lekaptad a csövet, ami oda megy. Akkor én néztem el. :D Nem, nem néztem el, magyarul nincs rajta az "ufo"-része. Hmm.... érdekes megoldás, ilyet még nem láttam... Visszaragasztod? Biztosabb a csavar szerintem. Nálunk nézik! Az az első műszakinál: motorszám - fotó, alvázszám - fotó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus11, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2011 Azt hittem lekaptad a csövet, ami oda megy. Akkor én néztem el. :D Nem, nem néztem el, magyarul nincs rajta az "ufo"-része. Hmm.... érdekes megoldás, ilyet még nem láttam... Visszaragasztod? Biztosabb a csavar szerintem. Nálunk nézik! Az az első műszakinál: motorszám - fotó, alvázszám - fotó. :) Na ilyenekkel nem variálnak ott, ahova én járok. :D De, ettől függetlenül az autónak jó műszaki állapotban kell lennie. :lol: A családdal és más egészségével nem játszunk. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts