Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Jürgen írta:
Már rég jártam erre, úgyhogy lehet, hogy rosszul emlékszem, meg a világért sem akarok kötekedni, de nem te voltál az, aki anno lehülyézett minket az egr lezárása miatt? :) Na mindegy, én csak örülök, ha jó! :D

Valami olyasmi volt, hogy nem véletlenül rakták bele....

Elküldve
  astrásgyerek írta:
, műszakinál is gond nélkül átmegy lezárt AGr-el! :)

Úgy érted "zöld kártyán"? Mert ha igen azzal nem lehet gond a Nitrogén oxidokat nem méri a cucc. Úgyhogy ez nem lehet akadály:)

Elküldve

sziasztok!

olvasom a fórumot de nem nagyon értem, hogy most ezt az AGR szelepet miért is kell lezárni? Illetve ha valaki leírja, hogy mért azt is elmondhatná, hogy én hétköznapi emberként(kurvára de nem értek a kocsi motorjához, azon kívűl minden jöhet vele kapcsolatba) megtudom-e csinálni? X17DTL-es astráról lenne szó decemberbe kapott egy generált! és hát erőben nem nagyon változott(azóta már van benne kb 15ezer km!

Elküldve
  bond1 írta:
sziasztok!

olvasom a fórumot de nem nagyon értem, hogy most ezt az AGR szelepet miért is kell lezárni? Illetve ha valaki leírja, hogy mért azt is elmondhatná, hogy én hétköznapi emberként(kurvára de nem értek a kocsi motorjához, azon kívűl minden jöhet vele kapcsolatba) megtudom-e csinálni? X17DTL-es astráról lenne szó decemberbe kapott egy generált! és hát erőben nem nagyon változott(azóta már van benne kb 15ezer km!

Azért szokták lezárni, mert a kipuffból származó koromtól be szokott ragadni, és ha éppen nyitott állapotban sikerül leragadnia, akkor a motor folyamatosan a saját kipuffgázát szívja tiszta levegő helyett, ami nem tesz jót a menetteljesítménynek.

Elküldve
  FPepe írta:
Azért szokták lezárni, mert a kipuffból származó koromtól be szokott ragadni, és ha éppen nyitott állapotban sikerül leragadnia, akkor a motor folyamatosan a saját kipuffgázát szívja tiszta levegő helyett, ami nem tesz jót a menetteljesítménynek.

Nemtudom ez befolyásoló tényező-e de nekem nincs rajta kipufogó, egy 50es cső szalad végig a rezonancia csőtől.....és ezt esetleg én is letudnám zárni valamivel?

Elküldve
  bond1 írta:
Nemtudom ez befolyásoló tényező-e de nekem nincs rajta kipufogó, egy 50es cső szalad végig a rezonancia csőtől.....és ezt esetleg én is letudnám zárni valamivel?

Egy fémlemezzel szokták a szelep, vagy a bele csatlakozó cső csonkja alatt.

Elküldve
  FPepe írta:
Egy fémlemezzel szokták a szelep, vagy a bele csatlakozó cső csonkja alatt.

esetleg egy képet tudnál mellékelni? vagy elmesélni pontosan mit hol merre, miféle lemez? :) nehéz eset vagyok, de az autót se akarom sztbszn

Elküldve
  bond1 írta:
áhá, köszönöm, akkor kikell kapni az egész csonkot, és a végére vágni egy ilyen lemezt...tök mind1 milyen a lemez? mert olvastam van aki sörös dobozt vágott ki...:D

Erőset vágj, mert akkor nem kell cserélgetni!

Látod én milyet vágtam, azóta kb 70-80e-km ment bele, még mindíg jó az a lemez! :D

De a napokban megint ránézek! :D

És a vákuumcsőbe belenyomtam egy csapágygolyót is mielőtt visszadugtam, biztos ami biztos. :)

Elküldve
  bond1 írta:
áhá, köszönöm, akkor kikell kapni az egész csonkot, és a végére vágni egy ilyen lemezt...tök mind1 milyen a lemez? mert olvastam van aki sörös dobozt vágott ki...:D

Nekünk a Zafira átzabálta a sörösdobozt. A festékes doboz oldala sem tartott túl sokáig, nekem a másfeles alu lemez évek óta tart rendesen :D :)

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Erőset vágj, mert akkor nem kell cserélgetni!

Látod én milyet vágtam, azóta kb 70-80e-km ment bele, még mindíg jó az a lemez! :D

De a napokban megint ránézek! :D

És a vákuumcsőbe belenyomtam egy csapágygolyót is mielőtt visszadugtam, biztos ami biztos. :)

hmm jó rendbe köszönöm, serzintem holnap neki is látok a műveletnek, és ilyen csapágygolyót honnan szerezzek ami jó bele?

Elküldve
  Dáwid írta:
Nekünk a Zafira átzabálta a sörösdobozt. A festékes doboz oldala sem tartott túl sokáig, nekem a másfeles alu lemez évek óta tart rendesen :D :)

akkor sörös doboz kilőve...nézni kell otthon valami lemezt...:D

Elküldve
  bond1 írta:
hmm jó rendbe köszönöm, serzintem holnap neki is látok a műveletnek, és ilyen csapágygolyót honnan szerezzek ami jó bele?

Nem igaz, hogy otthol nincs valami biciklicsapágy golyó. :) Mindegy miből van, csak a gumicsőbe menjen bele... van amúgy aki le sem zárta a csapágygolyós módszerrel, csak simán a lemezzel. Én biztosra mentem.

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Nem igaz, hogy otthol nincs valami biciklicsapágy golyó. :) Mindegy miből van, csak a gumicsőbe menjen bele... van amúgy aki le sem zárta a csapágygolyós módszerrel, csak simán a lemezzel. Én biztosra mentem.

Én sem golyóztam :D Ha a visszavezetést lezártam, akkor hol érdekel engem, hogy mit művel a szelep a lezárás után? :D :D

Elküldve
  daykiller írta:
Ezt nem csinálod meg elektromos AGR esetén. :D

Azzal küzdjön, akinek az van. :D

  astrásgyerek írta:
És műszakinál is nagyon szembetűnő ám... :)

Micsoda? :D

Tökéletesen észrevétlen, ha vissza ragasztom addig az "ufo"-t rá. :lol:

Amúgy sem nyitogatják a mocitetőt. Minek is kellene? ;)

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Micsoda? :D

Tökéletesen észrevétlen, ha vissza ragasztom addig az "ufo"-t rá. :D

Amúgy sem nyitogatják a mocitetőt. Minek is kellene? :lol:

Azt hittem lekaptad a csövet, ami oda megy. Akkor én néztem el. :D Nem, nem néztem el, magyarul nincs rajta az "ufo"-része. Hmm.... érdekes megoldás, ilyet még nem láttam... Visszaragasztod? Biztosabb a csavar szerintem.

Nálunk nézik! Az az első műszakinál: motorszám - fotó, alvázszám - fotó. :)

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Azt hittem lekaptad a csövet, ami oda megy. Akkor én néztem el. :D Nem, nem néztem el, magyarul nincs rajta az "ufo"-része. Hmm.... érdekes megoldás, ilyet még nem láttam... Visszaragasztod? Biztosabb a csavar szerintem.

Nálunk nézik! Az az első műszakinál: motorszám - fotó, alvázszám - fotó. :)

Na ilyenekkel nem variálnak ott, ahova én járok. :D

De, ettől függetlenül az autónak jó műszaki állapotban kell lennie. :lol:

A családdal és más egészségével nem játszunk. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.