Dáwid Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Azt tudom, hogy qrva drága. :D Nade pl. milyen benyomva a szelep. Könnyen, vagy nehezen jár ?? Nem tudom, mert nem láttam, fogdostam a szelepet ami belekerült, csak az utóhatását érzem B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TGWH Elküldve Május5, 2011 Megoszt Elküldve Május5, 2011 Na pont ez az. Hasonló az én esetem is. Látszólag az én EGR-em kiszedve Ok. Nem kormos, könnyen jár.. Na de milyen egy valóban jó EGR ? 60 ezer az eredeti, 40 körül az utángyártott, és olyan 12 ezer körül a használt, már ha kapsz... Pár hónapja néztem utána, mert engem is idegesített a sárga lámpa. Főleg kanyargós úton jött elő, és hosszabb távon. 30 km-t mentem, majd haza, az odaúton 150ig kihúztam, nem világított, a visszaúton nem kellett sietnem, 90nél kigyulladt :D engem inkább a pár perc alatt 95°C-ra felkúszó hűtővíz hőmérséklet zavar... aztán bekapcsol a venti :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
alex08 Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Sziasztok. Astra 1.4i-m van motorkod c14nz. Hol találom benne az egr-t? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Sziasztok. Astra 1.4i-m van motorkod c14nz. Hol találom benne az egr-t? Köszi Abban a motortípusban nincs!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
alex08 Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Aha...szóval ezért nem találtam. Köszi szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Aha...szóval ezért nem találtam. Köszi szépen. Nincs mit! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
topyjo Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Hali! 2001-es y17dt motorkódú Astrám van. Ha pár száz métert 2000-es fordulatszám környékén használom az autót kigyullad a motorhiba lámpa. alatta, fölötte semmi. Hibakód olvasás egr hibát jelez. Szerelő kivett egy kis műanyag szelepet, telefújta féktisztítóval de ugyanúgy fennáll a probléma. Itt a fórumon olvastam, hogy a lerakódásoktól kellene megszabadítani a szelepet. Szétszedtem az egr-t, volt benne pici lerakódás, de a csonk szívásával sikerült mozgást előidézni. Összeszereléskor véletlenül vettem észre, hogy a gumicsőbe valaki csapágygolyót rakott, ezzel meggátolva az egr működését, tehát soha nem is tudott működni! Három éve van nálam a verda, Olaszországból származik, tehát ott lett kiiktatva az egr, azonban a hibákat azóta is jelzi. Lenne pár kérdésem: 1 Milyen körülmények között lép működésbe az egr, gondolok fordulatszám, motorhő, gázpedál állasa? 2 Mit figyel az elektronika, és miből állapít meg hibát? 3 Ha nem az egr, akkor mire jelzi a hibát? Kivettem a golyót, megpróbálom így mi történik. topyjo Link to comment Megosztás: More sharing options...
topyjo Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Hali! Ismét itt vagyok, most már tudok tapasztalatokat írni. A lezárt, de egyébként hibátlan egr-rel torpanást éreztem minden esetben 2000-es fordulatszámnál ha csak kis gázzal gyorsítottam. Kövér gáznál kimaradt a torpanás. Ezen kívül kis gáznál rángatás is volt érezhető. Mióta kivettem a dugót, és normálisan üzemel az egr, megszünt a torpanás, és a rángatás is. topyjo Link to comment Megosztás: More sharing options...
hinaar Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Sziasztok. Két hónapja vagyok astra tulajdonos. A gép 17DR motoros. Szerintem nem adja le a tőle elvárt teljesítményt. (Előtte golf I dízelem volt). Az AGR szelepre gondolok. A tünetek a következők: Nagyon kormos szívótorok,hirtelen gyorsításnál csak füst. Lassú gázadásnál gyorsul, apró rángatásokkal. Gyorsításkor a gázpedál "visszanyom"...(mintha fulladna). A kérdésem csak annyi, hogy dízel esetében is tud-e a hibás szelep nagymértékű teljesítménycsökkenést okozni? Akinek volt már ilyen tapasztalata az írjon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra.opelos Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Sziasztok. Két hónapja vagyok astra tulajdonos. A gép 17DR motoros. Szerintem nem adja le a tőle elvárt teljesítményt. (Előtte golf I dízelem volt). Az AGR szelepre gondolok. A tünetek a következők: Nagyon kormos szívótorok,hirtelen gyorsításnál csak füst. Lassú gázadásnál gyorsul, apró rángatásokkal. Gyorsításkor a gázpedál "visszanyom"...(mintha fulladna). A kérdésem csak annyi, hogy dízel esetében is tud-e a hibás szelep nagymértékű teljesítménycsökkenést okozni? Akinek volt már ilyen tapasztalata az írjon... Saját tapasztalat alapján ez a hiba akkor lép fel ha az adagolóba levegő kerül . Viszonylag egyszerű hiba csak nehéz megtalálni . És a lényeg, olcsó a javítása . Már akinek sok a szabadideje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Sziasztok. Két hónapja vagyok astra tulajdonos. A gép 17DR motoros. Szerintem nem adja le a tőle elvárt teljesítményt. (Előtte golf I dízelem volt). Az AGR szelepre gondolok. A tünetek a következők: Nagyon kormos szívótorok,hirtelen gyorsításnál csak füst. Lassú gázadásnál gyorsul, apró rángatásokkal. Gyorsításkor a gázpedál "visszanyom"...(mintha fulladna). A kérdésem csak annyi, hogy dízel esetében is tud-e a hibás szelep nagymértékű teljesítménycsökkenést okozni? Akinek volt már ilyen tapasztalata az írjon... Le kell zárni (max fél órás meló!) és ki kell próbálni! Rosszat nem csinál neki, az tuti! :D Leírás ITT! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Sziasztok. Két hónapja vagyok astra tulajdonos. A gép 17DR motoros. Szerintem nem adja le a tőle elvárt teljesítményt. (Előtte golf I dízelem volt). Az AGR szelepre gondolok. A tünetek a következők: Nagyon kormos szívótorok,hirtelen gyorsításnál csak füst. Lassú gázadásnál gyorsul, apró rángatásokkal. Gyorsításkor a gázpedál "visszanyom"...(mintha fulladna). A kérdésem csak annyi, hogy dízel esetében is tud-e a hibás szelep nagymértékű teljesítménycsökkenést okozni? Akinek volt már ilyen tapasztalata az írjon... Nekem ezek mind megszűntek lezárás után, és a hirtelen gázadásra is sokkal jobban reagál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Nekem ezek mind megszűntek lezárás után, és a hirtelen gázadásra is sokkal jobban reagál :D Nekem se csinál semmi ilyesmit lezárás óta! :icon4: Lezárás előtt se volt baja, csak jobban füstölt talán... :icon4: De lezárás óta sincs semmi gond vele, műszakinál is gond nélkül átmegy lezárt AGr-el! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hinaar Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 Nekem ezek mind megszűntek lezárás után, és a hirtelen gázadásra is sokkal jobban reagál :D Köszönöm mindenkinek a válaszokat. A héten levakolom. Remélem megoldja a problémákat. Az eredményt később megírom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laca73 Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni agr szelep kiszereléssel kapcsolatban.95-ös 1.6 16v kombim van X16XL motorral.A szelepet megtaláltam viszont jó lenne pontosan tudni mit kell megbontani ahhoz ,hogy ki tudjam szerelni a szelepet.A válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni agr szelep kiszereléssel kapcsolatban.95-ös 1.6 16v kombim van X16XL motorral.A szelepet megtaláltam viszont jó lenne pontosan tudni mit kell megbontani ahhoz ,hogy ki tudjam szerelni a szelepet.A válaszokat előre is köszönöm! Két csavart... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laca73 Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Sziasztok! Hétvégén kiszereltem az agr szelepet az autóból.Igazából ennél rosszabb helyre már nem is tehették volna, de azért kikínlodtam valahogy a helyéről, viszont visszarakni még rosszabb volt!Természetesen teljesen be volt kokszosodva a szelep,és az általatok leírtak alapján nitroval jól beáztattam majd kiscsavarhúzóval lekapargattam róla a trutyit.A teljes tisztítás után könnyedén mozgott a szelep.Ezt követő tapasztalataim:Az autó alacsony fordulattartományban már nem rángat,lentről nyomatékosabb lett és persze nem világít a sárga lámpa sem!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lazy jack Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Sziasztok! Tanácsot kérnék, hogy AGR szelepet szeretném kitisztítani és vegyek-e előtte új tömítést alá vagy mehet vissza a régi? Ugyanez lenne a kérdés alapjárati motorral kapcsolatban, mert azt is kitisztítanám, ha már ott matatok. X16XEL motorom van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laca73 Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Nekem lemeztömités volt alatta egy kis tömitőpasztával bekenve én ezt tisztítás után ugyanígy pakoltam össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Vágtam sörös dobozt az egéer alá,kilométerhosszú motorfékkel is próbáltam,semmi hibalámpa. :) Viszont nincsen dadogós gyorsítás, de van 2-ben is 1500-4500 között ülésbe tapadás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Vágtam sörös dobozt az egéer alá,kilométerhosszú motorfékkel is próbáltam,semmi hibalámpa. :) Viszont nincsen dadogós gyorsítás, de van 2-ben is 1500-4500 között ülésbe tapadás. :D De jó hogy nekem nincs egr szelep Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Vágtam sörös dobozt az egéer alá,kilométerhosszú motorfékkel is próbáltam,semmi hibalámpa. :) Viszont nincsen dadogós gyorsítás, de van 2-ben is 1500-4500 között ülésbe tapadás. :D Nem arról volt szó, hogy kinyírtad a mocit, mert zabálja az olajat? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Nem arról volt szó, hogy kinyírtad a mocit, mert zabálja az olajat? :D Kompressziógyűrűk teszik a dolgukat,olajlehúzók nincsenek a helyzet magaslatán. :) De garanciában kapok másik dugókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Kompressziógyűrűk teszik a dolgukat,olajlehúzók nincsenek a helyzet magaslatán. :) De garanciában kapok másik dugókat. Akkor gyóvan. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Vágtam sörös dobozt az egéer alá,kilométerhosszú motorfékkel is próbáltam,semmi hibalámpa. :D Viszont nincsen dadogós gyorsítás, de van 2-ben is 1500-4500 között ülésbe tapadás. :D Már rég jártam erre, úgyhogy lehet, hogy rosszul emlékszem, meg a világért sem akarok kötekedni, de nem te voltál az, aki anno lehülyézett minket az egr lezárása miatt? :) Na mindegy, én csak örülök, ha jó! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts